مهاجرت کاری گرجستان

بازار کار رشته Java Developer در گرجستان

بازار کار رشته Java Developer در گرجستان

بازار کار رشته Java Developer در گرجستان بسیار گسترده و منعطغف پذیر است و توسعه دهندگان جاوا در زبان برنامه نویسی جاوا متخصص هستند. این متخصصان با استفاده از جاوا به طور خاص برنامه هایی را برای وب ایجاد می کنند. این برنامه‌ها ممکن است شامل انیمیشن منوی کشویی یا صداهایی باشند که هر زمان روی ماوس کلیک می‌کنید.

جاوا منحصرا به عنوان یک زبان برنامه نویسی مالی برای جمع آوری داده ها یا اطمینان از اینکه کاربران همان چیزی هستند که می گویند هستند استفاده می شود. بیشتر توسعه دهندگان جاوا به پرسنل پایین IT برای کمک به اشکال زدایی یا ارائه دستورالعمل یا تحقیق در مورد یک موضوع راهنمایی می کنند و راهنمایی می کنند. می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص اطلاعات کاملی به دست بیاورید.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در گرجستان

اگر به QA یا توسعه نرم افزار علاقه دارید و اصول و روش های تست اولیه را می دانید، اما هنوز تجربه زیادی ندارید، می توانید گرجستان را انتخاب کنید. مرکز تحویل تفلیس آماده پذیرش متخصصان فناوری اطلاعات است و در حال حاضر در شهرهای سراسر گرجستان اقامت دارند. طیف وسیعی از مزایا و پشتیبانی از مراقبت های بهداشتی گرفته تا تعطیلات با حقوق و طرح های رفاهی را برای این موقعیت ها ارائه می دهند. به عنوان یک تجارت جهانی با دفاتر و مراکز تحویل در سراسر جهان، بر اساس ملت مبدا، نژاد، مذهب، جنسیت، معلولیت یا هر معیار دیگری تبعیض قائل نمی شوند و به شایسته سالاری و فرصت برابر برای همه کارکنان خود معتقدند.

توسعه دهندگان جاوا با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا برنامه هایی را برای وب سایت ها ایجاد می کنند. جاوا یک زبان برنامه نویسی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر برنامه ها دروس خاصی را ارائه می دهند. شما از طریق Oracle، شرکتی که برند جاوا را در اختیار دارد، فرصت ‌های پیشرفت شغلی متعددی دارید. دوره های آموزشی در زمینه توسعه اپلیکیشن و اصول برنامه نویسی ارائه می شود. علاوه بر این، آنها سطوح کاردانی، حرفه ای و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. در کنار برخی از درخشان‌ترین ذهن‌های این صنعت کار کنید، با ایجاد ویژگی ‌های جدید و جریان ‌های کاری خلاقانه، به محصول تیم کمک خواهید کرد.

در نمودار زیر تعداد متقاضیان برای کار در حوزه Java Developer در گرجستان می باشید:

تعداد متقاضیان در حوزه توسعه دهنده جاوا درگرجستان

تحصیل و بازار کار رشته Java Developer در گرجستان

مدرک کارشناسی به طور کلی حداقل تحصیلاتی است که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده جاوا نیاز دارید، و گاهی اوقات مدرک تحصیلات تکمیلی توسط کارفرمایان ترجیح داده می شود. شما می توانید تحصیل در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، فناوری مهندسی کامپیوتر یا برنامه نویسی کامپیوتر را انتخاب کنید. توسعه دهندگان جاوا از زبان برنامه نویسی جاوا برای نوشتن برنامه های کاربردی برای وب سایت ها استفاده می کنند. هنگامی که یک وب سایت راه اندازی شد، توسعه دهندگان باید در صورت لزوم برنامه ها را بازبینی و به روز کنند. سایر مسئولیت ها ممکن است شامل تجزیه و تحلیل داده ها، الگوریتم های کدگذاری و اعتبارسنجی اطلاعات کاربر باشد.

به عنوان یک دانشجوی علوم کامپیوتر، احتمالا دوره های زیر را نیز می گذرانید:

  • ساختار داده ها و الگوریتم ها
  • مدیریت پایگاه داده
  • سیستم های عامل
  • برنامه نویسی اینترنتی
  • زبان های اسکریپت

در بخش زیر شاهد رشته هایی هستیذ که می توانید در صورت فارغ التحصیلی در آنها در حوزه java developer فعالیت کنید:

فارغ التحصیلی در آنها در حوزه java developer

پیشرفت در شغل Java Developer در گرجستان

شما می توانید برای استخدام net developer در گرجستان و یا کار به عنوان Java Developer به عنوان یک دانش آموز یا برنامه نویس سطح ابتدایی گواهینامه را به عنوان یک همکار دارای گواهی Oracle، Java SE 5/SE 6 دنبال کنید. متقاضیان باید یک امتحان 115 دقیقه ای را تکمیل کنند که شامل مفاهیم شی گرا، طراحی و پیاده سازی الگوریتم، اصول توسعه جاوا، پلتفرم های جاوا، فناوری های یکپارچه سازی و فناوری های سرویس گیرنده و سرور می شود. پس از کسب تجربه در استفاده از جاوا، می ‌توانید با انجام یک آزمون 180 دقیقه ‌ای، نام برنامه ‌نویس حرفه‌ ای جاوای حرفه‌ای Oracle را دنبال کنید.

سطح سوم، گواهینامه Oracle Certified Master، Java SE 6 Developer، شما را ملزم به تکمیل یک پروژه برنامه نویسی و یک امتحان مبتنی بر مقاله می کند. متقاضیان باید به عنوان یک حرفه ای دارای گواهی Oracle گواهینامه داشته باشند. پروژه باید در مدت 12 ماه تکمیل شود. شما باید کدی را برای یک سیستم کسب و کار کوچک بنویسید که الزامات فنی ذکر شده در تکلیف را بررسی می کند. برای امتحان، Oracle.com نشان می ‌دهد که شما 2 ساعت فرصت دارید تا جزئیات توسعه و انتخاب ‌هایی را که در طول ایجاد پروژه خود انجام داده ‌اید، بیان کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در کشور گرجستان می باشید:

نرخ افزایش حقوقسال
15%2020
20%2021
25%2022

چشم انداز رشته Java Developer در گرجستان

چشم انداز رشته Java Developer در گرجستان

برای توسعه دهندگان نرم افزار کامپیوتری که در نرم افزار سیستمی در دهه 2020-2030 کار می کنند، فرصت های شغلی قوی انتظار می رود. با توجه به کاریابی در گرجستان انتظار می رفت که این نرخ در آن دوره زمانی %22 افزایش یابد. بر این، BLS گزارش می دهد که میانگین حقوق برای مهندسان نرم افزار کامپیوتری که برنامه های کاربردی را در سال 2020 توسعه می دهند، $110140 (دلار) بوده است. طبق گفته PayScale.com ، توسعه دهندگان جاوا از ژانویه 2022 متوسط ​​حقوق $77000 (دلار) دریافت کردند. با داشتن مدرک لیسانس، مشاغل زیر جایگزین های خوبی برای توسعه جاوا هستند. تحلیلگران امنیت اطلاعات، پلیس سایبری یک شرکت هستند. کار آنها برنامه ریزی و فعال کردن پروتکل های امنیتی برای سیستم های شبکه و رایانه های فردی است.

ممکن است تحلیلگران سیستم کامپیوتری را در نظر بگیرید که از بیرون وارد یک شرکت می ‌شوند، آنچه را که دارند مطالعه می ‌کنند، سپس راه‌ حلی را برای گردآوری فناوری و کسب ‌و کار در یک صفحه ارائه می ‌کنند. انتخاب دیگر می تواند به عنوان یک معمار شبکه کامپیوتری باشد که شبکه های ارتباطی مانند شبکه های محلی و شبکه های گسترده را برای شرکت ها و مشاغل ایجاد می کند. در گرجستان معتقدند که توانمندسازی و تشویق کارکنان بهترین راه برای آشکار کردن پتانسیل واقعی آنهاست. آن ها متعهد به آموزش کارکنان خود از طریق تئوری و عمل هستند و در عین حال به رشد شخصی و حرفه ای آنها پاداش می دهند که عملکرد کارکنان را بهبود ببخشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به افرادی که قصد دارند در خصوص استخدام برنامه نویس در گرجستان بدانند راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *