مهاجرت کاری تایلند

استخدام Java Developer در تایلند

استخدام Java Developer در تایلند

اگر به روند استخدام Java Developer در تایلند و شرایط و الزامات آن فکر می کنید این مقاله را مطالعه کنید تا از شرایط کلی آگاه شوید. وظایف شما به حوزه کاری شما بستگی دارد. ممکن است ادغام اپلیکیشن front-end وظیفه شما محسوب شود. برنامه ها را با استفاده از جاوا و بوت Spring تقویت کنید. آزمایش تغییرات انجام شده و همچنین نقاط ادغام را انجام دهید. باید در بوت Spring در توسعه اپلیکیشن های فرانت اند مهارت داشته باشید. مهارت در ادغام برنامه های کاربردی فرانت اند با برنامه های کاربردی بدون در نظر گرفتن فناوری امتیاز است. اگر می خواهید بیشتر بدانید ادامه مقاله را دنبال کنید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما در حوزه کار و مهاجرت کاری به تایلند هستند.

حقوق استخدام Java Developer در تایلند

حقوق برنامه نویسان جاوا در تایلند از THB49900 (بات) در ماه (حداقل حقوق) تا THB155000 (بات) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق THB99900 (بات) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از THB99900 (بات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از THB99900 (بات) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از THB6740 (بات) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از THB67400 (بات) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از THB127000 (بات) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از THB127000 (بات) درآمد دارند.

الزامات استخدام Java Developer در تایلند

این پروژه یک پروژه چرخه تمام عمر از تجزیه و تحلیل نیاز، ساخت چارچوب پایه، طراحی جزئیات، کدگذاری، تست واحد، تست یکپارچه سازی تا تست سیستم است. مسئولیت اصلی توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار شامل توسعه سیستم چارچوب ‌ها و عملکردهای اصلی جاوا (عمدتا) و C است. کاندیداهای موفق جزئیات گرا خواهند بود و دارای انگیزه بالایی هستند که قادر به حفظ و توسعه کدهای جاوا و سی هستند. توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار با تیمی از توسعه ‌دهندگان در پشتیبانی از طراحی، ایجاد، نگهداری و آزمایش برنامه‌ ها و زیرساخت ‌های رمزگذاری ویدیویی همکاری خواهد کرد.

الزامات شغلی برای استخدام Java Developer در تایلند عبارت است از:

  • پیشینه در زمینه های علوم کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار ترجیح داده می شود.
  • حداقل 3 سال سابقه کار در فنر بوت، jpa
  • امنیت جاوا
  • حداقل3 سال تجربه در JBoss Richfaces 3 & 4، Webservices (JBoss WebServices/RESTful)
  • تجربه با JBoss Enterprise Application Platform 4.3/5.2/6.1
  • تجربه با HTML/CSS3/Javascript/Jquery
  • تجربه در Oracle/PL SQL/Tuning
  • ابزارهای گزارش دانش را داشته باشید: گزارش ex jasper
  • دانش قوی در چرخه عمر توسعه نرم افزار از طراحی جزئیات تا تست واحد داشته باشید.
  • دانش دیگر: SSH، SFTP، امنیت وب، گواهی HTTPS مثبت هستند.
  • فعال بودن، سخت کوش بودن، مسئولیت پذیری بالا و تعهد

الزامات استخدام Java Developer در تایلند

کار و استخدام Java Developer در تایلند

اگر پروژه شما نمی تواند به طور واضح تخمین زده شود یا ممکن است به مشارکت نیمه وقت کارشناسان نیاز داشته باشید، مدل زمان و مواد بهترین کار را خواهد داشت. این مدل تعامل به شما اجازه می ‌دهد انعطاف ‌پذیر باشید، بنابراین می ‌توانید در مواقع لزوم مقیاس ‌بندی کنید و پروژه را با مهارت ‌های جدید گسترش دهید. شما طبق هزینه‌ای که قبلا برای هر مهندس در تیم بحث شده است، صورت ‌حساب دریافت می ‌کنید. هر متخصص معمولا به طور تمام وقت (160 ساعت در ماه) با یک مأموریت طولانی مدت (1+ سال) مشغول است. در نظر داشته باشید که به هنگام مصاحبه در تایلند درباره جزئیات همکاری مذاکره کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در تایلند هستید:

سالنرخ استخدام
202092%
2021%90
202291%

شرایط استخدام Java Developer در تایلند

هنگامی که احساس کردید شرکتی را که دوست دارید پیدا کرده اید، مطمئن شوید که در مورد پایه قانونی حقوق و شرایط آن بحث کنید. این شامل جنبه های مهمی مانند مالکیت معنوی، مسئولیت، چارچوب های زمانی همکاری و سایر بندهایی است که برای پیش نویس قرارداد حیاتی هستند. البته بسته به مدل همکاری، درخواست ‌های خاص یا خدمات اضافی مورد نیاز، ممکن است شرایط تغییر کند. نسخه نهایی قرارداد همیشه با پیش نویس اولیه متفاوت است. با این حال، درک اینکه آیا اصلاً امکان همکاری وجود دارد یا خیر، مهم است. استخدام net developer در تایلند هم از استخدام های مهم در این کشور است.

شرایط مورد نیاز برای استخدام Java Developer در تایلند عبارت است از:

  • مدرک لیسانس ترجیح داده می شود.
  • توسعه و سفارشی سازی نرم افزار با توجه به نیاز مشتری.
  • پشتیبانی و نگهداری پروژه نرم افزاری.
  • شناسایی و رفع نگرانی های مشتری.
  • 5-7 سال سابقه برنامه نویسی جاوا.
  • دانش جاوا نسخه 8 یا بالاتر و الگوهای طراحی قابل اجرا.
  • دانش در توسعه C
  • دانش در محیط های چند رشته ای ضروری است
  • تجربه با سیستم های سازگار با Unix/POSIX یک مزیت محسوب می شود.
  • آشنایی با Tomcat , JUnit , RMI مزیت محسوب می شود.
  • امکان مدیریت چندین موضوع به صورت همزمان.
  • دانش شبکه یک مزیت است
  • کدک های ویدئویی، کانتینرها و دانش روش حمل و نقل یک مزیت است.
  • مهارت های ارتباطی استثنایی و توانایی بیان واضح اطلاعات (چه کلامی و چه نوشتاری).

شرکت های معروف در حوزه Java Developer در تایلند

Accenture یک شرکت خدمات حرفه ای جهانی با قابلیت های پیشرو در دیجیتال، ابر و امنیت است. این شرکت با ترکیب تجربه بی ‌نظیر و مهارت ‌های تخصصی در بیش از 40 صنعت، خدمات استراتژی و مشاوره، تعاملی، فناوری و عملیات را ارائه می ‌دهد که همگی توسط بزرگترین شبکه فناوری پیشرفته و مراکز عملیات هوشمند در جهان پشتیبانی می ‌شوند. 506000 نفر هر روز به وعده های فناوری و نبوغ انسانی عمل می کنند و به مشتریان در بیش از 120 کشور خدمات ارائه می دهند. از قدرت تغییر برای ایجاد ارزش و موفقیت مشترک برای مشتریان، مردم، سهامداران، شرکا و جوامع خود استقبال می کنند.

Accenture یک کارفرمای فرصت ‌های برابر است و از درخواست ‌های همه اقشار جامعه استقبال می ‌کند و بر اساس نژاد، مذهب یا عقیده، منشاء قومی یا ملی، ناتوانی، سن، شهروندی، ازدواج، وضعیت شراکت خانگی یا مدنی، گرایش جنسی، جنسیت تبعیض قائل نمی‌ شود. هویت یا هر مبنای دیگری که توسط قانون قابل اجرا محافظت می شود. می توانید با رعایت الزامات و برآورده کردن نیازهای کارفرما و مسئول تیم ها برای این شرکت رزومه و نمونه کار خود را بفرستید. این شرکت برای استخدام برنامه نویس در تایلند هم نیرو جذب می کند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه java developer در تایلند هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه java developer در تایلند

مزایا استخدام Java Developer در تایلند

شما همچنین فرصت هایی خواهید داشت تا مهارت ها و تخصص های عملکردی خود را در یک زمینه تخصصی تقویت کنید. برخی شرکت های بین المللی انواع برنامه های آموزشی رسمی و غیررسمی را در هر سطح ارائه می دهند تا به شما کمک کند مهارت های تخصصی را سریعتر به دست آورید و بسازید. یادگیری هم در محل کار و هم از طریق آموزش رسمی که به صورت آنلاین، در کلاس درس یا با همکاری هم تیمی ها انجام می شود، انجام می شود. تنوع کاری که شما انجام می دهید و تجربه ای که ارائه می دهد، بستری بی نظیر برای ایجاد یک حرفه فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به تایلند از طریق کار به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *