مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار رشته NET Developer در انگلستان

بازار کار رشته NET Developer در انگلستان

فناوری کامپیوتر جزء اصلی زندگی مدرن است و آگاهی درباره بازار کار رشته NET Developer در انگلستان جذابیت های بی شماری دارد. چراکه از یک سو این توانایی ها توسط کارفرمایان بسیار ارزشمند است، که به افزایش شانس شما برای یافتن شغل در طیف گسترده ای از صنایع تخصصی کمک می کند که شامل، اما نه محدود به، شرکت های مشاوره مدیریت، سازمان های مالی، شرکت های ارتباطی، خانه های نرم افزار، شرکت های چند ملیتی و انبارهای داده است. از سوی دیگر این رشته در انگلستان به دلیل سرمایه گذاری های جدید دولت در بخش سخت افزاری و نرم افزاری صنعت کامپیوتر، موجب گسترش بازار کار برنامه نویسی و شتاب دهنده ها شده است.

دپارتمان‌های علوم کامپیوتر معمولاً دارای گروه‌های بسیار متنوع فرهنگی هستند. هر ساله هزاران دانشجو از خارج از کشور می آیند تا این موضوع را در انگلستان مطالعه کنند. شما از یادگیری در کنار افرادی با فرهنگ های مختلف سود خواهید برد و احتمالاً دانشگاه را با شبکه ای بین المللی از مخاطبین به پایان خواهید رساند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همکاران ما در این موسسه آماده هستند تا بسترهای ورود شما را به بازار کار انگلستان و همچنین تحصیل در رشته های مرتبط با برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر را فراهم نماید.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در انگلستان

در این بخش درباره بازار کار رشته NET Developer در انگلستان اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. انگلستان می تواند یکی از محبوب ترین سرزمین ها برای ورود شما به صنعت آی تی و نرم افزارها باشد. این موضوع به دلایل مختلفی باز می گردد که نخست می توان گفت به عنوان یک فارغ التحصیل علوم کامپیوتر، تعداد زیادی شغل وجود دارد که به طور مستقیم با مدرک شما مرتبط است که در ادامه به بخش های مختلفی اشاره می شود که در انگلستان می تواند بازار کار شما باشد.

در جدول زیر به شغل های مختلف مرتبط با صنعت کامپیوتر در انگلستان اشاره شده است:

مشاغل مرتبط با بازار کار کامپیوتر در انگلستان
تحلیلگران برنامهتحلیلگر امنیت سایبریتحلیلگر داده
توسعه دهنده برنامه های کاربردیتحلیلگر کامپیوتر پزشکی قانونیطراح بازی
مهندس یادگیری ماشینتستر نفوذمهندس نرم افزار
طراح UXتوسعه دهنده وبتحلیلگر سیستم

علاوه بر دلیل طرح شده در پاراگراف قبل، با تحصیل در رشته علوم کامپیوتر، دانشجویان به عنوان متخصص در C++، Python و Java فارغ التحصیل خواهند شد که همگی زبان های برنامه نویسی کامپیوتری بسیار ارزشمند هستند. چراکه تجزیه و تحلیل داده ها شامل توانایی تفسیر و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده برای تولید گزارش های عملی است. تجزیه و تحلیل داده ها به تصمیم گیری های آینده بر اساس داده های استخراج شده با تفسیر آنها به بلوک ها و زبانی که به راحتی برای مصرف کنندگان و مدیران قابل درک است کمک می کند. علاوه بر این درک توسعه نرم افزار و اصول مهارت کلیدی است که کارفرمایان قرن 21 به دنبال آن هستند. این شامل قابلیت کدنویسی و همچنین عیب یابی مشکلات و خطاها است و تخصص فنی در این زمینه به سرعت شما را به عضوی ارزشمند در هر تیمی تبدیل می کند.

دانشگاه های مرتبط با رشته NET Developer در انگلستان

بر اساس رتبه بندی راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2023 برای علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی، 5 دانشگاه زیر 15 ماه پس از فارغ التحصیلی بهترین فرصت های شغلی را برای دانشجویان دارند. دانشگاه بریستول در رتبه 10 برتر بریتانیا و 62 مین رتبه جهانی (QS 2023) قرار دارد و با 13 برنده جایزه نوبل باورنکردنی مرتبط است. درصد دانشجویانی که بعد از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کار پیدا می کنند: 100%است. دانشگاه وارویک در حال حاضر دانشگاه سال برای کیفیت تدریس (رتبه‌ بندی The Times Good University Guide 2023) و همچنین یکی از اعضای گروه راسل است. دانشجویانی که پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کار پیدا می کنند: 99% است. امپریال کالج لندن یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در بریتانیا است که در 10 دانشگاه برتر جهان و به عنوان برترین دانشگاه بین المللی در بریتانیا رتبه بندی شده است.

درصد دانشجویانی که بعد از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کار پیدا می کنند: 97% است. دانشگاه بیرمنگام یک دانشگاه برتر بریتانیایی است که به ارائه یک تجربه یادگیری درجه یک توسط دانشگاهیان متخصص در زمینه خود اختصاص داده شده است. درصد دانشجویانی که بعد از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کار پیدا می کنند: 97% است. دانشگاه اکستر از دیگر دانشگاه های مرتبط با صنعت آی تی است. همه برنامه ‌های دانشگاه اکستر بر اساس آموزش‌های پژوهشی هستند و به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که مهارت ‌های انضباطی رو به رشدی را ارائه دهند و در عین حال مهارت ‌های عمومی کلیدی مورد نظر کارفرمایان را توسعه دهند.

دانشگاه های مرتبط با رشته NET Developer در انگلستان

برنامه های دولت برای توسعه NET Developer در انگلستان

بر طبق سیاست های جدید دولت انگلستان، دانشگاه ‌ها و شرکت‌ های مخابراتی دعوت شده ‌اند تا 25 میلیون £ (پوند) برای تحقیق و توسعه نسل بعدی تجهیزات شبکه ۵G و ۶G به عنوان بخشی از برنامه ‌های دولت جدید برای انتشار نوآوری در این بخش درخواست دهند. چالش تحقیقاتی شبکه‌ های باز آینده، دانشگاهیان و صنعت را قادر می‌ سازد تا تحقیقات اولیه را در مورد راه ‌حل ‌های مخابراتی باز و قابل همکاری، مانند شبکه دسترسی رادیویی باز برای استفاده در شبکه‌ های 5G و آینده مانند 6G انجام دهند. دولت در حال تسریع توسعه این فناوری است که به اپراتورها اجازه می دهد تا تجهیزات را به جای تکیه بر یک تامین کننده در هنگام ساخت یا نگهداری شبکه ها با هم ترکیب کنند که هدف آن ایجاد زیرساخت های پهن باند و موبایل ایمن تر و انعطاف پذیرتر از طریق تقویت رقابت و نوآوری در زنجیره تامین مخابرات است.

از سوی دیگر UKTIN به عنوان یک مرکز اطلاعات و ایده برای صنعت و دانشگاهیان که به دنبال دسترسی به بودجه یا امکانات تست تحقیق و توسعه و فرصت‌ ها برای همکاری در توسعه فناوری تلفن همراه و پهنای باند جدید هستند، عمل خواهد کرد. در تقویت بیشتر صنعت نرم افزاری و داده های اینترنتی، بریتانیا همچنین 1.6 میلیون پوند در رقابتی با بودجه مشترک 3.6 میلیون پوندی با جمهوری کره برای همکاری در یک پروژه تحقیق و توسعه جهانی برای تسریع توسعه فناوری Open RAN سرمایه‌گذاری خواهد کرد. هر کشور گروهی متشکل از چندین شرکت را برای تسریع در توسعه راه حل های فنی برای بهبود بهره وری انرژی در شبکه های Open RAN بودجه خواهد داد. مصرف برق یک هزینه عملیاتی اصلی است، بنابراین کار از پذیرش گسترده‌ تر فناوری ‌های Open RAN، کاهش هزینه‌ های عملیاتی و پشتیبانی از جاه‌ طلبی ‌های خالص پشتیبانی می ‌کند.

شرایط  کار در انگلستان برای ایرانیان  در این بخش شرح داده شده است.

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در انگلستان

شخصی که به عنوان برنامه نویس در بریتانیا کار می کند، معمولا سالانه حدود 68400£ (پوند) درآمد دارد. حقوق ها از 31500£ تا 109000£ (پوند) متغیر است. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. متوسط ​​حقوق 73800£ (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 73800£ (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 73800£ (پوند) درآمد دارند. از سوی 25٪ از برنامه نویسان/برنامه نویسان کمتر از 47400£ (پوند) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 47400£ (پوند) درآمد دارند. همچنین، 75% از برنامه نویسی کمتر از 98600£ (پوند) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 98600£ (پوند) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است.

طبیعتاً هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس / برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 35700£ (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 47700£ (پوند) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 70500£ (پوند) در سال به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

برای آغاز زندگی تحصیلی در انگلستان و چگونگی اخذ مستر کارت انگلستان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *