مهاجرت تحصیلی تایلند

تحصیل داروسازی در تایلند

تحصیل داروسازی در تایلند

تحصیل داروسازی در تایلند در چندین دانشگاه ملی معتبر و دانشگاه بین المللی در دسترس دانشجویان بین المللی و بومی می باشد. در حال حاضر، برنامه درسی داروسازی در سطح بین المللی در سطح جهانی از یک برنامه درسی 5 ساله به برنامه درسی 6 ساله تبدیل شده است. دلیل اصلی این تغییر، انطباق برنامه درسی برای پاسخگویی به چالش های جدید از جمله رشد نمایی دانش دارویی و افزایش تقاضا برای مجموعه مهارت های جدیدی است که توسط داروساز توسط سیستم مراقبت های بهداشتی در حال تغییر، انتظار می رود. در نتیجه، از سال 2009، دانشکده داروسازی، دانشگاه مهیدول، برنامه درسی 5 ساله قبلی را به یک برنامه درسی 6 ساله با اعتبار کلی کمتر از 220 اعتبار و کل ساعات تمرین کمتر از 2000 ساعت مطابق با اعلامیه شورای داروسازی تایلند تغییر داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما در خصوص مهاجرت به تایلند می باشد.

ساختار آموزشی تایلند

سیستم آکادمیک در دانشگاه های تایلند با دو ترم در یک سال تحصیلی مطابق با مقررات دانشگاه برای آموزش مقطع کارشناسی است. دانشجویان باید مطابق با معیارهای استاندارد ملی برای برنامه کارشناسی تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش، به عنوان دانشجوی تمام وقت ثبت نام کنند. داروسازی از رشته های پر طرفدار در حال حاضر محسوب می شود. زیرا همواره با پیشرفت و بروز بیماری های جدید این داروسازان هستند که می توانند با علم و دانش و تخصص و مهارت عالی خود مردم را درمان و بروز مشکلات جدی پیشگیری کنند. داروسازی رشته ای است که آینده ای درخشان دارد. شما می توانید در تایلند در مقطع کارشناسی و ارشد در رشته داروسازی تحصیل کنید. همچنین فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در تایلند نیز موجود می باشد.

دانشجویان رشته داروسازی این رشته را در دانشگاه های دولتی و خصوص تحصیل می کنند. در نمودار زیر میزان تحصیل در دانشگاه های مذکور را مشاهده می کنید:

تحصیل داروسازی مراکز آموزشی تایلند

بررسی تحصیل داروسازی در تایلند

ساختار برنامه درسی رشته داروسازی در کشور تایلند از 2 بخش تشکیل شده است. در بخش اول، که از سال 1 تا 4 است، برنامه درسی دانش پایه و مهارت های اساسی را برای داروخانه عمومی فراهم می کند. در بخش دوم، که از سال 5 تا 6 است، برنامه درسی به دو مسیر شامل واحدهای بیمار محور و محصول گرا تقسیم می شود. دانشجویان با توجه به علاقه خود می توانند در یک دوره تخصصی نیز تحصیل کنند. در ادامه دانشجویان از طریق کارآموزی یک ساله تجربه عملی در تجربه کسب می کنند. این امر برای اطمینان از رشد مهارت های عملی دانشجویان است. دانشجویان از طریق دوره کارآموزی در طول سال تجربه عملی در مسیر علاقه خود را کسب خواهند کرد. این امر برای اطمینان از رشد مهارت های عملی آن ها است.

پس از اتمام برنامه، فارغ التحصیلان باید مهارت های بسیاری کسب کرده باشند. برخی از این مهارت ها عبارت است از:

  • داشتن دانش وسیع و تخصصی در مورد مواد یا موادی که به عنوان دارو استفاده می شود.
  • داشتن مهارت در فرمولاسیون دارو، ساخت داروها، گیاهان دارویی و سایر محصولات بهداشتی، کنترل کیفیت و اطمینان از این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی
  • توانایی ارائه مراقبت های دارویی از ارزیابی اساسی بیمار، شناسایی مشکلات مربوط به دارو، حل مشکلات مربوط به دارو
  • داشتن توانایی در یادگیری، جستجوی اطلاعات، تفکر تحلیلی، ادغام و استفاده از دانش داروسازی به عنوان پایه ای برای یادگیری بالاتر در آینده
  • از دانش و توانایی ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری در یک جامعه برخوردار باشید.

شرایط تحصیل داروسازی در تایلند

متقاضیان باید دیپلم یا معادل دبیرستان را داشته باشند و شرایط عمومی و خاصی را برای سیستم پذیرش دانشگاه تنظیم شده توسط کمیسیون آموزش عالی و یا سیستم پذیرش مستقیم دانشگاه داشته باشند. متقاضیان می توانند از طریق 3 گزینه درخواست دهند. پذیرش استاندارد: دانشجویان باید در آزمون ورودی استاندارد دانشگاه كه توسط وزارت امور دانشگاه برگزار می شود، شركت كنند و قبول شوند. دانشکده داروسازی از طریق این گزینه اکثر دانشجویان را می پذیرد. دوم پذیرش سهمیه: دانشجویانی که در امتحانات اداره شده توسط دانشگاه ها موفق به کسب موفقیت در آزمون می شوند و سایر شرایط را دارند می توانند در این برنامه پذیرفته شوند. پذیرش ویژه: دانشکده داروسازی همچنین مراحل آزمون و استخدام خود را تحت برنامه پذیرش ویژه برگزار می کند. دانشجویانی که با موفقیت در امتحانات موفق می شوند و سایر شرایط را برآورده می کنند، می توانند در این برنامه پذیرفته شوند.

برنامه پذیرش ویژه برای دانشجویان و اشخاصی است که شرایط ویژه ای دارند. در لیست زیر برخی از موارد را مشاهده می کنید:

  • افرادی که استعداد ویژه ای در ورزش، هنر و علم دارند.
  • نوادگان فروشگاه های داروسازی در جامعه
  • کسانی که برنامه توسعه حرفه داروسازی را گذرانده اند.

شرایط تحصیل داروسازی در تایلند

گرایش های داروسازان در تایلند

داروسازی به عنوان یک رشته پویا با شیمی و پزشکی همزیستی دارد. داروسازی شاخه های مختلف علمی مانند فرمولاسیون دارویی، ساخت دارو، فناوری دارویی، را در خود دارد. همچنین داروسازی بر روی اقدامات دارویی تمرکز دارد و به چندین زیرشاخه مانند داروسازی بالینی و محیطی، داروسازی نظری و قلبی عروقی، سم شناسی، فارماژوژنتیک، پاسولوژی، فارماکوژنومیک، فارماکوپیدمیولوژی و داروسازی دندان تقسیم شده است. به طور کلی چهار نوع داروساز وجود دارد :داروسازان جامعه، بالینی، دارویی و مشاور. انواع مختلفی از داروخانه و مکان هایی که می توانید تجربه داروسازی را کسب کنید وجود دارد، تعدادی از آنها شامل دکتر مراقبت در منزل، مشاوره پوست و مو، نظارت بر ترکیب و ساخت داروها در داروخانه و کار در داروخانه صنعتی، داروخانه بالینی، و داروخانه بیمارستان می باشد.

گرایش ها و شاخه های مختلفی در این رشته پویا وجود دارد. در جدول زیر به برخی از این گرایش ها اشاره شده است:

گرایش های سنتیگرایش های جدید
داروسازی بالینیانفورماتیک سلامت
داروسازی بهداشتیداروسازی اجتماعی
علوم داروییدارو و مواد مخدر صنعتی

مهاجرت تحصیلی به تایلند

داروسازی پلی است که علوم بهداشتی را به علوم شیمی متصل می کند. داروسازان به عنوان متخصص دارو درمانی در نظر گرفته می شوند زیرا آنها در جهت بهینه سازی دارو برای اطمینان از سلامتی و ایمنی بیماران تلاش می کنند. ثابت شده است که مطالعه در این زمینه فرصت هایی را برای تحقیقات علمی، نوآوری و مراقبت از بیمار فراهم می کند. داروسازان همچنین ارزیابی کیفیت را انجام می دهند، در مورد داروهای تجویز شده به بیماران مشاوره می دهند و اطلاعات مربوط به ایمنی و اثربخشی دارو را با بیماران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی به اشتراک می گذارند. اگر قصد دارید در رشته داروسازی تحصیل کنید می توانید به تحصیل داروسازی در کره جنوبی و تحصیل داروسازی در ایسلند نیز فکر کنید و با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *