مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته آنکولوژی در رومانی

رشته آنکولوژی در رومانی

با فارغ التحصیلی از رشته آنکولوژی در رومانی می توانید در بهترین مراکز این کشور به عنوان یک آنکولوژیست با درآمد عالی مشغول به کار شوید. جهان در حال تغییر غیرقابل پیش بینی است. فناوری های جدید، جهانی شدن، انقلاب اطلاعاتی و تغییرات بازار کار در مقیاس غیرقابل پیش بینی اقتصاد جهان را تحت تأثیر قرار داده است. دانشجویان جوان بین المللی جذب سیستم های آموزشی انعطاف پذیر و پاسخگو نسبت به تغییرات می شوند. بنابراین، به آن ها مهارت های به روز داده و آن ها را برای حرفه ای رقابتی در هر نقطه از جهان آماده می کنند. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته آنکولوژی در رومانی می باشید، پیشنهاد می کنیم که این نگارش را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است را مطالعه کنید.

تحصیل رشته آنکولوژی در رومانی

این کشور، با سابقه تحصیلی غنی، کشوری زیبا با جمعیت متنوع است. این کشور با داشتن مناظر طبیعی فوق العاده، ترکیبی از فرهنگ های اروپایی و قلعه های قرون وسطایی، الهام بخش رمان دراکولا برام استوکر است. دانشگاه های این کشور می توانند به دانشجویان بین المللی با تجربه ای منحصر به فرد ارائه دهند. سیستم آموزش عالی در این کشور به طور مداوم در حال بهبود است. این سیستم توسط وزارت آموزش و تحقیقات تنظیم می شود، که تضمین می کند آموزش عالی این کشور با استانداردهای بقیه اروپا مطابقت دارد.

این بدان معناست که هر مدرکی که در این کشور کسب کنید، در سطح بین المللی مورد احترام است. در یک دانشگاه این کشور، شما می توانید مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در طیف وسیعی از زمینه های موضوعی کسب کنید. بسیاری از موسسات آموزش عالی در کشور، چه دولتی و چه خصوصی وجود دارد. تمرکز موسسات بر عناصر دانشگاهی و حرفه ای آموزش و پرورش است و دانشجویان را برای محل کار آماده می کند.

10 دانشگاه این کشور در رتبه بندی QSWorld وجود دارد. برترین دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه الکساندرو ایوان کوزا
  • دانشگاه Babes-Bolyai
  • دانشگاه بخارست
  • دانشگاه پولیتنیکا بخارست
  • دانشگاه غربی تیمشیورا

رشته آنکولوژی در رومانی یکی از برترین رشته های این کشور محسوب می شود. بر خلاف سایر کشورها که دانشجویان باید 7 سال این رشته را تحصیل کنند، در این کشور این رشته 5 سال طول می کشد. در 2 سال اول دانشجویان موظف به گذراندن دروس عمومی پزشکی می باشند.

مشاغل رشته آنکولوژی در رومانی

متخصص آنکولوژیست در این کشور، یک کار فوق العاده است. داشتن بیمار مبتلا به سرطان در این کشور یک تجربه فوق العاده است. سرطان شناسی (رشته آنکولوژی در رومانی) مطالعه سرطان و درمان آن است. افرادی که در زمینه سرطان شناسی تخصص دارند به عنوان یک آنکولوژیست شناخته می شوند. این تخصص در زمینه پزشکی بیشتر به آنکولوژی جراحی، آنکولوژی پرتویی و آنکولوژی پزشکی تقسیم می شود. افزایش جمعیت سالخورده منجر به افزایش تقاضا برای متخصصان آنکولوژی شده است. حرفه ای به عنوان یک متخصص سرطان شناسی در عین حال بسیار چالش برانگیز و مفید است.

آنکولوژیست ها روند بیماری را توضیح می دهند، مرحله سرطان را تشخیص می دهند و بهترین برنامه درمانی را برای درمان بیمار پیشنهاد می کنند. این یکی از حرفه های شناخته شده است که رضایت درمان بیماران را تامین می کند. متخصصان سرطان شناسی کار بسیار پیچیده ای در درمان بیماران مبتلا به سرطان دارند. اگرچه، بسیاری از متخصصان آنکولوژی این شغل را مفید می دانند، اما این کار بسیار سخت و جالب است. به دلیل طبیعت لاعلاج این بیماری، غده شناسان اغلب باید به بیماران در مورد بیماری های خود اخبار سختی بدهند. متقاضیانی که مایل به جستجوی حرفه ای به عنوان متخصص سرطان هستند باید رشته هایی را که زیر چتر آنکولوژی قرار می گیرند و شرایط لازم برای هر کدام را بشناسند.

حقوق ماهیانه کار در رومانی برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در رومانی به لئو

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در رومانی

شهریه ای که می پردازید بستگی به این دارد که کجا تحصیل کنید و چه نوع مقطعی را برای تحصیل انتخاب کرده اید. معمولا یک موسسه خصوصی بیشتر از یک موسسه دولتی هزینه دریافت می کند.

هزینه زندگی و تحصیل در رومانی در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به لئو
کمترین هزینه14000RON
بیشترین هزینه30000RON

بورسیه تحصیلی موجود است. اما می تواند رقابتی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها، بورسیه ها و واجد شرایط بودن، با موسسه خود تماس بگیرید. هزینه های زندگی شما بستگی به محل زندگی شما دارد. به طور متوسط، شما باید بین 1400RON تا 3300RON (لئو) در ماه بودجه داشته باشید. این مبلغ شامل محل اقامت، خواربار و سفر شماست. اگر مجوز اقامت معتبری دارید، می توانید در طول تحصیل کار کنید. به عنوان یک دانشجوی اتحادیه اروپا یا EEA، هیچ محدودیت زمانی برای کار وجود ندارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما مجاز به کار تا 4 ساعت در روز هستید بدون اینکه مجوز اضافی بگیرید. اگر می خواهید بیش از این کار کنید، باید برای مجوز کار درخواست دهید.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در رومانی

کار حین تحصیل در رومانی

همان طور که قبلا اشاره شد، دانشجویان اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس هنگام تحصیل در موسسات عالی این کشور نیازی به مجوز کار ندارند. علاوه بر این، این دانشجویان در حین ثبت نام در برنامه تحصیلی خود محدود به هیچ تعداد ساعت کاری نیستند. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی متعلق به کشورهای غیر اروپایی در این کشور، هنگام تحصیل نیازی به مجوز کار ندارند. با این حال، این دانشجویان می توانند در طول تحصیل فقط 4 ساعت در روز کار کنند.

این دانشجویان در واقع همچنین برای اقامت معتبر در رومانی به مجوز اقامت نیاز دارند. علاوه بر این، اگر دانشجویی دوست دارد بیشتر از ساعات تعیین شده کار کند، باید مجوز رسمی کار را درخواست کند. در این کشور، دانشجویان به راحتی در مشاغل نیمه وقت استخدام می شوند. آن ها فقط باید رزومه خود و یک نامه کاربردی کاربردی را ایجاد و ارسال کنند تا برای مشاغل پاره وقت درخواست دهند. دانشجویان می توانند در پرتال های مختلف وب به دنبال شغل باشند یا می توانند با استفاده از مرکز اطلاعات دانشگاه خود به دنبال موقعیت های خالی باشند.

برخی از مشاغلی که دانشجویان می توانند برای کار حین تحصیل در رومانی انتخاب کنند، در نمودار زیر نشان داده شده است:

کار دانشجویی در رومانیچنانچه قصد اخذ اقامت این کشور یا کشورهای دیگر را دارید، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از کارشناسان این موسسه درباره اخذ اقامت کشورهای دیگر، مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *