مهاجرت کاری تایلند

بازار کار رشته NET Developer در تایلند

بازار کار رشته NET Developer در تایلند

فارغ التحصیلانی که به دنبال راهیابی به بازار کار رشته NET Developer در تایلند مشتاق هستند، شاید این نکته برای آنها مهم باشد. کشور تایلند این مسیر را از طریق جذب اساتید بین المللی در حوزه فناوری و دانشجوهای با استعداد در حوزه نرم افزارها و برنامه نویسی دنبال می کند و از سوی دیگر بسترهای بسیاری را برای شرکت های استارت آپی فراهم نموده تا سرمایه گذاری کنند.

همین موضوع منجر شده که تقاضای شغلی برای استخدام برنامه نویس در تایلند افزایش یابد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به توجه به تجارب متعدد خود در اعزام دانشجو برای تحصیل و یا فراهم آوردن فرصت شغلی برای متقاضیان کار، آماده همکاری متقاضیان مهاجرت کاری به تایلند می باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در رشته NET Developer در تایلند

اولین دلیل تحصیل شما در رشته های برنامه نویسی در تایلند این است که شهریه در دانشگاه های دولتی دانشگاه های دولتی در تایلند در مقایسه با دانشگاه های غربی بسیار مقرون به صرفه تر هستند. بیایید دانشگاه Chulalongkorn را به عنوان مثال در نظر بگیریم، شهریه برای برنامه های کارشناسی THB1675 الی 1785THB (بات تایلند) در ترم شهریه برای برنامه های کارشناسی ارشد 2185THB الی 2360THB (بات تایلند) در ترم هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی دانشگاه های خصوصی در تایلند شهریه بالاتری دریافت می کنند.

برای تامین هزینه های زندگی خود در تایلند به THB350 الی 700THB (بات تایلند) در ماه نیاز دارید. در واقع هزینه زندگی بسته به سبک زندگی متقاضی خواهد داشت. در مورد هزینه های خوابگاه دانشجویی باید گفت که 2 نوع اصلی اقامت وجود دارد:

  • خوابگاه های دانشگاهی 150THB الی 250THB (بات تایلند) در ماه
  • اجاره یک آپارتمان خصوصی 1 و 3 خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 230THB (بات تایلند) در ماه
  • اجاره یک آپارتمان خصوصی 1 تا 3 خوابه در مرکز شهر حدود 400THB الی 930THB (بات تایلند)

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی دانشجویی در تایلند اشاره شده است:

به سایر هزینه های زندگی دانشجویی در تایلند

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در تایلند

تایلند از جمله کشورهایی است که از پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره برده است. بخش تجاری آن به طور فزاینده ای از ابزارهای دیجیتال مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و پلتفرم های دیجیتال نسل بعدی برای افزایش کارایی آنها استفاده می کند. در عین حال، تغییر سبک زندگی مردم تایلند به آسانی فعالیت های دیجیتالی موبایل و بلادرنگ مانند تجارت الکترونیک، فین تک و سرگرمی های آنلاین را تقویت می کند.

در حالی که اینترنت و تحول دیجیتال فواید و فرصت‌های باورنکردنی را برای جامعه و اقتصاد به ارمغان آورده است، این کشور با چالش‌ های زیادی مانند شکاف‌های دیجیتال رو به رشد، تهدیدات سایبری و نقض حقوق بشر آنلاین نیز مواجه است. شیگرو آئویاگی اظهار داشت، مانند سایر کشورهای آسیا و اقیانوسیه، تایلند ممکن است “در معرض خطر عقب ماندن از دستاوردهای دیجیتالی شدن باشد، اگر به شکاف دیجیتال و سایر چالش‌های مربوط به آزادی بیان، حق حریم خصوصی و امنیت آنلاین رسیدگی نشود”.

چالش های توسعه بازار کار NET Developer در تایلند

در حالی که تایلند پیشرفت قابل توجهی در توسعه دیجیتال داشته است، سرمایه ‌گذاری خصوصی کم و بسیار متمرکز، فقدان مهارت‌ های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشرفت آهسته در زیرساخت‌ های دیجیتال و محدودیت ‌های بودجه مانع از پیشرفت آن شده است. سرمایه‌گذاری خصوصی در اقتصاد دیجیتال تایلند در سال 2019 تنها 4% از تولید ناخالص داخلی بود.

فناوری دیجیتال به طور گسترده‌تری در بخش خدمات، از جمله در تجارت آنلاین عمده‌ فروشی و خرده ‌فروشی، خدمات تلفن همراه و اینترنت و خدمات مالی استفاده شده است. استفاده از آن در تولید و کشاورزی نسبتا محدود بوده است. سرمایه‌ گذاری خصوصی در EEC برجسته‌ تر بوده است. سهم سرمایه‌گذاری از حدود 30% کل سرمایه‌ گذاری بین سال‌ های 2017 تا 2020 حدود 2 برابر شده است. تخصیص بودجه محدود در تعدادی از سازمان های دولتی نیز مشکل ساز است، به ویژه بودجه نسبتا اندک و رو به کاهشی که به وزارت اقتصاد و جامعه دیجیتال و وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص داده شده است.

درآمد شاغلان رشته توسعه وب در تایلند

فردی که در برنامه نویسی در تایلند کار می کند معمولا حدود 88800THB (بات) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان به شدت متفاوت است و از THB72100 تا 123000THB (بات) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر می باشد. هرچند متوسط ​​حقوق THB90600 (بات) در ماه است، به این معنی که نیمیاز افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از THB90600 (بات) درآمد دارند.

همچنین 75% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از THB109000 (بات) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از THB10900 (بات) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه‌ کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به تایلند از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با کارشناسان به صورت حضوری و تلفنی می توانید استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *