مهاجرت کاری پرتغال

استخدام front end developer در پرتغال

استخدام front end developer در پرتغال

استخدام front end developer در پرتغال فرصتی برای همکاری با برخی از معتبرترین برندها در سراسر جهان را خواهید داشت. در این کشور به شما برای آنچه که هستید احترام می گذارند، به شما اجازه می دهند خودتان باشید، به شما قدرت می دهند تا تفاوت ایجاد کنید و به شما فرصت هایی برای رشد و توسعه مهارت های خود می دهند. در این مقاله در خصوص شرایط و الزامات استخدام front end developer در پرتغال صحبت خواهیم کرد. شما می توانید برای اخذ ویزای کار در کشور پرتغال و مهاجرت به پرتغال از طریق کار با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرکت های استخدام front end devolper در پرتغال

Reaktor، محصولات دیجیتال، خدمات و استراتژی ‌هایی را ایجاد می‌ کنند که بر اساس شایستگی‌ های تکنولوژیکی استثنایی ساخته شده ‌اند. این کشور به دنبال توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزاری هستند تا به تیم ها در لیسبون بپیوندند هر کجا که اکنون زندگی می ‌کنید. دفتر لیسبون توسط مهاجران تأسیس شده است، و تیم های این کشور در حال حاضر دارای 21 ملیت است. در Reaktor، با یک تیم دوستانه از باهوش ترین ذهن ها، وظایف معنادار و چالش برانگیز را حل خواهید کرد.

در این کشور شما آزاد هستید تا حوزه ها و فناوری های مختلف را کشف کنید و مسیر توسعه خود را شکل دهید. دفتر لیسبون به دنبال یک مهندس Front-end برای حل چالش های دیجیتالی در مقیاس، به اشتراک گذاری تخصص با دیگران، و همکاری نزدیک با جوامع Reaktor در آمستردام، استکهلم، هلسینکی، نیویورک و توکیو است.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه front end developer در پرتغال هستید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه فرانت اند در پرتغال

کار و استخدام front end developer در پرتغال

از کار در محل و گذراندن وقت با تیم خود لذت می برید، اما می خواهید هر زمان که بخواهید فرصتی برای کار از راه دور به شما ارائه دهند، از راه اندازی دفتر خانه خود پشتیبانی کنید و یک محیط کاری مناسب از راه دور را فراهم آورید. به عنوان یک مهندس ارشد Front-end شما نوشتن نرم افزار پیچیده از ابتدا با جاوا اسکریپت/تایپ اسکریپت کاربردی با استفاده از آخرین کتابخانه ها را باید مدیریت کنید. از هر 2 جنبه فنی و انسانی پروژه ها مراقبت کنید. با React/Vue، تست و استقرار خودکار آشنا هستید هرازگاهی خارج از مرورگر حرکت کنید (مثلاً راه اندازی خطوط لوله CI ساده).

زمانی که ساده ترین کاری است که کار را انجام می دهد، یک قطعه کوچک ساده از HTML را با جاوا اسکریپت که در Netlify میزبانی شده است، خط خطی کنید. مشتاقانه منتظر مشارکت فعال در شکل دادن به روش های کار و برنامه نویسی تیم خود باشید. از کار با نوجوانان و سالمندان بر روی قطعات براق و کثیف پایگاه کد لذت ببرید. معماران برج عاج نیازی به درخواست ندارند. به همکاران و مشتریان خود به عنوان افراد با نقاط قوت و ضعف مربوطه نگاه کنید. باور کنید که گاهی اوقات فناوری بدون هیچ کدی، اما با صحبت با افراد مناسب به بهترین شکل حل می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در پرتغال هستید:

نرخ اشتغالسال
74%2020
80%2021
82%2022

مزایا استخدام front end developer در پرتغال

هر آنچه از یک شرکت فناوری بین المللی انتظار دارید را ارائه دهید. پروژه های جالب، حقوق رقابتی و فرصتی برای ادامه کار در دفاتر شرکت های توسعه نرم افزار در سراسر جهان از بهترین مزایای کار در پرتغال به عنوان front end developer می باشد. اما آنچه این کشور را متمایز می کند فرهنگ نوردیک است. انتظار توجه زیادی به تعادل کار و زندگی با امکان کارکردن ساعات کاری انعطاف پذیر است. سطوح بالای اعتماد و استقلال؛ و یک تیم دوستانه از شخصیت های جالب که مایل به برقراری ارتباط فراتر از کار هستند.

در این بخش شاهد مزایا استخدام front developer در پرتغال می باشید:

شاهد مزایا استخدام front developer در پرتغال

وظایف شغل توسعه فرانت اند در پرتغال

Sky، بزرگترین برند سرگرمی اروپا است. به نمایش های با کیفیت بالا فکر کنید. فناوری نوآورانه محصولات ضروری مشاغل در اینجا به معنای آزادی و حمایتی است که برای تأثیرگذاری به آن نیاز دارید و به عنوان بخشی از تیم نزدیک از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد. به علاوه، تجربیاتی که فقط در Sky پیدا خواهید کرد. این نقش یک فرصت هیجان انگیز برای پیوستن به این شرکت و تیم و کار در تیم ROKU ما است.

Roku خطی از دستگاه‌ های دیجیتال است که دسترسی به محتوای رسانه ‌ای را از سرویس‌ های مختلف آنلاین ارائه می‌ دهد. Roku یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در ایالات متحده و پر استفاده ترین دستگاه در تلویزیون NOW برند Sky در 7 کشور اروپایی استفاده می شود. سرتیتر استخدام برنامه نویس در پرتغال را در سایت های پرتغال جستجو کنید تا این شغل را بیابید.

مسئولیت های شما به عنوان یک front end developer در پرتغال عبارت است از:

  • یادگیری یک زبان جدید Brightscript
  • پیوستن به یک تیم برنامه کاربردی با انگیزه و رشد سریع، ساخت و پشتیبانی از برنامه های کاربردی چند پیشنهادی
  • پیروی از بهترین شیوه هایی که امکان ارائه نرم افزار و ویژگی های با کیفیت بالا، کارآمد، در دسترس، قابل اعتماد و ایمن را فراهم می کند
  • درگیر شدن در مراحل مختلف توسعه محصول
  • تلاش برای بهبود مستمر در تیم خودتنظیمی، همتایان مربی و همکارانی که در تیم‌ های ویژگی متقابل کار می ‌کنند.
  • نوآوری و معرفی فن آوری های جدید در تیم

الزامات استخدام توسعه فرانت اند در پرتغال

الزامات استخدام توسعه فرانت اند در پرتغال

توسعه دهندگان Frontend React ملزم به پیوستن به تیم مهندسی هستند تا روی برخی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در مقیاس بالا و سفرهای آنلاین مشتری در دفاتر در پرتغال کار کنند. لطفا توجه داشته باشید که این شغل یک موقعیت تمام وقت است که در لیسبون واقع شده است، اما فرآیند انتخاب به زبان انگلیسی انجام خواهد شد. استخدام java developer در پرتغال را می توان یک فرصت شغلی دانست.

با توجه به رشد مداوم، قابلیت ها در پرتغال در حال گسترش است و به دنبال توسعه دهندگان Frontend React هستند تا به تیم ها بپیوندند. این زمان بسیار هیجان انگیزی است برای پیوستن به و همکاری با برخی از بهترین مارک ها و خرده فروشان شناخته شده جهان مانند Bosch، DFS، Johnson & Johnson، MAC، Nestlé، Sainsbury’s، Selfridges، Shell، Specialized، Tempur و Tiffany & Co. می باشد.

در لیست زیر شاهد برخی از الزامات استخدام front end developer در پرتغال هستید:

  • 5+ سال تجربه
  • تجربه قبلی در توسعه front-end در BrightScript، HTML/JavaScript یا
  • آشنایی با پروتکل های انتقال HTTP، REST،JSON
  • تجربه با دستگاه های ارزان قیمت
  • آشنایی با الگوهای طراحی نرم افزار و بهترین شیوه ها
  • توانایی کار خوب در یک تیم، خود محور و یادگیرنده سریع
  • تفکر خلاق، مهارت های تحلیلی، با توجه به جزئیا
  • مسلط به زبان انگلیسی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه مشاوره و خدمات جهت مهاجرت کاری به پرتغال و اخذ ویزای این کشور آماده خدمت رسانی به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *