مهاجرت کاری جمهوری چک

استخدام NET Developer. در جمهوری چک

استخدام NET Developer. در جمهوری چک

استخدام NET Developer. در جمهوری چک را که یکی از مشاغل مهم و اساسی در حوزه آی تی است را بررسی می کنیم. ساعات کاری فردی و مدل ‌های زمان کاری در این کشور انعطاف پذیر است. شما مختار هستید که چه زمانی کار می‌کنید. موقعیت های پاره وقت و تمام وقت و همچنین تغییرات انعطاف پذیر در بین آنها را ارائه می شود. مزایای فردی شامل بیمه درمانی گسترده، و پشتیبانی از برنامه های بازنشستگی خصوصی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت کاری در جمهوری چک مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

حقوق و استخدام NET Developer. در جمهوری چک

حقوق برنامه نویسان وب در جمهوری چک از 23000CZK (کرون) در ماه (حداقل حقوق) تا 79600CZK (کرون) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​54100CZK (کرون) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 54100CZK (کرون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 54100CZK (کرون) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 34700CZK (کرون) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 34700CZK (کرون) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 72200CZK (کرون) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 72200CZK (کرون) درآمد دارند.

الزامات و استخدام NET Developer. در جمهوری چک

در جمهوری چک شرکت ها به دنبال توسعه دهندگان وب با تجربه دات نت در یک تیم کارآمد برای پروژه های راه حل وب برای مشتریان شرکت های اروپایی و جهانی در پلتفرم های Sitecore، Kentico و Umbraco هستند. تحصیلات دانشگاهی و یا متوسطه، تجربه توسعه نرم افزار، دانش بسیار خوب ASP.NET، C#، MVC، OO، MS SQL Server، توانایی کار با ویژوال استودیو و TFS، تجربه پروژه های تحت وب الزامی است. مزیت آن تجربه در اسکرام، دانش فن آوری های فرانت اند HTML، CSS، JS) و CMS (Sitecore، Kentico، Umbraco، زبان انگلیسی ارتباطی است.

سابقه و پشتیبانی یک شرکت موفق و رو به رشد در دفتر مرکزی جدید در گرین لاین Kačerov، کار بر روی پروژه های بین المللی برای برندهای معتبر در جمهوری چک و اتحادیه اروپا، پایگاه دانش تیمی برای پذیرش پلت فرم Sitecore، Umbraco، Kentico، قرارداد کار دائم، حقوق مناسب، پیشرفت شخصی، حرفه ای و شغلی، طیف گسترده ای از مزایای شرکت (کوپن غذا، بیمه بازنشستگی، یک هفته تعطیلات اضافی، ساعات کاری انعطاف پذیر، دفتر کار خانگی). با توافق شروع کنید.

الزامات استخدام net developer در جمهوری چک عبارت است از:

  • حداقل 1 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده Ruby on Rails
  • حداقل 3 سال تجربه در توسعه front-end
  • دانش یا تجربه خوبی در فن آوری های front-end مانند HTML5، CSS3، Javascript و Bootstrap داشته باشید.
  • تسلط بر طراحی پایگاه داده و مهارت های SQL
  • درک کامل از اصول طراحی تطبیقی و پاسخگو
  • درک مسلط از ابزارهای کنترل نسخه کد، مانند Git
  • آشنایی با تکنیک های بهینه سازی وب سایت، صفحه سریع و سئو دوستانه
  • تجربه در نوشتن تست های خودکار برای برنامه های کاربردی وب

کار و استخدام NET Developer. در جمهوری چک

فرآیند استخدام در مرحله اول انتخاب نقش است و موقعیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و رزومه خود را برای شرکت مورد نظر ارسال کنید. سپس زمان مصاحبه است. متخصص منابع انسانی با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد جزئیات موقعیت صحبت کنید. پس از آن یک دعوت نامه برای مصاحبه دنبال می شود. برای برخی از نقش ها، آزمون تخصص نیز بخشی از مصاحبه است. پس از یک مصاحبه موفق آزمون تخصص خود، یک پیشنهاد شغلی دریافت خواهید کرد. به Cegeca خوش آمدید.

وظایف یک net developer در کشور جمهوری چک عبارت است از:

  • مسئول توسعه رابط کاربری جدید بسیار پاسخگو و مبتنی بر وب.
  • نوشتن کد قابل استفاده مجدد، قابل آزمایش و کارآمد.
  • برای تعریف، طراحی و انتشار ویژگی های جدید، با تیم های متقابل کار کنید.
  • یک معماری جلویی انعطاف پذیر و با ساختار خوب ایجاد کنید.
  • رفع اشکال و بهبود عملکرد برنامه.
  • کشف، ارزیابی و اجرای فناوری جدید برای بهبود کارایی توسعه.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه net developer در جمهوری چک می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در جمهوری چک

شرکت های برتر در حوزه net developer در جمهوری چک

STRV یکی از شرکت های بزرگ و مهم در حوزه net developer در این کشور است. مشتریان آنها شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند The Athletic هستند، اما STRV یک آژانس توسعه اپلیکیشن موبایل است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. اگر می‌خواهید ببینید که چگونه STRV به برندها کمک می‌کند تا در فضایی منحصر به فرد و شلوغ با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، به کارهایشان برای Rich Uncles نگاه نکنید. STRV به آنها کمک کرد تا برای مخاطبان خود استراتژی تعریف کنند تا دسترسی خود را بهبود بخشند.

Ackee برندهای قابل توجهی را در میان مشتریان اصلی خود به حساب می آورد. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت مستقر در پراگ به موفقیت گسترده ای در طیف گسترده ای از صنایع برای کار هدفمند توسعه اپلیکیشن موبایل خود دست یافته است. یکی از نمونه های موفقیت توسعه وب آنها از یک نام تجاری شناخته شده در سطح جهانی است. Ackee به آنها کمک کرد تا مواد خود را احیا کنند تا در یک بازار شلوغ برجسته شوند و تأثیر قدرتمندی بر مشتریان بیشتری نسبت به قبل بگذارند.Zonky بزرگترین ارائه دهنده وام همتا به همتا در جمهوری چک است. این شرکت برنده میدان طراحی و توسعه اپلیکیشن برای سرمایه گذاران و وام گیرندگان است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه استخدام net developer در جمهوری چک هستید:

نرخ بیکاریسال
13%2020
21%2021
20%2022

شرایط استخدام NET Developer. در جمهوری چک

شرایط استخدام NET Developer. در جمهوری چک

امروز کاری را انجام می دهید که مشتریان فردا آن را نوآورانه خواهند دید. موضوعاتی مانند NFT ها، رابط های صوتی، LoRa، Metaverse و Metahuman موضوعاتی هستند که در حال حاضر روی آنها کار می کنید. طیف کاملی از پروژه های دیجیتال را برای مشتریان خود پیاده سازی می کنید از CMS، PWA و برنامه های موبایل گرفته تا انیمیشن های سه بعدی و ساختارهای استقرار. همچنین روی پروژه ‌هایی در سراسر جهان با تیم‌ هایی با بیش از 15 ملیت کار می‌کنید، زبان کاری انگلیسی است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در جمهوری چک را مطالعه کنید.

مهم نیست که چه کسی هستید، اهل کجا هستید، به چه اعتقادی دارید یا به چه چیزی علاقه دارید، این کشور مردم را گرد هم می آورد تا کارهای بزرگی انجام دهید. اگر عاشق توسعه هستید، باید به تیم های این کشور در حوزه net developer بپیوندید. شرکت ها به دنبال توسعه دهنده وب برای طراحی، ساخت و نگهداری برنامه های کاربردی وب پیشرفته در Ruby on Rails هستند و گاهی اوقات DevOps را برای استقرار در مرحله بندی یا تولید انجام می دهید. این کار جز 10 شغل پردرآمد در چک می باشد.

مسئولیت های یک net developer در کشور جمهوری پک عبارت است از:

  • با استفاده از دستورالعمل ‌های طراحی بوت استرپ، رابط کاربری خوب طراحی شده و منطق سمت مشتری را پیاده‌ سازی کنید
  • انجام دوباره سازی کد، بهینه سازی، ساخت اجزای قابل استفاده مجدد برای استفاده در آینده
  • برنامه ها را برای حداکثر سرعت و مقیاس پذیری بهینه کنید
  • اطمینان حاصل کنید که اصول، استانداردها و بهترین شیوه های توسعه وب برای هر پروژه دنبال می شود

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت کاری و اخذ ویزای و همچنین بازار کار رشته کامپیوتر در جمهوری چک مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *