مهاجرت کاری جمهوری چک

استخدام Java Developer در جمهوری چک

استخدام Java Developer در جمهوری چک

استخدام Java Developer در جمهوری چک در آگهی های استخدام در سایت های کاریابی و موسسات بیشتر به چشم می خورد. جمهوری چک، با طیف وسیعی از مشتریان به دنبال توسعه دهندگان ارشد جاوا برای پروژه های جدید خود است. اگر مشتاق امکانات فناوری و کدنویسی هستید و تجربه برنامه نویسی Java EE، Spring، Hibernate و SQL را دارید می توانید به استخدام در شرکت های خوب پراگ امیدوار باشید.

آشنایی با زیرساخت Google Cloud Platform از الزامات اولیه برای یک توسعه دهنده جاوا به شمار می رود. از کدنویسی با تمرکز بر روی کدهای تمیز و تست های نوشتن لذت ببرید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به سوالات مختلف شما در حوزه مهاجرت کاری به چک پاسخ دهند.

حقوق استخدام Java Developer در جمهوری چک

حقوق برنامه نویسان جاوا در جمهوری چک از 33100CZK تا 97300CZK (کرون چک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​61000CZK (کرون چک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 61000CZK (کرون چک) درآمد دارند. در حالی که نیمی دیگر بیش از 61000CZK (کرون چک) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 42300CZK (کرون چک) درآمد دارند، در حالی که %75 از آنها بیش از 42300CZK (کرون چک) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 76000CZK (کرون چک) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 76000CZK (کرون چک) درآمد دارند.

شرایط کار و استخدام Java Developer در جمهوری چک

یک Java Developer با شرکت هایی در زمینه های مختلف کار می کند. از بخش مالی گرفته تا مراکز تحقیق و توسعه محصول. کارشناسان به مشتریان خود کمک می کنند تا رشد ارگانیک توانایی های فنی خود را در حوزه توسعه نرم افزار فراهم کنند. پروژه ‌های مختلف نیازمند تکمیل وظایف مختلف هستند. از پشتیبانی، گسترش و بهبود سیستم‌ های منتشر شده تا استفاده از هوش مصنوعی و فناوری ‌های ابری و ایجاد سیستم ‌های جدید از ابتدا همگی از وظایف یک توسعه دهنده جاوا می باشد. به شما پیشنهاد می شود که به جمهوری چک نقل مکان کنید. دفتر شرکت های مهم و بزرگ در پایتخت این کشور، پراگ واقع شده است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در حوزه شرایط استخدام و کار به عنوان Java Developer در جمهوری چک هستید:

میانگین حقوق به یوروبسته حمل و نقل به یوروبودجه سیم کارت شرکتی به یوروپوشش هزینه سفر به یورو
3700€4000€40€140€

شرایط کار و استخدام Java Developer در جمهوری چک

وظایف یک Java Developer در جمهوری چک

شرکت ها به یک برنامه ‌نویس ماهر جاوا نیازمندند تا به تیم اروپایی دوردست و ترکیبی بپیوندد که برنامه‌ های کاربردی مبتنی بر ابر نوآورانه برای مشتریان خود در FinTech، PropTech و BizTech ایجاد می‌ کنند. شما نقش محوری در معماری، ساخت، استقرار و نگهداری پشتیبان های جاوا در این پروژه ها ایفا خواهید کرد. ساختن APIهای Backend در پلتفرم Google Cloud با استفاده از جاوا، Spring، Hibernate و SQL و واگذاری آن APIها به توسعه دهندگان فرانت اند برای پیاده سازی از وظایفی است که از شما انتظار می رود.

وظایف آینده شما به عنوان یک Java Developer در جمهوری چک عبارت است از:

  • توسعه و استقرار برنامه هایی که نیازهای تجاری شرکت را برآورده می کنند.
  • توسعه، استقرار و پشتیبانی از میکروسرویس های مبتنی بر Spring
  • نوشتن کد با کیفیت بالا، قابل آزمایش و کارآمد
  • نوشتن و اجرای آزمون های واحد
  • برقراری ارتباط و کار با یکدیگر در تیمی از توسعه دهندگان

الزامات استخدام Java Developer در جمهوری چک

کار بر روی پروژه های هیجان انگیز پیشرو در بازار برای مشتریان مختلف در FinTech، PropTech و BizTech و کار از راه دور از خانه و یا از دفتر محلی Regus از شرایط کار در کشور چک است. کار در روش اسکرام چابک با استندآپ های روزانه، جلسات برنامه ریزی اسپرینت و گذشته نگر و استفاده روزانه از Slack، Jira، Zoom و Confluence برای برقراری ارتباط با هم تیمی ها هم در حوزه کاری یک توسعه دهنده جاوا است. به عنوان یک کسب و کار در حال رشد، پتانسیلی وجود دارد که با ایده های خود بر آینده کسب و کار تأثیر بگذارید و رشد کنید. استخدام net developer در جمهوری چک هم می تواند برای شما مناسب باشد.

الزامات برای کار به عنوان Java Developer در کشور جمهوری چک عبارتند از:

  • 5+ سال توسعه تجاری در جاوا
  • آشنایی با SQL، REST API
  • تجربه کار با JUnit
  • درک خوب از الگوریتم ها
  • تجربه کار با رویکردهای Agile/Scrum
  • انگلیسی B2+
  • آشنایی با چارچوب Mockito
  • تجربه با Hive, Spark
  • مهارت های تحلیلی قوی

شرکت استخدام توسعه دهنده جاوا در جمهوری چک

Sprint Innovations یک تیم کوچک از توسعه دهندگان و نوآوران مستقر در لندن و جمهوری چک است که در حال ایجاد محصولات نرم افزاری هیجان انگیز برای مشتریان فوق العاده هستند. این شرکت به اندازه کافی خوش شانس است که بر روی پروژه های هیجان انگیز جهان اول در خط مقدم صنایع آنها کار می کنند. استخدام برنامه نویس در جمهوری چک برای یکی از مشتری های این شرکت در برنامه های آن قرار دارد. یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات مالی جهان است، که به دنبال یک توسعه دهنده ارشد JAVA برای تیم تجارت الکترونیک CATS است تا به تیم پراگ بپیوندد تا رشد کند و نقشی کلیدی در تحویل در تیم جهانی CATS eTrading ایفا کند. با وجود اینکه بخشی از یک شرکت هستند، موفق شده اند یک تیم خانواده مانند از توسعه دهندگان ایجاد کنند.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه Java Developer در جمهوری چک هستید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در جمهوری چک

کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در جمهوری چک

برای مشتری بانکداری بین ‌المللی خود، به دنبال برنامه ‌نویس جاوا هستند که فعالانه در پروژه‌ های مختلف در سراسر تحویل فنی حیاتی، پروژه ‌های نظارتی و بهبود پلتفرم ‌های درخواستی صاحب محصول یا کاربران تجاری مشارکت کند. شما فرصتی برای همکاری نزدیک با توسعه دهندگان، تحلیلگران کسب و کار، معماران و مدیران پروژه در تمام مناطق و خوشه های تجاری برای ارائه طراحی قوی و راه حل های فنی به شیوه ای کنترل شده، شفاف و فعالانه خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل الزامات جدید برای یافتن مناسب ترین راه حل فنی و کمک به طراحی کلی سیستم و مشارکت در تمام جنبه های تجزیه و تحلیل، طراحی، پیاده سازی و استقرار کلیه نرم افزارهای مرتبط با برنامه های کاربردی داده های اصلی از انتظارت برای این نقض شغلی است. موسسه حقوقی سفیران سرش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به چک به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *