مهاجرت کاری ترکیه

استخدام Java Developer در ترکیه

استخدام Java Developer در ترکیه

افزایش استخدام Java Developer در ترکیه اهمیت ویژه ای دارد زیرا تکنولوژی و فناوری اطلاعات در این کشور نسبت به سایر رو به رشد بوده است. کشور ترکیه برای بیش از 35 سال، فناوری ‌ها و مدل ‌های تجاری نوآور که توسط بخش تحقیق و توسعه زیمنس ترکیه مهندسی و توسعه یافته ‌اند، به موفقیت جهانی زیمنس کمک می‌ کنند. فعالیت‌ های تحقیق و توسعه با تمرکز بر زمینه ‌های برق ‌سازی، اتوماسیون و دیجیتالی ‌سازی، پشتیبانی سرتاسری را برای مشتریان جهانی در سفر تحول دیجیتال منحصر به ‌فردشان فراهم می ‌کند.

هدف افزایش قدرت خود در توسعه راه حل و محصول با کارشناسان توسعه SW در کلاس جهانی است، با این چشم انداز که شریک دیجیتالی سازی برای مشتریان جهانی خود باشند. مشاوران و کادر متخصص در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در مورد مهاجرت از طریق کار به ترکیه پاسخ می دهند.

حقوق استخدام Java Developer در ترکیه

حقوق برنامه نویسان جاوا در ترکیه از 4350TRYتا  TRY12500 (لیر) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​TRY7710  (لیر) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 7710TRY (لیر) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از  TRY7710 (لیر) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از  TRY5430 (لیر) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از  TRY5430 (لیر) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از  TRY9490 (لیر) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از  TRY9490 (لیر) درآمد دارند.

کار و استخدام Java Developer در ترکیه

در این راستا می توانید در حوزه با مشتریان در صنایع مختلف از جمله امنیت، مخابرات، مراقبت های بهداشتی، اینترنت، فین تک، املاک و مستغلات، لوازم الکترونیکی مصرفی و بسیاری دیگر کار کنید. خدمات یک شرکتی که در حوزه توسعه دهنده جاوا کار می کند شامل توسعه نرم افزار، توسعه برنامه های کاربردی موبایل، مدیریت زیرساخت، مدیریت سیستم ها و پایگاه داده، یکپارچه سازی سیستم ها، مهندسی الکترونیک، طراحی گرافیک، مدیریت فناوری اطلاعات، میزبانی و راه حل های ابر خصوصی است، اما محدود به آنها نیست. ممکن است پروژه های دیگری با فناوری های عالی وجود داشته باشد، بنابراین در صورت تمایل رزومه خود را به شرکت های کشور ترکیه ارسال کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در کشور ترکیه هستید:

نرخ استخدامسال
82%2020
88%2021
83%2022

شرایط استخدام Java Developer در ترکیه

به عنوان یک متخصص در حوزه جاوا باید بر توسعه سیستم ها با کارایی بالا تمرکز کنید که راه ‌حل‌ هایی را در زمینه فناوری مالی با ترکیب تخصص در توسعه نرم ‌افزار و ریاضیات ارائه می ‌کنند. موسسات و کارفرماها از کاندیداها و همچنین رهبری فنی انتظار بهره‌ وری و کیفیت عالی دارند که به طور بالقوه می‌تواند نقش رهبری تیم یا فنی باشد. برای ایجاد خط تولید گسترده خود، از فناوری ها و پشته های مختلفی استفاده می کنند که برای راه حل های خاص مناسب هستند. آشنایی با فریمورک های Spring، Caffeine، Netty و سایر چارچوب ها برای سهولت دستکاری و توزیع داده ها؛ از مهم ترین الزامات هستند.

مهارت های مورد نیاز برای کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در ترکیه را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • حداقل 2 سال سابقه کار با جاوا
  • Spring Boot، Hibernate، PostgreSQL
  • همکاری در یک محیط یادگیری مستمر سریع
  • حداقل سطح متوسط ​​انگلیسی

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری برجسته و مهم در حوزه java developer در ترکیه می باشید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه دهنده جاوا

مسئولیت های یک توسعه دهنده جاوا در ترکیه

آشنایی با چارچوب پیام رسانی با تاخیر کم برای توزیع میلیون ها پیام در ثانیه به هزاران مشتری و ارائه خدمات ذخیره سازی و فشرده سازی داده ها برای ذخیره و تحویل صدها ترابایت داده به مشتریان سازمانی و خرده فروشی از برجسته ترین وظایف یک توسعه دهنده جاوا است. توسعه یک زبان تخصصی برای پردازش داده های سری زمانی مالی، پرس و جوهای با کارایی بالا و تعاریف استراتژی، از جمله کامپایلر JIT و ابزار الزامی است. توسعه خدمات ماموریت حیاتی با عملکرد بالا برای دریافت، پردازش، ذخیره و توزیع اطلاعات مالی از منابع خارجی هم از ویژگی های یک توسعه دهنده جاوا است. شرایط این شغل مانند استخدام net developer در ترکیه است.

مسئولیت های کلیدی یک Java Developer در ترکیه عبارت است از:

  • شرکت در توسعه یک یا چند محصول dxFeed
  • کار تیمی متشکل از 3 تا 8 توسعه دهنده
  • طراحی معماری سیستم های انعطاف پذیر و مقیاس پذیر
  • تحقیق در مورد جدیدترین فناوری های نرم افزاری و ابزارهای توسعه و همچنین حوزه پروژه
  • نوآوری مستمر برای پشته خدمات و فناوری

مسئولیت های یک توسعه دهنده جاوا در ترکیه

الزامات استخدام Java Developer در ترکیه

تمایل به مسئولیت پذیری، ذهنیت نتیجه گرا و دانش کامل از الگوریتم ها و ساختارهای داده و دانش زیاد Core Java از الزامات برای کار و استخدام در حوزه توسعه دهنده جاوا می باشد. تمایل به دستیابی به اهداف به عنوان یک تیم، تمایل به کمک به همکاران و توانایی شرکت در بحث های عمیق برای یافتن راه درست برای طراحی یا پیاده سازی سیستم و تسلط به زبان انگلیسی تا حد متوسط ​​برای برقراری ارتباط موثر با تیم و مشتریان الزامی است. داشتن تجربه کاری حداقل 1 سال و ارائه یک نمونه کار و رزومه خوب هم از بدیهیات می باشد. استخدام برنامه نویس در ترکیه هم از مشاغل مورد نیاز در سال 2023-2024 می باشد.

برخی از دیگر الزامات برای شرکت های ترکیه ای در حوزه Java Developer عبارت است از:

  • 3+ سال تجریه توسعه نرم افزار در پروژه های تجاری
  • درک برنامه نویسی موازی، تجربه در توسعه برنامه های کاربردی چند رشته ای
  • درک طراحی پایگاه داده های رابطه ای، دانش SQL، تجربه کاری با
  • تجربه در توسعه سیستم های نرم افزاری توزیع شده با الزامات عملکرد قوی و قابلیت اطمینان

مزایا استخدام Java Developer در ترکیه

شرکت های توسعه دهنده جاوا به تغییر دهندگان بازی مانند شما نیاز دارند تا سطح بعدی تولید و زیرساخت هوشمند را از مفهوم صرف به واقعیت بیاورند، شهرهای هوشمند فردا را توسعه دهند و به بحرانی ترین چالش های دیجیتالی شدن در طیف گسترده ای از صنایع رسیدگی کنند. این کشور به کیفیت، برابری و ارزش‌گذاری تنوع اختصاص دارد و از برنامه ‌هایی استقبال می ‌کنند که منعکس کننده تنوع جوامعی هستند که در آن کار می‌کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط دریافت اجازه کار در ترکیه خدمات کامل و جامعی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *