مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته ایمنی شناسی در سریلانکا

رشته ایمنی شناسی در سریلانکا

تحصیل رشته ایمنی شناسی در سریلانکا در 4 دانشگاه معتبر ارائه می شود. سریلانکا در جنوب هند جزیره ای ارزان برای زندگی و تحصیل به شمار می رود.دوره های مختلف پزشکی در سریلانکا ارائه می شود که یکی از این رشته ها که شاخه ای از زیست پزشکی نیز می باشد یعنی رشته ایمنی شناسی نیز ارائه می شود. دانشگاه های سریلانکایی هزینه تحصیل مقرون به صرفه ای دارند و دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنند. از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در بهترین کشورهای جهان را جویا شوید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در سریلانکا

یکی از ویژگی های قابل توجه سیستم آموزشی سریلانکا، دسترسی آن به آموزش برای همه، صرف نظر از پیشینه اجتماعی است. در نتیجه این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در جنوب آسیا دارد. مدارک تحصیلی از موسسات آموزش عالی سریلانکا به خوبی در سراسر جهان شناخته شده است و این امر باعث می شود سریلانکا به یکی از مقاصد برتر آموزش عالی تبدیل شود. تحصیل رشته ایمنی شناسی در سریلانکا نیز در دانشگاه های معتبر این کشور برای دانشجویان خارجی و بومی امکان پذیر است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در سریلانکا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کلمبو
2دانشگاه پرادنیا
3دانشگاه کلانیا
4دانشگاه سری جایواردنپورا

با کسب ویزای تحصیلی سریلانکا شرایط تحصیل در این کشور مهیا می شود.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در سریلانکا

رشته ایمنی شناسی در دانشگاه سری جایواردنپورا سریلانکا

گروه رشته ایمنی شناسی در دانشگاه سری جایواردنپورا سریلانکا در آگوست 2020 با همکاری دانشگاه SungKyunKwan، کره جنوبی به عنوان بخشی از پروژه دانشگاه پیشرو برای شرکت بین المللی و پروژه ODA (کمک توسعه رسمی) تأسیس شد. این دپارتمان دارای دو عضو هیات علمی (پروفسور نیلیکا مالاویج و دکتر چاندیما جیواندارا)، 3 محقق ارشد، 6 دانشجوی دکترا، 8 دستیار پژوهشی، یک هماهنگ کننده پروژه و یک دستیار آزمایشگاهی است. با کمک SKKU، این بخش با هدف پیشبرد تحقیق و توسعه منابع انسانی در آلرژی، ایمونولوژی و پزشکی مولکولی برای دستیابی به توسعه ملی و بین المللی است. علاوه بر فعالیت‌های اجتماعی مختلف که قبلاً انجام شده است، بخش مایل است پروژه ‌های اجتماعی بیشتری را با بودجه SKKU، به ویژه بر روی کودکان مدرسه در آینده نزدیک، آغاز کند.

علاوه بر این، دپارتمان از سال 2023 دوره های کارشناسی ارشد، کارشناسی و سایر دوره های مهارت آزمایشگاهی را معرفی کرده است. این دپارتمان درگیر فعالیت های علمی و آموزشی مختلفی است که در زیر ذکر شده است.

  • MBBS
  • Sc.(علوم آزمایشگاهی پزشکی)
  • Sc.(زیست شناسی انسان) – عام و خاص
  • مشارکت در برنامه های آموزشی و پژوهشی تحصیلات تکمیلی
  • مدارک تحقیقاتی PhD/MPhil
  • کارشناسی ارشد در پزشکی مولکولی انجام شده توسط PGIM (جزء تحقیق)
  • کارشناسی ارشد در تغذیه توسط PGIM

کار در رشته ایمنی شناسی در سریلانکا

با توجه به تأثیر میکروب شناسی و بیوتکنولوژی در تمام جنبه های زندگی، مدرک تحصیلی ایمونولوژی به شما امکان کار در رشته ایمنی شناسی در سریلانکا در طیف گسترده ای از صنایع تولیدی از جمله مواد غذایی و نوشیدنی، دارویی، زیست محیطی، شیمیایی و کشاورزی را می دهد. همچنین شما را واجد شرایط کار در تحقیق و توسعه صنعتی، تولید، کنترل کیفیت، فروش یا بازاریابی و مشاوره می کند. همچنین ممکن است فرصت ‌هایی برای کار در آزمایشگاه ‌های موسسات تحقیقاتی، ادارات دولتی، خدمات بهداشتی و مشاوره‌های زیست‌محیطی در اختیار شما قرار دهد. میزان درآمد رشته های پزشکی در سریلانکا مناسب است.

میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در سریلانکا در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در سریلانکامشکلات زندگی در اسکاتلند را در این قسمت بخوانید.

کارشناسی میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دانشگاه کلمبو سریلانکا

حوزه علوم زیستی در دهه ‌های گذشته رشد بی ‌سابقه ‌ای را تجربه کرده است، همراه با پیشرفت فناوری که راه خود را برای دستیابی به ارتفاعات عالی هموار کرده است. پیشرفت در زمینه های علوم زیستی نه تنها در زمینه جهانی مشهود است، بلکه در حال حاضر در سطح ملی، جایی که کاربرد میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در زمینه های مختلف علوم زیستی ادغام شده است، آشکارتر شده است. شروع به تحصیل کارشناسی میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دانشگاه کلمبو سریلانکا شما را برای کسب دانش در زمینه های مختلف از جمله تحقیق و توسعه محصول و فرآیند گرا برای برنامه های کاربردی در مراقبت های بهداشتی و دارویی آماده می کند.

آزمایشگاه ‌های آموزشی دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای برای آموزش عملی هستند و هر سخنرانی زیربنای بسیاری از زمینه ‌های هیجان ‌انگیز مانند مهارت ‌های مواد غذایی، میکروبیولوژی محیطی و پزشکی و بیوتکنولوژی، علاوه بر درک وسیع علوم زیستی از جمله زیست ‌شناسی مولکولی، ایمونولوژی بیوشیمی، آمار و بیوانفورماتیک است. شما یک دانش علمی سالم همراه با مهارت های عملی پیشرفته ایجاد خواهید کرد که به شما کمک می کند تا مهارت های استخدامی مناسب و مورد نیاز را برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از مشاغل، از جمله مشاغلی که نیاز به دانش تخصصی در میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دارند، توسعه دهید.

گروه میکروبیولوژی پزشکی دانشگاه کلانیا سریلانکا

گروه میکروبیولوژی پزشکی دانشگاه کلانیا سریلانکا در آموزش میکروبیولوژی پایه، بیماری‌های عفونی و ایمونولوژی برای دانشجویان پزشکی در مقطع کارشناسی در طول فاز 1 و فاز 2 برنامه مدرک MBBS شرکت می‌کند که دانشجویان را قادر می‌سازد تا دانش مناسب مورد نیاز برای عمل به عنوان پزشک را در هنگام مواجهه با بیماران مبتلا به بیماری‌های عفونی به دست آورند.

  • این دپارتمان برای دانشجویان مقطع کارشناسی MBBS، را تدریس می کند.
  • این دپارتمان آموزشی برای کارآموزان دیپلم میکروبیولوژی پزشکی و کارآموزان MD ارائه می دهد.
  • کارکنان دانشگاهی به ویژه در زمینه های مایکوپلاسما، سل، مقاومت آنتی بیوتیکی، آلرژی، اختلالات ایمنی و ویروس شناسی تحقیقات انجام می دهند.

با بررسی هزینه تحصیل در سریلانکا و مقایسه آن با سایر کشورها می توانید گزینه مقرون به صرفه تر را برای مهاجرت انتخاب کنید. البته کشورهای برتری مانند ایتالیا با بورسیه تحصیلی امکان تحصیل رایگان را فراهم می کند. در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *