مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته آسیب شناسی در ایرلند

رشته آسیب شناسی در ایرلند

انتخاب تحصیل در رشته آسیب شناسی در ایرلند اگرچه هزینه های به نسبت بالاتری را از سایر کشورهای اروپایی به دانشجویان مهاجر تحمیل می کند. اما کیفیت زندگی به مراتب بالاتری را نیز عرضه می کند. در واقع با انتخاب زندگی در ایرلند شما به کشوری پا می گذارید که در شاخص های توسعه انسانی و کیفیت زندگی در درجه بالایی است. علاوه بر این دانشگاه های امکانات و تکنولوژی مدرن و به روز را در زمینه آموزش در اختیار دانشجویان قرار می دهند. به خصوص دانشجویانی که برای رشته های مهندسی و پزشکی و زیست پزشکی اقدام می کنند. شاید مسئله سخت اخذ ویزا باشد که در این زمینه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هرگونه همکاری لازم را جهت اخذ سریع ویزای تحصیلی شما انجام دهند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته آسیب شناسی در ایرلند

در ایرلند، مدارک لیسانس (لیسانس) برای شهروندان ایرلند، کشورهای اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس رایگان است. هزینه ها توسط سازمان آموزش عالی پوشش داده می شود. به خاطر داشته باشید که همه دوره های کارشناسی که توسط دانشگاه های دولتی ارائه می شود رایگان نیستند. همیشه صفحه برنامه تحصیلی رسمی را بررسی کنید تا ببینید چه میزان شهریه برای دانشجویان کشور شما اعمال می شود. ملیت، وضعیت مهاجرت، اقامت و شرایط دوره از دیگر معیارهایی هستند که می توانند شما را واجد شرایط دریافت مدرک دانشگاهی بدون شهریه کنند. برای تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا)، دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا باید انتظار داشته باشند که شهریه هایی را بین 3000€ تا 30000€ (یورو) در سال تحصیلی بپردازند. دوره های بازرگانی و پزشکی معمولاً گران ترین هستند. هزینه تحصیل برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در دوره های کارشناسی: €9850 الی 55000€ (یورو) در سال است.

این هزینه ها برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری: 9950€ الی 35000€ (یورو) در سال است همه دانشجویان بین المللی (اعم از شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا) باید حداکثر 3000€ (یورو) در سال برای خدمات دانشجویی، مانند ورودی های امتحانی و پشتیبانی از باشگاه ها و جوامع، هزینه مشارکت دانشجویی بپردازند. شهریه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است و هر سال می تواند تغییر کند. در مورد هزینه های زندگی در ایرلند باید گفت که کمی بالاتر از میانگین منطقه اروپایی است. باید انتظار داشته باشید که بین 550€ تا 1000€ (یورو) در ماه هزینه کنید. میانگین هزینه های زندگی در شهرهای ایرلند (شامل هزینه های اقامت): دوبلین: 1100€ الی 1800€ (یورو) در ماه، گالوی و سایر شهرهای کوچکتر: 800€ الی 1100€ (یورو) در ماه.

در شکل زیر سایر هزینه های زندگی در ایرلند اشاره شده است:

سایر هزینه های زندگی در ایرلند

شرایط ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

اگر قصد دارید برای گذراندن دوره تحصیلی بیش از 3 ماه به ایرلند بیایید، می توانید برای ویزای تحصیلی درخواست دهید. برای دریافت ویزای این کشور شما می توانید حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ سفر خود به ایرلند برای ویزای تحصیلی اقدام کنید. برای ویزا باید به صورت آنلاین اقدام کنید و ابتدا فرآیند درخواست آنلاین را تکمیل نمایید. سپس سیستم آنلاین یک فرم درخواست خلاصه ایجاد می کند. از سوی دیگر شما دستورالعمل های موجود در فرم درخواست خلاصه را دنبال کنید. فرم خلاصه حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه ارسال اسناد پشتیبانی شما خواهد بو و شما باید فرم خلاصه را چاپ، امضا و تاریخ کنید و آن را به همراه مدارک پشتیبان خود ارسال کنید. ممکن است از شما اطلاعات بیومتریک را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست بخواهند. یک نکته مهم این است که اطلاعات یا اسناد نادرست را در درخواست خود وارد نکنید.

اگر این کار را انجام دهید، ممکن است درخواست شما رد شود، برای همین از مشاور در این زمینه کمک بگیرید. در برخی شرایط، ممکن است نتوانید به تصمیم ویزا اعتراض کنید. علاوه بر این، ممکن است شما را از دریافت ویزای ایرلند به مدت 5 سال منع کنند. در مورد هزینه ویزای ایرلند، برخی از متقاضیان از پرداخت هزینه ویزا معاف هستند. اگرچه ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های اضافی باشید. به عنوان مثال، ممکن است هزینه های اضافی مربوط به ارسال مدارک شما وجود داشته باشد. ممکن است بتوانید هزینه را به ارز محلی پرداخت کنید. در مورد زمان رسیدگی، سفارت این کشوربرنامه ها را به ترتیب تاریخ پردازش می کند و مهم است که قبل از اینکه از نتیجه درخواست ویزا مطلع شوید، بلیط سفر نخرید. چراکه زمان پردازش می تواند بین کشورها و دفتر ویزا، سفارت یا کنسولگری متفاوت باشد.

نکات ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

اولین نکته این است که این مسئولیت بر عهده شماست که شرایط لازم را برآورده کنید تا افسر ویزا قادر به اعطای ویزا برای هدف مورد نظر باشد. ارائه مدارک تضمینی برای موفقیت آمیز بودن درخواست شما نیست. از سوی دیگر شما باید اصل مدارک را ارائه دهید. اگر مدرکی را ارسال می کنید که به زبان انگلیسی یا ایرلندی نیست، باید ترجمه کامل آن را نیز ارائه دهید. هر سند ترجمه شده باید حاوی: تایید مترجم مبنی بر اینکه ترجمه دقیق سند اصلی است، تاریخ ترجمه، نام کامل و امضای مترجم و اطلاعات تماس مترجم وجود داشته باشد. هر کشوری که اسناد رسمی صادر می کند، مانند گواهی تولد، گواهی ازدواج، گواهی فوت، گواهی طلاق که توسط کشوری خارج از منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس صادر شده است، باید توسط وزارت امور خارجه در کشور صادرکننده به عنوان سند واقعی تصدیق یا تصدیق شود.

در صورت لزوم، چنین اسنادی باید به انگلیسی یا ایرلندی ترجمه شوند. ترجمه ‌های انجام شده در خارج از منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس نیز باید توسط وزارت امور خارجه در کشوری که ترجمه در آن انجام می‌ شود، به ‌عنوان اصیل تأیید شود. هم اصل مدارک و هم ترجمه های تایید شده را باید برای دولت ایرلند ارسال کنید. ترجمه های انجام شده در EEA یا سوئیس نیازی به تایید وزارت امور خارجه ندارند. علاوه بر این هر کشوری که اسناد رسمی صادر می کند، مانند گواهی تولد، گواهی ازدواج، گواهی فوت، گواهی طلاق که توسط یکی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس صادر شده است، نیازی به تایید واقعی از کشورهای عضو ندارد. در صورتی که فرم استاندارد چند زبانه نیز ارائه شده باشد، نیازی به ترجمه این اسناد نیست.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در ایرلند

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در ایرلند

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در ایرلند کار می کند، معمولاً حدود 85600€ (یورو) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 42000€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 134000€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر می باشد. با این حال حقوق متوسط ​​87300€ (یورو) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند کمتر از 87300€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 87300€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 58200€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 58200€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 113000€ (یورو) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 49700€ (یورو) در سال است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 63900€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که %29 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی 88200€ (یورو) در سال دارد که %38 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. برمبنای جنسیت کارمندان پاتولوژی مرد در ایرلند به طور متوسط ​​%5 بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در ایرلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در ایرلندبرای اطلاع کامل از سایر موضوعات مرتبط با هزینه و درآمد در ایرلند و همچنین هزینه تحصیل و زندگی در ایرلند از اطلاعات منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *