مهاجرت کاری اسپانیا

بازار کار Java Developer در اسپانیا

بازار کار Java Developer در اسپانیا

بازار کار Java Developer در اسپانیا از فارغ التحصیلان و جوانان در این کشور تاثیر می گیرد. متوسط ​​حقوق سالانه یک توسعه دهنده نرم افزار از راه دور €47702 (یورو) در اسپانیا است. این حقوق پایه بدون احتساب مزایا است. از آنجا که آنها بخشی از بازار کار در سراسر جهان هستند، مهندسان نرم افزار از راه دور در اسپانیا معمولاً حقوق متوسط ​​بالاتری نسبت به مهندسان محلی غیر از راه دور دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از طریق مشاوران زبده خود در حوزه مهاجرت کاری به کشور اسپانیا و اخذ اقامت این کشور از طریق کار راهنمای شما می باشد.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در اسپانیا

هنگامی که در سطح بین المللی استخدام می کنید، مجموعه کاندیداهای خود را افزایش می دهید و شرکت خود را قادر می سازید تا اعضای تیم با مهارت های مورد نیاز خود را در سایر نقاط جهان پیدا کند. استخدام بین المللی چالش های خاص خود را به همراه دارد، زیرا باید در مورد قوانین محلی در کشورهایی که می خواهید استخدام شوید اطلاعات کسب کنید. برای اسپانیا، علاوه بر ارائه داده‌ های حقوق و دستمزد بر اساس نقش ‌های شغلی، منابعی را جمع‌آوری کرده ‌ایم تا به شما کمک کنیم در مورد قوانین استخدام، رعایت قوانین و موارد دیگر چه انتظاراتی داشته باشید. مانند سایر کشورها، اسپانیا نیز مجموعه قوانین خاص خود را برای استخدام کارمندان، پیمانکاران و سایر انواع کارگران دارد.

هنگام استخدام در خارج از کشور، برخی از کارفرمایان ممکن است تصور کنند که استخدام پیمانکاران آسان ‌تر است، زیرا معمولاً هزینه کمتری دارند و به اندازه کارمندان نیازی به حضور در هواپیما ندارند. با این حال، هر کشوری قوانین طبقه بندی کارگران خود را دارد و جریمه هایی برای طبقه بندی نادرست اعضای تیم می تواند پرهزینه باشد. مهم است که مطمئن شوید برای نوع کارگر مناسبی استخدام کنند. توسعه دهندگان از راه دور در اسپانیا چقدر انتظار دارند درآمد داشته باشند؟ €68216 (یورو) در سال به طور متوسط ​​بر اساس داده گزارش شده است. این میانگین حقوق تخمینی بر اساس حقوق مورد انتظار Arc Developers در آن مکان است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در اسپانیا می باشید:

نرخ بیکاریسال
19%2020
17%2021
20%2022

چشم انداز بازار کار Java Developer در اسپانیا

چشم انداز بازار کار Java Developer در اسپانیا

در سال 2020، جاوا پانزدهمین سالگرد خود را جشن گرفت. جاوا با وجود قدمت و میراثش به این زودی ها از بین نمی رود. Statista نشان می دهد که 40% از توسعه دهندگان در سراسر جهان در جاوا کد می کنند. با این رقم، جاوا در رتبه پنجم در رتبه بندی زبان های برنامه نویسی در سراسر جهان قرار دارد. بنابراین، توسعه دهندگانی که به دنبال حرفه توسعه دهنده جاوا هستند، باید مزیت رقابتی به دست آورند. یک توسعه دهنده جاوا چه می کند؟ آنها نرم افزارهای مختلفی می سازند: از برنامه های کاربردی دسکتاپ و وب گرفته تا سیستم های ابری و برنامه های تلفن همراه. قابلیت های جاوا به برنامه های Big Data همراه با پایتون کشیده می شود.

اگر می خواهید در حرفه خود به عنوان یک توسعه دهنده جاوا موفق شوید، لیست فناوری های جاوا را در نظر بگیرید:

  • اصول برنامه نویسی شی گرا OOP به عنوان جاوا یک زبان OOP است.
  • پایگاه داده های رابطه ای، مانند MySQL، PostgreSQL، و MariaDB نوشتن پرس و جوهای MySQL نیز مفید خواهد بود.
  • سیستم های کنترل نسخه محبوب مانند Git و BitBucket
  • کار با یک محیط توسعه یکپارچه IDE مانند IntelliJ IDEA.
  • فن آوری های ظاهری وب مانند HTML، CSS و JQuery

در نمودار زیر شاهد نرخ تعداد متقاضیان در حوزه کاری java developer می باشید:

تعداد متقاضیان در حوزه کاری توسعه دهنده جاوا در اسپانیا

کار در اسپانیا به عنوان توسعه دهنده جاوا

توسعه دهنده جاوا فریمورک ها و زبان های مختلف وظایف برنامه نویسی متفاوتی را حل می کنند. به همین دلیل است که چند زبانه بودن زبان برنامه نویسی ضروری است. DevSkiller یک پلت فرم غربالگری توسعه دهندگان، گزارش سالانه مهارت های فناوری اطلاعات را منتشر کرد که نشان می دهد توسعه دهندگان جاوا فناوری های بیشتری را همراه با زبان اصلی خود یاد می گیرند. 27% از شرکت ها به دنبال توسعه دهندگانی با مجموعه مهارت های جاوا و SQL هستند. در همین حال، 60٪ از کارفرمایان به متخصصانی با پشته جاوا + جاوا اسکریپت نیاز دارند.

بنابراین، محبوب ‌ترین مهارت ‌های جاوا عبارتند از:

  • Selenium
  • Android
  • Spring/Spring Boot
  • JPA/Hibernate

بخش های بازار کار رشته Java Developer در اسپانیا

در سال 2020، بیش از 2000 وب سایت از فریم ورک Spring برای ساخت برنامه های جاوا استفاده می کنند. این چارچوب چیزی شبیه به یک کتابخانه است، با یک استثنا کوچک. با استفاده از یک کتابخانه، شما به سادگی اشیاء کلاس ها را ایجاد می کنید، متدها را فراخوانی می کنید و به نتیجه دلخواه می رسید.Spring سعی می کند از اتصال تنگ (زمانی که کلاس ها مستقیماً به کلاس ها و رابط های دیگر از این چارچوب بستگی دارند) منحرف شود و از حاشیه نویسی برای این منظور استفاده کند. در حال حاضر، Spring بر اساس چارچوب Model-View-Controller (MVC) است که لایه های عملیات، کسب و کار و نمایش را از هم جدا می کند.

بسیاری از توسعه دهندگان شروع به توسعه برنامه های تلفن همراه می کنند و مرحله توسعه وب را حذف می کنند. دانش Kotlin برای توسعه برنامه های اندروید به شما کمک می کند تا از یک رقابت خارج شوید. در واقع، پلتفرم اندروید به آرامی به سمت Kotlin می رود که اساساً یک زبان جاوای اصلاح شده است. همانطور که برنامه شما رشد می کند، حفظ آن و نوشتن تست های خودکار که شامل تست های واحد و ادغام است که نیاز به راه اندازی یک برنامه دارد، سخت تر می شود. در جاوا، استقرار و مونتاژ یک برنامه سریع نیست. بازار کار رشته net developer در اسپانیا هم با حوزه Java Developer مرتبط است.

در بخش زیر شاهد بخش های تاثیرگذار در حوزه Java Developer در اسپانیا می باشید:

بخش های تاثیرگذار در حوزه java developer در اسپانیا

شرکت های توسعه دهنده جاوا در اسپانیا

چه شرکت هایی استخدام java developer در اسپانیا را معمولا این سازمان ‌های بزرگ با تیم ‌های بزرگ هستند. بنابراین حتی اگر جاوا در شرکت‌ های کمتری نسبت به جاوا اسکریپت استفاده می ‌شود، آنهایی که از جاوا استفاده می ‌کنند شرکت‌ هایی در سطح سازمانی هستند. این احتمالاً به این دلیل است که جاوا اکنون در روندهای داغی مانند برنامه نویسی واکنشی و توسعه یادگیری ماشین در میان شرکت های توسعه دهنده برتر استفاده می شود که شرکت های کوچک معمولاً نمی توانند روی آن کار کنند زیرا چنین پروژه هایی اغلب گران و منابع فشرده هستند. می توانید با تماس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار در اسپانیا برای ایرانیان تصمیم مناسبی برای آینده کاری خود اخذ کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *