مهاجرت کاری جمهوری چک

استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

استخدام برنامه نویس در جمهوری چک بر طبق الزامات و ویژگی های این حوزه بررسی می شود. در این محتوا این مبحث بررسی خواهد شد. شما نقشی کلیدی در مشارکت در موفقیت پروژه های جدید و نوآورانه در صنایع مختلف از جمله امور مالی، املاک و خدمات تجاری ایفا خواهید کرد. هزاران کاربر در چک و فراتر از آن از نتایج کار شما لذت خواهند برد. کمک به مردم برای خرید خانه، یافتن شغل یا حتی یادگیری فوتبال همه و همه با این حوزه مرتبط است. شما انتخاب می‌کنید که روی هیجان ‌انگیزترین، جاه ‌طلبانه‌ ترین و چالش ‌برانگیزترین پروژه ‌ها کار کنید و در تقویت موفقیت آنها پیشرفت می ‌کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به چک و اخذ ویزای کاری این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

الزامات استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

کاری که شما انجام خواهید داد به عنوان یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت Sprint، شما نقشی محوری در طراحی، ساخت، استقرار و نگهداری صفحات وب Angular و React در این پروژه ها ایفا خواهید کرد. در زمان کوتاهی خواهید دید که کارتان هر روز تاثیر زیادی بر افراد واقعی دارد. کارهای جالبی در زمینه توسعه اتوماسیون کسب ‌و کار و پیش ‌فرض ‌های اپلیکیشن برای مشتریان داخلی و بین ‌المللی انجام خواهید داد. بخشی از یک تیم کوچک و خارق العاده باشید که از نزدیک با مالک محصول و توسعه دهندگان بک ‌اند همکاری می‌ کند تا راه‌ حل‌ های شما را زنده کند. با استفاده از روش توسعه agile-scrum توسعه دهید. با تیم خود همکاری کنید تا دانش مشترک بین همه دوندگان سرعت را افزایش دهید.

مشارکت در تصمیم گیری فنی با صفحات وب از وظایف شما است. کار در یک محیط نوپا که در آن می توان افکار و ایده های شما را زنده کرد از مزایا کار در حوزه برنامه نویسی در چک است. از کدنویسی با تمرکز بر کد تمیز و کارآمد لذت ببرید و تجربه با Typescript، HTML5، CSS3 و JavaScript را دنبال کنید. از کدنویسی با تمرکز بر کد پاک لذت ببرید. به عنوان یک کسب و کار در حال رشد، پتانسیلی وجود دارد که با ایده های خود بر آینده کسب و کار تأثیر بگذارید و رشد کنید.

شرایط و ویژگی های یک برنامه نویس در جمهوری چک را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • تحلیل گر، خلاق و مسئولیت پذیر
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • اشتیاق به کار در یک فرهنگ نوپا، کار مستقل و همچنین همکاری در صورت لزوم
  • توجه عالی به جزئیات

الزامات استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

مزایا و استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

در حال حاضر در این کشور به دنبال یک توسعه دهنده Front-End با تجربه قابل توجه در محبوب ترین کتابخانه ها و چارچوب های جاوا اسکریپت هستند. علاوه بر این، یک پس زمینه قوی در فناوری های وب مورد نیاز است. این یک فرصت عالی برای کسانی است که رویکرد انعطاف پذیر را دوست دارند. شما می توانید در دفتر در پراگ یا از راه دور کار کنید. گزینه از راه دور فقط برای داوطلبانی اعمال می شود که از هر مکانی در جمهوری چک کار خواهند کرد. شما در یک تیم چابک کار خواهید کرد و در تمام مراحل توسعه محصول، از مفهوم تا انتشار، و تکرارهای بعدی برای واکنش به یادگیری ها و اصلاحات شرکت خواهید کرد. شما به تکامل برنامه ‌های کاربردی و ابزارهای داخلی کمک می‌ کنید و تجربه ‌های بهتری را ایجاد می ‌کنید.

مزایا کار در حوزه برنامه نویسی در جمهوری چک عبارت است از:

  • کار از راه دور مکان انعطاف پذیر با Slack، Jira، Zoom و Confluence
  • ساعات های کاری قابل انعطاف
  • 45 هزار یورو حقوق در سال
  • شرکت در کنفرانس های فنی با پرواز و اقامت شامل
  • دوره های آموزشی در صورت نیاز و در صورت نیاز
  • سفرهای تجاری بین المللی به لندن در صورت لزوم
  • 5 هفته تعطیلات با حقوق
  • یک تیم آرام و دوستانه، آماده برای کمک به شما برای سازگاری

حقوق برنامه نویسان در جمهوری چک

حقوق برنامه نویس در جمهوری چک از 24600CZK (کرونای) در ماه (حداقل حقوق) تا 91200CZK (کرونا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط 62000CZK (کرونا) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 62000CZK (کرونا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 62000CZK (کرونا) درآمد دارند.25% از برنامه نویسان کمتر از 39800CZK (کرونا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 39800CZK (کرونا) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسان / برنامه نویسان کمتر از 82700CZK (کرونا) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 82700CZK (کرونا) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در سال های اخیر در چک هستید:

سالنرخ افزایش
202013%
202114%
202215%

شرایط استخدام برنامه نویس در جمهوری چک

در طول کار در چک در مرکز R&D زیمنس Advanta بر توسعه محصول از جمله توسعه نرم افزار، توسعه سخت افزار، طراحی مکانیکی و آزمایش برای مفهوم نسل بعدی Industry 4.0 متمرکز هستند. این مجموعه شما را به همکاری در زمینه توسعه محصولات اتوماسیون صنعتی دعوت کند. هدف شما گسترش تیم و کمک در پیاده سازی یک جزء نرم افزاری به نام OMS خواهد بود. OMS جوهره بسیاری از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری است که توسط SIEMENS توسعه یافته است. این مجموعه آن را در معماری مشتری سرور با تمرکز شدید بر شی گرایی، از جمله مدل های شی مختلف، توسعه داده اند. بخش Server امروزه در اکثر کنترلرهایی که به بازار ارائه می کنند یکپارچه شده است، در حالی که بخش Client در برنامه های مختلف دسکتاپ ادغام می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در جمهوری چک می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در چک

وظایف یک برنامه نویس در جمهوری چک

OMS از مکانیسم های امنیتی مختلف، به روز رسانی سیستم عامل، انتقال فایل یا اشتراک برای به روز رسانی ارزش پشتیبانی می کند. وظیفه شما این است که ویژگی های اضافی را هم در کلاینت و هم در سرور پیاده سازی کنید. OMS باید روی لینوکس و ویندوز اجرا شود. وظیفه شما این خواهد بود: سهم مسئولیت کل اجزاء (بستگی به جزء دارد) یعنی بهبود و نگهداری کد محصول (شامل تغییرات معماری در صورت لزوم) در هماهنگی با سایر اجزای OMS. کیفیت کد را افزایش دهید و پیاده سازی و نگهداری تست های عملکردی برای حفظ افزایش پوشش تست را دنبال کنید. پشتیبانی از سایر پروژه هایی که از OMS استفاده می کنند. شرکت در آزمون اتوماسیون ویژه ارتقاء به یک ابزار به روز مانند جنکینز و مشارکت در موضوعاتی که OMS باید اجرا کند، به عنوان مثال برای اکوسیستم اتوماسیون باز جدید از دیگر وظایف شماست.

این شغل در لیست مشاغل مور نیاز چک محسوب می شود. شرایط کار در این حوزه داشتن معیارهای زیر است:

  • آشنایی با C++ سطح متوسط ​​تا ارشد
  • سطح متوسط ​​تا ارشد در شی گرایی
  • تجربه توسعه با ویژوال استودیو
  • تجربه توسعه برای ویندوز یا لینوکس

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و اخذ ویزای کاری و همچنین مهاجرت به چک از طریق کار مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *