مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته باستان شناسی در دومینیکا 

درخواست تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا 

رشته باستان شناسی در دومینیکا گزینه مناسبی برای مهاجرت تحصیلی نبوده و به علاوه این رشته بازار کار مناسبی در این کشور ندارد. این کشور که در دریای کارائیب در سمت شرقی جزیره هیسپانیولا، که با هائیتی مشترک است، قرار دارد. اقتصاد به سرعت در حال رشدی دارد که در سال ‌های اخیر از صادرات کالاهای اساسی (شکر، قهوه، تنباکو) به خدماتی مانند گردشگری تغییر کرده است. و مخابرات این کشور با جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر و بزرگترین اقتصاد منطقه آمریکای مرکزی و دریای کارائیب، کشوری با درآمد متوسط ​​محسوب می شود. اگر علاقه مند به تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا هستید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا آخر این مقاله همراه باشید.

تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا

تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا پایه بسیار خوبی برای یک حرفه در دنیای خارج تشکیل می دهد. هم هنر و هم علوم را با هم ترکیب می کند، شما را برای انجام کارهای میدانی به میدان می آورد و تقریبا به طور قطع یاد خواهید گرفت که چگونه پایگاه های داده بسازید و سهام انجام دهید. کنترل این مدرک بسیار کاربردی تر از زبان انگلیسی یا تاریخ است. و با اخذ مدرک، اگر وارد تجارت می شوید، نیازی نیست که علاقه خود را به باستان شناسی رها کنید. می توانید یک باستان شناس شوید و از اشتیاق مادام العمر لذت ببرید.

به جامعه محلی خود بپیوندید، به برخی از جوامع ملی بپیوندید، به شورای باستان شناسی مستقل بپیوندید و (البته) در باستان شناسی کنونی مشترک شوید. ترجیحا شما نیز باید تخصص خاصی را پیدا کنید که همیشه مفید باشد. مطالعه سفال سامیایی نمونه خوبی است، یا موضوعی را که برای پایان نامه خود در دانشگاه خوانده اید، دنبال کنید. و بالاتر از همه، از تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا لذت ببرید. دانشگاه های دولتی کمی در این کشور وجود دارد. موسسات عالی خصوصی از نظر آکادمیک خوب عمل می کنند و اکثر آن ها با دانشگاه های اروپا و سایر کشورهای آمریکایی همکاری می کنند. این کشور دارای کالج ایالتی به نام کالج اجتماعی کلیفتون است. با این حال، بسیاری نیز در مدارس کشورهای دیگر تحصیل می کنند.

گزینه های رایج عبارتند از:

گزینه های رایج باستان شناسی در دومینیکا

کار در حوزه رشته باستان شناسی در دومینیکا

باستان شناسی به مطالعه امور انسانی از طریق بازیابی و اکتشاف فرهنگ مادی اشاره دارد. اغلب، باستان شناسی به عنوان شاخه ای از مردم شناسی در نظر گرفته می شود. با این حال، مشاغل در باستان شناسی را می توان از طریق مطالعه گذشته از سیستم های بیولوژیکی، زمین شناسی و محیطی استخراج کرد. باستان شناسی با معماری، مصنوعات، زیست بوم ها و مناظر فرهنگی سر و کار دارد. باستان شناسی را شاخه ای از علوم اجتماعی و همچنین شاخه ای از علوم انسانی می دانند. رشته باستان شناسی شامل بررسی، کاوش و در نهایت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده برای یادگیری در مورد تاریخ است.

حقوق ماهیانه کار در دومینیکا برای کار در حوزه رشته باستان شناسی در دومینیکا در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در دومینیکا برای رشته باستان شناسی

کار حین تحصیل در دومینیکا

کار پاره وقت برای کسب درآمد کافی برای پرداختن به هزینه های روزانه مفید است. در این کشور به عنوان یک دانشجو، اجازه کار با ویزای تحصیلی را ندارید. پس از اتمام تحصیل، دانشجویان می توانند با مجوز کار کار کنند. اما در طول تحصیل، دانشجویان باید بدون نگرانی در مورد درآمد از هر شغلی، روی مطالعه خود تمرکز کنند. از آنجایی که هیچ کلاسی در تعطیلات آخر هفته برگزار نمی ‌شود، می ‌توانید به دنبال کارهایی باشید که می‌توان برای کسب درآمد اضافی انجام داد.

به عنوان مثال، شما می توانید چمن زنی یا تمیز کردن خانه را امتحان کنید. اگر رانندگی بلد هستید و گواهینامه رانندگی محلی دارید، می توانید مردم را برای گشت و گذار ببرید و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین می توانید فرصت های شغلی پاره وقت را در خارج از محوطه دانشگاه به دست آورید. به عنوان مثال به عنوان یک مترجم آزاد به صورت آنلاین بدون تعدیل در انجام کارهای مدرسه خود کار کنید. اگرچه، درآمد از چنین مشاغلی برای پرداخت هزینه های تحصیل کافی نیست، اما کمک چندانی به تحصیل شما نخواهد کرد. شما می توانید در حین تحصیل به صورت پاره وقت مقداری پول جیب دریافت کنید.

ویزای تحصیلی دومینیکا

ویزای دانشجویی در دومینیکا به یک اتباع خارجی این امکان را می دهد که به صورت موقت به این شور مهاجرت کنند تا دوره های تحصیلی را در این کشور طی کنند. مهاجرت به این کشور در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد.

مدارک زیر جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید ارائه شود:

  • پاسپورت معتبر
  • فرم درخواست ویزا به طور مناسب تکمیل و امضاء شده است.
  • اگر متقاضی صغیر باشد، والدین یا قیم قانونی باید فرم را امضاء کنند.
  • عکس هایی در اندازه پاسپورت که در پس زمینه سفید گرفته شده اند.
  • سند سفر
  • اثبات حمایت مالی
  • مدرک اقامت دومنیکا
  • کپی بلیط رفت و برگشت
  • اسنادی که روابط متقاضی را با کشور خود نشان می دهد، به عنوان مثال. تایید از کارفرمای متقاضی
  • بیمه درمانی
  • اسنادی که هدف از سفر را تأیید می کند.

انواع ویزای دیگر در این کشور به همراه مدت اقامت مجاز آن ها در جدول زیر آمده است:

نوع ویزامدت اقامت
ویزای توریستی دومینیکا90 روز
ویزای تجاری90 روز
ویزای ترانزیت24 ساعت

درخواست تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا 

درخواست تحصیل رشته باستان شناسی در دومینیکا

دانشجویان بین المللی در اکثر برنامه های آموزش عالی کشور مورد استقبال قرار می گیرند. برای ثبت نام، دانشجویان باید مستقیما به مدرسه درخواست دهند. این دانشگاه ها اغلب به ویژه برای آن دسته از دانشجویانی که نمرات قابل توجهی در مقطع کارشناسی برای کسانی که در برنامه های تحصیلات تکمیلی ثبت نام می کنند یا معادل های دبیرستان دارند، در دسترس هستند. اگر دانشجو توسط دانشگاه دومینیکا پذیرفته شود، سپس مدارکی به وی ارائه می شود که به دانشجو اجازه می دهد ویزای دانشجویی لازم را دریافت کند.

در بیشتر موارد، این فرآیند ساده است و به سرعت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر، به صفحه وب رسمی موسسه مورد نظر خود مراجعه کنید، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و دستورالعمل های نحوه درخواست را دنبال کنید. همچنین با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری درباره مهاجرت از طریق تحصیل در دومینیکا کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *