مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته آنکولوژی در دومینیکا

رشته آنکولوژی در دومینیکا

یکی از شاخه های رشته پزشکی که در دومینیکا محبوب است رشته آنکولوژی در دومینیکا می باشد که دانشجویان می توانند برای تحصیل این برنامه اقدام کنند. این کشور، کشوری است که در منطقه کارائیب واقع شده است. این کشور ممکن است محبوبیت چندانی در لیست کشورهای برتر برای تحصیل در خارج از کشور نداشته باشد. با این حال، یک مطالعه در جزیره کارائیب در حال کسب شهرت است. این کشور که با نام جمهوری دومینیکن شناخته می شود، آموزش عالی ارائه می دهد. این کشور ممکن است تعداد زیادی دانشگاه نداشته باشد، اما دانشجویانی که برای تحصیل به اینجا می آیند از بهترین ها برخوردار می شوند.

این کشور، یک مکان مهم پزشکی دریایی است. و در حال توسعه خدمات برجسته انرژی زیست محیطی از جمله استفاده از زمین گرمایی است. علاوه بر اقتصاد مدرن در حال رشد و شکوفایی، این کشور نیز شاید یکی از رقابتی ترین سیستم های آموزشی را در منطقه و در غرب داشته باشد. به داوطلبانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در دومینیکا را دارند توصیه می شود این مقاله را که از طرف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مطالعه کنند.

تحصیل رشته آنکولوژی در دومینیکا

دانشکده پزشکی دانشگاه راس از دانشگاه های این کشور است که رشته آنکولوژی در دومینیکا را ارائه می دهد. دانشکده پزشکی دانشگاه راس (RUSM) یک دانشکده پزشکی خصوصی است. پردیس اصلی آن در باربادوس واقع شده است و دفاتر اداری جداگانه در ایسلین، نیوجرسی و میرامار، فلوریدا، در ایالات متحده واقع شده است. قبل از سال 2019، محوطه اصلی دانشگاه در پورتسموث، این کشور بود. اما در ژانویه 2019 به محل فعلی خود در باربادوس نقل مکان کرد.

دانشکده پزشکی در سال 1978 به عنوان دانشکده پزشکی دانشگاه دومینیکا توسط رابرت راس تأسیس شد. به عنوان کمیاب آموزش پزشکی که برنامه های مدرک دکترای پزشکی (MD) را، به دلیل کمبود دانشکده های پزشکی و پزشکان در ایالات متحده، در زمان ارائه می دهد. این دانشگاه در درجه اول به دانشجویان ایالات متحده و کانادا خدمات می دهد. در سال 1984، دانشگاه به طور رسمی نام خود را به دانشکده پزشکی دانشگاه راس تغییر داد. کلاس منشور دانشکده پزشکی دانشگاه راس شامل 12 دانشجو بود. در سال 2013، 10 هزارمین فارغ التحصیل راس مدرک پزشکی خود را از این مدرسه دریافت کرد.

مشاغل رشته آنکولوژی در دومینیکا

آنکولوژیست ها پزشکانی هستند که سرطان را تشخیص داده و درمان می کنند. آنکولوژیست های پزشکی در داروهای دخیل در درمان سرطان تخصص دارند. در مقابل آنکولوژیست های جراحی که در درمان جراحی تخصص دارند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در را برای رشته آنکولوژی در دومینیکا نشان می دهد:

حقوق ماهیانه آنکولوزیست در دومینیکا به دلار کارائیب

آنکولوژیست های پزشکی، مانند همه پزشکان، 4 سال کارشناسی، 3 تا 5 سال دانشکده پزشکی، 3 تا 7 سال اقامت و اغلب تا 2 سال دیگر آموزش تخصصی در یک بورسیه را گذرانده اند. به این ترتیب، برای افرادی که می خواهند متخصصان سرطان شوند، انتخاب رشته در مقطع کارشناسی تنها اولین قدم است و در واقع مهم ترین مرحله در یک فرآیند طولانی نیست.

تنها پس از اتمام دانشکده پزشکی، افرادی که قصد تبدیل شدن به یک متخصص سرطان پوست را دارند، در واقع آموزش های مربوط به سرطان را آغاز می کنند. رزیدنتی مرحله ای از آموزش است که در آن پزشکانی که از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده اند به مدت 3 تا 5 سال تحت هدایت پزشکان مجرب پزشکی را انجام می دهند. پزشکانی که می خواهند به عنوان متخصص سرطان تبدیل شوند، اغلب دوره های پزشکی داخلی و بورسیه های مربوط به سرطان را تکمیل می کنند. جایی که با تشخیص و درمان سرطان های بدخیم و خوش خیم آشنا می شوند.

تحصیل در دومینیکا

این کشور، واقع در هند غربی، به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده اش، معمولا به عنوان “جزیره طبیعت” نامیده می شود. تحصیل در دومینیکا به دانشجوی ماجراجو اجازه می دهد تا در یک فرهنگ بسیار غنی غوطه ور شود. این کشور ترکیبی از جزایر هندی، فرانسوی، بریتانیایی، آمریکایی و آفریقایی کارائیب، با زمینه باورنکردنی مناظر و ساحل، و شانس تجربه جنگلهای طبیعی با زندگی سرشار می باشد. تعداد کمی از دانشگاه های دولتی در این کشور وجود دارد. موسسات عالی از نظر تحصیلی خوب عمل می کنند و اکثر آن ها با دانشگاه های اروپا و دیگر کشورهای آمریکا همکاری می کنند. این کشور دارای کالج دولتی خود به نام کالج کلیفتون است. با این حال، بسیاری نیز در مدارس کشورهای دیگر تحصیل می کنند. اخذ اقامت دومینیکا از طریق تحصیل یکی از راه های مهاجرت به این کشور است.

گزینه های رایج شامل:

  • دانشگاه های هند غربی
  • مدارس اقماری انگلستان
  • ایالات متحده
  • سایر کشورها

دانشکده های پزشکی در این کشور، همیشه سرفصل های مثبت می باشد. یکی از برترین دانشگاه های پزشکی دانشگاه راس است که یک دانشکده پزشکی بزرگ در منطقه است و برای مطالعات میدانی بیولوژیکی، دانشگاه کلمسون محبوب است. برای کسانی که مایل به تحصیل در این کشور می باشند، صحبت به زبان انگلیسی یا فرانسوی ضروری است. زیرا، این ها زبان های بومی و رایج و همچنین نوعی از زبان کرئول است. بسیاری از برنامه های آموزش عالی در این کشور به یکی از این زبان ها آموزش داده می شود. اما اکثر آن ها به زبان انگلیسی موجود است. دانشجویان بین المللی برای ثبت نام در برنامه های دانشگاهی باید بتوانند به این زبان ها ارتباط برقرار کنند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در دومینیکا

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در دومینیکا

هزینه زندگی در دومینیکا در مقایسه با آنچه در سایر مناطق کارائیب قابل دستیابی است به طور قابل توجهی متوسط است. از نظر هزینه های تحصیلات عالی، مدارس این کشور در مقایسه با مدارس موجود در کانادا یا ایالات متحده مقرون به صرفه می باشند.

هزینه تحصیل در این کشور در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه هر ترم به دلار
کارشناسی430$
کارشناسی ارشد430$

به دانشجویان توصیه می شود قبل از ورود بودجه خود را برنامه ریزی کنند. هرچند بورسیه تحصیلی ارائه می شود، اما شما می توانید هزینه های خود را هنگام تحصیل در این کشور تامین کنید. دانشجو باید هزینه تحصیل خود را بپردازد. برخی ممکن است برای خدمات استثنایی یا تحصیل در منطقه ای که مورد تقاضا است، از کمک هزینه و آموزش با تخفیف برخوردار شوند. به طور کلی، مدارس به دانشجویان کمک می کنند تا بودجه لازم را پیدا کنند.

نمودار زیر هزینه های مهم را در این کشور نشان می دهد:

هزینه زندگی دانشجویی در دومینیکا

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن مشاوران و کارشناسان خبره می توانند شما عزیزان را در زمینه مهاجرت تحصیلی به دومینیکا راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *