مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته ایمنی شناسی در ارمنستان

تخصص رشته ایمنی شناسی در ارمنستان در دانشگاه های پزشکی این کشور ارائه می شود. ارمنستان کشوری ضعیف از نظر آموزش در سطح جهانی است. انتخاب این کشور گزینه مناسبی برای تحصیل رشته های پزشکی در کشورهای خارجی نیستند. البته ارمنستان دارای مزایایی از جمله هزینه مقرون به صرفه و نزدیکی به ایران است. در هر حال بایستی توجه داشته باشید که دانشگاه های ارمنستان مورد تایید وزارت علوم نیست و مدرک دریافت شده در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان در ایران کاربردی ندارد. برای بررسی رشته ایمنی شناسی و کشورهای مطلوب برای تحصیل می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در ارمنستان

در طول دهه گذشته، پیشرفت‌ های زیادی در درک فعلی ما از سیستم ایمنی و نحوه عملکرد آن برای محافظت از بدن در برابر عفونت صورت گرفته است. تحصیل رشته ایمنی شناسی در ارمنستان یک رشته گسترده از زیست شناسی است که شامل مطالعه سیستم ایمنی است که به عنوان سیستم دفاعی بدن نیز شناخته می شود. ایمونولوژی هم با عملکرد طبیعی و هم غیرطبیعی سیستم ایمنی سر و کار دارد. ایمونولوژیست فردی است که سیستم ایمنی را چه در انسان و چه در حیوانات مطالعه می کند. سیستم ایمنی دفاع بدن در برابر بیماری است. به عنوان مثال، سیستم ایمنی بدن شما چیزی است که با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه می کند. ایمونولوژیست ها نحوه عملکرد سیستم ایمنی، چگونگی تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد آن، چگونگی و چرایی ایجاد اختلالات سیستم ایمنی و نحوه درمان این اختلالات را مطالعه می کنند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در ارمنستان معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه پزشکی ایروان
2دانشگاه پزشکی سنت ترزا
3دانشگاه سنتی ارمنستان

کاریابی در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان

بسیاری از ایمونولوژیست ها در دانشگاه ها تدریس و تحقیق می کنند. برخی دیگر با کاریابی در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان برای آژانس های بهداشتی دولتی کار می کنند، جایی که آنها معمولاً در تحقیقات آزمایشگاهی درگیر هستند. برخی از آنها توسط شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی استخدام می شوند، جایی که آنها به توسعه محصولات و درمان های جدید پزشکی کمک می کنند. بسیاری از آنها پزشکانی هستند که در مطب های پزشکی کار می کنند و بیماران مبتلا به بیماری های خود ایمنی را درمان می کنند. از آنجایی که بیماری های خودایمنی مسری نیستند، خطر کمی در عمل بالینی وجود دارد.

ایمونولوژیست های دامپزشکی عفونت ها، بیماری ها و شرایط ایمنی در حیوانات را درمان و از آن پیشگیری می کنند. ایمونولوژیست ها معمولاً در ساعات کاری استاندارد به صورت تمام وقت کار می کنند. با استفاده موسسات کاریابی در ارمنستان می توانید مشاغل موجود و برای کاریابی در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان اقدام کنید.

کار در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان

ایمونولوژیست ها هنگام کار در رشته ایمنی شناسی در ارمنستان به مطالعه، تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات سیستم ایمنی مانند آلرژی های شدید، آسم، لوپوس و آرتریت روماتوئید کمک می کنند. برخی در آزمایشگاه‌ ها تحقیقات خالصی انجام می ‌دهند تا به ما کمک کنند تا بفهمیم سیستم ایمنی چگونه کار می‌کند، و چرا گاهی اوقات درست عمل نمی‌کند و منجر به بیماری ‌هایی مانند لوپوس و مولتیپل اسکلروزیس می‌شود. ایمونولوژیست ‌های بالینی مستقیماً با بیماران کار می‌کنند و افراد مبتلا به اختلالات سیستم ایمنی را تشخیص داده و درمان می‌کنند و روش‌های آزمایش جدیدی را توسعه می‌دهند. برخی در پیشگیری از رد پیوند عضو تخصص دارند. دیگران واکسن ایجاد می کنند.

  • ایمونولوژیست‌ های محیطی مطالعه می‌کنند که چگونه مواد طبیعی و شیمیایی موجود در محیط ممکن است بر سیستم ایمنی تأثیر بگذارد یا اثرات نامطلوب سلامتی مانند بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان، آلرژی و آسم و اختلالات خود ایمنی ایجاد کند.
  • آنها ممکن است بر آلاینده های داخلی یا خارجی تمرکز کنند.
  • آن ‌ها آزمایش ‌هایی را برای بررسی چگونگی تأثیر واکنش ‌های ایمنی تحت تأثیر آلاینده ‌های محیطی و عوامل سبک زندگی و مکانیسم‌ های مولکولی پشت این اثرات انجام می‌دهند.
  • برخی از ایمونولوژیست های محیطی بر سیستم ایمنی حیات وحش تمرکز می کنند.
  • تحقیقات آنها می تواند به توسعه درمان یا درمان تهدیداتی مانند سندرم بینی سفید در خفاش ها یا بیماری قارچ کیترید در قورباغه ها کمک کند.

درآمد متخصصین ایمونولوژی جهت کار در ارمنستان به شرح زیر است:

درآمد متخصصین ایمونولوژی جهت کار در ارمنستان

مشاغل ایمونولوژی ارمنستان

ایمونولوژیست ها آزمایش ها و تجزیه و تحلیل هایی را ایجاد می کنند که نحوه مبارزه بدن انسان با بیماری را بررسی می کند. آنها به آسیب شناسی ویروسی و باکتریایی و همچنین عملکرد سیستم ایمنی در انسان و حیوانات و کاربردهای این زمینه ها برای سلامت و پزشکی علاقه مند هستند. در حالی که مشاغل از نقشی به نقش دیگر متفاوت است، مشاغل ایمونولوژی در ارمنستان به طور کلی وظایف زیر را به عنوان بخشی از حوزه حرفه ای خود انجام می دهند:

  • بیومارکرهای مفید بیماری را برای کاربردهای بالینی بیابید.
  • از داده های موجود و اضطراری برای درمان های بالقوه استفاده کنید.
  • متون علمی و تحقیقات فعلی در ایمونولوژی و زمینه های مرتبط را بخوانید.
  • یک مبتکر برای بهبود تکنیک های ایمونولوژیکی مرسوم باشید.
  • برای پیشبرد دانش ایمونولوژی تجربی، خود را برای فشار دادن مرزها آماده کنید.
  • طراحی و اجرای آزمایشات آزمایشگاهی و بالینی.
  • با همکاری یک تیم بین رشته ای متشکل از سایر دانشمندان، ایمونولوژیست ها، ژنتیک ها و بیوانفورماتیکان کار کنید.
  • ایجاد پروتکل‌ ها و روش ‌های آزمایشی مرتبط با زیست ‌شناسی و اثربخشی داوطلبان آزمایش.
  • با ذینفعان خارجی و شبکه های فروشنده همکاری کنید.

به ایمونولوژیست های ارشد اغلب وظایف مدیریتی علاوه بر آن وظایف علمی که قبلاً در حیطه کاری آنها قرار دارد، داده می شود. چنین وظایفی معمولاً بر بودجه بندی، ارتباطات و نقاط عطف برای یک پروژه خاص متمرکز هستند. وظایف رایج عبارتند از:

  • برای تعیین دوز، ایمنی و اثربخشی رویکرد درمانی انتخاب شده با گروه کاری همکاری کنید.
  • معیارها و نتایج پروژه را مدیریت کنید.
  • برنامه ریزی و هماهنگی پروژه های شامل تجزیه و تحلیل و ارزیابی نشانگرهای ایمونولوژیک.

با داشتن ویزای تحصیلی ارمنستان که شرایط آن در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیان شده می توانید در این کشور تحصیل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *