مهاجرت کاری پرتغال

استخدام Java Developer در پرتغال

استخدام Java Developer در پرتغال

استخدام Java Developer در پرتغال که مسئولیت ساخت اجزای برنامه مانند خدمات را برای مدیریت تبادل داده بین سرویس های خارجی و سیستم بر عهده دارد الزامی است. تمرکز اصلی شما توسعه همه منطق سمت سرور، تضمین عملکرد بالا و پاسخگویی به درخواست ‌های فرانت ‌اند خواهد بود. بنابراین، تعهد به حل مشکلات مشترک، طراحی پیچیده و کیفیت محصول ضروری است. شما همچنین مسئول ادغام عناصر front-end ساخته شده توسط همکاران خود در برنامه خواهید بود.

بنابراین، درک اساسی از فن آوری های front-end نیز ضروری است. فعالیت های اصلی شما طراحی، ساخت و نگهداری کد جاوا کارآمد، قابل استفاده مجدد و قابل اعتماد و ادغام عناصر رو به روی کاربر که توسط توسعه دهندگان فرانت اند با منطق سمت سرور توسعه یافته اند هستند.

حقوق استخدام Java Developer در پرتغال

حقوق برنامه نویسان جاوا در پرتغال از €1440 تا €4230 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 2660€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 2660€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2660€ (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €1840 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €1840 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €3310 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €3310 (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق در زمینه توسعه دهنده جاوا در پرتغال هستید:

میزان افزایش حقوق در زمینه توسعه دهنده جاوا در پرتغال

شرکت استخدام Java Developer در پرتغال

Natixis در پرتغال به طور کامل در سازمان جهانی Natixis، یک شرکت خدمات مالی چندملیتی متخصص در مدیریت دارایی و ثروت، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بیمه و پرداخت ادغام شده است. Natixis که زیرمجموعه Groupe BPCE است، نزدیک به 16000 کارمند در 38 کشور دارد. ماموریت مرکز تخصصی Natixis مستقر در پورتو، تغییر بانکداری سنتی با توسعه راه حل های نوآورانه برای تجارت، عملیات و فرهنگ کاری بانک در سراسر جهان است، به عنوان یک محرک کلیدی فرهنگ چابکی و نوآوری شرکت. تیم ‌های فعالیت ‌های پشتیبانی IT و بانکی به روشی یکپارچه، فراگیر و عرضی کار می ‌کنند و از تمام خطوط تجاری و پلتفرم‌ های کشور پشتیبانی می ‌کنند.

Natixis در پرتغال بهترین ترکیب از ذهنیت استارت آپ با ساختاری بزرگ و محکم است. فرهنگ منحصربه ‌فرد آن به شخصیتی «فراتر از بانکداری» معنای واقعی می ‌دهد: یک کارآفرین واقعی، خود چالش ‌انگیز، همیشه در تلاش برای برتری و طی کردن آن مایل بیشتر. در این شرکت به دنبال یک توسعه‌دهنده جاوا در سطح متوسط ​​(3 سال به بالا) برای پیوستن به تیم ریسک‌ های اعتباری و طرف مقابل در واحد تجاری شرکت فناوری اطلاعات Natixis هستند.

در جدول زیر شاهد متقاضیان استخدام در شغل توسعه دهنده جاوا در کشور پرتغال می باشید:

تعداد متقاضیانسال
281002020
130002021
169202022

الزامات استخدام Java Developer در پرتغال

یکJava Developer در پرتغال مسئول محاسبه شاخص های ریسک اعتباری نظارتی است. استخدام net developer در پرتغال یکی از مشاغل مشابه توسعه دهنده جاوا است. اینها به صورت روزانه توسط بخش تجاری تجزیه و تحلیل می شوند و هدف آن گزارش داخلی و خارجی به تنظیم کننده است. همه داده های موجودی روزانه از برنامه های Front Office برای بخش Market و از یک برنامه داخلی در محیط ما برای بخش تامین مالی دریافت می شود.

مسئولیت های اصلی تعمیر و نگهداری و توسعه ویژگی های جدید در برنامه است. مشارکت فعال در تیم توسعه در تمام چرخه توسعه و به اشتراک گذاشتن دانش و پیشنهاد بهبود در روال تیم ما و همچنین بهبود فنی هم از دیگر مسئولیت های یکی توسعه دهنده جاوا است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با عبارت استخدام برنامه نویس در پرتغال جستجو کنید.

الزامات فنی اصلی در حوزه Java Developer در کشور پرتغال عبارت است از:

  • مدرک مهندسی فناوری یا کامپیوتر (یا مشابه)
  • 3+ سال سابقه کار با جاوا 8 یا بالاتر
  • راحت با محیط لینوکس
  • تجربه با Junit، Maven،
  • مهارت های ارتباطی خوب (شفاهی و نوشتاری)
  • مهارت های سازمانی، تحلیلی و حل مسئله خوب

الزامات استخدام Java Developer در پرتغال

وظایف یک Java Developer در پرتغال

شما آموزش فنی تایید شده را تکمیل می کنید و روز بعد، از خانه کار خواهید کرد و نهایتاً آن دوره آنلاین را در Udemy انجام خواهید داد. هنگامی که کارهای روزانه خود را تمام کردید، می توانید برای یک جلسه بازی های رومیزی به دفتر مراجعه کنید یا در تمرین یکی از گروه های Natixis حاضر شوید. مشتری ها شرکت های فعال سازی کسب و کار دیجیتال است. زمانی که سازمان ‌ها دیجیتالی‌ سازی را برای سرعت بخشیدن به رشد درآمد بدون ایجاد اختلال در فعالیت ‌های کسب ‌و کار در حال انجام، مقیاس ‌بندی می‌ کنند، نتایجی را ارائه می ‌کنید. شما در تیم های مهندسی راه حل هایی را ایجاد می کنید که باعث تحول و دستیابی به اهداف تجاری می شود.

با دفاتر در سراسر جهان و بیش از 5000 پزشک پر انرژی، مشتریان با Fortune 500 و شرکت های متوسط ​​به طور یکسان برای افزایش چابکی، توانمندسازی و موفقیت خود شریک می شوید. در این شرکت ها به توسعه دهنده های جاوا جوان و ارشد و پیشرو نیاز دارند. لذا در هر سطحی از آن که باشید می توانید برای کار به عنوان java developer در پرتغال درخواست دهید. پرتغالی ها با مشتریانی از سراسر جهان کار می کنند که از آنها در تحول دیجیتال پشتیبانی می کنند. شما این فرصت را خواهید داشت که با چندین پشته فناوری و پروژه کار کنید.

وظایف روزانه شما در حین کار عبارت است از:

  • ویژگی ها و قابلیت های مهندسی محصولاتی را که در اختیار شما قرار می دهند به طور مشترک توسعه دهید.
  • در تمام مراحل توسعه، از بحث درباره الزامات با مالک محصول تا استقرار ویژگی در فضای ابری، همکاری کنید.
  • تصمیم‌گیری ‌ها را حول فن ‌آوری ‌ها، الگوها و رویکردها با همکاری مهندسین دیگر گروه‌ ها اتخاذ کنید.

کار و استخدام توسعه دهنده جاوا در پرتغال

نوآوری با کاوش در مسیرهای جدید از طریق یادگیری ها و ایده های جدید یکی از ویژگی های یک Java Developer در پرتغال محسوب می شود. چشم انداز شرکت الهام بخشیدن به آینده فناوری اطلاعات در پرتغال است. روندهای مبتنی بر فناوری مانند تحرک متنوع، برق رسانی و اتصال، صنعت حمل و نقل را در دهه آینده متحول خواهد کرد. توسعه و استقرار و حفظ ریزسرویس‌ های پشتیبان خودرو مبتنی بر جاوا یا کاتلین هم از وظایف شما در حوره کاری توسعه دهنده وب می باشد.

با کار در این زمینه، از اصول برای ایجاد، آزمایش و استقرار راه‌ حل ‌های Backend و همچنین ابزارهای داخلی با استفاده از زیرساخت استفاده خواهید کرد. با تیم خود و سایر تیم ها در مورد همه سؤالات مربوط به توسعه جاوا مشارکت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در الزامات کار در پرتغال مورد به سوالات شما پاسخ میدهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *