مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری

اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های مطمئن و با گارانتی برای مهاجرت به این کشور و زندگی به همراه اعضای خانواده است. در کشور پاراگوئه را های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. ویزای سرمایه گذاری در این کشور منجر به اقامت پاراگوئه می شود و متقاضیان این برنامه پس از اقامت 3 ساله در این کشور می توانند برای اقامت دائم و حتی پاسپورت پاراگوئه اقدام نمایند. پاراگوئه کشوری اسپانیایی زبان است و دارای 7 میلیون نفر جمعیت است. برای بررسی دقیق تر اخذ اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری به مقاله تهیه شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

زندگی و اقامت در پاراگوئه

این کشور به آرژانتین به جنوب شرقی، جنوب و جنوب غربی، توسط بولیوی، از شمال و توسط برزیل از شرق محدود می شود. با توجه به رودخانه های قابل کشتیرانی، به ویژه رودخانه های پارانا و پاراگوئه، یک رودخانه خروجی به ریو دو لا پلاتا دارد که به نوبه خود به اقیانوس اطلس می ریزد. آسونسیون Asunción پایتختی است که در حاشیه سمت چپ رودخانه پاراگوئه واقع شده است، جایی که 37% از جمعیت در آن متمرکز شده اند. دیگر شهرهای مهم عبارتند از:

  • Ciudad del Este
  • Encarnación
  • Pedro Juan Caballero
  • Salto del Guairá

برخی از آنها مرزهای خود را با برزیل و آرژانتین مشترک دارند، که با آنها تبادل تجاری، اجتماعی و فرهنگی سیال دارد. زبان اسپانیایی و گوارانی زبانهای رسمی است که بیشتر مردم صحبت می کنند در حالی که گوارانی در مناطق روستایی غالب است. جمعیت فعلی پاراگوئه 7.2 میلیون نفر است، به طور ناهموار در سرزمین توزیع شده است. بیشترین جمعیت پاراگوئه در آسونسیون در منطقه غربی و همچنین در شهرهای بزرگ نزدیک به آرژانتین و برزیل زندگی می کنند. نسبت فعالیت اقتصادی غیررسمی در پاراگوئه زیاد است و 39% از تولید ناخالص داخلی برآورد می شود. جمعیت شاغل بیش از 15 سال 70% و نرخ بیکاری کم تر از 5% می رسد. این کشور از نظر رتبه سرمایه گذاری در جایگاه متوسط قرار دارد.

در نمودار زیر می توانید عوامل و شاخص های مهم سرمایه گذاری در این کشور را ببینید:

عوامل و شاخص های مهم سرمایه گذاری در پاراگوئه

اخذ اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری

هزینه اجازه اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری برای یک متقاضی تنها از 3480$ (دلار) شروع می شود که هزینه های حقوقی و نمایندگی را پوشش می دهد. هزینه های دیگر، از جمله مالیات، مبایعه نامه و هزینه های پزشکی حدود 400$ (دلار) است. علاوه بر این، شما باید معادل 35 ماه حداقل دستمزد ماهانه سپرده گذاری کنید که حدود 11200$ (دلار) است. پس از اتمام مراحل، این ودیعه می تواند به طور کامل برداشت شود. هزینه برای هر یک از اعضای خانواده اضافی حدود 3400$ (دلار) هزینه خواهد بود.

علاوه بر این نیز 3 راه دیگر برای اخذ اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری در پاراگوئه وجود دارد که شامل:

ردیفشرح
1همچنین می توان با تأسیس شرکتی با سرمایه فوق الذکر یا خرید ملکی برای تولید محصولات کشاورزی با حداقل 10 هکتار، اجازه اقامت گرفت.
2کسانی که مایل به بازنشستگی در پاراگوئه هستند، باید درآمد 100 ماه حداقل حقوق ماهیانه کار در تاجیکستان را که حدود 32000$ (دلار) است، ثابت کنند
3اگر کارآفرین هستید یا سهامدار یک شرکت محلی هستید می توانید به راحتی درخواست دهید.

تکمیل برنامه حدود یک هفته طول می کشد. می توان همسر، فرزندان و هر دو والدین را در برنامه وارد کرد.

مدارک اخذ اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری

پاراگوئه کشوری محصور در خشکی است و با آرژانتین، برزیل و بولیوی همسایه است. به دلیل موقعیت مرکزی آن در آمریکای جنوبی، اغلب از آن به عنوان قلب آمریکای جنوبی یاد می شود. اقامت در پاراگوئه کاملا ساده است. این کشور دارای سیستم مالیاتی بسیار مطلوبی است که بدان معنی است که درآمد های دریایی مشمول مالیات نیستند و شما فقط 10٪ از درآمد خالص پاراگوئه خود را پرداخت خواهید کرد. همچنین هزینه های زندگی در پاراگوئه زیاد نیست. اگر شما از کشوری هستید که برای بازدید از پاراگوئه نیازی به ویزا ندارد انجام امور ساده و آسان خواهد بود، زیرا این کشور در مورد اخذ اقامت دائم بسیار لیبرال است.

برای درخواست اقامت سرمایه گذاری در پاراگوئه، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • شناسنامه
  • گواهی ازدواج (یا طلاق)
  • گواهی پزشکی که توسط پاراگوئه صادر شده است
  • گواهی زندگی و اجازه اقامت
  • مبایعه نامه، صادر شده توسط پاراگوئه
  • سندی که توسط پلیس مل ، بخش شناسایی پاراگوئه صادر شده است
  • اسناد و مدارک شما باید به طور رسمی به اسپانیایی ترجمه، کپی، محضری و ضمیمه شود.

حداقل پس از سه ماه نامه ای از اداره مهاجرت دریافت خواهید کرد. آنها برای درخواست کارت اقامت دائم اجازه اقامت و مدارک را صادر می کنند. در صورت عدم حضور مقیم برای مدت سه سال بدون توجیه ممکن است اقامت دائم لغو شود.

اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

برای سرمایه گذاران خارجی (شهروندان کشورهایی که برای مهاجرت به پاراگوئه نیاز به ویزا دارند)، برنامه ویژه ای تحت سیستم یکپارچه شرکت های افتتاحی (SAUCE) در نظر گرفته شده است. این برنامه مراحل مربوط به ثبت شرکت و همچنین درخواست اجازه اقامت را انجام می دهد. با این برنامه حدود 20 روز اجازه اقامت صادر می شود. علاوه بر شرایط عمومی سرمایه گذاران باید گواهی صادر شده توسط معاون وزارت صنعت و بازرگانی پاراگوئه را با تأیید صلاحیت خود به SAUCE ارائه دهند. برای احراز صلاحیت یک فرد باید مبلغ سرمایه گذاری PYG50.000.000 (گوارانی) حدود 7277$ (دلار) را توجیه کند. در مورد سرمایه گذاری شرکت، سرمایه مشارکت باید حداقل 25000$ (دلار) باشد.

اگر قصد دارید در پاراگوئه صاحب مشاغلی شوید، برنامه SAUCE راه پیش رو است. در غیر این صورت، شروع یک تجارت ممکن است بیش از حد بوروکراتیک و وقت گیر باشد. از طرف دیگر، این برنامه فقط برای کسانی اعمال می شود که از قبل بدون ویزا به پاراگوئه دسترسی ندارند. اگر اهل ایالات متحده آمریکا، کانادا، اتحادیه اروپا باشید، اقامت خود را به روشی که در قبل بیان کردیم می توانید دریافت کنید.

اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

تبدیل اقامت پاراگوئه به تابعیت از طریق سرمایه گذاری

پس از 3 سال اقامت در پاراگوئه، می توان درخواست تابعیت آنها را داد. شهروندان پاراگوئه قادر به ورود به 143 کشور و سرزمین از جمله انگلیس، اتحادیه اروپا و روسیه بدون ویزا یا ویزای بدو ورود دارند و پاسپورت پاراگوئه از نظر آزادی سفر طبق شاخص گذرنامه هنلی در رتبه 29 قرار دارد. برای دریافت تابعیت یا تابعیت مضاعف، شما باید به مدت 3 سال در پاراگوئه اقامت داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید حداقل 183 روز در سال از نظر فیزیکی در کشور باشید.

با این حال، اقامت دائم در پاراگوئه مزایای سفر خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما می توانید به همه کشورهایی که عضو مرکور هستند سفر کنید. این بدان معنی است که با کارت اقامت پاراگوئه شما قادر خواهید بود بدون ویزا به بیشتر آمریکای جنوبی سفر کنید! کارت شناسایی پاراگوئه هنگام سفر به این کشورها جایگزین گذرنامه شما می شود (مانند بلوکارت اتحادیه اروپا در قاره اروپا)

فرهنگ تجارت و کار در پاراگوئه

مردک پاراگوئه رسمی هستند اما آرام هستند. چاپ کارت ویزیت با یک طرف انگلیسی و یک طرف اسپانیایی مفید است. بازاریابی محصولات یا ادبیات تبلیغاتی شرکت باید به زبان اسپانیایی باشد. در پاراگوئه آنها از دو نام خانوادگی استفاده می کنند، یکی از پدر و دیگری از مادر. در حالی که هر دو نام در کارت های بازرگانی وجود دارد، به طور کلی ارتباطات تجاری معمولا فقط از اولین نام در مکالمه استفاده می شود. همچنین معمول است که به احترام به عنوان دکتر (وکیل) یا Ingeniero (مهندس) یا Arquitecto (معمار) خطاب می شود. پاراگوئه ایی ها بسیار مودب هستند. تماس چشمی بسیار مهم است. هنگام ملاقات در جلسات اول، آداب و رسوم رسمی است که بدون در نظر گرفتن جنسیت، با همه افراد باید دست دهید.

  • پاراگوئه ایی ها در انظار عمومی کاملا خویشتندار هستند و صحبت با صدای بلند بسیار بد است.
  • جلسات تجاری در پاراگوئه اغلب به طول می انجامد. حتی اگر جلسات کاری به موقع شروع نشود، وقت شناس باشید.
  • پس از پایان جلسه، عجله نکنید. انعطاف پذیر باشید و برای تغییرات احتمالی، تأخیرها یا تغییرات لحظه آخری وقت بگذارید.
  • برای تجارت و کار در پاراگوئه، توسعه و حفظ روابط نزدیک با مشتریان و شرکا مهم است.
  • پاراگوئه ایی ها ارتباط مستقیم مانند تماس تلفنی یا جلسات حضوری را ترجیح می دهند. با این حال، ایمیل به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

محیط سرمایه گذاری و اقتصاد پاراگوئه

سیستم اقتصادی پاراگوئه مبتنی بر تجارت آزاد است که شامل نرخ ارز آزاد، واردات و صادرات بدون محدودیت، آزادسازی مالیات بر سرمایه گذاری ها و گردش سرمایه آزاد اس، بدون اینکه هیچ گونه کنترل قیمت یا هر نوع محدودیت دیگری وجود داشته باشد. واحد پول رسمی گوارانی است و نرخ تورم در سالهای اخیر با میانگین سالانه حدود %4 در سطح متوسط ​​باقی مانده است. بر اساس پیش بینی صندوق بین المللی پول، برای سال 2020، کل اقتصاد پاراگوئه برابر با 42.826 میلیون $ (دلار) (تولید ناخالص داخلی)، با تولید ناخالص داخلی سرانه 5.905$ (دلار) (ارزش اسمی) است. پاراگوئه در 15 سال اخیر با یک اقتصاد در حال رشد با نرخ متوسط ​​سالانه 4.5% به رشد و شکوفایی اقتصادی چشمگیری دست یافته است، سرعت قابل ملاحظه ای بالاتر از بسیاری از کشورهای منطقه است.

بخش های کشاورزی و دامداری، بازرگانی و خدمات در اقتصاد کشور غالب هستند، که از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی (تولید ناخالص داخلی) در رتبه 14 در آمریکای لاتین قرار دارد. بخش صنعتی پاراگوئه به طور متوسط ​​توسعه یافته است و اساساً بر اساس پردازش مواد اولیه کشاورزی و دامپروری است.

پاراگوئه یکی از بزرگترین صادر کنندگان جهان در زمینه های زیر است:

  • گندم
  • شکر
  • سویا و فرآورده های فرعی آن
  • نشاسته
  • برنج خام
  • گوشت گاو

در حال حاضر، پاراگوئه کشوری با بالاترین رشد اقتصادی در منطقه است و از سال 2013 در جایگاه پنجم قاره آمریکا قرار گرفته است زیرا دومین کشور از نظر بازگشت سرمایه در آمریکای لاتین است. علاوه بر این، این سومین ناوگان بزرگ کشتی در سراسر جهان است و بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انرژی الکتریکی تجدید پذیر پاک است. جهت انجام مهاجرت می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری

  1. پدرام گفت:

    درود
    آیا با توجه به نداشتن سفارت در ایران برای دریافت ویزای پاراگوئه نیاز به سفر به خارج از ایران هست یا این کار به واسطه موسسه های فعال در این زمینه امکان پذیر است؟
    آرزوی سلامتی

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله بایستی به کشوری دیگر در خصوص سفارت مراجعه کنید. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 و توصیه می شود مقاله مهاجرت به پاراگوئه را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *