مهاجرت کاری انگلستان

استخدام front end developer در انگلیس

استخدام front end developer در انگلیس

اگر به استخدام front end developer در انگلیس فکر می کنید و قصد دارید در این حوزه کاری در انگلستان کار کنید، مقاله پیشرو را مطالعه بفرمائید. انواع مختلفی از مشاغل توسعه دهنده وجود دارد، از جمله مشاغل توسعه نرم افزار، مشاغل توسعه دهنده وب و مشاغل توسعه دهنده تلفن همراه. یک توسعه دهنده به طور کلی کسی است که یک نرم افزار، یک وب سایت یا راه حل های فنی دیگر را برای برآورده کردن یک نیاز تجاری ایجاد می کند. با افزایش فناوری های موبایل و اینترنت و همچنین وابستگی روزمره ما به فناوری اطلاعات، تقاضا برای توسعه دهندگان همچنان در حال رشد است. برای مهاجرت به کشور انگلیس و اخذ ویزای کاری کشور انگلیس مشورت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسیار موثر است.

حقوق استخدام front end developer در انگلیس

Developer front end عنوان بسیار گسترده ای است که حرفه ای ها را با طیف وسیعی از مهارت ها، از جمله مهارت های ذکر شده در زیر، پوشش می دهد. به این ترتیب، دستمزدی که می توانید انتظار داشته باشید بسته به مهارت های توسعه ای که دارید و میزان تجربه ای که در هر مهارت دارید متفاوت خواهد بود. با این حال، به طور معمول، یک توسعه دهنده جوان می تواند به دنبال دریافت حقوق سالانه حدود £25000 تا £27000 (پوند) باشد. با رفتن به یک توسعه دهنده ارشد، به احتمال زیاد حقوقی در حدود £60000 (پوند) پیدا خواهید کرد. البته موقعیت مکانی در دستمزدهایی که می توانید انتظار داشته باشید با بالاترین حقوقی که در لندن یافت می شود، نقش خواهد داشت. میانگین حقوق برای یک شغل توسعه دهنده £40000 (پوند) است.

آیا کار به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند در فناوری اطلاعات یا فناوری با مهارت ‌های هنری و خلاقانه‌ شما مطابقت دارد؟ پس ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که برای پیشرفت در نقش توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند به چه شایستگی ‌ها و شایستگی ‌هایی نیاز دارید. طبق گزارش National Careers، حقوق یک توسعه دهنده فرانت اند از £20000 تا £50000 (پوند) در سال متغیر است. موقعیت های ورودی معمولا به دلیل سطح تجربه و دامنه نقش، حقوق کمتری را جذب می کنند. توسعه ‌دهندگان باتجربه به دلیل مهارت‌ های قابل انتقالی که در نقش به ارمغان می ‌آورند، درآمد بیشتری کسب می ‌کنند. به غیر از دستمزد، بسته غرامت شما شامل کمک هزینه های مختلفی مانند کمک هزینه پزشکی یا خانه است.

کار و استخدام front end developer در انگلیس

به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده فرانت ‌اند، شما بخش جلویی یا سمت مشتری یک وب ‌سایت یا نرم ‌افزار را می‌ سازید. با این حال، بر خلاف دیگر توسعه دهندگان، شما به جای تمرکز بر جنبه های فنی، رویکردی هنری و عملی را در پیش می گیرید. این بدان معناست که کد شما نحوه اجرای طراحی وب در اینترنت را تعیین می کند. صفحات وب سایت اغلب ساختار، طراحی، محتوا، داده ها و عملکرد را ترکیب می کنند. بدون یک توسعه دهنده front-end برای ایجاد یک صفحه کاربر پسند، کاربران نمی توانند توابع را هدایت کنند. اساسا، کار شما این است که طرح‌بندی وب را تغییر دهید تا به کاربران کمک کند تا با بسته‌بندی بخش فنی در قسمت پشتی، به عملکردهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام front end developer در انگلیس می باشید:

نرخ استخدام فرانت اند در انگلیسبه عنوان یک توسعه‌ دهنده فرانت‌ اند، روی پروژه ‌های مختلفی با محوریت ظاهر وب ‌سایت و تجربه کاربری برای کاربران نهایی کار می‌کنید. به عنوان مثال، شما می توانید وب سایت ها را به سایت های بصری و بصری جذاب تبدیل کنید. شما همچنین صفحات فرود هدف مندی را برای اجرای مسابقات، بازاریابی تخصصی و کمپین های تبلیغاتی ایجاد می کنید. یک توسعه دهنده فرانت اند از ابزارهای طراحی گرافیکی برای ایجاد نمونه های اولیه وب سایت و ابزارهای ویرایش کد استفاده می کند. توسعه دهندگان فرانت اند در صنایع مختلف برای توسعه وب سایت های کاربردی برای کارفرمایان خود کار می کنند.

در بخش زیر شاهد معیارها و فاکتورهای مهم یک front end developer در انگلیس می باشید:

معیارها و فاکتورهای مهم یک front end developer در انگلیس

شرایط استخدام front end developer در انگلیس

چگونه حقوق خود را به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند افزایش دهید. به عنوان یک توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند، درآمد شما به وظایف و مهارت‌ هایی که دارید بستگی دارد. از این رو، می توانید بسته جبرانی خود را با بهبود مدارک تحصیلی خود یا کسب گواهینامه های اضافی که مهارت های شما را تقویت می کند، افزایش دهید. به عنوان مثال، مدرک زبان های برنامه نویسی بالقوه شما را بهبود می بخشد.

شرکت های بزرگ اغلب به دلیل مهارت های تخصصی ای که نقش ها نیاز دارند، هزینه بیشتری می پردازند. شما می توانید به دنبال استخدام در یک سازمان بزرگ برای بهبود چشم انداز حقوق خود باشید. در حالی که شرکت‌های کوچک هزینه کمتری می‌پردازند، احتمالاً مهارت‌های بیشتری به دست می‌آورید زیرا کارهای متعددی را انجام می‌ دهید. حرکت به یک مکان شهری نیز می تواند بسته غرامت شما را تقویت کند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end developer در انگلیس هستید:

نرخ بیکاریسال
35%2020
30%2021
28%2022

شهرهای بزرگ تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان دارند و به دلیل هزینه بالای زندگی، دستمزد بهتر از شهرهای کوچک است. برخی از انواع توسعه دهندگان فرانت اند عبارتند از:

  • طراحان رابط کاربری
  • طراحان تجربه کاربری

به عنوان یک توسعه‌ دهنده جلویی، می ‌توانید روی تجربه کاربر UX و رابط کاربری UI تمرکز کنید. در UI، جنبه های بصری طراحی وب سایت را بهبود می بخشید، در حالی که UX شامل تست کاربر برای اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه می شود. طراح وب: به عنوان یک طراح وب فرانت اند، تمرکز شما بر بهبود طراحی وب است و به حداقل کدنویسی نیاز دارد. استخدام java developer در انگلیس هم یکی از فرصت های شغلی در حوزه توسعه نرم افزار است.

شرایط استخدام front end developer در انگلیس

الزامات استخدام فرانت اند در انگلیس

شما اطمینان حاصل می کنید که عناصری مانند تراز و تعادل هنگام توسعه طرح وب در نظر گرفته می شوند. توسعه‌ دهنده وردپرس: یک توسعه ‌دهنده فرانت ‌اند که در پلتفرم‌ های وردپرس متخصص است، می ‌تواند به مشتریان کمک کند تا با ترکیب مضامین مختلف از پلتفرم، وبلاگ ‌های منحصربه ‌فردی ایجاد کنند. توسعه دهنده موبایل: وظیفه شما ایجاد اپلیکیشن های کاربردی با طراحی های جذاب است. همچنین مطمئن می ‌شوید که برنامه ‌های تلفن همراه برای بهبود تجربه کاربر یکپارچه کار می ‌کنند. بازار کار رشته net developer در انگلستان نیز یک بازار کار پر رونق است.

سایر مهارت ‌های درخواستی در آگهی ‌های شغل توسعه ‌دهنده front end developer در انگلیس عبارت است از:

  • توسعه مایکروسافت
  • یک زبان برنامه نویسی طراحی شده برای مدیریت داده ها
  • تسلط بر HTML وCSS
  • شیوه نامه های آبشاری،

اگر نیاز به مشاوره در خصوص نحوه و مراحل گرفتن ویزای کار انگلستان دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای بهترین و با تجربه ترین مشاوره ها در زمینه مهاجرت کاری به اروپا است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *