مهاجرت کاری تاجیکستان

استخدام Java Developer در تاجیکستان

استخدام Java Developer در تاجیکستان

استخدام Java Developer در تاجیکستان یکی از استخدام هایی است که توانسته در هر ماه افزایش کوچکی جهت جذب متقاضیان داشته باشد. به طور مثال اگر در ماه پیش 124 استخدام بوده است در ماه جدید 183 استخدام خواهد بود. در این کشور به طور کلی نرخ استخدام در حوزه های برنامه نویسی زیاد بالا نیست و در صورتی که یک Java Developer حرفه ای هستید می توانید از استخدام خود مطمئن باشید. در ادامه این مطلب در خصوص شرایط و الزامات استخدام Java Developer در کشور تاجیسکتان صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه اقامت کاری و شرایط اخذ ویزا در تاجیسکتان به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در تاجیکستان

یک برنامه نویس جاوا که در تاجیکستان کار می کند معمولا حدود  TJS150000 (سامانی) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود  TJS73820 (سامانی) تا بالاترین میانگین حقوق  TJS232900 (سامانی) متغیر باشد. این حقوق متوسط برای یک توسعه دهنده جاوا در تاجیکستان است و شامل مزایایی مانند مسکن و حمل و نقل است. همچنین ممکن است یک برنامه نویس جاوا بیشتر یا کمتر از میانگین حقوق نشان داده شده در بالا کسب کند. حقوق برنامه نویس جاوا بر اساس تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و جنسیت شما بسیار متفاوت است.

در جدول زیر شاهد انواع میزان حقوق در زمینه Java Developer در تاجیکستان هستید:

میانگین حقوق سالانه به سامانیمیانگین حقوق ماهانه به سامانیکمترین حقوق سالانه به سامانیکمترین حقوق ماهیانه به سامانیبالاترین حقوق ماهیانه به سامانی
150000TJS12500TJS73820TJS6151TJS19408TJS

یک برنامه نویس جاوا می تواند به طور متوسط ​​بین  TJS73820 تا  TJS232900 (سامانی) در تاجیکستان درآمد کسب کند. این به عنوان محدوده در آمار شناخته می شود. تفاوت بین حداکثر و حداقل مقدار، شاخص خوبی برای تغییر در حقوق است، و می تواند توسط کارفرمایان برای تعیین میزان انتظار پرداخت، و برای اینکه کارکنان بدانند چقدر می توانند درآمد داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد. متوسط ​​حقوق یک برنامه نویس جاوا در تاجیکستان TJS152100  (سامانی) است. این مقدار متوسط ​​در توزیع حقوق است.

مزایا استخدام Java Developer در تاجیکستان

شرکت ها در تاجیکستان به اندازه کافی بزرگ است که قابل اعتماد باشد، در عین حال آنقدر کوچک است که فرد محور باشد. پروژه های چرخه کامل و توسعه محصول از مهم ترین وزمینه های کاری در تاجیکستان است. رویکرد متمرکز بر آموزش و توسعه هم از بزرگ ترین ویژگی های شرکت های تاجیکستانی می باشد. یک نقشه راه روشن برای آموزش کارکنان به منظور حفظ و افزایش بهره وری سازمان به عنوان یک کل، جلسات فنی هفتگی داخلی، کلاس های رایگان انگلیسی وجود دارد. همکاری با تیم های اتحادیه اروپا چه در محل و چه از راه دور و تعادل بین کار و زندگی متناسب با همه از مزایای کار به عنوان Java Developer در تاجیکستان است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در تاجیکستان هستید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در تاجیکستان

وظایف Java Developer در تاجیکستان

طراحی و توسعه برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ با استفاده از Java، Scala، Kotlin، Groovy و آخرین نسخه های فریمورک های مدرن و تمرکز بر توسعه نرم افزار باطن و ادغام با محصولات شخص ثالث از وظایف یک توسعه دهنده جاوا می باشد. در چرخه عمر کلی توسعه نرم افزار از جمله جمع آوری تحلیل نیازمندی ها، طراحی، توسعه، کنترل انتشار نسخه، آزمایش، استقرار و پشتیبانی مشارکت کنید. بخشی از یک تیم چابک و توزیع شده در سطح جهانی باشید. تجربه خود را با همکاران در میان بگذارید.

شرح مهارت ها برای استخدام Java Developer در تاجیکستان عبارت است از:

  • 3+ سال تجربه در جاوا
  • استفاده از Spring Framework را تجربه کنید.
  • تجربه کار با پایگاه داده های SQL.
  • تجربه استفاده از Hibernate یا سایر چارچوب های ORM.
  • آشنایی با اصول OOP و OOAD، بهترین شیوه های نرم افزار (الگوهای طراحی و معماری)، ساختارهای داده، الگوریتم ها، پایگاه های داده و شبکه ها)
  • تجربه در ایجاد خدمات وب آشنایی با سیستم های مدیریت پروژه و کنترل نسخه (جیرا، گیت و سایر)

شما به عنوان Java Developer می خواهید آنچه را که ممکن است در حرفه خود و همچنین دنیای اطراف دوباره تصور کنید و دوباره اختراع کنید. قبول چالش‌ های سخت، و همکاری با تیم ها از مهم ترین وظایف یک توسعه دهنده جاوا می باشد. کارفرماهای تاجیکستانی در جستجوی افراد با استعدادی هستند که از چالش ‌های بزرگ الهام می‌ گیرند، به سمت یادگیری و رشد سوق داده می ‌شوند و برای ایجاد تفاوت معنادار تلاش می ‌کنند. شرکت های فناوری بیشترین مراکزی هستند که استخدام net developer در تاجیکستان را مدیریت می کنند.

وظایف Java Developer در تاجیکستان

کار و استخدام Java Developer در تاجیکستان

در کشور تاجیکستان به دنبال یک توسعه دهنده جاوا Fullstack با انگیزه هستند که از رشد، هم به صورت شخصی و هم با تیم توسعه، و همچنین حل مشکلات پیچیده فنی و تجاری هیجان زده باشد. این عضو قرار است روی ایجاد زیرساخت جدید تجزیه و تحلیل داده های تجاری و ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه در بالای آن به عنوان بخشی از گروه ارتباطی ما کار کند. مسئولیت های اصلی و فعالیت های روزمره این موقعیت شامل کار با یک تیم در یک محیط چابک، برقراری ارتباط با مدیر محصول و گرفتن مسئولیت از سر تا سر ویژگی های تیم می باشد.

یک توسعه دهنده جاوا می تواند از مسیر استخدام برنامه نویس در در تاجیکستان هم ورود کند. توسعه دهنده جاوا آزمایش و اشکال زدایی برنامه ها را انجام می دهد. مدارک و مراحل نصب و نگهداری را تکمیل می کند. تجزیه و تحلیل، طراحی، برنامه ‌ریزی، اشکال‌ زدایی و اصلاح پیشرفت ‌های نرم ‌افزار و یا برنامه ‌های کاربردی جدید مورد استفاده در برنامه ‌های رایانه‌ای محلی، شبکه ‌ای، مبتنی بر ابر یا مرتبط با اینترنت هم از دیگر کارهایی است که یک توسعه دهنده جاوا در شرکت های تاجیکستان انجام می دهد. ایده ‌هایی برای نوآوری نرم‌ افزار بر اساس روند بازار ایجاد می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در تاجیکستان پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *