مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته بازیگری در آرژانتین

رشته بازیگری در آرژانتین

رشته بازیگری در آرژانتین یکی از رشته های محبوب است. افراد با ورود به رشته بازیگری و سینما این کشور میتوانند درک مناسبی از آرژانتین داشته باشند. آرژانتین یکی از بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی و هشتمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت کل است. این کشور همچنین بزرگترین کشور اسپانیایی زبان در جهان است.

آرژانتین یک فدراسیون است که از 23 استان و شهر بوینس آیرس، پایتخت و بزرگترین شهر آرژانتین تشکیل شده است. این کشور عضو بنیانگذار سازمان ملل، سازمان کشورهای ایبروآمریکایی، اتحادیه ملل آمریکای جنوبی و سازمان تجارت جهانی، در میان سایر نهادهای محلی و بین المللی است و عضو G-15 و G-20 است. در صورت علاقه به کشور آرژانتین و مهاجرت به این کشور می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باره استفاده کنید.

تاریخچه سینما در آرژانتین

آرژانتین، سابقه زیاد و چشمگیری در ساخت فیلم دارد. در حقیقت، سینما از اواخر قرن 19 قسمت مهمی از فرهنگ آرژانتین بوده است. یک جهش بزرگ در سینمای آرژانتین در سال 1933 هنگامی که Movietone وارد شد، با تهیه صدا و همچنین موسیقی اتفاق افتاد. در این زمان، 2 استودیوی فیلمبرداری به صحنه آمدند:

  • آرژانتین سونو فیلم
  • و لومیتون.

یکی از مشهورترین فیلم های دهه 20، Dancing بود که فیلمی تانگو بود و فعالیت ستاره های آملیا بنس و تیتو لوسیاردو را آغاز کرد. در اواخر دهه 30 و اوایل دهه 1940، سینمای آرژانتین سالانه بیش از 40 فیلم تولید می کرد. در حالی که فشارهای مذهبی و سیاسی آزادی را نقض می کرد هنوز هم فیلمسازان در این دوره زمانی پرکار بودند. البته جای تعجب نیست که نفوذ سینمای خارجی به آرژانتین آغاز شد. در نتیجه، این کشور سازمان خود را با هدف تبلیغ و تأمین بودجه فیلم محلی راه اندازی کرد. برخی از فیلم های کلاسیک این دوره شامل Historia de una noche ، Malambro و Pelota del trapo هستند. اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 سینما در آرژانتین رونق گرفت. بسیاری از این فیلم ها زیربنای سیاسی و اجتماعی داشتند.

به عنوان مثال، فیلم Lautaro Murua در سال 1961 با نام Alias ​​Gardelito درباره فقر و زندگی ساده بود. Cine Verite فرانسوی همچنین بر سینمای آرژانتین تأثیر گذاشت از جمله فیلم La Tregua در سال 1974 ساخته سرجیو رنان که نامزد اسکار شد. در این دوره زمانی طنزهای کمدی جنسی نیز وجود داشت که برای مخاطبان بسیار تکان دهنده بود، زیرا اغلب برهنگی را نشان می دادند.

در شکل زیر از جمله برترین فیلم های آرژانتینی را مشاهده کنید:

فیلم های برتر تاریخ آرژانتینتحصیل رشته بازیگری در آرژانتین

بازیگری یک رشته محبوب تحصیلی در رشته هنر در آرژانتین است و این رشته به عنوان یک برنامه تحصیلی توسط بسیاری از موسسات آموزش عالی این کشور ارائه می شود. یکی از این موسسات، دانشگاه جان اف کندی آرژانتین است که در آن تئاتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و به ترتیب منجر به مدرک لیسانس هنر و کارشناسی ارشد هنر در این رشته می شود. دانشکده نمایش در دانشگاه جان اف کندی آرژانتین از هنر درام به عنوان یک آموزش استفاده می کند و عناصر آموزش هر دانشجو را برای تسهیل رشد اجتماعی، جسمی، عاطفی و شناختی آنها در بر می گیرد. این یادگیری چند وجهی است که برای کمک به دانشجویان طراحی شده است:

  • از طریق همکاری جمعی و همدلی، آگاهی آنها از ذهن، بدن و صدا
  • وضوح و خلاقیت در ارتباط با ایده های کلامی و غیر کلامی
  • درک آنها از رفتار، انگیزه، تنوع، فرهنگ و تاریخ انسان

در جدول زیر می توانید موسسات مطرح برای تحصیل رشته بازیگری در آرژانتین را ببینید:

ردیفنام موسسه
1Instituto Universitario Nacional del Arte
2The University of Buenos Aires
3The University of El Salvador
4Torcuato di Tella University
5National University of Cuyo

بررسی رشته بازیگری در آرژانتین

آموزش بازیگری همچنین از عناصر تئاتر، لباس ها، لوازم جانبی، مناظر، نورپردازی، موسیقی و صدا برای غنی سازی تجربه یادگیری، اجرای دوباره داستان ها و تولیدات استفاده می کند. دانشجویان در نقش های مختلف بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و طراحی تجربه کسب می کنند. تحصیلات همچنین شامل رشته های مرتبط و فرم های هنری مانند:

  • پانتومیم، بازی های درام
  • قصه گویی
  • درام رادیویی
  • ملودرام
  • عروسک گردانی
  • بداهه پردازی
  • تئاتر ماسکه
  • سخنرانی عمومی
  • نمایشنامه نویسی
  • کارگردانی و تولیدات فیلم می شود.

دانشجویانی که تحصیل در آرژانتین را انتخاب می کنند در رشته هنر تحصیلات عالی در زمینه بازیگری، نمایش و تئاتر را آموزش می بینند. آنها همچنین فرصت بی نظیری برای مطالعه و پذیرش فرهنگ مردم کشور و فراگیری مهارت های زبانی ارزشمندی دارند که می تواند روزی به روی تعدادی از چشم اندازهای شغلی جالب و در بسیاری از موارد سودآور را فراهم کند. هنگام تحصیل در این کشور نیز این فرصت را خواهید داشت که از همه جاذبه های گردشگری آرژانتین دیدن کنید.

بررسی سینمای آرژانتین

از بین همه کشورهای اسپانیایی زبان، آرژانتین دارای فیلم های موفقی است. اگر قصد تحصیل زبان اسپانیایی و رشته بازیگری در آرژانتین را دارید، منطقی است که ابتدا برخی از معروف ترین فیلم های ساخته شده در این کشور را بررسی کنید. این فعالیت نه تنها به شما در تقویت زبان کمک می کند، بلکه شما را با فرهنگ قبل از ورود به آرژانتین آشنا می کند. اگر سینمای مدرن را دوست داشته باشید، برای دیدن فیلم هایی که در سال های اخیر ساخته شده اند اقدام کنید. در حالی که تاکنون بیش از 2500 فیلم در آرژانتین ساخته شده است، اما بیشتر این فیلم ها در دهه 2000 ساخته شده اند.

بسیاری از مضامین فیلم به موضوعات سیاسی و تاریخی می پردازند که یادگیری آنها قبل از یادگیری زبان اسپانیایی در آرژانتین کاملاً مفید است. به عنوان مثال، فیلم کارخانه کشتی سازی. یکی دیگر از فیلم های معروف که ماهیت تاریخی دارد، خاطرات شورش از سال 2004 است. یکی از فیلم های دیگری که باید ببینید، Cronica de una fuga از سال 2006 است. این فیلم در مورد بازیکنان فوتبال در سال 1977 است که در طول جنگ آرژانتین از یک جوخه مرگ نظامی فرار می کنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آرژانتین و تاریخ آن داشته باشید فیلم Eva Peron ساخته خوان کارلوس دسانزو در سال 1996 را ببینید.

تحصیل رشته بازیگری در دانشگاه ملی هنر آرژانتین

تحصیل رشته بازیگری در دانشگاه ملی هنر آرژانتین

دانشگاه ملی هنر یک دانشگاه معتبر در آرژانتین است که در سال 1996 به عنوان مجموعه ای از موسسات ملی مختلف که به آموزش هنرهای زیبا اختصاص داده شده، تأسیس شده است. ریشه این نهاد در سال 1875 تاسیس انجمن ملی هنر توسط نقاشان ادواردو اسکیافینو، ادواردو سیووری و دیگران بود. انجمن آنها بعنوان آكادمی ملی هنرهای زیبا در سال 1905 و در سال 1923 به ابتكار نقاش و دانشگاهی ارنستو د لا كاركوا، بعنوان گروهی در دانشگاه بوینس آیرس، مدرسه عالی هنر ملی، عضویت یافت.

در سال 1936 آنتونیو كونیل كابانلا، كارگردان تئاتر، موسسه ملی مطالعات تئاتر را تأسیس كرد. این موسسات و همچنین هنرستان موسیقی ملی کارلوس لوپز بوچاردو، موسسه ملی آموزش عالی و موسسه ملی آموزش عالی و رقص ماریا رووانوا و سایر موسسات ملی آموزش هنرهای لیبرال، به هم پیوستند. دانشگاه هنر در سال 1996 توسط وزارت آموزش و پرورش آرژانتین تایید شد.

لیسانس رشته بازیگری در دانشگاه ملی هنر آرژانتین

لیسانس بازیگری یک برنامه 5 ساله است و افراد حرفه ای را آموزش می دهد كه قادر به انجام خلاقیت با بدن و ابزارهای رسا هستند. این حرفه شامل شکل گیری بازیگر است که از ابعاد صوتی، بدنی و ریتمیک آن بر اساس کار بازیگری تکنیکی به آن نزدیک می شود. این فرایند یادگیری با شکل گیری ماهیتی تاریخ شناختی، تحلیلی و زیبایی شناختی بیان می شود که امکان ایجاد یک نگاه انتقادی و درک فعالیت تئاتری به عنوان یک پدیده خلاق بین رشته ای را فراهم می کند که چند زبان را به بازی می آورد.

گرفتن مدرک لیسانس بازیگری دانش عملی و فنی پیچیده ای را برای بازیگری تضمین می کند و همچنین یک آموزش انسانی بین رشته ای یکپارچه از دانش را فراهم می کند که اجازه می دهد یک دیدگاه انتقادی، خودمختار و خلاقانه در زمینه بازیگری و تحقیق را داشته باشید. آموزش جامع ارائه شده پشتیبانی کافی از کار حرفه ای را تضمین می کند و مسئولیت بالایی را در عملکرد هنرمندانی که در کار حرفه ای آموزش دیده اند و توانایی نوآوری در زمینه هنرهای نمایشی را دارند، پرورش می دهد. فارغ التحصیلان دوره کارشناسی بازیگری از گروه هنرهای دراماتیک قادر خواهند بود:

  • در رسانه های دیدنی و جذاب مختلفی که مورد نیاز است به طور حرفه ای رفتار کنید. مخصوصاً در موارد مرتبط با هنرهای نمایشی.
  • به طور فعال در فرآیندهای تولید شرکت کنید.
  • ادغام پروژه های تحقیقاتی و یا توسعه ای در زمینه دانشگاهی و سایر نهادهای حوزه علمی، هنری و یا حرفه ای.

جهت اخذ ویزای دانشجویی آرژانتین مقاله مورد نظر را در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید و برای اقدام به مهاجرت از این موسسه راهنمایی بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *