مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته آنکولوژی در روسیه

رشته آنکولوژی در روسیه

رشته آنکولوژی در روسیه یکی از رشته هایی است که سالانه دانشجویان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. این کشور که یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد جهان است، مشتاق جذب دانشجویان بین المللی بیشتر می باشد. وزارت آموزش و پرورش در حال سرمایه گذاری در سیستم آموزش عالی و افزایش حمایت از دانشجویان است. این کشور به سرعت به مقصدی مطلوب برای دانشجویان سراسر جهان تبدیل می شود.

این کشور، خانه بیش از 144.5 میلیون نفر است. این کشور، بزرگترین کشور جهان است که بیش از 17 میلیون کیلومتر مسافت دارد. این منطقه بیش از 1 هشتم زمین های مسکونی زمین را شامل می شود و شامل 9 منطقه زمانی است. به دلیل اندازه آن، زمین در این کشور بسیار متنوع است و طیف وسیعی از محیط ها را شامل می شود. این کشور دارای مرزهای زمینی با 14 کشور دیگر است. که این کشور را پس از چین با دومین مرز سرزمینی از نظر بالاترین مرز مشترک می کند. از آنجایی که تحصیل رشته آنکولوژی در روسیه از اهمیت بسیاری برخوردار است، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به بررسی آن پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در روسیه

در جدول زیر بهترین دانشگاه های روسیه براساس عملکرد تحقیقاتی آن ها در تحقیقات سرطان شناسی و رشته آنکولوژی در روسیه رتبه بندی شده است:

نام دانشگاهرتبه بندی در جهانرتبه بندی در اروپا
دانشگاه دولتی مسکو801260
آکادمی پزشکی مسکو921290
دانشگاه ملی تحقیقات پزشکی روسیه1155332
دانشگاه فدرال کازان1331380
دانشگاه دولتی سن پترزبورگ1368387
دانشگاه پزشکی دولتی سیبری1427397
پاولوف اولین دانشگاه پزشکی دولتی سن پترزبورگ1465403
موسسه فیزیک و فناوری مسکو1510414
دانشگاه ایالتی تامسک1567424
دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک1592429
دانشگاه رادن1610434
دانشگاه دولتی مسکو1620438
آکادمی پزشکی مسکو1666451

برای تحصیل در روسیه مراحل بسیاری دارد. اما در ابتدا، لازم است در “Russia.Study” ثبت نام کنید و برنامه مربوطه خود را انتخاب کنید. در اینجا مشخصات باید در حساب شخصی تکمیل شود و درخواست ها به دانشگاه ها ارسال می شود. پس از گذراندن یک انتخاب رقابتی، مکانی در دانشگاه این کشور رزرو می شود.

مشاغل رشته آنکولوژی در روسیه

آنکولوژیست ها در تشخیص و درمان افراد مبتلا به سرطان تخصص دارند. در صورت ابتلا به سرطان، یک متخصص سرطان یک برنامه درمانی را براساس گزارش های دقیق آسیب شناسی طراحی می کند که می گوید چه نوع سرطانی دارید، چقدر توسعه یافته است، احتمال انتشار آن با چه سرعتی و چه قسمت هایی از بدن شما درگیر است. از آنجایی که اکثر سرطان ها با ترکیبی از درمان ها درمان می شوند، می توانید در طول دوره درمان خود به انواع مختلف سرطان شناسان مراجعه کنید.

رشته آنکولوژی در روسیه شاخه های مختلفی دارد که در نمودار زیر آن ها را مشاهده می کنید:

انواع آنکولوژیست در روسیه

آنکولوژیست های پزشکی، سرطان را با استفاده از شیمی درمانی، درمان های هورمونی، درمان های بیولوژیکی و سایر درمان های هدفمند درمان می کنند. مردم غالبا پزشک متخصص سرطان را پزشک اصلی سرطان خود می دانند. آنکولوژیست های پرتویی، از پرتوهای فوتونی با انرژی بالا برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می کنند. تقریباً نیمی از بیماران سرطانی به عنوان بخشی از مراقبت از سرطان تحت درمان با اشعه قرار می گیرند. آنکولوژیست های جراحی، اگر پزشک مراقبت های اولیه شما مشکوک به سرطان باشد، ممکن است یکی از اولین پزشکانی باشد که به او مراجعه می کنید. آنکولوژیست های جراحی اغلب بیوپسی انجام می دهند و بخش کوچکی از بافت را برمی دارند تا بتوان سلول های سرطانی را بررسی کرد.

حقوق ماهیانه کار در روسیه برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در روسیه به روبل

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در روسیه

شهریه ای که می پردازید بستگی به محل تحصیل و مقطع تحصیلی که انتخاب کردید دارد. علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان بین المللی واجد شرایط بورسیه تحصیلی روسیه هستند که موارد زیر را پوشش می دهد:

  • هزینه تحصیل
  • بیمه خوابگاه
  • بیمه درمانی

اگر واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی نیستید، باید انتظار داشته باشید بین 3500$ تا 8000$ (دلار) در سال هزینه کنید. در صورت لزوم، موسسه شما قادر به ارائه راهنمایی در مورد بورسیه تحصیلی است. دانشجویان می توانند در طول تحصیل در روسیه به صورت نیمه وقت کار کنند. برای به دست آوردن شغل، باید برای مجوز کار اقدام کنید. هزینه زندگی در این کشور شما نیز بستگی به محل زندگی شما دارد. زیرا، هزینه شهرهای بزرگتر بیشتر از شهرها و شهرک های کوچک تر است.

به طور متوسط​​، شما باید بین 3000$ تا 5000$ (دلار) در سال بودجه داشته باشید. یکی دیگر از هزینه های مهم دیگری که دانشجویان باید در نظر بگیرند، بیمه سلامت است. توصیه می شود در طول مدت اقامت خود در این کشور یک بیمه نامه درمانی معتبر داشته باشید. اگر قبلا در کشور خود بیمه دارید، باید اطمینان حاصل کنید که این بیمه در روسیه معتبر است. زیرا، مراقبت های پزشکی می تواند گران باشد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در روسیه

کار حین تحصیل در روسیه

دانشجویان بین المللی می توانند در وقت آزاد خود در دانشگاه یا در سازمان های آن کار کنند. گاهی دفاتر بین المللی دانشگاه ها به دانشجویان در یافتن شغلی مانند کار قراردادی کمک می کنند. در این صورت نیازی به اخذ مجوز مربوطه از اداره کل امور مهاجرت وزارت این کشور ندارید. در موارد دیگر مجوز لازم است. مجوزها فقط برای دانشجویان دوره های تمام وقت در دانشگاه های معتبر دولتی صادر می شود.

دانشجویان می توانند فقط براساس حرفه مشخص شده در مجوز و در منطقه (شهر) محل تحصیل دانشگاه خود کار کنند. اما نباید تصور کنید که اشتغال تکمیلی می تواند تمام هزینه های زندگی شما را پوشش دهد. به دلیل تحصیل فشرده در دانشگاه های روسیه و چالش های مربوط به تکالیف، دانشجویان وقت آزاد زیادی ندارند. برای متمرکز ماندن بر روی تحصیل بهتر است از خانواده خود بخواهید تا از شما حمایت کنند یا مبلغ خاصی را برای تأمین هزینه های خود پس انداز کنند. برای یافتن پاسخ سوالات خود در باب مهاجرت می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *