مهاجرت کاری ارمنستان

استخدام برنامه نویس در ارمنستان

استخدام برنامه نویس در ارمنستان

استخدام برنامه نویس در ارمنستان تحت نظارت فرد یا یک تیم انجام می شود و در این بخش چه پست و چه شغلی داشته باشید به اهداف هر فرد بستگی دارد. چگونه فرد می خواهد رشد کند؟ آیا دوست دارید متخصص شوید یا ترجیح می دهید مدیر شوید؟ به عنوان یک متخصص بدون مسئولیت مدیریت، می توانید انتظار دستمزد ناخالص سالانه را داشته باشید. €30000 (یورو) دستمزد یک متخصص عمومی با مسئولیت مدیریتی به نوبه خود تا حد زیادی به اندازه تیم و میزان بودجه بستگی دارددر حالی که قانون بازار در جاهای دیگر حاکم است (یعنی حقوق ها در حال افزایش است)، برای مثال، شرکت های کوچک و متوسط نمی خواهند برای متخصصان فناوری اطلاعات بیشتر از خود رئیس بزرگ بپردازند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار برای ایرانیان در ارمنستان مشاور شماست.

حقوق و استخدام برنامه نویس در ارمنستان

مشاوران شغلی توصیه می کنند که مسیر شغلی بهینه توسعه مهارت های حرفه ای در 5 تا 10 سال اول کار و کسب دانش تخصصی در زمینه های مختلف کاربرد است از اوایل تا اواسط دهه سی شما باید مشخصات شایستگی را گسترش دهید و متخصص شوید. پس از این، می توانید دوباره روی نقش کلی تمرکز کنید. توسعه نرم افزار تجاری، بخش فناوری اطلاعات به طور کلی، به سرعت در ارمنستان در حال توسعه است. اول از همه، این به دلیل بودجه بالا و شایسته، و همچنین به لطف تحقیقات، به ویژه، فناوری های نوآورانه صنعت IT است. به لطف کاربرد مستقیم و غیرمستقیم فناوری ‌های ICT در صنایع مختلف، افزایش تولید به 36 میلیارد یورو رسید.

در حدول زیر شاهد حقوق برنامه نویسی در ارمنستان هستید:

میزان سابقهحقوق به دلار
تازه کار1900$
بیش از 2 سال2500$
بیش از 5 سال6500$
بیش از  10 سال8000$

شرایط کار و استخدام برنامه نویس در ارمنستان

توسعه دهندگان نرم افزار برنامه های کاربردی کامپیوتری را توسعه می دهند که به کاربران اجازه می دهد وظایف خاصی را بر روی رایانه یا دستگاه های دیگر انجام دهند. آنها همچنین ممکن است سیستم های موجودی را که دستگاه ها یا شبکه ها را کنترل می کنند توسعه یا سفارشی سازی کنند. بیشتر اوقات برنامه نویسان تیمی کار می کنند اما ممکن است فردی هم پروژه هایی را کار کنند. مدرک لیسانس در مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، یا سایر رشته های مرتبط اغلب مورد نیاز است. آنها ملزم به داشتن تجربه کاری مرتبط هستند. آنها باید با انواع مختلف آشنا باشند.

توسعه دهندگان نرم افزار از نزدیک با مهندسان سیستم و برنامه نویسان کامپیوتر کار می کنند. آنها باید بتوانند اطلاعات فنی را به زبانی که برای افراد غیر فنی قابل درک است، منتقل کنند. آنها معمولاً مستقیماً با کاربران و فروشندگان مختلف مرتبط با رایانه کار می کنند. آنها باید مهارت های ارتباط شفاهی و نوشتاری عالی داشته باشند. آنها باید خود را با تغییرات مختلف فناوری جدید چه در نرم افزار یا سخت افزار به روز نگه دارند. آنها برای گسترش دانش خود باید در کلاس ها یا کارگاه های مختلف شرکت کنند. آنها ممکن است مجبور شوند توسعه دهندگان نرم افزار جدید یا جوان را آموزش دهند، مربی یا راهنمایی کنند. ممکن است از آنها خواسته شود که هر از گاهی برای بازدید از فروشندگان یا مشتریان سفر کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در ارمنستان هستید:

نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در ارمنستان

الزامات استخدام برنامه نویس در ارمنستان

مهارت های زبان برنامه نویسی سی شارپ و SQL با پرداختی بالاتر از حد متوسط مرتبط است. مهارت هایی که کمتر از نرخ بازار پرداخت می کنند عبارتند از زبان برنامه نویسی C++، جاوا اسکریپت و جاوا. ارمنستان، یکی از توسعه یافته ترین کشورهای آسیایی از نظر اقتصادی، بازاری با پتانسیل شگفت انگیز است. همانطور که در مورد اکثر کشورهای اروپایی وجود دارد، شرکت های ارمنستانی نیز با کمبود متخصصان فناوری اطلاعات دست و پنجه نرم می کنند. صرف ‌نظر از ویژگی ‌های شخصیتی، اشاره شد که افرادی که به ارمنستان می ‌آیند، دانش سطح بالایی دارند و اغلب بر روی یک حوزه فناوری اطلاعات خاص که در آن متخصص هستند، متمرکز هستند. جدای از مهارت ها و تخصص در یک بخش مشخص، معلوم می شود که دانش عملی اغلب توسط آموزش فنی پشتیبانی می شود.

یکی از موارد منفی ذکر شده مربوط به مهارت های زبانی بود. اکثر توسعه دهندگان نرم افزار سفارشی از دیگر کشورها ترجیح می دهند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. درک واژگان ارمنی در حوزه فناوری اطلاعات باعث ایجاد مشکلاتی می شد، اما با اجرای تدریجی پروژه، در نهایت مشکل حل شد. در این جنبه، تمایل به یادگیری و سازگاری سریع با محیط جدید و قوانین آن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. آنچه واقعاً اهمیت دارد، شخص، ویژگی ‌های منحصربه ‌فرد، رویکرد، دانش و تجربه‌ اش است، صرف نظر از اینکه از کجا آمده ‌اند.

الزامات استخدام برنامه نویس در ارمنستان

فرصت های شغلی در حوزه برنامه نویسی در ارمنستان

اکثریت قریب به اتفاق افرادی که برنامه نویس می شوند فارغ التحصیل IT هستند. کار در ارمنستان و کسب تجربه عملی در طول مطالعات برای اطمینان از شروع بهتر در استفاده از تئوری در عمل معمول است. صنعت IT به طور مداوم در حال تغییر و رشد است، بنابراین مهاجران مانند توسعه دهندگان سایر کشورها، با انتخاب جدیدترین فناوری ها و روش های کار، روند را دنبال می کند. چابکی و توجه به وضوح کد مفاهیمی هستند که به خوبی برای آنها شناخته شده است. مطمئناً می توانید با یک برنامه نویس غیر ارمنی  انگلیسی صحبت کنید. این زبان اصلی مورد استفاده در فناوری اطلاعات در سراسر جهان است. با توجه به بازار ارمنستان، قطعا برنامه نویسان کمتری با مهارت زبانی ارمنی وجود دارند.

با توجه به اینکه برنامه نویسی در لیست 10 شغل پردرآمد در ارمنستان است. متخصصان در زمینه های زیر به ویژه مورد تقاضا هستند:

  • توسعه نرم افزار: شما به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار، نرم افزاری را با استفاده از زبان برنامه نویسی مناسب طراحی و پیاده سازی خواهید کرد. کار شما کاربر محور خواهد بود و می توانید برنامه های کاربردی کامل یا بلوک های ساختمان فردی را برنامه ریزی کنید.
  • پشتیبانی برنامه: در این شغل، نرم افزار و سخت افزار مانند SAP یا SharePoint را نگهداری و پشتیبانی می کنید. با کار در پشتیبانی برنامه، شما یک نقطه مرکزی تماس برای محصولات این شرکت هستید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ارمنستان و همچنین شرایط ویزای کار در ارمنستان مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *