مهاجرت تحصیلی فرانسه

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه مدرکی معتبر در اختیار دانشجویان قرار می دهد. با تحصیل در فرانسه می توان زبان فرانسوی را تقویت کرد. زیرا در این کشور دانشگاه هایی هستند که به زبان انگلیسی رشته هایی را ارائه می دهند. زبان فرانسه یکی از زبان های پرکاربرد در کشورهای دیگر نیز می باشد و شما با یادگیری این زبان می توانید خود را برای آینده ای درخشان آماده کنید. تحصیل رشته مهندسی کشاورزی نیز شما را به یک مهندس کاربلد و حرفه ای تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امور مهاجرتی و تحصیلی و شغلی شما دانشجویان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

تحصیل در رشته مهندسی پس از تحصیلات عالی برای مدت طولانی بهترین انتخاب تحصیلی دانشجویان بین المللی بوده است. در این رشته تحصیلی، برای کسانی که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، در حال حاضر فرانسه بهترین کشور برای انتخاب است. تحصیلات مهندسی در فرانسه ترکیبی عالی از مفاهیم نظری و علمی و آموزش عملی در اصول مهندسی است. فرانسه به‌خاطر فناوری‌های پیشرفته‌ای که طی دهه‌ها پیشگام بوده است، به طور گسترده شناخته شده و مورد احترام است. به طور طبیعی، هر جنبه ای از تحصیلات مهندسی آنها به سادگی بهترین است. فرانسه بیش از 250 کالج مهندسی دارد که بسیاری از آنها موسسات رتبه برتر هستند و کیفیت آموزشی این موسسات بسیار خوب است و بسیار پیشرفته تر از آموزش مهندسی ارائه شده در سایر نقاط جهان است.

برخی از شرایط عمومی برای تحصیل مهندسی در فرانسه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. مدارکی که برای تحصیل در فرانسه به آنها نیاز دارید عبارتند از:

  • پاسپورت یا کارت شناسایی معتبر
  • عکس سایز پاسپورت
  • هزینه های ثبت نام دانشگاه 185€ )یورو( برای مدرک لیسانس 260€) یورو( برای کارشناسی ارشد و 390€) یورو( برای دکترا
  • رزومه در صورت درخواست دانشگاه مهندسی فرانسه
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی
  • صندوق پول برای اثبات اینکه شما قادر به اقامت در فرانسه هستید.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

کشور فرانسه تعدادی از بهترین دانشگاه های جهان را دارد که دوره های مهندسی را در زمینه های مختلف ارائه می دهند. کیفیت آموزش مهندسی این گرند اکول ها بسیار بالاست و دانشجویان بین المللی که از این واقعیت آگاه هستند هر ساله برای تحصیل در یکی از این موسسات محترم به فرانسه می آیند. دانشکده های بزرگ توانسته اند استانداردهای بالای خروجی مهندسی خود را با گزینش بسیار در مورد دانشجویانی که انتخاب می کنند حفظ کنند. دلیل اصلی این امر این است که این کالج ها در مورد انتخاب دانشجویان خود بسیار انتخاب کننده هستند. روند انتخاب آنها نیز بسیار دقیق است و به آنها اجازه می دهد فقط بهترین دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان بپذیرند.

دومین جنبه مهم آموزش مهندسی در فرانسه استاندارد برنامه درسی آنها است. این کلاس درجه یک است و آموزش نظری کافی در انواع مفاهیم علمی را با آموزش عملی کافی ترکیب می کند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویانی که از تحصیل خارج می شوند جزو بهترین مهندسان جهان هستند. کمیسیون ملی مدارک مهندسی یا CTI در فرانسه، دانشگاه های مهندسی در فرانسه را اعتبار می دهد و در مورد حفظ استاندارد آموزش مهندسی در این کشور بسیار سخت گیر است. کالج های مهندسی برتر در فرانسه دوره های مهندسی را در زمینه های مختلف ارائه می دهند. در بین همه رشته ها، تحصیل مهندسی در فرانسه بیشتر برای مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی هوافضا و مهندسی عمران و کشاورزی شناخته شده است. این ترکیب متعادل از تئوری و عملکرد تضمین می کند که استاندارد برنامه درسی آنها یکی از بالاترین ها در جهان باقی بماند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه رشته مهندسی کشاورزی در کشور فرانسه هستید:

نرخ بیکاری مهندسی کشاورزی در فرانسه

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در فرانسه

CentraleSupelec که در 1 ژانویه 2015 تأسیس شد، یک موسسه تحقیقاتی و مطالعاتی در مهندسی و علوم است. این ادغام بین 2 موسسه پیشرو در پاریس است. این دو موسسه Ecole Centrale Paris و Supelec هستند. این موسسه دارای خروجی بیش از 10000 مهندس در سال است و یکی از معتبرترین دانشگاه های Ecole Grandes / مهندسی در فرانسه است. Ecole Polytechnique معتبرترین موسسه تحقیقاتی و مهندسی در Palaiseau پاریس است. این دانشگاه در سال 1794 تأسیس شد. در زمان ناپلئون یک آکادمی نظامی بود و هنوز توسط وزارت دفاع فرانسه اداره می شود. فارغ التحصیلان Ecole Polytechnique شامل 3 برنده جایزه نوبل، 3 رئیس جمهور فرانسه و بسیاری از مدیران عامل در شرکت های چند ملیتی فرانسوی هستند. همچنین یکی از اعضای مؤسس ParisTech، گروهی از دانشگاه‌های تحقیقاتی و مهندسی پیشرو در فرانسه است. تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی نیز از برترین مزیت ها برای تحصیل است.

رتبه دانشگاه های برتر فرانسه

سوربن که برای علوم کامپیوتر و اتوماسیون شناخته شده است، ادغام دانشگاه پاریس-سوربن و دانشگاه پیر و ماری کوری، 2 دانشگاه مهندسی معتبر در فرانسه است. با این حال، شعار اینگونه است: «خلقین آینده از سال 1257»، زیرا کالج سوربن در سال 1257 تأسیس شد. Mines، یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی در فرانسه، در سال 1783 تاسیس شد. Mines ParisTech بخشی از PSL معروف – دانشگاه تحقیقاتی پاریس است. معادن دارای یک بخش مهندسی اختصاصی برای مهندسی مواد و مکانیک است. همچنین دارای ژئومهندسی و ISIGE، مهندسی محیط زیست و مرکز مدیریت است. موسسه گرنوبل فناوری یک گروه از 6 دانشکده های مهندسی در فرانسه است. دارای 21 آزمایشگاه و یک مدرسه عالی برای علوم مهندسی است. در ابتدا به عنوان یک موسسه مهندسی برق تاسیس شد. ENSIMAG از Grenoble INP برای علوم کامپیوتر، ریاضیات کاربردی و ارتباطات از راه دور شناخته شده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور فرانسه برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی و تحصیل در مقاطع مختلف فرانسه می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه های علوم کشاورزیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه پاریس ساکلیسنت اوبین57606574
AgroParisTechپاریس755596150
دانشگاه مونپلیهمونپلیه791926064
Montpellier SupAgroمونپلیه846676047
دانشگاه سوربنپاریس91465776
Agrocampus Ouestرن16612074834

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور فرانسه و شرایط اعزام دانشجو به فرانسه مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *