مهاجرت کاری اندونزی

بازار کار رشته NET Developer در اندونزی

بازار کار رشته NET Developer در اندونزی

از سال 2018، دولت اندونزی ارائه یک سیستم الکترونیکی و بازار کار رشته NET Developer در اندونزی را توسعه می دهد. مقررات این سیستم شامل توسعه یک طرح جامع برای سیستم دولت الکترونیک است که بر چندین حوزه از جمله برنامه ریزی بودجه، فرآیند کسب و کار، داده ها و اطلاعات، زیرساخت های دولت الکترونیک، برنامه های کاربردی دولت الکترونیک، امنیت دولت الکترونیک و خدمات دولت الکترونیک تمرکز دارد.

اندونزی همچنین به دنبال تقویت اکوسیستم استارت آپی است. اندونزی رکورددار تولید بیشترین تعداد تک شاخ در جنوب شرقی آسیا و یک «دکاکورن» (استارت آپی با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار) است. گروه GoTo که اخیراً با ادغام GoJek و Tokopedia تشکیل شده است، در حال توسعه یک برنامه فوق العاده است که شامل دولت الکترونیک، حمل و نقل، آموزش، تدارکات، خدمات مالی و ارتباطات است. رئیس جمهور جوکووی اندونزی را تشویق می کند تا استارت آپ هایی را در خدمات مالی، صنعتی، رسانه های سرگرمی (پخش دیجیتال)، کشاورزی و شیلات، آموزش، بهداشت، و شهرهای ملکی/دیجیتال تولید کند. با توجه به شرایط مطلوب اندونزی و تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده در زمینه مهاجرت شغلی، شما می توانید از راهنمایی مشاوران موسسه استفاده نمایید.

طرح های مرتبط با NET Developer در اندونزی

طرح ‌های دیجیتالی ‌سازی برای تسهیل اجرای دستگاه ‌ها و شبکه ‌های IoT در اندونزی به سرعت در حال انجام است. به عنوان مثال، دولت در آستانه تکمیل ساخت پروژه فیبر نوریPalapa Ring 36000 کیلومتری در 440 شهر، از جمله مناطق روستایی، برای تسهیل دسترسی یکنواخت به اینترنت پرسرعت و تسهیل اتصال IoT است. ساخت اندونزی 4.0 پروژه‌های تحول دیجیتال و پذیرش اینترنت اشیا را نه تنها در عمودی صنعتی، بلکه در توزیع و لجستیک نیز تشویق می‌کند. هزینه لجستیک بالا یک مشکل بزرگ در اندونزی است که نسبت هزینه لجستیک به تولید ناخالص داخلی 24% است که تقریبا 2 برابر کشورهای همسایه است. پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کاهش این هزینه بسیار مهم است و رودیانتارا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معتقد است که فناوری می تواند این نسبت را به 15% کاهش دهد.

علاوه بر این دولت از طریق MCIT پروژه “به سوی 100 شهر هوشمند” را با هدف ادغام فناوری به عنوان بخشی از زندگی روزمره شهروندان و بهبود کیفیت زندگی آنها آغاز کرده است. 25 شهر به عنوان پروژه های آزمایشی در سال گذشته انتخاب شده اند و دولت نیز شاخص شهر هوشمند را راه اندازی کرده است تا توسعه شهر هوشمند را در یک حوزه متفاوت ارزیابی کند که شامل محیط هوشمند، افراد هوشمند، تحرک و زندگی، و اقتصاد هوشمند می شود.

در شکل به سایر طرح های مرتبط با رشد صنعت فناوری اندونزی اشاره شده است:

رشد صنعت فناوری اندونزی

زیرساخت بازار کار رشته NET Developer در اندونزی

زیرساخت دیجیتال موجود اندونزی شامل 224573 کیلومتر زمینی و 123869 کیلومتر ستون فقرات فیبر نوری زیر دریا، 559020 ایستگاه فرستنده گیرنده پایه و پنج گیگابیت بر ثانیه ظرفیت ماهواره ای متشکل از 5 ماهواره مخابراتی تجاری ملی و چهار ماهواره ارتباطی خارجی تحت اجاره است. زیرساخت به عنوان یک عامل کلیدی برای تحول دیجیتال در اندونزی شناخته شده است، و دولت اولویت های توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله تکمیل زیرساخت های 4G در بیش از 10000 منطقه فرعی تا سال 2022 را شناسایی کرده است. Kominfo همچنین انتظار دارد که یک ماهواره چند منظوره با توان عملیاتی بالا با ظرفیت 150 گیگا بایت که دسترسی به اینترنت به 150000 امکانات عمومی در 514 شهر و منطقه در سراسر اندونزی ایجاد کند. علاوه بر این، توسعه زیرساخت ICT برای حمایت از تحول دیجیتال به عنوان یک پروژه بزرگ در برنامه میان مدت ملی کشور شناسایی شده است.

اندونزی همچنین در حال یکپارچه سازی و ادغام داده های مختلف دولتی است. این ابتکار توسط مقررات ریاست جمهوری 39/2019 رسمیت یافته است و هدف آن ایجاد داده های با کیفیت و قابل دسترس است که می تواند در بین آژانس های مرکزی و منطقه ای به اشتراک گذاشته شود. یک مطالعه اخیر توسط Google، Temasek و Bain & Company پیش‌بینی می‌کند که اقتصاد دیجیتال اندونزی تا پایان سال 2025 از 124 میلیارد $ (دلار) فراتر رود. با رشد نزدیک به 11 درصدی در سال گذشته، اندونزی در راه تبدیل شدن به یک مشارکت کننده اصلی در دیجیتال جهانی است. اقتصاد. دولت اندونزی بر روی سیستم دیجیتالی بیش از 64 میلیون شرکت خرد، کوچک و متوسط در سراسر کشور تمرکز کرده است و آنها را به «دیجیتال شدن و جهانی شدن» تشویق می کند. دولت قصد دارد 30 میلیون شرکت کوچک و متوسط ​​تا سال 2024 دیجیتالی شود.

سیاست دولت برای بازار کار NET Developer در اندونزی

یکی از اهداف اولیه که دولت اندونزی امیدوار است در حین خدمت به عنوان ریاست گروه 20 در سال 2022 به آن دست یابد، تحول دیجیتال و فراگیر است. در طول همه گیری، گسترش سریع دیجیتالی شدن در سراسر جهان، گنجاندن دیجیتال را به یک هدف اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است. علاوه بر این، دیجیتالی شدن نه تنها بر اقتصاد بلکه بر تمام جنبه های جامعه، از جمله مدیریت دولتی و خدمات عمومی تأثیر می گذارد. در حال حاضر، مجوزهای دیجیتال به طور جداگانه انجام می شود. از فرآیند اولیه تا مقررات، انتظار می ‌رود وزارت دیجیتال بتواند تمام پیشرفت‌ های دیجیتال را، خواه مربوط به اقتصاد، خدمات عمومی یا مدیریت دولتی باشد، مدیریت کند. فیرلی خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند چین، تایلند و فرانسه آن را توسعه داده‌ اند. فیرلی معتقد بود که باید مدیریت اساسی اقتصاد دیجیتال و خلاق و همچنین خدمات عمومی به آن سپرده شود.

این حکمرانی ضروری است تا دولت تمام عناصر تحول دیجیتال از جمله اقتصاد، حمایت از مصرف کننده و امنیت کار را در نظر بگیرد. اما به گفته جمالول ایزا، رئیس بنیاد اینترنت اندونزی، مانع اصلی در دیجیتالی کردن خدمات، زیرساخت دیجیتال است. این زیرساخت شامل تمامی دستگاه های فیزیکی، دستگاه های کامپیوتری، روش ها، سیستم ها و رویه های مورد نیاز برای استفاده از داده ها می باشد. فناوری کابل فیبر نوری، شبکه های ستون فقرات بین المللی یا بین شهری، مراکز داده، مبادلات اینترنتی، شبکه های بی سیم، فناوری سلولی و سایر فناوری ها نیز در این دسته قرار می گیرند. با این حال برای مشکلات فوق، دولت اندونزی سرمایه گذاری های خارجی را تشویق نموده تا در صنعت فناوری این کشور وارد شوند.

حقوق و بازار کار رشته NET Developer در اندونزی

حقوق و بازار کار رشته NET Developer در اندونزی

فردی که به عنوان برنامه نویس در اندونزی کار می کند، معمولا حدود IDR12800000 (روپیه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق برنامه نویس بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از IDR5870000 (روپیه) در ماه (حداقل حقوق) تا IDR20300000 (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​IDR13800000 (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از IDR13800000 (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از IDR13800000 (روپیه) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از IDR8840000 (روپیه) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از IDR8840000 (روپیه) و همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از IDR18400000 (روپیه) درآمد دارند.

اگر تجربه را معیار قرار دهیم، یک برنامه نویس/ برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا IDR6660000 (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، IDR8،900،000 (روپیه) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل IDR13100000 (روپیه) در ماه دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در اندونزی اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب روپیه اندونزیبرای دریافت راحت پاسپورت اندونزی، مشاوران حقوقی همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را همراهی نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *