مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته بازیگری در تایلند

رشته بازیگری در تایلند

رشته بازیگری ملقب به رشته جان بخشیدن به شخصیت ها می باشد، که در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله رشته بازیگری در تایلند مورد توجه قرار گرفته. کشور تایلند همانند بسیاری از کشورها هر ساله متقاضیان بسیاری را از سراسر دنیا در دانشگاه های هنر و بازیگری خود مورد پذیرش قرار می دهد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجربه و تخصص در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای مختلف این مقاله را در اختیار شما قرار داده اند.

سوالاتی که در خصوص این رشته در این کشور در ذهن متقاضیان به وجود خواهد آمد از این قبیل می باشند:

  • شرایط تحصیل در رشته بازیگری در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • میزان درآمد رشته بازیگری در این کشور چه میزان خواهد بود؟

درباره کشور تحصیلی تایلند

قبل از انتخاب رشته تحصیلی و شروع تحصیل در این کشور، ابتدا اطلاعاتی در خصوص این کشور کسب نمایید. این کشور در گذشته با عنوان شهر سیام و به طور رسمی با سال های اخير با عنوان تایلند شناخته شده است. این کشور در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور در مرکز شبه جزیره هندوچین قرار دارد. مساحت این کشور حدود 513120 کیلومتر مربع می باشد. از این رو جمعیت این کشور حدود 66 میلیون نفر است. این کشور از سوی شمال با میانمار و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با خلیج تایلند و مالزی و از غرب با دریای آندامان و در انتها از سمت جنوب با میانمار همسایه است.

در جمع بندی اطلاعات در باب این کشور بهتر است بدانید این کشور همچنین با ویتنام در خلیج تایلند در جنوب شرقی، اندونزی و هند در دریای آندامان در جنوب غربی هم مرز می باشد. بزرگترین شهر که به عنوان پایتخت این کشور تلقی می شود، شهر بانکوک است. این کشور از پادشاهی مشروطه و دموکراسی پارلمانی برخوردار می باشد.

سایر اطلاعات این کشور بدین شرح می باشد:

اطلاعات کشور تایلند

شرایط تحصیل در رشته بازیگری در کشور تایلند

جهت تحصیل در کشور اماکن تحصیل در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته بازیگری وجود دارد. دوره کارشناسی این رشته بیشتر بر دورس مبانی و نظری تمرکز دارد. این دوره حدود 3 الی 4 سال طول خواهد کشید. دوره کارشناسی ارشد، به مدت 1 الی 2 سال بیشتر به صورت تخصصی و تمرکز بر فنون بازیگری و شخصیت سازی متقاضی آموزش هایی را برای متقاضیان فراهم می آورد. رشته دکترا به مراتب بالاتر و تخصصی تر از 2 مقطع تحصیلی قبل می باشد.

جهت شفاف سازی گرایش تحصیل در این کشور، نمودار زیر آمار تعداد دانشجویان این کشور را بیان می کند:

اطلاعات کشور تایلند

دانشگاه های رشته هنر و بازیگری در این کشور عبارتند از:

  • Mahical university
  • Raffle international university college bankok

شرایط اخذ ویزای تحصیلی تایلند

به عنوان متقاضی بین المللی جهت تحصیل در این کشور چه در رشته بازیگری، یا رشته های دیگر می باید ویزای تحصیلی دریافت نمایید. هنگامی که برای تحصیل در این کشور اقدام می نمایید، ابتدا می باید از دانشگاه هنر یا تئاتر در این کشور نامه پذیرش رسمی دریافت نمائید. جهت تکمیل اطلاعات خود در بخش تحصیل در این کشور مقاله تحصیل داروسازی در تایلند راهنمایی می نمائیم.

مدارک لازم جهت تحصیل در این کشور طبق جدول زیر می باشد، البته با توجه به ملیت متقاضی لیست مدارک و هزینه ویزا متفاوت خواهد بود:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار
2ارائه فرم تکمیل درخواست ویزای تحصیلی این کشور
3ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه هنر این کشور به همراه مهر رسمی از دانشگاه مورد نظر
4ارائه تمکن مالی معتبر 20000THB (بات تایلند)
در صورت سفر تحصیلی به همراه خانواده حدود 40000THB (بات تایلند)
5ارائه گواهی سلامت متقاضی
6ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا و شهریه دانشگاه مورد نظر
7ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

بررسی میزان درآمد بازیگری در کشور تایلند

متقاضیان پس از اتمام دوره تحصیلی خود، تمایل به کار و فعالیت رشته خود در این کشور و یا سایر کشورها دارند. از این رو درآمد این رشته با توجه به معیارهایی مانند سن، جنسیت، سابقه کاری، میزان تحصیلات و موقعیت مکانی متقاضی متفاوت می باشد. بدین ترتیب میزان درآمد این رشته مطابق با آخرین آمار سازمان حقوق و دستمزد در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • حداقل درآمد حدود 44700THB (بات تایلند)
  • میانگین درآمد حدود 89200THB (بات تایلند)
  • حداکثر درآمد حدود 17300THB (بات تایلند)

از این رو میزان درآمد این رشته در شهرهای مختلف این کشور در جدول زیر بیان شده است:

نام شهرمیزان درآمد به بات تایلند
بانکوک10300THB
چیانگ مای98800THB

جهت کسب اطلاع از شرایط تحصیل در سایر کشورها مقاله اعزام دانشجو به گرجستان را مطالعه بفرمائید. سایر مشاغل مرتبط با رشته هنر و بازیگری در جدول زیر بیان گردیده است:

موقعیت مکانیمیزان درآمد به بات تایلند
بازیگر11900THB
تحلیلگر اخبار94000THB
روزنامه نگار106000THB
مجری پخش115000THB
طراح گرافیک65000THB
تکنسین تولید برنامه52700THB

 شرح چگونگی کار رشته بازیگری در تایلند

 شرح چگونگی کار رشته بازیگری در تایلند

جهت کار قانونی در این کشور متقاضیان بین المللی 2 راه پیش روی خواهند داشت. راه اول پس از اتمام دوره تحصیلی رشته بازیگری و یافتن پیشنهادکاری از کارفرما معتبر در این کشور در زمان معین شده می باشد. راه دوم برای متقاضیانی است که از کشور مبدا خود تمایل به کار در این کشور می باشند. در هر 2 صورت متقاضیان نیاز به اخذ گرفتن ویزای کار تایلند خواهند داشت. شرایط اخذ ویزای کار این کشور با توجه به ملیت متقاضی متفاوت خواهد بود.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در جدول زیر بیان شده است:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر
2ارائه فرم تکمیل درخواست ویزای کار این کشور
3ارائه کلیه مدارک تحصیلی
4ارائه پرداخت هزینه ویزا
5ارائه نامه پیشنهادکاری از کارفرما معتبر

هزینه زندگی در تایلند در دوره دانشجویی رشته بازیگری

متقاضیان جهت تحصیل در رشته بازیگری در این کشور می باید علاوه بر پرداخت شهریه دانشگاهی می باید سایر هزینه ها را پرداخت نمایند. هزینه های ضروری جهت تحصیل در این کشور اعم از هزینه اجاره مسکن یا خوابگاه، اقلام غذایی یا پوشاک خواهد بود. جهت کسب اطلاعات جامع جهت زندگی در سایر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه مقاله هزینه زندگی در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

هزینه اجاره مسکن در این کشور در جدول زیر بیان شده است:

نوع آپارتمانهزینه اجاره به بات تایلند
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر1340262THB
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر806686THB

در مقاله رشته بازیگری در تایلند جزئیاتی در خصوص تحصیل و کار در این کشور شرح داده شد. از این رو کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره همراه شما جهت مهاجرت تحصیلی به کشور تایلند و سایر کشورهای اروپایی و امریکایی خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *