مهاجرت کاری اسپانیا

بازار کار رشته NET Developer در اسپانیا

بازار کار رشته NET Developer در اسپانیا

در میان کشورهای اتحادیه اروپا، بازار کار رشته NET Developer در اسپانیا اگرچه بازاری جوان است، اما تحت حمایت بودجه های دولت است. در اسپانیا شما ما باید یاد بگیرید که چگونه با زبان های برنامه نویسی کاربر پسند و همچنین نرم افزارهای برنامه نویسی قدیمی تر و ابتدایی تر برخورد کنید. تفکر تحلیلی، اولویت بندی، سازماندهی، مدیریت زمان برخی از مهارت های ضروری هستند و دوره های علوم کامپیوتر مفاهیمی در مورد شبکه های اطلاعاتی، یکپارچه سازی پایگاه داده، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، ساختارهای مورد استفاده توسط سیستم عامل ها، نحوه ساخت اپلیکیشن ها یا وب سایت ها را به شما آموزش می دهند. همچنین با متدولوژی های توسعه نرم افزار مانند آبشار یا چابک آشنا خواهید شد. این محتوا در باب بازار کار رشته NET Developer در اسپانیا توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

همگی موارد از آینده روشن متقاضیان در اسپانیا حکایت دارند و آخرین داده ‌ها در مورد پوشش پهنای باند، جذب، اشتراک و نفوذ، پوشش فناوری ‌های پهنای باند مختلف و هزینه ‌ها، گزارش‌های تابلوی امتیاز و گزارش‌های کشوری خوب اسپانیا را نشان می دهد. اگر شما از متقاضیانی هستید که به تحصیل در اسپانیا در رشته برنامه نویسی علاقه دارد، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم برای مهاجرت کاری و تحصیلی شما را فراهم نماید.

برنامه دولت برای بازار کار رشته NET Developer در اسپانیا

برای اجرای برنامه اسپانیا دیجیتال 2025 بین سالهای 2020 و 2022 با حدود 20 میلیارد € (یورو) بودجه عمومی در نظر گرفته شده است که از این مبلغ تقریباً 15 میلیارد € (یورو) از برنامه های مختلف اتحادیه اروپا و ابزارهای مالی جدید تحت نسل بعدی اتحادیه اروپا تأمین می شود. برنامه بهبود. انتظار می رود که این مبلغ با حدود 50 میلیارد € (یورو) از بخش خصوصی تکمیل شود. برنامه زیرساخت‌های اتصال و دیجیتال و استراتژی ارتقای فناوری 5G برای دریافت 4.3 میلیارد € (یورو) از بودجه عمومی بین سال‌های 2020 و 2025 در نظر گرفته شده است. انتظار می ‌رود که آنها سرمایه ‌گذاری خصوصی را به میزان 24 میلیارد € (یورو) در این دوره بسیج کنند. طرح بهبود و انعطاف پذیری RRP اسپانیا شامل سرمایه گذاری های قابل توجهی برای از بین بردن شکاف دیجیتال موجود بین مناطق شهری و روستایی در شبکه های باند پهن ثابت و سیار است. پ

از جمله اقدامات RRP، برنامه UNICO-Banda Ancha 250 میلیون یورو در فراخوان سال 2021 برای ارائه شبکه های پهن باند ثابت فوق سریع در مناطق روستایی، دورافتاده و کم جمعیت اختصاص داده است. با توجه به استراتژی 5G برای ایجاد انگیزه در توسعه، اقدامات مالی مرتبط اصلی شامل RRP تعیین شده است. از جمله، تمدید مدت مجوزهای 700 مگاهرتز (حداقل 20 سال با احتمال 20 سال تعویق) و برخی اصلاحات مالیاتی، مانند کاهش موقت مالیات طیف سالانه برای باندهای 5G، و بررسی مشارکت اپراتورها به مالیات سالانه برای تأمین مالی تلویزیون عمومی اسپانیا (مالیات تلویزیونی) معرفی شد. در 15 دسامبر 2021، کمیسیون اروپا طرح 150 میلیون یورویی اسپانیا را تحت تسهیلات بازیابی و انعطاف پذیری برای حمایت از استقرار زیرساخت های غیرفعال برای شبکه های تلفن همراه تصویب کرد.

مزایای تحصیل رشته NET Developer در اسپانیا

دولت اسپانیا در سال 2020 استراتژی دیجیتال 2025 را تصویب کرد که هدف آن ارتقای تحول دیجیتال کشور از طریق اتصال دیجیتال، تقویت امنیت سایبری، دیجیتالی کردن ادارات دولتی و ادغام فناوری ‌های هوش مصنوعی، از جمله طرح ‌های دیگر است. سرمایه‌گذاری ‌های برنامه ‌ریزی‌ شده اضافی در طرح بازیابی، تحول و تاب ‌آوری دولت اسپانیا گردآوری شده‌ اند. این طرح که در 30 آوریل 2021 برای دوره 2021-2023 اعلام شد، نقشه راه مدرن سازی اقتصاد اسپانیا، بهبود رشد اقتصادی و ایجاد شغل را ترسیم می کند و به چالش های دهه آینده پاسخ می دهد. انتظار می رود این چشم انداز بلند مدت تصمیمات سرمایه گذاری فناوری را هم در حوزه عمومی و هم در حوزه خصوصی هدایت کند. سرمایه گذاری مورد انتظار در این برنامه ها 17.25 میلیارد $ (دلار) است. وزارت امور اقتصادی اسپانیا در حال آماده سازی دو طرح به مبلغ 269 میلیون دلار است.

تحول دیجیتال و پذیرش ابر باعث سرمایه گذاری در مراکز داده در اسپانیا می شود. شرکت های بزرگ فناوری که در دو سال گذشته تعهدات خود را برای افتتاح مراکز رایانش ابری در کشور اعلام کرده اند عبارتند از AWS، IBM، Microsoft، Google و Oracle. طبق گزارش انجمن مراکز داده اسپانیا، سرمایه گذاری مورد انتظار در توسعه مراکز داده در مادرید 6.72 میلیون دلار تخمین زده می شود. این سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده ممکن است فرصت هایی را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​مستقر در ایالات متحده فعال در راه حل ها و خدمات ابری و هوش مصنوعی ارائه دهد، زیرا شرکت های اسپانیایی باید ظرف چند سال آینده خود را با چالش های تحول دیجیتال وفق دهند.

در شکل زیر به جذابیت های اسپانیا در حوزه فناوری برنامه نویسی اشاره شده است:

جذابیت های اسپانیا در حوزه فناوری برنامه نویسی

اطلاعات مرتبط با رشته NET Developer در اسپانیا

برنامه های کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در اسپانیا تئوری، طراحی، توسعه و کاربرد نرم افزار را به دانشجویان آموزش می دهد. گاهی اوقات لازم است قبل از شروع یک پروژه در برنامه ریزی های زیادی شرکت کنید یا روزها یا هفته ها را صرف یافتن راه حل مناسب برای رفع اشکال کنید. مدارک لیسانس در علوم کامپیوتری اسپانیا معمولاً 3 سال طول می کشد و دانشجویان رشته علوم کامپی

وتر می توانند در بسیاری از زمینه های بین رشته ای مانند هوش مصنوعی، شبکه های کامپیوتری، امنیت سایبری، فناوری های وب، رایانش ابری، طراحی UX و غیره تخصص داشته باشند. در حین شرکت در دوره های لیسانس در علوم کامپیوتر، یاد می گیرید که چگونه از زبان های برنامه نویسی قدیمی و جدیدتر مانند جاوا، C، Python، SQL، PHP و غیره استفاده کنید.

در جدول زیر به نام برخی از دانشگاه های برتر اسپانیا برای مطالعه رشته برنامه نویسی اشاره شده است:

ردیفنام دانشگاه هی معتبر مرتبط با رشته برنامه نویسی
1دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلادانشگاه رامون لول پردیس لا سال بارسلونا
2دانشگاه موندراگوندانشگاه پمپئو فابرا
3دانشکده تجارت و مدیریت بازاریابی ESICمدرسه عالی دیسنی ELISAVA
4مرکز دانشگاه فناوری و هنر دیجیتالدانشگاه اروپایی والنسیا
5مدرسه تجارت اتحادیه اروپا اسپانیادانشگاه کارلوس سوم مادرید

اطلاعات مرتبط با رشته NET Developer در اسپانیا

حقوق و درآمد نت دولوپرها در اسپانیا

شخصی که در توسعه دهندگان و برنامه نویس در اسپانیا کار می کند، معمولاً حدود 2510€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 2070€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 3380€ (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر می باشد. متوسط ​​حقوق 2560€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 2560€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2560€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 2080€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2080€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از افرادی که در توسعه دهندگان برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 3030€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36٪ بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات لازم درباره ویزای اسپانیا را پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *