مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته آسیب شناسی در انگلستان

رشته آسیب شناسی در انگلستان

در طول سال ها اخذ پذیرش در هر رشته ای اعم از پزشکی و شاخه ای همچون رشته آسیب شناسی در انگلستان، جزو انتخاب های اصلی دانشجویان مهاجر بوده است. چراکه انتخاب انگلستان به معنی دریافت مدرک از معتبرترین دانشگاه های انگلیسی زبان جهان است و همچنین آینده شغلی فارغ التحصیلان به نوعی تضمین شده است. از سوی دیگر شما به یکی از امن ترین کشورهای اروپایی که سراسر نظم و هماهنگی است پا می گذارید و نیاز نیست بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های مربوط به آرامش علمی را با خود حمل کنید. از همین رو موسسه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق دانش کارشناسان خود زمینه های لازم مهاجرت شما را در این زمینه فراهم نماید.

هزینه اقامت دانشجویان درانگلستان

زندگی دانشجویی بین المللی در بریتانیا با طیف وسیعی از هزینه های منحصر به فرد همراه است. بر اساس نظرسنجی ملی دانشجویی که توسط Save the Student انجام شده است، دانشجویان در بریتانیا اکثر بودجه خود را صرف اجاره، خرید مواد غذایی و بیرون رفتن می‌کنند. و به طور متوسط ​​هر ماه 795 GBP(پوند) برای هزینه های زندگی خرج می کنند. در اینجا به تفکیک برخی از مهم ترین بخش های مخارج آورده شده است:

  • اجاره: 418 GBP (پوند) در ماه
  • مواد غذایی: 100 GBP (پوند) در ماه
  • حمل و نقل: 46 GBP (پوند) در ماه
  • قبض های خانگی (مانند برق و آب):37 GBP (پوند) در ماه
  • یک کاپوچینوی معمولی: 2.94 GBP (پوند) در لندن در مقابل 2.54 GBP (پوند) در لستر
  • شیر 1 لیتری: 0.94 پوند در GBP (پوند) در مقابل 0.90 GBP (پوند) در لستر
  • در اقلام دیگر نیز بنا به نوع شهر، تفاوت هایی وجود دارد که عبارتند از:
  • یک قرص نان سفید: 1.01 GBP (پوند) در لندن در مقابل 0.94 GBP (پوند) در لستر
  • یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت: 15 GBP (پوند) در لندن در مقابل 11.50 GBP (پوند) در لستر
  • بلیط یک طرفه در حمل و نقل محلی: 2.80 GBP (پوند) در لندن در مقابل 2.40 GBP (پوند) در لستر
  • عضویت ماهیانه در باشگاه: 44.58 GBP (پوند) در لندن در مقابل 24.75 GBP (پوند) در لستر
  • اجاره ماهانه آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهر: 1244 GBP (پوند) در ماه در لندن در مقابل 498 GBP (پوند) در ماه در لستر.

معرفی رشته آسیب شناسی در انگلستان

معرفی رشته آسیب شناسی در انگلستان

اگر شما علاقه مند به دنبال کردن مسیر پزشکی متابولیک تحت عنوان آسیب شناسی شیمیایی هستید، روند کمی متفاوت است. پس از ثبت نام GMC و امضای فرم CREST، می ‌توانید به آموزش پزشکی داخلیIMT یا آموزش طب حاد ساقه مشترک مراقبت حاد ACCS-AM وارد شوید. در این مدت باید MRCP را تکمیل کنید. مسیر تبدیل شدن به یک مشاور در آسیب شناسی شیمیایی در انگلستان (پزشکی متابولیک) به شما 5 سال و نیم آموزش تخصصی به اضافه 2 سال IMT یا ACCS-AM نیاز دارد و همچنین از شما می خواهد که مرحله آسیب شناسی شیمیایی را پاک کنید. یک امتحان و همچنین بخش‌های 1 و 2 FRCPath در بیوشیمی بالینی. در رشته دیگر یعنی آموزش آسیب شناسی شیمی، 4 مرحله آموزش وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید که با عناوین فوق مشخص می شوند: A، B، C و D..

مراحل A و B شامل آشنایی شما با اصول اولیه آسیب شناسی شیمیایی با تجربه عملی است. مرحله C زمانی است که در آن وارد نقش مشاور می شوید و باید امتحانات خود را در این دوره تکمیل کنید مرحله D شما را با حداقل نظارت پیدا می کند که به طور مستقل در جهت منافع خود کار می کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آسیب شناسی شیمیایی، برنامه درسی را که توسط کالج سلطنتی پاتولوژیست ها گردآوری شده است، بررسی کنید. گرایش دیگر آموزش هیستوپاتولوژی (آسیب شناسی سلولی) است که در انگلستان کمی پیچیده تر از آسیب شناسی شیمیایی است زیرا می توانید در چند زمینه جالب مانند آسیب شناسی قانونی، آسیب شناسی عصبی، آسیب شناسی اطفال و پری ناتال و غیره تخصص داشته باشید. همچنین می توانید فقط هیستوپاتولوژی عمومی را دنبال کنید. در این گرایش برای شروع، پس از ثبت نام GMC، باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید فرم CREST خود را امضا کنید، زیرا هیستوپاتولوژی از ST1 (یک تخصص کامل) شروع می شود. اگر علاقه مند به انتخاب این مسیر هستید، ایده خوبی خواهد بود تا با مشخصات فردی که توسط کالج سلطنتی تعیین شده است آشنا شوید.

در شکل زیر مراحل مختلف گرایش هیستوپاتولوژیست در انگلستان اشاره شده است:

مراحل مختلف گرایش هیستوپاتولوژیست در انگلستان

شرایط ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در انگلستان

ویزای دانشجویی انگلستان به شما این امکان را می دهد که در طول دوره تحصیلی خود در انگلستان زندگی و تحصیل کنید. اگر در یک جلسه توجیهی قبل از عزیمت در کشور خود شرکت کنید، نکات مفیدتری را در مورد درخواست ویزای خود دریافت خواهید کرد. شورای بریتانیا در بسیاری از کشورها جلسات توجیهی قبل از عزیمت برگزار می کند و در این جلستان شما با انواع ویزای دانشجویی آشنا می شود. اما در اینجا به طور کلی می توان گفت که اگر 16 سال یا بیشتر دارید و می خواهید در سطح آموزش عالی تحصیل کنید، باید از طریق مسیر دانشجویی TIER4 برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. از 5 اکتبر 2020، مسیر دانشجویی جایگزین مسیر ردیف 4 شده است. این مسیر دانشجویی تحت سیستم جدید مهاجرت مبتنی بر امتیاز بریتانیا قرار دارد و هنوز معتبر هستند.

قبل از درخواست ویزا باید منتظر بمانید تا پیشنهادی از دانشگاه یا کالج داشته باشید. سپس دانشگاه یا کالج شما می تواند مدرکی به نام تاییدیه پذیرش تحصیلی CAS به شما بدهد. برای انجام این کار، مؤسسه انتخابی شما باید توسط دولت انگلستان به عنوان حامی دارای مجوز تأیید شود. قبل از ورود به بریتانیا باید یک درخواست را تکمیل کرده و آن را پذیرفته باشید. شما باید یک هزینه درخواست 363 GBP (پوند) بپردازید و یک پاسپورت فعلی یا سایر اسناد مسافرتی معتبر داشته باشید. همچنین باید هزینه ای به نام هزینه اضافه بهداشتی مهاجرت بپردازید. این به شما امکان دسترسی به خدمات بهداشت ملی بریتانیا را می دهد. دانشجویان 25 درصد تخفیف در هزینه معمول این هزینه اضافی دریافت می کنند – بنابراین نرخ برای دارندگان ویزای دانشجویی 470 GBP (پوند) در سال است. حداکثر 6 ماه قبل از شروع دوره می توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در انگلستان

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در انگلستان کار می کند، معمولاً سالانه حدود 166000GBP (پوند) درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. پزشک پاتولوژی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 76200 GBP (پوند) در سال (حداقل حقوق) تا 263000 GBP (پوند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 179000 GBP (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک – پاتولوژی (های) کار می کنند کمتر از 179000 GBP (پوند) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 179000 GBP (پوند) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان پاتولوژیک کمتر از 115000 GBP (پوند) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 115000 GBP (پوند) درآمد دارند. همچنین 75% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 239000 GBP (پوند) درآمد دارند.

یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 86500 GBP (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 116000 GBP (پوند) در سال درآمد کسب کند که %34 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 171000 GBP (پوند) در سال حقوق دریافت می کند که %48 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در انگلستان می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در انگلستانبرای اطلاع از هزینه زندگی در انگلستان 2022 از مطالب موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت افزایش اطلاعات خود استفاده نمایید تا با آگاهی کامل مهاجرت خود را آغاز نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *