مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته آسیب شناسی در پاراگوئه

رشته آسیب شناسی در پاراگوئه

اگر علاقه مند به انتخاب رشته های پزشکی و از سوی دیگر تحصیل در آمریکای لاتین هستید، رشته آسیب شناسی در پاراگوئه، از چندین جهت جذاب است. از سویی شما با انتخاب پاراگوئه به یکی از کشورهای قاره آمریکای لاتین پا می گذارید که هزینه های ارزان قیمتی را برای زندگی دارد و در عین حال امنیت و کیفیت زندگی تا حدزیادی وضعیت بهتری نسبت به سایر کشورهای توسعه نیافته این قاره دارد. از سوی دیگر وجود تنوع فرهنگی در این کشور، شرایط سخت علمی را تعدیل می کند و خستگی و تکرار را از شما دور می سازد. اما یکی از مسئله های اصلی پیش روی دانشجویان مهاجر مسئله ویزا و اخذ پذیرش است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب خود در زمینه اعزام دانشجویان به کشورهای مختلف آمریکای لاتین را در اختیار شما بگذارد.

هزینه زندگی دانشجویی در پاراگوئه

هزینه زندگی در پاراگوئه بسیار پایین است، اگرچه به سرعت در حال افزایش است. این کشوری است که در آن قومیت های اروپایی و جمعیت بومی در هماهنگی زندگی می کنند. این تنها کشور آمریکای جنوبی است که برای مثال زبان بومی محلی هنوز به طور گسترده مورد استفاده و احترام قرار می گیرد. همچنین تنها کشور آمریکای جنوبی است که هیچ مالیاتی بر درآمد خارجی ندارد. همچنین یکی از سودآورترین مقاصد برای زندگی در آمریکای لاتین محسوب می شود و این به هزینه زندگی آن مربوط می شود. همانطور که توسط مطبوعات ملی اشاره شده است، قیمت محصولات، طبق بررسی های انجام شده، از پایین ترین قیمت ها در منطقه است. تحلیلگران بر این باورند که مواد اولیه تا 30% کمتر از سایر کشورهای این قاره است.

غذا یکی از ارزان ترین غذاها برای آمریکای لاتین است. اینها شامل پایین ترین قیمت گوشت، نان، برنج، تخم مرغ، میوه و غیره است. هزینه ‌های دیگر مانند برق، گاز و آب به اندازه هزینه‌ های اروپا گزارش شده است. دلیل آن این است که پاراگوئه یک کشور محصور در خشکی با منابع انرژی محدود است. بسیاری از مهاجران گزارش می دهند که زندگی متوسط ​​برای یک مهاجر می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. محدوده از 500$ (دلار) (حدود 3 میلیون گوارانی پاراگوئه) تا 800$ (دلار) حدود 4.5 میلیون PYG (گورانی) برای یک فرد مجرد است.

دانشگاه های ارزان در پاراگوئه

در لیست دانشگاه های ارزان در پاراگوئه، دانشگاه ملی Canindeyu (UNICAN) از سرآمدترین دانشگاه ها است که هزینه تحصیلی تخمینی در این دانشگاه تا 1000$ (دلار) در سال است. UNICAN در بخش Canindeyú واقع شده است که دارای دو پردیس است. در حال حاضر دارای پنج دانشکده علوم حقوقی و اجتماعی، علوم بازرگانی و اقتصادی، علوم بهداشتی، کشاورزی و دامپروری و علوم محیطی و علوم و فناوری است. آنها هفت برنامه لیسانس و چند دوره کوتاه ارائه می دهند و برای مطالعه رشته آسیب شناسی از جمله ارزان ترین دانشگاه ها محسوب می شود. دانشگاه خودمختار پاراگوئه UAP در رده دوم قرار دارد که هزینه تحصیلی تخمینی در این دانشگاه بین 1000 تا 3000$ (دلار) سال است. این دانشگاه یک موسسه عالی خصوصی است که بیشتر به دلیل برنامه های بهداشتی خود، به ویژه برنامه های دندانپزشکی شناخته شده است.

این دانشگاه علاوه بر ساختمان‌های دانشگاهی، دانشگاه دارای کلینیک‌های اجتماعی مختلفی است که خدمات بهداشتی کم ‌هزینه را به جوامع محلی ارائه می‌دهند. دانشجویان این دانشگاه این فرصت را دارند که تمرینات خود را در اینجا تکمیل کنند. این دانشگاه همچنین دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی و انتشارات علمی است. دانشگاه UPAP از دیگر دانشگاه های ارزان است که هزینه تحصیلی تخمینی آن بین 1000$ تا 3000$ (دلار) در سال است و به پنج دانشکده علوم بهداشتی، علوم اقتصادی، علوم انسانی، و علوم اجتماعی، هنر و فناوری و علوم حقوقی تقسیم می ‌شود که 44 برنامه در مقطع کارشناسی، دو رشته تخصصی، پنج برنامه کارشناسی ارشد و یک برنامه مقطع دکترا وجود دارد. همچنین، چندین دوره کوتاه، کارگاه و گواهینامه وجود دارد. UPAP دارای یک بخش آموزش از راه دور است که هفت برنامه لیسانس، یک رشته تخصصی و یک برنامه کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

در شکل زیر به سایر دانشگاه های ارزان در پاراگوئه اشاره شده است:

 

شرایط ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در پاراگوئه

اگر اقامت شما در پاراگوئه بیش از 90 روز است، باید یا درخواست ویزا دهید و یا ویزا را در اداره مهاجرت تمدید کنید. دانشجویان بین المللی باید برای ویزا در سفارت-کنسولگری پاراگوئه در نزدیکی خود درخواست دهند. می توانید برای ویزای توریستی اقدام کنید و پس از ورود به کشور مهاجرت خود را به دانشجویی تغییر دهید. دانشجویان باید فرم درخواست ویزا را پر کرده و همراه با مدارک مورد نیاز به سفارت پاراگوئه ارائه دهند که عبارت است از 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت، یک کپی معتبر از پاسپورت، اثبات توانایی مالیف مدرک ثبت نام در یک موسسه آموزشی/دانشگاهی در پاراگوئه، کپی فیش پرداخت شهریه، مدرک اقامت در پاراگوئه. پس از ارائه مدارک شما باید منتظر زمان پردازش باشید و البته این نکته را به یاد داشته باشید که ویزای دانشجویی 90 روز پس از تاریخ صدور معتبر است.

هزینه پردازش 30$ (دلار) آمریکا است و صدور ویزا ممکن است تا 14 روز طول بکشد. اگر مدارک ارائه شده به زبان اسپانیایی نباشد، باید توسط یک مترجم واجد شرایط ترجمه شود. ویزا را می توان هر 3 ماه یکبار در Oficina de Migraciones تمدید کرد. فعالیت های کاری در این ویزا مجاز نیست. بنابراین برحسب ویزای پاراگوئه شما نمی توانید همزمان با تحصیل خود مشغول به کار شوید و در صورت عدم رعایت این قانون ممکن است با جرایم مالی و یا لغو ویزای دانشجویی مواجه شوید.

شرایط ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در پاراگوئه

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در پاراگوئه

فردی که در پاراگوئه به عنوان یک پاتولوژیست کار می کند، معمولاً حدود 19300000PYG (گورانی) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 7090000 PYG (گورانی) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 32600000 PYG (گورانی) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال میانگین حقوق 17800000 PYG (گورانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در آسیب شناسی کار می کنند، کمتر از 17800000 PYG (گورانی)درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 17800000 PYG (گورانی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افرادی که در پزشک/پزشک کار می کنند کمتر از 11200000 PYG (گورانی) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 11200000 PYG (گورانی)درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل در پزشک/پزشک کمتر از 23,200,000 PYG (گورانی) درآمد دارند.

در جدول زیر برحسب تجربه، تغییر حقوق برحسب % اشاره شده است:

میزان تجربهدرصد تغییر
بین 2 تا 5 سالبه طور متوسط 32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند.
تجربه بیش از 5 سالسال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.
مرز 10 سال و بالاتر از 10حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد و بر مبنای جنسیت کارمندان مرد به طور متوسط 7% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

برای یافتن و انتخاب درست بهترین شهرهای پاراگوئه برای زندگی دانشجویی می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم را دریافت نمایید و سپس تصمیم خود را اتخاذ کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *