شرایط پرتغال, مهاجرت به کشور پرتغال

ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال را در این مطلب بررسی خواهیم کرد تا بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای ارتباطات از راه دور با این شهر داشته باشید. دیدنی ‌های اصلی شهر شامل کلیسای جامع قرن دوازدهمی است که در قرن شانزدهم با ترکیبی از سبک ‌های گوتیک موری و شکوفه ‌ای که به نام مانولین شناخته می ‌شود، بازسازی شد. کلیسای قرن هفدهمی سانتا کروز؛ و کتابخانه ای که حاوی بسیاری از کتاب ها و نسخه های خطی کمیاب است. بر روی تپه ای در حدود 3 مایلی (5 کیلومتری) جنوب شرقی پناهگاه قرار دارد. Bom Jesus do Monte، که در روز پنطیکاست توسط هزاران زائر بازدید می‌شود و به ‌خاطر راه پله ‌های معماری قرن هجدهم معروف است. کمی فراتر از آن، کوه سامیرو است، که در بالای آن مجسمه عظیم مریم باکره قرار دارد. دانشگاه مینهو در سال 1973 در براگا تاسیس شد.

صنایع این شهر شامل ساخت سلاح گرم، جواهرات، کارد و چنگال، مبلمان، الکترونیک، منسوجات و کلاه است. نمایشگاه های بزرگ گاو سالانه در ماه های ژوئن و سپتامبر برگزار می شود. از پورتو و ویانا دو کاستلو با بزرگراه و راه آهن می توان به براگا رسید. براگا شهری با زیبایی و غنای میراث عظیم است که سنت را با نوآوری، حافظه برای جوانان، خلاقیت و محافظه کاری ترکیب می کند. با بیش از 2000 سال تاریخ بسیار غنی، یکی از قدیمی ترین ساکرومونتس در اروپا را در اختیار دارد و نماینده منطقه مینهو، Bom Jesus است. در براگا، می ‌توانید قدیمی ‌ترین کلیسای جامع پرتغالی و خانه مادر بندیکتین‌ ها، صومعه Tibães (Mosteiro de Tibães) را پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص انواع راه های مهاجرت به پرتغال مشاور شماست.

معرفی براگا پرتغال

براگا، شهری در شمال پرتغال است. در سر راه آهن پورتو قرار دارد. براگا که احتمالاً در سال 296 قبل از میلاد توسط کارتاژنی ها تأسیس شد، توسط رومیان براکارا آگوستا نامیده می شد. این شهر به عنوان پایتخت Callaici Bracarii، یک قبیله سلتیک، و محل ملاقات 5 جاده نظامی استراتژیک بود. این شهر به طور متوالی توسط سوئیبی ها (قرن پنجم) تسخیر شد. براگا به عنوان مکانی شناخته می شود که ویزیگوت ها بدعت های آریایی و پریسیلانیستی را علیه الوهیت مسیح و در برابر لذت های نفسانی کنار گذاشتند. در سال 716 توسط مورها تصرف شد و فردیناند اول، پادشاه کاستیل و لئون، در سال 1040 آن را بازپس گرفتند. براگا یک مقر اسقف اعظم است و اسقف اعظم آن نخستیوز پرتغال است.

براگا مکان هایی را ارائه می دهد که با فداکاری و زیبایی ذاتی خود، خود را به عنوان معیارهای اجباری برای بازدید تحمیل می کنند. پناهگاه سامیرو Santuário do Sameiro، بوم عیسی و فالپرا، که بر اساس مذهبی جذاب مستقر هستند، توسط فضاهای سبز و چشم اندازهای بهشتی احاطه شده اند. میراث رومی یکی دیگر از عوامل جذاب براگا است که اغلب به دلیل منشاء آن در شهر رومی براکرا آگوستا، “رم پرتغالی” نامیده می شود. با کلیساهای متمایز، خانه های باشکوه قرن هجدهم، باغ ها، پارک های طبیعی و مناطق تفریحی شناخته شده است. تاریخ طولانی براگا در شکوه بناهای تاریخی، موزه ها و کلیساهای آن قابل مشاهده است.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در براگا پرتغال در سال های اخیر هستید:

سالنرخ اشتغال
202079%
202182%
202280%

فصول و ساعت براگا پرتغال

انتظار نداشته باشید به محض آمدن ماه مارس در آفتاب غرق شوید، زیرا هنوز هم می توانید آسمان خاکستری و بارندگی را تا ماه آوریل در بسیاری از مناطق مشاهده کنید. با این حال، با شکوفه ‌دهی گل ‌ها، هوا گرم ‌تر می ‌شود و می ‌توانید انتظار یک بهار معتدل را داشته باشید که از مارس تا ژوئن ادامه می ‌یابد و دمای آن تا 20 درجه سانتی‌گراد یا بیشتر می ‌رسد. از آنجایی که باران همچنان ممکن است هر زمان بارید، مطمئن شوید که چتر خود را نزدیک نگه دارید. اما با خیال راحت شروع به کوتاه کردن آستین پیراهن خود کنید زیرا خورشید از میان ابرها اوج می گیرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ رشد گردشگری در پرتغال در براگا می باشید:

 

همچنین می‌ توانید از تعطیلات عید پاک بهترین استفاده را ببرید و مانند بسیاری از خانواده ‌های پرتغالی، سفری به Alentejo یا Algarve رزرو کنید تا از اولین پرتوهای خورشید سال لذت ببرید. در پرتغال، تابستان از ژوئن تا سپتامبر در نظر گرفته می شود. با این حال، در واقعیت، می توانید انتظار آب و هوای ساحل را از اوایل ماه مه داشته باشید. در اوج فصل، در برخی مناطق، گرما ممکن است حتی برای هر فعالیتی که شامل شنا یا نشستن زیر چتر نباشد، زیاد شود. در ماه جولای، متوسط ​​دما در نیمه جنوبی کشور می تواند تا 30 درجه سانتیگراد افزایش یابد. اگر به تازگی به پرتغال نقل مکان کرده اید، کرم ضد آفتاب خود را بپوشانید و لباس شنای خود را برای بهترین تابستانی که در کنار ساحل سپری کرده اید، بردارید

پاییز و زمستان در پرتغال

آغاز پاییز در پرتغال معمولاً با شروع سال تحصیلی در سپتامبر مشخص می شود. با کوتاه‌تر شدن روزها و طولانی ‌تر شدن شب‌ ها، می‌توانید انتظار کاهش دما را داشته باشید – اما نه خیلی زیاد. در واقع، دمای روزانه همچنان می تواند تا پاییز 20 درجه سانتیگراد را اذیت کند، زمان زیادی برای لذت بردن از فضای باز وجود دارد. با این حال، برای عصرهای خنک تر، یک ژاکت سبک به همراه داشته باشید. درست مانند آلمان و هلند، یک تعطیلات قابل توجه در این دوره، روز سنت مارتین در ماه نوامبر است. تعطیلات مسیحی یادآور مهربانی سرباز رومی است که خرقه خود را از وسط نصف کرد تا در هنگام طوفان برف با یک گدا شریک شود. در حالی که بعید است در ماه نوامبر برف ببارد، می توانید با شاه بلوط برشته شده سنتی که در این زمان از سال پرطرفدار است جشن بگیرید.

اگر به راحتی یخ می زنید، پرتغال بهترین مکان برای شماست. بعید است که در زمستان پرتغال گرفتار طوفان برفی شوید، زیرا دما معمولاً به انجماد نزدیک نمی شود. با این حال، انتظار بارش باران را داشته باشید، زیرا پرتغال بارندگی بیشتری نسبت به همسایه اسپانیا دارد. مهمترین تعطیلات عمومی در این فصل کریسمس است. هوای خاکستری و بارانی پس‌زمینه‌ای عالی برای لذت بردن از غذاهای روح ‌گرم‌ کننده معمولی فصل در پرتغال است و سپس غذاهای دیگر. اگرچه مردم پرتغال دوست دارند در تابستان در بیرون از خانه غذا بخورند، اما هیچ چیز به اندازه یک باکالها و که مستقیماً از اجاق خانه شما بیرون می آید، وقتی بیرون سرد است مزه نمی دهد. با ویزای توریستی پرتغال می توانید این اتفاقات را تجربه کنید.

اختلاف ساعت براگا پرتغال با ایران

اختلاف ساعت براگا پرتغال با ایران

با توجه ایکنه اختلاف ساعت می تواند امور شما را دچار اختلال کند و به هم بریزد باید با اطلاع از این مساله برنامه ریزی کنید. می توانید مقاله کشورهای لغو رودادید با پاسپورت پرتغال را نیز مطالعه کنید. به شما پیشنهاد می کنیم بین ساعت 12 ظهر به وقت ایران تا 7 بعد از ظهر اوج ساعات کاری و اداری در نظر داشته باشید. این بازه زمانی در براگا پرتغال ساعت 8:30 تا 4:30 می باشد زیرا ایران 3 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از براگا، پرتغال است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ تابعیت پرتغال از طریق تولد فرزند مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *