مهاجرت تحصیلی فرانسه

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هر ساله بیش از 50% متقاضیان تمایل به تحصیل در این کشور دارند. این کشور دارای برنامه های تحصیلی و دانشگاه های مختلفی می باشد که بسیاری از این برنامه ها به زبان انگلیسی ارائه شده اند. برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه به زبان انگلیسی، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان عزیز را تا بخش آخر این نوشتار از شرایط، دانشگاه ها و سایر موارد مهم این امر آگاه سازند.

درباره تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

حضور در کالج یا دانشگاه در فرانسه به این معنی است که شما امکان یادگیری زبان فرانسه یا انگلیسی را خواهید داشت. البته اگر هیچ مدرک زبان فرانسوی ندارید، انتخاب دوره های انگلیسی زبان کاری است که باید برای انجام آن برنامه ریزی کنید. گزینه های مختلفی برای یادگیری زبان فرانسوی وجود دارد. افرادی که قصد دارند به زبان فرانسوی مشغول به تحصیل شوند. از این رو می توانند در کلاس ها و دوره های مختلف آموزش زبان فرانسوی شرکت کنند. با انتخاب زبان فرانسوی برای ادامه تحصیل در این کشور، دانشجویان می توانند تجربیات زیادی کسب کنند. تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در کالج ها و دانشگاه ها در این کشور مشغول به تحصیل هستند. از این رو یافتن دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی در این مراکز بسیار آسان است.

اگر علاقه مند هستید که واقعاً با فرهنگ این کشور آشنا شوید. همچنین با دانشجویان جدید دیدار و دوستی برقرار کنید. شرکت در یک یک دوره تحصیلی به زبان فرانسوی بهترین گزینه برای شما است. تحصیل در این کشور به دلیل کیفیت بالای آموزشی و شهریه مناسب، گزینه ای پرسود برای دانشجویان بین المللی می باشد. تحصیلات ارائه شده در فرانسه از کیفیت بالایی برخوردار است که در سراسر جهان مورد تقاضاء است. همچنین برای دانشجویان بین المللی که زبان فرانسه نمی دانند می توانند به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنند.

شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

این کشور یکی از اولین کشورهای اروپایی (با زبان غیر انگلیسی) است. برنامه هایی برای آموزش انگلیسی در دانشگاه ها ارائه می دهد. سیستم آموزش این کشور همچنین فرایند بولونیا را دنبال می کند. شامل برنامه های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. این باعث می شود مدارک کسب شده از دانشگاه های این کشور در تمامی نقاط جهان معتبر باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

جهت اطلاع از هزینه‌ های زندگی در شهرهای شاخص این کشور به نمودار زیر مراجعه بفرمائید:

شاخص هزینه زندگی در شهرهای مختلف کشور فرانسه

شرح برنامه آموزشی زبان در فرانسه

مسلم است که در این کشور به خصوص در خارج از شهرهای بزرگ این کشور، دانشجویان با فرانسوی زبانان بیشتری برخورد خواهند کرد. به طور کلی، یافتن برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های مختلف در دانشگاه های مختلف این کشور بسیار آسان است. یافتن محل مناسب و دانشگاه انگلیسی زبان مناسب در خارج از شهرهای اصلی این کشور ممکن است سخت باشد. دانشجویانی که به فکر تحصیل به زبان انگلیسی هستند، بایستی به شهرهایی مانند پاریس یا لیون بروند. علاوه بر برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی، افراد انگلیسی زبان زیادی نیز زندگی می کنند. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به این کشور مقاله شرایط اعزام دانشجو به فرانسه بیانگر اطلاعات مهمی می باشد.

علاقه به تحصیل در خارج از کشور از طریق یک برنامه تحصیل خارجی به این معنی است که شما در مورد نوع برنامه مورد نظر خود گزینه های مختلفی دارید. اگر علاقه ای به تحصیل به زبان فرانسوی در دانشگاه های این کشور ندارید. برنامه ای را انتخاب کنید که در آن تمام دوره ها به زبان انگلیسی باشد. برنامه های انگلیسی زبان تحت نظارت دانشکده موسسه مورد نظر متقاضیان نیز به دانشجویان کمک می کند. تمام موضوعات و دروس تحصیلی خود را به زبان انگلیسی یاد بگیرند.

گزینه های مسکن برای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

دانشجویان و متقاضیانی که قصد دارند در برنامه های تحصیل انگلیسی زبان در این کشور شرکت کنند. از این رو بایستی درباره گزینه های مسکن نیز اطلاعات کافی داشته باشند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. انتخاب خوابگاه های دانشجویی که در آن اکثر دانشجویان از کشورهای خارجی انگلیسی زبان می باشند. برای دانشجویانی که قصد دارند در این کشور به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوند، می تواند مناسب ترین گزینه باشد. در صورت تمایل، دانشجویان انگلیسی زبان در این کشور می توانند به صورت مشترک خانه های شخصی اجاره کنند. جهت تامین هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور نیاز به اشتغال زایی می باشد که در مقاله کار در فرانسه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گزینه های مسکن برای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

آموزش زبان در دانشگاه های دولتی در فرانسه

دانشگاه های دولتی در این کشور برخی از مقرون به صرفه ترین موسسات در اروپا هستند. دانشگاه های عمومی این کشور که به زبان انگلیسی تدریس می کنند. اهداف تحصیلی دانشجویان را تا حد زیادی تحقق می بخشند. دانشگاه های زیر دانشگاه هایی دولتی هستند که به دانشجویان اجازه تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی می دهند:

نام دانشگاهسال تاسیس
دانشگاه تجارت نئوما2013
دانشگاه پیر و ماری کوری1971
دانشگاه نانت1460
انیستیتوی علم و فناوری پاریس1741
مدرسه پلی ‌تکنیک پاریس1794

در لیست زیر به برخی دیگر از دانشگاه های انگلیسی زبان در این کشور، اعم از دولتی یا خصوصی اشاره شده است. به شما در تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی کمک کند:

  • دانشکده آمریکایی (تجارت)
  • مدرسه اروپایی پاریس (بازرگانی)
  • دانشکده بازرگانی EDC پاریس
  • موسسه فناوری گرنوبل
  • دانشکده بین المللی مدیریت مهمان داری واتل (گروه واتل)

مدارک لازم برای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

برای دانشجویان خارجی، کمپوس فرنس (CF) رسانه ای مناسب برای یافتن دانشگاه های مناسب و روند درخواست است. برخی از شرایط عمومی برای تحصیل دراین کشور به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. اسناد و مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کشور فرانسه به زبان انگلیسی عبارتند از:

  • مدارک تحصیلی کسب شده (حداقل دیپلم معتبر با نمرات بالا)
  • حداقل 2 نامه مرجع تحصیلی از اساتیدی که اخیرا به متقاضی آموزش داده اند.
  • گذرنامه یا کارت شناسایی معتبر
  • عکس اندازه پاسپورت
  • رزومه یا CV در صورت درخواست دانشگاه از طریق رزومه کاری
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی (در صورت لزوم)
  • داشتن توان مالی کافی
  • پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه *

*میزان هزینه ثبت نام در هر مقطع متغیر است:

مقطع تحصیلیهزینه ثبت نام به یورو
کارشناسی€185
کارشناسی ارشد€260
دکتری€390

به طور کلی، مهاجرت تحصیلی و کسب اقامت فرانسه از طریق تحصیل می تواند یک راه عالی برای مهاجرت به این کشور باشد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی هموطنان گرامی در تمامی امور مربوطه می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *