مهاجرت کاری ارمنستان

موسسات کاریابی در ارمنستان

موسسات کاریابی در ارمنستان

یکی از روش های کاریابی در ارمنستان استفاده از موسسات کاریابی در ارمنستان است که به سبکی جدید باعث معرفی و ارتباط کارجویان با کارفرمایان میشود. در ارمنستان همانند سایر کشورهای جهان استفاده از مجلات و روزنامه ها برای کاریابی در ارمنستان قدیمی شده و کم تر کاربرد دارد و شرکت ها به سمت تکنولوژی حرکت کرده و از طریق دیجیتال به دنبال جذب نیروی کار هستند. به دنبال این موسسات کاریابی در ارمنستان و سایت های کاریابی زیادی در این کشور مشغول به کار و ارائه خدمات به کارجویان و کارفرمایان هستند. شهروندان ارمنی و خارجی با مراجعه به این موسسات می توانند برای یافتن کار و مهاجرت کاری به ارمنستان اقدام کنند. اکثر موسسات کاریابی در ارمنستان در شهر پایتخت یعنی ایروان حضور دارند.

البته به غیر از موسسات کاریابی محلی در ارمنستان موسسات و سایت های بین المللی نیز می توانند در کمک کردن به شما برای یافتن کار در کشور خارجی سهیم باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز می توانند تجربه خود را در باب مهاجرت کاری و شرایط لازم در اختیار شما قرار دهند.

معرفی موسسات کاریابی در ارمنستان

هنگام جستجوی کار، بخش طبقه بندی شده در روزنامه محلی دیگر بهترین مکان برای جستجوی کار در ارمنستان نیست. برعکس، همه اینها دیجیتالی شده به این معنی که چندین وب سایت وجود دارد که می توان آنها را بررسی کرد، هر یک از آنها مخاطبان بسیار متفاوتی را دارند. در حالی که دولت خدمات خاص خود را برای کمک به شما در یافتن کار دارد، اما آنها همیشه بهترین مسیر نیستند. با این حال می توانید دو سایت زیر را بررسی کنید:

  • mlsa.am
  • employment.am

آگاهی از آنچه دولت به طور بالقوه می تواند برای شما انجام دهد، ضرری ندارد. شما باید در بررسی سایر موسسات کاریابی در ارمنستان ذکر شده در این مقاله نیز تمرکز کنید. اما همچنان می توانید از طریق تماس مستقیم شرکت ها در ارمنستان اقدام کنید. در مورد بررسی نحوه ارزیابی افراد از شرکت های مختلف، محاسبه حقوق خالص، ناخالص و استفاده از سایر خدمات دیگر می توانید به www.ratings.am سر بزنید.

در لیست زیر می توانید از جمله برترین موسسات کاریابی در ارمنستان را بیابید.

  • ITjob.am
  • Staff.am
  • Job.am
  • ZED.am
  • Jobspider
  • Global Medical Careers
  • Tanger.am

مراکز استخدام و موسسات کاریابی در ارمنستان

مراکز شغلی که می توانند در یافتن شغل با پرداخت هزینه، یا میزان درصد یا پورسانت به شما کمک کنند. در حالی که از نظر قانونی هیچ یک از آنها نمی توانند بر اساس سن یا جنسیت تبعیض قائل شوند، اما متأسفانه همه به درخواست کارفرمایان این کار را انجام می دهند. از جمله مراکز استخدام در ارمنستان:

مرکز استخدامشرح
Persona Centerهر نوع شغل، با هر دستمزدی در آن یافت می شود. آنها به ویژه از کار با مهاجرین و ارامنه سوری لذت می برند.
Accept Employment Centerاین مرکز فقط با مشتریانی کار می کنند که قابل اعتماد هستند و از قوانین محلی پیروی می کنند. آنها همچنین در ارائه و از سرگیری نوشتن رزومه کمک می کنند.
Resource Group Recruitment Agencyانواع کارهای ماهر یا غیر ماهر، با دستمزدی که از حداقل تا 400000AMD (درام) متغیر است.
Vacant Recruitment Agencyاین مرکز بیشتر بر استخدام نیرو برای ساخت و ساز و مشاغل مربوط به آن فعالیت می کند.
GortsBolorin Recruitment Agencyاین موسسه بیشتر در مشاغل خاص یا حقوق های بالا فعالیت دارد.

مراکز استخدام و موسسات کاریابی در ارمنستان

قرارداد کاری در ارمنستان

قرارداد کار در ارمنستان باید به صورت کتبی، به صورت یک سند واحد، در دو نسخه یکی برای کارمند و دیگری برای کارفرما، اجرا شود. این توافق نامه باید با تمام قوانین ارمنستان و مقررات کار مطابقت داشته باشد و حقوق و امتیازات کارمندی که با چنین قوانینی تضمین شده است محدودیتی ایجاد نکند. در صورت اعمال هرگونه اصلاحیه قانونی که وضعیت کارمند را بهبود بخشد، توافق نامه کار بر این اساس اصلاح می شود. توافق نامه باید شامل اطلاعات زیر باشد:

  • تاریخ امضاء
  • محل امضاء
  • نام کامل طرفین (کارفرما و کارمند)
  • شماره شناسنامه کارمند و شماره تأمین اجتماعی
  • موقعیت یا شرح وظیفه (وظایف)
  • محل کار، بخش / واحد
  • مدت قرارداد (برای مدت معین یا نامشخص، موقت و غیره)
  • تاریخ شروع و پایان
  • دوره آزمایشی (در صورت وجود، اما به طور کلی کم تر از 3 ماه باشد.)
  • حقوق، پاداش و غرامت
  • ساعات کاری
  • مرخصی سالانه

موارد زیر شرایط اضافی است که باید در توافق نامه های کاری امضاء شده با کارمندان خارجی که براساس اجازه کار، کار می کنند وجود داشته باشد:

کارفرما حداکثر در روز اول کاری، کارمند تازه استخدام شده را به صورت الکترونیکی در اداره مالیات ثبت می کند. علاوه بر این، کارفرما باید کلیه مراحل مربوط به کارمند (استخدام، اخراج و غیره) را در قالب اقدامات داخلی مستند کند.

پورتال ITjob از موسسات کاریابی در ارمنستان

پورتال شغلی ITJOB.am توسط شرکت فناوری AltacodeLLC در سال 2009 برای کمک به توسعه بخش ICT و نیروی کار در ارمنستان ایجاد و معرفی شده است و به منظور قرار دادن آگهی های استخدام، انتشار رویدادها و سایر اعلانات در زمینه مشاغل اطلاعات فناوری و مربوطه است. این سایت روش های بیشتری برای جستجوی اهداف شما فراهم می کند. شرکت ها این فرصت را دارند که نامزدهای ماهر مناسب را برای آگهی های شغلی ارسال شده خود پیدا کنند و افراد جویای کار می توانند با توجه به توانایی های بالقوه خود، شغل مورد نظر خود را پیدا کنند یا می توانند مشترکا از آخرین اخبار و رویدادهای IT مطلع شوند.

ITJOB یک بورد تخصصی شغل برای نمایه های IT است. این وب سایت به زبان انگلیسی است اما برخی از پیشنهادات شغلی می توانند به زبان ارمنی باشند. روند درخواست از پیشنهادی به پیشنهاد دیگر متفاوت است. استفاده از وب سایت ساده و آسان است و به راحتی می توانید شغل مورد نظر خود را در آن بیابید.

Staff از موسسات کاریابی در ارمنستان

Staff.am یک پلت فرم بی نظیر سایت شغلی و کاری در ارمنستان است که در آن کارفرمایان با متقاضیان کار ملاقات می کنند که هدف آنها یافتن کارمند با استعداد یا شغل مورد علاقه می باشد. Staff.am در سال 2015 هنگام مطالعه مسائل مربوط به مدیریت منابع انسانی در بازار ارمنستان که نیاز به ایجاد یک بستر جدید بود کلید خورد که در آن شرکت ها اطلاعیه های شغلی را ارسال می کنند و افراد جویای کار درخواست خود را از طریق آنلاین Staff.am ارائه می کنند. این سایت رویکردی غیرقابل تعریف برای هر یک ارائه می دهد. ثبت نام رایگان افراد، پیشنهادات شغلی به طور مستقیم از شرکت های ثبت شده توسط Staff.am، سیستم ارزیابی مهارت و دانش موجود در CV و تعداد زیادی از کارمندان بالقوه ، بسته های قیمت انعطاف پذیر برای شرکت های کارفرمایی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

در نمودار زیر جهت بررسی بازار کار در ارمنستان نرخ بیکاری این کشور در سال های گذشته ارائه شده است:

بازار کار در ارمنستان و نرخ بیکاری

پورتال job.am در ارمنستان

همانطور که از سال 2001 این پورتال شروع به کار کرده مشکلات اساسی را در زمینه کاریابی درک کرده و سالها تجربه و همکاری با هزاران متقاضی و کارفرما به این پورتال امکان ایجاد یک ابزار موثر مدیریت شغلی و استعداد را می دهد. شما به عنوان یک کارجو و یا کارفرما ابزاری سریع و آسان برای استخدام افراد حرفه ای بدست می آورید. این پورتال تلاش می کند که روند استخدام کارمندان آسان تر و تا حد ممکن کم تر وقت گیر باشد. داده های موجود دارای ساختار هستند که مدیریت متقاضیان یا جستجوی کارمند را آسان می کند. و از آنجا که Job.am سازگار با موبایل است، می توانید این کار را حتی از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود انجام دهید.

موسسه کاریابی Outstaff در ارمنستان

آژانس کاریابی Outstaff مجموعه ای از خدمات را متناسب با نیازهای فردی مشتریان خود ارائه می دهند. این موارد عبارتند از:

  • استخدام نیروی کار در ساخت و ساز
  • استخدام پرستار
  • استخدام نیروی کار در بخش امنیتی
  • استخدام نظافتچی
  • استخدام پذیرش
  • استخدام اداری
  • استخدام رانندگان

این آژانس توسط پورتال انحصاری خود مزایای قابل توجهی را به مشتریان از جمله صرفه جویی در هزینه، افزایش دید و کنترل، فرآیندهای ساده و جذب استعداد بهتر ارائه می دهد. برخلاف اکثر آژانس های استخدام ارمنستان، این موسسه فرایندهای خود را متناسب کرده اند به طوری که اکنون انعطاف پذیری در ارائه خدمات مدیریت خدمات استخدام ارمنستان به سازمان ها را بدون در نظر گرفتن اندازه و میزان استخدام آنها انجام می دهند.

امیدواریم در این مقاله به خوبی با موسسات کاریابی در ارمنستان آشنا شده باشید. فراموش نکنید برای کار در ارمنستان نیاز به ویزای کاری ارمنستان خواهید داشت. جهت مهاجرت کاری به سایر نقاط جهان می توانید از تجربه و دانش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

8 دیدگاه برای “موسسات کاریابی در ارمنستان

  1. محمد نوروزی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده یه مرد مجرد تکنسین کامپیوتر ۳۸ ساله از رشت هستم. تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر رو بصورت حرفه ای فرا گرفتم و درصدد کار در حیطه کارم در کشور ارمنستان هستم.
    میخواستم ببینم که پیشنهاد کار از ارمنستان برای یه کار اداری یا هر کاری که با لپتاپ و کامپیوتر سروکار داشته باشه هستم . میشه منو راهنمایی کنید.

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای کار در ارمنستان باید از کافرما پیشنهاد کاری داشته باشید.در خصوص اخذ ویزای جستجوی کاری کشور آلمان به شما توصیه میکنم محتوا لینک شده را مطالعه کنید.

  2. قاسم گفت:

    سلام هر کارگر معمولی در ماه چقدر درام میگیرد
    در کل چند تومان ایران میگیرد .از تبریز مزاحمتون شدم

    1. صادقی گفت:

      با سلام . می توانید از مقاله حقوق ماهیانه کار در ارمنستان میزان درامد در مشاغل را مشاهده فرمائید.

  3. Rebecca گفت:

    سلام
    درخواست استخدام در شرکت های اداری مربوط به رشته گرافیک داشتم،و همچنین من تجربه کاری در مهده کودک طی ۳ سال رو دارم به عنوان کمک معلم،ممنون میشم راهنمایی کنین برای مهاجرت در کشور ارمنستان.ممنون از شما.
    ربکا محمودی

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور بایستی دارای پیشنهاد کاری باشید.
      در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

      1. ملودی گفت:

        سلام.من کارشناس بازرگانی خارجی هستم با ۱۰سال سابقه کتر..حقوق مناسب برای این رشته تحصیلی/پست در ارمنستان چقدر است؟دنبال کار در این زمینه هستم و برای حقوق باید پیشنهاد بدم..ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. صادقی گفت:

          با سلام میزان درآمد پیشنهادی از سوی کارفرما متغیر است و بسته به سطح مهارت شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *