مهاجرت تحصیلی آلمان

دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان

دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان

دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان دانشگاه هایدلبرگ خود را به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی با شهرت بین المللی می بیند. روپرتو کارولا علاوه بر گسترش نقاط قوت انضباطی خود، گفتگو را در مرزهای موضوعی سنتی آغاز می کند. بیش از 2800 دانشجو در دوازده دانشکده در روپرتو کارولا ثبت نام کرده اند. بیش از 6000 دانشمند از جمله حدود 440 استاد در تدریس و تحقیق کار می کنند. دانشگاه ها دانشجویان را برای فعالیت حرفه ای در داخل و خارج از دانشگاه آماده می کنند. آنها تحقیقات انجام می دهند و دانشمندان جوان را برای دانشگاه ها و سایر مؤسسات تحقیقاتی تربیت می کنند. این منجر به ویژگی های خاص مطالعات دانشگاهی می شود. این دانشگاه تمرکز زیادی بر علم و تحقیق دارد. هدف از تحصیل در دانشگاه این است که فارغ التحصیلان بتوانند به طور مستقل تعاریف، ارزیابی ها و راه حل های مشکلات را بررسی کنند.

این دانشگاه مهارت ‌های اساسی را به شما می‌دهد که برای تمرین بعدی یک حرفه ضروری است. از سوی دیگر، مهارت ‌های حرفه ‌ای مشخص در دانشگاه در پیش ‌زمینه نیست. در بسیاری از موضوعات به عنوان مثال در پزشکی، حقوق یا در دوره تربیت معلم آنها فقط از طریق یک دوره کارآموزی یا یک سال عملی پس از دوره واقعی تحصیل به دست می آیند. دانشگاه هایدلبرگ که در سال 1386 تأسیس شد، قدیمی ‌ترین دانشگاه آلمان و یکی از دانشگاه ‌های تحقیقاتی پیشرو در اروپا است. موفقیت آن در بررسی های بین المللی موقعیت پیشرو این دانشگاه را در چشم انداز دانشگاهی نشان می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ مشاور شماست.

درباره دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان

دانشگاه هایدلبرگ یک دانشگاه جامع است که علاوه بر علوم طبیعی و زیستی، از جمله پزشکی، کل طیف علوم انسانی، حقوق و علوم اجتماعی را ارائه می دهد. برجسته ترین حوزه های تحقیقاتی این دانشگاه شامل علوم بین فرهنگی، زیست شناسی مولکولی، پزشکی، فیزیک، نجوم، شیمی، ریاضیات و علوم کامپیوتر علمی است. هایدلبرگ به عنوان یک دانشگاه جامع، به شدت متعهد به تقویت رشته های خود و ترویج همکاری های بین رشته ای و همچنین انتقال نتایج تحقیقات به جامعه و صنعت است. دانشگاه هایدلبرگ به همکاری های بین المللی اهمیت زیادی می دهد. در طول سال ها این دانشگاه شبکه ای جهانی از مشارکت های تحقیقاتی و آموزشی ایجاد کرده است. آسیای جنوبی و هند به ویژه سنگ بنای استراتژی همکاری بین المللی دانشگاه هایدلبرگ هستند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان می باشید:

 

ارتباط دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ با آسیا

تمرکز قوی بر آسیا، از جمله، در تأسیس مؤسسه جنوب آسیا SAI، که در سال 1962 تأسیس شد، یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی میان رشته ‌ای برای جنوب آسیا منعکس شده است. موسسه جنوب آسیا در آلمان منحصر به فرد است و علوم اجتماعی و اقتصادی و همچنین جغرافیا را با مطالعات فرهنگی در زمینه های تاریخ و زبان شناسی ترکیب می کند. SAI شعبه دهلی نو خود را در سال 1962 افتتاح کرد و به یکی از اولین مؤسسات دانشگاهی اروپایی تبدیل شد که در هند نمایندگی داشت. در سال 2009، دانشگاه هایدلبرگ مرکز هایدلبرگ آسیای جنوبی HCSA را در دهلی نو افتتاح کرد تا جایگزین شعبه SAI شود. خوشه تعالی “آسیا و اروپا در یک زمینه جهانی” که در سال 2007 تأسیس شد، بر تخصص برجسته دانشگاه هایدلبرگ در مطالعات آسیای جنوبی تأکید می کند و آن را گسترش می دهد.

این یک شبکه بین رشته ای از محققان است که فرآیندهای تبادل فرهنگی بین آسیا و اروپا را مطالعه می کنند. دانشگاه هایدلبرگ همچنین در یک شبکه جهانی مشارکت های تحقیقاتی و آموزشی به خوبی متصل است. در هند، دانشگاه هایدلبرگ با دانشگاه دهلی در دهلی و دانشگاه جواهر لعل نهرو در دهلی نو شراکت دارد. هایدلبرگ فرصت های آموزشی و تحقیقاتی عالی را برای دانش آموزان و دانشمندان از سراسر جهان ارائه می دهد. دانشگاه هایدلبرگ دارای بیش از 29000 دانشجوی تمام وقت از جمله بیش از 5000 دانشجوی بین المللی است. هایدلبرگ سالهاست که دانشجویان و فارغ التحصیلان هندی را جذب کرده است. از 115 دانشجوی هندی که در حال حاضر در هایدلبرگ ثبت نام کرده اند، 63% آنها قصد دارند تا دکترا بگیرند.

دانشکده پزشکی دانشگاه هایدلبرگ

دانشگاه هایدلبرگ که از دانشگاه های برتر آلمان همچنین در هر سال تحصیلی صدها دانشمند و محقق بازدید کننده از سراسر جهان را جذب می کند، از جمله حدود 30 دارنده بورس تحصیلی از هند. یکی از اهداف دانشگاه Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg توسعه دانش و مهارت در نگرش باز و بدون قضاوت نسبت به افراد و ایده ها است. به همین دلیل، دانشگاه نیز آشکارا متعهد به تنوع و برابری است. مهمتر از همه، همکاری بین نسل ها در زمینه علمی را ارتقا می دهد. این همچنین شامل ارتقای استعدادهای جوان، استخدام اساتید ارشد و کار با دانشمندان برجسته می شود. یکی از دوازده دانشکده، دانشکده پزشکی است. دوره های پزشکی و دندانپزشکی نیز در اینجا ارائه می شود. مدرک پزشکی به سادگی به مطالعات پیش بالینی، مطالعات بالینی و سال عملی تقسیم می شود. نتیجه دوره پس از آن آزمون دولتی و مجوز طبابت است.

برنامه درسی پزشکی HeiCuMed (Heidelberger Curriculum Medicinale) یکی از مدرن ترین و موفق ترین در آلمان است. دارای ویژگی های خاصی است که برای آماده سازی بهتر دانشجویان برای زندگی روزمره پزشکی پس از تحصیل در نظر گرفته شده است:

  • همکاری و هماهنگی موضوعات مختلف برای درک بهتر
  • آموزش ارتباط و تمرینات عملی در Skills Labs
  • برنامه های آموزش الکترونیکی، پایگاه های داده مجازی و فیلم های آموزشی
  • یک ترم بالینی بدون دوره برای تحقیقات خودتان

در جدول زیر شاهد جزئیاتی در خصوص دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان هستید:

گزینش پذیرینرخ پذیرش در پاییزمهلت درخواستنرخ فارغ التحصیلی
انتخابی70%1 اوت73%

پذیرش از دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان

پذیرش از دانشگاه روپرشت کارلز هایدلبرگ آلمان

البته دانشگاه هایدلبرگ آلمان نیز تدریس و تحقیق را با هم ترکیب می کند. اولویت های تحقیقاتی در دانشگاه هایدلبرگ شامل بیماری های عفونی، تحقیقات قلبی عروقی، علوم اعصاب، انکولوژی ترجمه ای و فردی، پیوند و ایمونوتراپی فردی است. علاوه بر این، دانشکده پزشکی همراه با بیمارستان دانشگاه، به طور مکرر با دانشکده های علوم زیستی و علوم انسانی ارتباط برقرار می کند و در نتیجه همکاری خود دانشگاه را نیز ارتقا می دهد. روش پذیرش برای مدرک پزشکی مرکزی است و از طریق بنیاد پذیرش دانشگاه اجرا می شود. به همین دلیل، نمی ‌توانید مستقیماً برای مدرک پزشکی به دانشگاه روپرشت-کارلز هایدلبرگ درخواست دهید، اما باید درخواست را به صورت آنلاین از طریق Hochschulstart.de پر کرده و ارسال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل در رشته پزشکی در آلمان به سوالات شما پاسخ می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *