مهاجرت تحصیلی فنلاند

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند می تواند برای بسیاری از دانشجویان فرصتی هیجان انگیز در کنار تحصیل خود به تجارب لذت بخشی دست یابید. آنچه کشور فنلاند را به یک گزینه عالی برای تحصیل تبدیل می کند وجود دانشگاه های بین المللی و معتبر برای تحصیل است. شما می توانید برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا نیز اقدام کنید. این رشته از رشته های محبوب و مورد نیاز کشورهای سراسر جهان است. برای مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند. تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور از مزیت ای خوب برای تحصیلات عالیه و آکادمیک به شمار می رود.

دروس مهندسی کشاورزی در فنلاند

با تحصیل در کشاورزی هوشمند ارگانیک به یک متخصص کشاورزی تبدیل شوید. برنامه درجه کشاورزی ارگانیک هوشمند شامل موضوعات مختلف جالبی مانند تولید پایدار گیاهی و حیوانی، فناوری کشاورزی و دیجیتالی شدن، روش‌های ارگانیک، اقتصاد زیستی و اقتصاد دایره‌ای است. دانش آموزان می توانند مشخصات دانش خود را به عنوان مثال صنایع لبنی و تولید گیاهی هدف قرار دهند. آنها کار تحقیقاتی، راه حل های هوشمند، توسعه پروژه و نوآوری را در یک محیط روستایی بین المللی می آموزند. این مطالعات همچنین ذهنیت کارآفرینی را تشویق می‌کند، مهارت‌های مورد نیاز برای اداره شرکت شما را بهبود می‌بخشد، کارآفرینی مبتنی بر آموزش عالی ایجاد می‌کند، و کسب‌وکارهای موجود را تجدید و توسعه می‌دهد.محتوای مطالعات بر اساس موقعیت‌ها و مشکلات واقعی با همکاری بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در بخش کشاورزی است.

برنامه درسی شامل این ماژول ها خواهد بود:

  • تخصص کشاورزی در زمینه جهانی
  • تولید دام
  • تولید محصولات کشاورزی
  • مطالعات نظام کشاورزی و روستایی
  • آموزش عملی در محل کار روستایی
  • تجزیه و تحلیل داده های کشاورزی
  • برنامه ریزی توسعه روستایی
  • تنوع در محیط کشاورزی
  • آموزش عملی کارشناس روستایی
  • تولید ارگانیک و سیستم غذایی
  • خدمات بازرگانی و کارشناسی در زمینه کشاورزی
  • تولید محصولات کشاورزی پایدار
  • تولید حیوانی پایدار
  • انتخاب های فناوری مزرعه پایدار

تحصیل مهندسی کشاورزی در فنلاند

تحصیل مهندسی کشاورزی در فنلاند

محیط های آموزشی متنوع است و بخش قابل توجهی از مطالعات در مزرعه تحقیقاتی خود پردیس و مشاغل مختلف کشاورزی انجام می شود. یک روش یادگیری کلیدی، کار گروهی در پروژه های مختلف است که با همکاری شبکه انجام می شود. آموزش عملی در محل کار بخشی از مطالعات است و برخی از مطالعات را می توان در خارج از کشور تکمیل کرد. دانش‌آموزان می‌توانند از بین حالت‌های مختلف مطالعه، یکی را انتخاب کنند که برای آنها مناسب‌تر است. حالت های مطالعه امکان مطالعه در موقعیت های مختلف زندگی را فراهم می کند.اگر در حالت مطالعه تمام وقت مطالعه کنید، مطالعات شما با سرعت ثابت در یک گروه دانشجویی آشنا پیش می رود. شما می توانید شایستگی خود را در تیم های مختلف و در ارتباط نزدیک با دنیای کار توسعه دهید.

مطالعات پاره وقت به شما امکان می دهد در کنار شغل خود مطالعه کنید. به عنوان یک دانش آموز، شما این فرصت را دارید که از محل کار خود به عنوان یک محیط یادگیری و از شغل خود به عنوان یک وظیفه توسعه استفاده کنید. مطالعات سریع برای دانشجویان مستقلی است که قبلاً اکثر شایستگی های مورد نیاز برای مدرک را کسب کرده اند و در مدیریت زمان خود بسیار خوب هستند. آنها می توانند ایده ای از شایستگی خود در رابطه با نتایج یادگیری مدرک ایجاد کنند. اگر متقاضی پناهنده یا در شرایط پناهندگی است و صلاحیت ها از طریق شواهد مستند قابل اثبات نیست، UAS می تواند بررسی کند که آیا متقاضی می تواند به آزمون ورودی دعوت شود، حتی اگر UAS از پذیرش اختیاری استفاده نکند یا خیر. متقاضی باید وضعیت پناهندگی را با استناد به تصمیمی که توسط مقامات ذیصلاح گرفته شده است، اثبات کند.

هزینه تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

اگرچه شهریه های دانشگاه کم است، اما هزینه زندگی در فنلاند بیشتر است. اما زندگی در فنلاند با بودجه کم چندان سخت نیست. بازارهای محلی زیادی در شهرها و روستاهای کوچکتر وجود دارد که اگر با دقت خرج کنید، ممکن است به چند یورو هم بپردازید. اما در شهرها، ممکن است افزایش یابد. قیمت غذا و اجاره بسیار بالاست. این شهر مانند سایر شهرهای اروپا است، متوسط ​​دستمزد یک شهروند فنلاندی یا دانشجو را دریافت می کند که بسیار بالاتر از میانگین اروپایی است. اگر زمان کافی برای کار در خارج از تحصیل دارید، می توانید هزینه های تحصیل و زندگی را به خوبی مدیریت کنید.

متوسط ​​بودجه مورد نیاز شما برای زندگی و تحصیل در فنلاند برای پوشش هزینه های اقامت، غذا، سفر و سایر 700€-900€ (یورو) در ماه است. اما هزینه های زندگی ممکن است متفاوت باشد بستگی به محل اقامت شما دارد که یک اتاق یک نفره باشد یا یک اتاق مشترک. هزینه اتاق مشترک در آپارتمان دانشجویی حدود 160€ تا 340€ (یورو) در ماه است. با ترتیب دادن محل اقامت خود در Student Flats می توانید هزینه های خود را کمی کاهش دهید. بنابراین قبل از تحصیل در فنلاند برنامه ریزی مطالعاتی خود را مطابق با بودجه شما بستگی دارد.

در این قسمت شاهد هزینه های تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند هستید:

هزینه های تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

مدارک لازم برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

متقاضیانی که حداقل نمره کل 6.5 در آزمون زبان آیلتس یا تافل iBT نمره کل 79 را کسب کرده باشند مستقیماً بر اساس قسمت کتبی کنکور بدون آزمون زبان انگلیسی پذیرفته می شوند. متقاضی باید یک نسخه از آن را دانلود کند. گواهی زبان به برنامه همراه با سایر اسناد تا پایان دوره درخواست. Häme UAS از خدمات تأیید آیلتس TRF و سیستم تأیید نمره آنلاین تافل استفاده می کند تا مطمئن شود متقاضی یک فرم گزارش آزمون معتبر و نمرات ارائه می دهد. نمره کل گروه آیلتس و نمره کل تافل iBT برای 2 سال معتبر است. در صورتی که متقاضیان دارای تحصیلات متوسطه، لیسانس یا فوق لیسانس زبان انگلیسی باشند که در بریتانیای کبیر، ایرلند، ایالات متحده آمریکا، کانادا، تکمیل شده باشد، مستقیماً بر اساس بخش کتبی امتحان ورودی بدون آزمون زبان انگلیسی پذیرفته خواهند شد.

نام دانشگاهشهررتبه در میان بهترین دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیار جهانی
دانشگاه هلسینکیهلسینکی78946171

شما می توانید برای تحصیل در فنلاند در دانشگاه علمی کاربردی پس از تکمیل موارد زیر درخواست دهید:

  • برنامه درسی عمومی فنلاند دبیرستان و/یا آزمون کارشناسی ارشد
  • لیسانس بین المللی، Reifeprüfung آلمان یا دیپلم لیسانس اروپایی
  • مدرک فنی حرفه ای متوسطه فنلاند (120 واحد اعتباری) یا مدرک حرفه ای قبلی معادل با حداقل دامنه 80 واحد اعتباری
  • دیپلم فنلاند پس از متوسطه یا بالاتر از سطح حرفه ای
  • صلاحیت حرفه ای بیشتر یا صلاحیت حرفه ای تخصصی یا مدرک قبلی معادل آن
  • آموزش خارجی که واجد شرایط درخواست برای تحصیلات عالی در کشور مورد نظر را فراهم می کند.

 

شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

دانشگاه های مختلف علوم کاربردی در این زمینه به طور متفاوتی بر محتوای آموزش تمرکز می کنند. ویژگی‌های مشترک همه برنامه ‌ها شامل شایستگی‌های مربوط به منابع طبیعی و توسعه و استفاده پایدار از آن‌ها و نیز شایستگی‌های تجاری، جامعه کاری و بین‌المللی ‌سازی است. مطالعات شامل مطالعات اصلی و حرفه ای، مطالعات انتخابی، دوره های کار و پایان نامه کارشناسی است. مطالعات شامل همکاری شدید با نمایندگان دنیای کار است. دانشجویان از قبل در طول تحصیل از طریق پروژه های مختلف، در طول دوره های کار و در ارتباط با تهیه پایان نامه های کارشناسی خود، شبکه هایی را با دنیای کار ایجاد می کنند. تکمیل بخشی از مدرک با تحصیل در موسسات آموزش عالی همکار در خارج از کشور امکان پذیر است. دوره‌های کاریابی مهارت‌های حرفه‌ای عملی را تثبیت می‌کند، شایستگی کسب ‌وکار را تقویت می‌کند و بر توسعه تخصص به صورت فردی تمرکز می‌کند.

در فرآیند تحصیل کارشناسی در فنلاند، دانشجویان تخصص خود را تثبیت می کنند و دانش و مهارت هایی را که آموخته اند به کار می گیرند. برنامه های موجود در منابع طبیعی و محیط زیست، تخصص در مدیریت، توسعه پایدار، صنایع کشاورزی و روستایی، کشاورزی، طراحی منظر، جنگلداری و باغبانی را ارائه می دهد. از آنجایی که مسئولیت های آموزشی، محتوای مطالعات و تخصص ها متفاوت است، توصیه می شود که ارائه های مختلف را در مرحله درخواست به دقت بررسی کنید. مدرک کارشناسی ارشد در کشاورزی، جنگل‌داری، شیلات و دامپزشکی 60 واحد ECTS قابلیت‌هایی را برای کار در وظایف مدیریتی، توسعه و کارشناسی در این زمینه فراهم می‌کند. بسته به ارائه، عناوین مدرک برنامه تحصیلی در توسعه روستایی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به فنلاند مشاور شماست.

سوالات پرتکرار در باب رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

در این بخش از مطلب شاهد سوالات پرتکرار در باب رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند هستید:

  • مدارک لازم برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند چیست؟ متقاضیانی که حداقل نمره کل 6.5 در آزمون زبان آیلتس یا تافل iBT نمره کل 79 را کسب کرده باشند مستقیماً بر اساس قسمت کتبی کنکور بدون آزمون زبان انگلیسی پذیرفته می شوند.
  • شرایط تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند چیست؟ دانشگاه های مختلف علوم کاربردی در این زمینه به طور متفاوتی بر محتوای آموزش تمرکز می کنند. ویژگی‌های مشترک همه برنامه ‌ها شامل شایستگی‌های مربوط به منابع طبیعی و توسعه و استفاده پایدار از آن‌ها و نیز شایستگی‌های تجاری، جامعه کاری و بین‌المللی ‌سازی است. مطالعات شامل مطالعات اصلی و حرفه ای، مطالعات انتخابی، دوره های کار و پایان نامه کارشناسی است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *