مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته آنکولوژی در استرالیا

رشته آنکولوژی در استرالیا

متقاضیانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در استرالیا را دارند، دانشگاه های بسیاری وجود داشته و آن ها می توانند برای مهاجرت تحصیلی اقدام نمایند. این کشور در عین حال کوچکترین قاره است. اما یکی از بزرگترین کشورهای روی زمین است. این کشور شامل قاره اصلی سرزمین استرالیا، جزیره تاسمانی و جزایر کوچکتر مختلف است. برخی از مشهورترین مکان های دیدنی این کشور عبارتند از:

  • خانه اپرای سیدنی
  • آیرس راک (اولورو)
  • صخره بزرگ مرجانی
  • ساحل بوندی
  • پل بندر سیدنی

اگر در این کشور تحصیل می کنید، این فرصت را خواهید داشت که یکی از متنوع ترین مناظر و آب و هوای کشور را تجربه کنید. در این کشور می توانید کوه ها، پیست های اسکی، سواحل خیره کننده، بیابان ها یا جنگل های بارانی گرمسیری را پیدا کنید. این کشور حدود 65000 سال قبل از استعمار هلند و انگلیس در قرن خفدهم توسط استرالیایی های بومی ساکن بوده است. این کشور همچنین کشوری پیشرفته با قدرت مالی قابل توجه است و اقتصاد آن در رتبه سیزدهم بزرگترین اقتصاد جهان قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این نگارش متقاضیان را از شرایط و دانشگاه های رشه آنکولوژی در استرالیا آگاه می کنند.

رشته آنکولوژی در استرالیا

با افزایش شیوع سرطان در سراسر جهان، کمبود پزشکان ماهر در نیروی کار آنکولوژی وجود دارد. رشته آنکولوژی در استرالیا، اولین برنامه این کشور ویژه سرطان است. این برنامه چند رشته ای بوده، و یکی از 2 برنامه آنلاین موجود در جهان، برای برآوردن این نیاز فرآینده طراحی شده است. این برنامه به شما مهارت هایی را برای تولید تحقیقات با کیفیت بالا و ارائه بهترین روش های مراقبت از سرطان به بیماران شما در این زمینه که به سرعت در حال پیشرفت است ، می دهد.

این دوره برای تولید رهبران در زمینه های مراقبت از سرطان، تحقیق، پیشگیری و آموزش طراحی شده است. از طریق این برنامه ابتکاری، شما یاد خواهید گرفت که آخرین نظریه مبتنی بر شواهد را به مهارت های عملی متصل کنید که مراقبت بالینی بیماران مبتلا به سرطان را بهبود می بخشد. دانشجویان از این فرصت منحصر به فرد برای یادگیری از متخصصان برجسته جهان برخوردارند. در خط مقدم تحقیقات سرطان و مراقبت های بالینی قرار دارند و با جوامع حرفه ای بهداشت جهانی در این زمینه ارتباط برقرار می کنند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در استرالیا

در این کشور، 43 دانشگاه وجود دارد. به طوری که، از 41 دانشگاه این کشور، 37 دانشگاه دولتی و 4 دانشگاه خصوصی می باشد. به علاوه این کشور دارای 2 دانشگاه خصوصی بین المللی است. قانون حمایت از تحصیلات عالی مشترک المنافع در سال 2023، 3 گروه از ارائه دهندگان آموزش عالی این کشور را تعیین می کند:

ارائه دهندگان آموزش عالی در استرالیا

برای پذیرش در دانشگاه ها، به دانشجویانی که برنامه های درسی ایالت این کشور را تکمیل کرده اند، رتبه قبولی ویژه ایالتی استرالیا اختصاص داده می شود. همه دانشگاه های این کشور با بودجه دولتی از «رتبه انتخاب» مبتنی بر ATAR برای پذیرش استفاده می کنند. ATAR نشان دهنده موقعیت کلی دانشجو در ارتباط با گروه دانشجویی در آن سال در سراسر ایالت است. ATAR توسط مراکز پذیرش متمرکز اختصاصی دولتی برای پذیرش در دانشگاه های با بودجه دولتی استفاده می شود. در بین دانشگاه های خصوصی، دانشگاه باند و دانشگاه تورنس نیز از مراکز پذیرش متمرکز دولتی مبتنی بر ATAR استفاده می کنند. در حالی که سایر دانشگاه های خصوصی از طریق برنامه مستقیم به آن دانشگاه ها پذیرفته می شوند.

برای کسانی که علاقه به تحصیل رشته آنکولوژی در استرالیا دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه کوئینزلند62
دانشگاه ادیت کاوان (ECU)104
دانشگاه موناش31
دانشگاه ملبورن64

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در استرالیا

حرفه آنکولوژی در استرالیا

رشته آنکولوژی در استرالیا شاخه ای از علم است که با تومورها و سرطان ها سروکار دارد. Onco در لغت به معنی توده، توده یا تومور است. در حالی که logy به معنی مطالعه است. یک آنکولوژیست، که گاهی اوقات متخصص سرطان نامیده می شود، پزشک یا جراح متخصص در تشخیص و درمان سرطان است. سرطان درواقع، بیماری ناشی از تقسیم بی رویه سلول های غیر طبیعی در قسمتی یا قسمت هایی از بدن می باشد.

3 نوع اصلی پزشکان سرطان عبارتند از:

  • آنکولوژیست های پزشکی
  • آنکولوژیست های جراحی
  • آنکولوژیست های پرتویی

متخصصان سرطان شناسی در تجویز دارو برای از بین بردن سلول های سرطانی تخصص دارند. آنکولوژیست های جراحی، همانطور که از نامش پیداست، روش های جراحی را برای شناسایی و برداشتن تومورهای سرطانی انجام می دهند. آنکولوژیست های پرتو درمانی سرطان را با پرتودرمانی درمان می کنند. در درمان سرطان مدرن، انواع مختلف آنکولوژیست ها با همکاری جامعه پزشکی بزرگتر از جمله آسیب شناسان، آنکولوژی و سایر پرستاران تخصصی و تکنسین های آزمایشگاه با هم همکاری می کنند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در استرالیا را برای آنکولوژیست ها در شهر سیدنی نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار در استرالیا را برای آنکولوژیست ها در شهر سیدنی

هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا

هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا بستگی به نوع مدرک تحصیلی و دانشگاه یا مدرسه ای که انتخاب کرده اید دارد. به عنوان مثال، مدارک دامپزشکی و پزشکی هزینه قابل ملاحظه ای بیشتر از سایر مدارک دارد. میانگین شهریه در یکی از موسسات عالی این کشور بین 20000AUD تا 30000AUD (دلار استرالیا) در سال متغیر است.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف این کشور در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به دلار استرالیا
کارشناسیبین 15000AUD تا 33000AUD
کارشناسی ارشدبین 20000AUD تا 37000AUD
دکترابین 14000AUD تا 37000AUD

دانشجویان باید توجه داشته باشند که هزینه های تحصیل در این کشور بستگی به دانشگاه شما، مقطع تحصیلی که قصد تحصیل دارید و شهر تحصیل شما در این کشور دارد. دانستن متوسط هزینه زندگی در استرالیا بخش مهمی از آمادگی مالی شما است. برای مرجع شما، برخی از هزینه های مربوط به زندگی و تحصیل در استرالیا آورده شده است.

هزینه اقلام ضروری در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه هفتگی به دلار
خوابگاه ها و مهمانسراها90$ تا 150$
اجاره مشترک95$ تا 215$
خواربار فروشی و بیرون غذا خوردن140$ تا 280$
گاز، برق10$ تا 20$
تلفن و اینترنت15$ تا 30$
حمل و نقل عمومی30$ تا 60$

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مهاجرت به کشورهای دیگر به شما عزیزان مشاوره می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *