مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته بازیگری در لیختن اشتاین

رشته بازیگری در لیختن اشتاین

رشته بازیگری در لیختن اشتاین در این کشور فقط در مراکز خصوصی ارائه می شود. به صورت کلی کشور لیختن اشتاین در صنعت سینما فعالیتی آنچنان ندارد. رشته بازیگری در لیختن اشتاین در تئاترهای محلی این کشور دنبال می شود. لیختن اشتاین کشوری بسیار کوچک و با جمعیتی بسیار کم است. به دلیل عدم وجود موسسات دانشگاهی گسترده در این کشور رشته بازیگری در دانشگاه های این کشور ارائه نمی شود. لذا اکثر علاقه مندان به حرفه بازیگری در این کشور به کشورهای همسایه مانند آلمان و اتریش می روند. جهت تحصیل و کار در رشته بازیگری در قاره اروپا می توانید از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید و یا سایر مقالات را در این خصوص دنبال کنید.

سینما در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین کشوری محصور در خشکی است که کاملاً در کوه های آلپ واقع شده است. این کشور یکی از کوچکترین کشورها در جهان است، بنابراین در اکثر نقاط اروپا می توان رفت و آمد کرد. لیختن اشتاین دارای مجموعه ای بسیار کوچک از کارگردانان محلی، فیلمبرداران و عکاسان است. لذا این کشور صنعت فیلم سازی قابل توجهی ندارد و حتی فیلمسازان خارجی که در این کشور فیلمبرداری می کنند خدمه اصلی خود را از خارج از کشور می آورند. نزدیکی لیختن اشتاین به مراکز عمده تولید فیلم اروپایی امکان دسترسی آسان به آن گروه را فراهم می کند. از مکان های مورد علاقه فیلمسازان و عکاسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استراحتگاه های اسکی
  • کوه های وادوز
  • قلعه گوتنبرگ
  • قلعه شالون
  • جنگل ها و رودخانه ها
  • تاکستان ها و معماری مدرن آن

بیشتر شهروندان این کشور از نژاد آلمانی هستند و زبان رسمی آنها آلمانی است.

در شکل زیر اطلاعات کلی درباره لیختن اشتاین را مشاهده کنید:

درباره لیختن اشتاین

تئاتر در لیختن اشتاین

تئاتر در تمام اشکال خود و نه تئاتر آماتور، در لیختن اشتاین محبوب است. این کشور دارای تعداد زیادی بازیگر و بازیگر زن آماتور پرشور است. در واقع، جذابیت صحنه تئاتر محلی به گونه ای است که بسیاری از علاقه مندان به تئاتر از منطقه اطراف برای حضور در اجراها به لیختن اشتاین سفر می کنند. این امر در مورد صحنه رقص کشور نیز صدق می کند. تئاتر TAK لیختن اشتاین پدر صحنه تئاتر لیختن اشتاین است. بیش از 40 سال تئاتر، موسیقی، کمدی، رقص و آواز را زیر یک سقف ترکیب کرده است. علاوه بر اجرای صحنه های تولید خود، اغلب از هنرمندان، گروه ها، ارکسترها و رهبران ارکستر مشهور بین المللی استقبال می کند. در طول سالها به لیستی برای فرهنگ در لیختن اشتاین تبدیل شده است و امروز با همکاری تئاتر Schlösslekeller و Literaturhaus Liechtenstein جهت برپایی رویدادها همکاری می کند.

تئاتر جونگز لیختن اشتاین، از سال تاسیس در سال 2001، هر سال تولید تئاتر حرفه ای را با حضور کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با و بدون معلولیت ذهنی انجام می دهد. گروه های سنی از 9 تا 21 متغیر هستند و تیم تئاتر در آن حضور دارند تا کودکان و نوجوانان را به شیوه ای سرگرم کننده و لذت بخش با دنیای بازیگری آشنا کنند. نمایش های آماتور نیز بخش عمده ای از زندگی روستاها است و در لیختن اشتاین سنتی طولانی و غرور آفرین دارند. نمایش های که توسط تیم فوتبال محلی یا نیروهای آتش نشانی داوطلبانه اجرا می شود، مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند و از نکات قابل توجه سالانه است.

تحصیل رشته بازیگری در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین دارای 3 موسسه آموزش عالی است. دانشگاه لیختن اشتاین، که دوره های تحصیل در معماری و تجارت را ارائه می دهد، بزرگترین دانشگاه است. این دانشکده از دانشکده مهندسی Abendtechnikum Vaduz که در سال 1961 تاسیس شد، سرچشمه می گیرد. همچنین تعدادی از دانشگاه های خصوصی مشهور در کشور وجود دارد که بیشتر آنها در یک زمینه خاص از مطالعات، به عنوان مثال فلسفه تمرکز دارند. متاسفانه هیچ کدام از این دانشگاه ها در کشور لیختن اشتاین رشته بازیگری را آموزش نمی دهند و برای تحصیل در لیختن اشتاین این رشته باید به آکادمی خصوصی و یا موسسات کشورهای همسایه مراجعه کنید. در هر صورت چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته بازیگری در لیختن اشتاین هستید می توانید به موسسه زیر مراجعه کنید:

نام موسسهمحل
Respect For Actingسنت گالن

تحصیل رشته بازیگری در لیختن اشتاین

رشته بازیگری در آکادمی رسپکت فور اکتینگ لیختن اشتاین

بازیگران هنرمندانی هستند که از زبان، حالت های چهره و حرکات برای تجسم یک نقش استفاده می کنند یعنی قاعدتا شخص دیگری می شوند. بازیگران افرادی هستند که (به صورت حرفه ای یا به عنوان سرگرمی) در تئاتر، فیلم یا تلویزیون تحت دستورالعمل (فیلمنامه، کارگردانی صحنه) یا بداهه نوازی در شکل خاص خود از هنرهای نمایشی فعالیت می کنند. به عنوان بازیگر این قدرت را خواهید داشت که مخاطب را عمیقاً حس کنید. عملکرد خوب، اثر تعلیق ارادی را برای حمایت و حفظ ایجاد می کند. این بدان معناست که بیننده می تواند درگیر شخصیت ها و داستان شود و شک و تردید خود را در مورد اینکه همه چیز فقط عمل شده است یا یک توهم از بین ببرد.

با تحصیل در این آکادمی خصوص می توانید به این مهم برسید و آماده شوید تا واقعیت را وارد داستان کنید. همچنین شخصیت ها به طور واقعی به تصویر کشیده شوند و داستان منسجم باشد که برای بیننده راحت تر است. بنابراین، بازیگر باید به دنبال اصالت کامل باشد و از همه فنون هنر بازیگری و همچنین خلاقیت و طبیعی بودن خود استفاده کند که در برنامه های این آکادمی گنجانده شده است. جهت اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

برنامه بازیگری در آکادمی رسپکت فور اکتینگ لیختن اشتاین

برنامه بازیگری این اکادمی در 3 ماژول اصلی و 3 ماژول اختیاری ارائه می شود. این برنامه به شرح زیر است:

ماژولشرح
بازیگری پایهدر این دوره ابتدایی، الفبای هنرپیشگی را از ابتدا یاد خواهید گرفت. شما خواهید آموخت که چگونه یک اسکریپت را درک کنید (تحلیل متن) و چگونه می توانید از ابزارهای مختلف برای رسیدن به نقش استفاده کنید. علاوه بر یک ورودی نظری، آنچه را که با تمرین آموخته اید عمیق تر خواهید کرد و بنابراین توانایی شما در یادگیری مهارت بازیگری بیشتر و بیشتر می شود.
دوره بازیگری پیشرفتهدر دوره پیشرفته شما شخصیت را یاد می گیرید تا شخصیت را بیشتر و بیشتر با زندگی واقعی پر کنید. همچنین دوره های احساسات و حافظه احساسی، زبان بدن و حضور بدن، ویژگی های وضعیت، اکشن و اقدامات، شخصی سازی و صحنه خصوصی را تمرین می کنید.
کار صحنه عملیدر این ماژول شما در درجه اول در صحنه های خاص تمرین می کنید و محتوا، شرح کامل یک صحنه، حرکت و انرژی، زمان بندی و ریتم و تعامل با یک یا چند شریک را تمرین می کنید.
ماژول اختیاری بداهه نوازیبداهه نوازی، محتوا، مبانی بداهه پردازی (حس و هدف) و قوانین بداهه نوازی
ماژول اختیاری صدا و گفتارمحتوا، آموزش صدا (تنفس و سلامت صدا)، آموزش گفتار (فن بیان، صدا و طراحی متن) و بسیاری از تمرین های عملی همراه با متن
ماژول اختیاری بازیگری فیلمهدف این است که با تمرینات کامل، اصول، ویژگی های خاص و چالش های بازیگری مقابل دوربین در مجموعه فیلم را بشناسید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره مهاجرت به لیختن اشتاین و بررسی روش های مهاجرتی به وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *