مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته ایمنی شناسی در تایلند

پژوهش در رشته ایمنی شناسی در تایلند

رشته ایمنی شناسی در تایلند در دانشگاه های پزشکی و علوم تایلند دنبال می شود. دانشجویان با تحصیل رشته ایمنی شناسی دانش لازم را بدست می آورند. فراموش نکنید برای تحصیل رشته ایمنی شناسی و رشته های پزشکی در تایلند به زبان محلی این کشور تسلط داشته باشید. رشته ایمنی شناسی در تایلند بیشتر در قالب دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. جهت بررسی رشته ایمنی شناسی در تایلند ادامه این مقاله را مطالعه کنید. همچنین برای بررسی روش های مختلف مهاجرت با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند

برای شروع تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند، به مدرک کارشناسی بیوتکنولوژی یا میکروبیولوژی و یا زیست شناسی مولکولی و سلولی نیاز دارید. اکثر دانشگاه های تایلند مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. هنگامی که لیسانس خود را دریافت کردید، می توانید یک مدرک فوق لیسانس (افتخاری) یا دکترا در رشته پزشکی یا علوم زیستی دریافت کنید، به عنوان مثال:

  • زیست شناسی
  • بیوشیمی
  • فیزیک
  • مهندسی
  • ژنتیک
  • میکروبیولوژی
  • ایمونولوژی

هنگامی که تصمیم می گیرید به عنوان یک پزشک حرفه ای را دنبال کنید، طیف وسیعی از تخصص ها وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید که به شما امکان می دهد حوزه پزشکی مورد علاقه خود را کشف کنید. ایمونولوژیست ها در تشخیص و درمان بیمارانی که شرایط مربوط به سیستم ایمنی ناکارآمد دارند تخصص دارند. یادگیری بیشتر در مورد ایمونولوژیست ها و الزامات شغلی آنها می تواند به شما کمک کند تا برنامه ای برای دستیابی به اهداف شغلی خود ایجاد کنید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه مهیدل
2دانشگاه چولالنگکورن
3دانشگاه چیانگ می
4دانشگاه تاماسات

پژوهش در رشته ایمنی شناسی در تایلند

بسیاری از ایمونولوژیست ‌ها جای خود را به تحقیق و تدریس می‌ دهند و نه تمرین. در حالی که این شاخه از ایمونولوژی مشارکت قوی در تحقیقات ارائه می دهد، نیاز به شخصیتی مناسب برای آموزش و همچنین راهنمایی دارد. پژوهش در رشته ایمنی شناسی در تایلند و تحقیقات ایمونولوژی بر آموزش دانشجویان پزشکی و گسترش درک جامعه از فیزیولوژی و آسیب شناسی سیستم ایمنی متمرکز است. ایمونولوژیست های تحقیقاتی علمی ملزم به داشتن مدرک دکترا در علوم زیستی – مانند علوم زیست پزشکی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، یا بیوشیمی هستند. علاوه بر مدرک دکترا، حداقل چند سال آموزش در یک برنامه معتبر مورد نیاز است. هزینه تحصیل پزشکی در تایلند را در اینجا می توانید ببینید.

پژوهش در رشته ایمنی شناسی در تایلند

تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تاماسات تایلند

دانشگاه تاماسات یک مؤسسه آکادمیک پیشرو در آسیا است که استانداردهای کلاس جهانی خود را در تولید فارغ التحصیلان، ایجاد مجموعه های دانش و رسیدگی به مسائل کشور با تعهد به فضایل و منافع عمومی دارد. برنامه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تاماسات ما هایی را در همه زمینه ها ارائه می دهد که شامل جامعه شناسی، علوم انسانی، علم و فناوری، و علوم بهداشتی، به زبان تایلندی، 2 زبانه و برنامه های بین المللی می شود. 2 نوع جلسه سخنرانی وجود دارد:

  • برنامه های عادی در ساعات اداری
  • برنامه های ویژه در عصرها یا آخر هفته ها

برخلاف برنامه های کارشناسی، دانشجویان در برنامه های کارشناسی ارشد می توانند علایق خود را در برنامه های پژوهش محور دانشگاه دنبال کنند. پس از اتمام تحصیلات در دانشگاه، دانشجویان ملزم به تکمیل “پایان نامه” برای کمک به مجموعه ای جدید از دانش یا انجام یک مطالعه تخصصی در صنایع یا مشاغل خود هستند. برنامه های درجه دکترا دانشجویان را تشویق می کند تا یک تحقیق “پایان نامه” را که به توسعه کشور و فناوری های جدید کمک می کند، تحت نظارت اعضای هیئت علمی انجام دهند. همه برنامه ها با سازمان های مختلف خارجی، در بخش های دولتی و خصوصی و سازمان های غیر انتفاعی همکاری می کنند.

درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در تایلند

حقوق ماهیانه کار در تایلند در رشته های پزشکی در این کشور بالاست. هر چه تجربه و تخصص بالاتر باشد میزان درآمد نیز بیشتر است. میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در تایلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص ایمنی شناسی در تایلند هزینه زندگی در ژاپن در اینجا بررسی شده است.

کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه مهیدل تایلند

کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه مهیدل تایلند (برنامه بین المللی)، به عنوان بخشی از دانشکده و دانشگاه، اهداف برنامه را برای همسویی با چشم انداز و ماموریت دانشگاه و دانشکده تعیین کرده است. هدف اصلی کارشناسی ارشد برنامه در ایمونولوژی آموزش دانشجویان برای تبدیل شدن به یک محقق یا هیات علمی در زمینه ایمونولوژی و علوم زیستی است. علاوه بر این، ارائه آموزش و پرورش به افرادی است که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند. انتظار می رود فارغ التحصیلان این برنامه فعالیت های تحقیقاتی و همچنین مشارکت در جوامع تحقیقاتی و برآورده ساختن تقاضای توسعه اجتماعی-اقتصادی تایلند و کشورهای دانشجویان خارجی را افزایش دهند. در این راستا اهداف برنامه مشخص شده است.

کارشناسی ارشد دانشجویان ملزم به انجام یک دوره آموزشی هستند که بیشتر در طول سال اول قابل گذراندن است. پس از اتمام دوره، دانشجویان ملزم به انجام تحقیقات زیر نظر مشاوران خود هستند.

  • در سال 2 ترم 1، کارشناسی ارشد به دانشجویان توصیه می شود که پروپوزال پایان نامه خود را برای تصویب در کمیته پروپوزال پایان نامه خود ارائه دهند.
  • در سال 2 ترم 2، توصیه می شود که دانشجویان در دفاع از پایان نامه خود بنشینند که نسخه خطی برای چاپ در مقالات یا مجلات علمی آماده کرده اند.

برای کسب مشاوره و اطلاع از روش های مهاجرت و کسب انواع ویزا می توانید از خدمات فوق العاده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید و قدم مناسبی در مسیر مهاجرت خود بردارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *