مهاجرت کاری کلمبیا

استخدام NET Developer. در کلمبیا

استخدام NET Developer. در کلمبیا

استخدام NET Developer. در کلمبیا را در این مقاله که توسط کارشناسان حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده، بررسی می کنیم. را در این مقاله بررسی می کنیم. کشور کلمبیا که فرهنگ و زبان خاص خودش را دارد برای برخی از افراد بسیار جذاب و منحصر به فرد است. درست اسات که کلمبیا در مقایسه با آمریکا و انگلیس و آلمان در حوزه NET Developer عالی نیست اما نمونه های بسیار موفقی هم در سالیان اخیر ارائه داده است. اگر می خواهید در شرکت های کشور کلمبیا به عنوان NET Developer استخدام شوید باید خود را برای ان پروسه آماده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزا و همچنین اخذ اقامت از طریق کار در کشور کلمبیا مشاور و راهنمای شماست.

شرکت های NET Developer در کلمبیا

مشتریانKoombea در بارانکیلا، کلمبیا شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند Welltok هستند، اما Koombea یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. این شرکت مستقر در میامی به سازمان ها در سراسر جهان کمک می کند تا استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر متمرکز کنند. اگر می‌خواهید ببینید که چگونه کومبیا به برندها کمک می‌کند تا در فضایی منحصر به فرد و شلوغ با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، به کار آنها برای WellMatch نگاه نکنید. کومبیا به آنها کمک کرد تا برای مخاطبان خود استراتژی تعریف کنند تا بتوانند دسترسی خود را بهبود بخشند.

Rootstack در مدلین کلمبیا برندهای قابل توجهی را در میان مشتریان اصلی خود به حساب می آورد. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت مستقر در پاناما به موفقیت گسترده ای در طیف گسترده ای از صنایع برای کار توسعه وب هدفمند خود دست یافته است. یکی از نمونه های موفقیت توسعه وب آنها از یک نام تجاری شناخته شده در سطح جهانی است. Rootstack به آنها کمک کرد تا مواد خود را احیا کنند تا در یک بازار شلوغ برجسته شوند و تأثیر قدرتمندی بر مشتریان بیشتری نسبت به قبل بگذارند.Uruit آرم در مدلین کلمبیا بیش از 100 برند از جمله برندهای مشهور مانند مایکروسافت و PwC برای ساخت اپلیکیشن‌های وب و موبایل با کیفیت بالا و مفید به Uruit متکی هستند. یک شرکت توسعه نرم افزار برنده جوایز، آنها عمدتا با مشتریان کوچک و متوسط ​​در سراسر صنایع کار می کنند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه NET Developer در کلمبیا هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه نت دولوپر در کلمبیا

حقوق و استخدام NET Developer. در کلمبیا

حقوق برنامه نویسان وب در کلمبیا از 1900000COP (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6580000COP (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 4470000COP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50٪) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 4470000COP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4470000COP (پزو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 2870000 COP (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2870000COP (پزو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 5970000COP درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 5970000COP (پزو) درآمد دارند.

شرایط استخدام NET Developer. در کلمبیا

Anthology بزرگترین اکوسیستم EdTech را در مقیاس جهانی ارائه می دهد که از بیش از 150 میلیون کاربر در 80 کشور پشتیبانی می کند. ماموریت ارائه تجربیات پویا و مبتنی بر داده ها به جامعه آموزش جهانی است تا فراگیران و مربیان بتوانند به اهداف خود دست یابند. این شرکت به قدرت یک نیروی کار واقعاً متنوع و فراگیر اعتقاد دارند. همانطور که در سطح جهانی گسترش می ‌دهند، متعهد هستند که تنوع، شمول و تعلق را به بخش اساسی نه تنها شیوه ‌های استخدام خود، بلکه به عنوان یک شرکت تبدیل کنند. توسعه دهنده وب به مدیر ارشد خدمات خلاق گزارش می دهد و مسئول کدگذاری دستی HTML، CSS، جاوا اسکریپت/jQuery، وب سایت های سازگار با موبایل و برنامه های اجتماعی است که نیازهای مشتری را برآورده می کند.

تیم Creative از هیچ چارچوب کدنویسی در توسعه خود استفاده نمی کند، به استثنای jQuery . مسئولیت های خاص شامل موارد زیر خواهد بود:

  • برش فایل ‌های Adobe Photoshop، Illustrator و XD به فایل‌های تصویری گرافیکی مختلف برای استفاده در وب‌سایت و ترجمه تصاویر به کدنویسی مناسب
  • توسعه وب‌ سایت‌هایی که کاملاً بر اساس توصیه‌ های W3C WCAG 2.0 در دسترس هستند
  • توسعه بخش جلویی بهینه شده عملکرد قابل استفاده مجدد (HTML5، CSS3 و JS) برای وب سایت هایی که از CMS استفاده می کنند و منبعی برای بهبود است.
  • انجام فرآیند QA، بهینه سازی عملکرد و پشتیبانی از کدگذاری فرانت اند با هدف کاهش درخواست های پشتیبانی و بهبود فرآیندها
  • برقراری ارتباط موثر با مشتریان و اعضای تیم داخلی در مراحل، اهداف و تاریخ های تکمیل پروژه
  • توسعه/استفاده از منابع داخلی یا شناسایی منابع خارجی برای ایجاد راه حل های باکیفیت که منجر به نتایج مثبت می شود
  • تعامل مستقل با مشتریان و ارائه راهنمایی به دیگران در این زمینه برای جلب اعتماد مشتری و توسعه روابط
  • حفظ دانش قوی از صنعت وب K-12

الزامات استخدام NET Developer. در کلمبیا

الزامات استخدام NET Developer. در کلمبیا

با توجه به اینکه این شغل جز 10 شغل پردرآمد در کلمبیا است مسئولیت های زیادی هم دارد. مسئولیت کیفیت یک net developer به روز رسانی برنامه های مدیریت پروژه شخص ثالث و همچنین استفاده از مهارت های ارتباطی مناسب برای به روز نگه داشتن مشتریان و همکاران در پروژه ها می باشد. اجرای استانداردها، فرآیندها یا رویه‌ هایی که در حال حاضر برای تیم خدمات خلاق حفظ می ‌شوند هم از وظایف یک net developer است. عیب یابی و حل مشکلات پشتیبانی از طریق بهبود کد یا فرآیند و حفظ درک کامل از مدیر انجمن وب Anthology و محصولات و خدمات K12 مرتبط از مسئولیت های شما محسوب می شود. حفظ عملکرد فردی بالا در زمینه های درآمد، استفاده و بهره وری پروژه با تمرکز بر کنترل محدوده مورد نیاز است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در کلمبیا را نیز مطالعه کنید.

برخی از الزامات اولیه برای گرفتن وقت مصاحبه و موفقیت در جلسه مصاحبه در کشور کلمبیا در حوزه NET Developer عبارت است از:

  • تسلط به زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری در سطح CEF B2 یا بالاتر
  • سبد توسعه قوی
  • کدنویسی دستی قوی از کدهای معنایی، کارآمد، مطابق با استانداردهای HTML5، CSS3 و کدهای جاوا اسکریپت/jQuery
  • توانایی قوی برای کدنویسی دستی بدون مزاحمت و بهینه سازی برنامه نویسی DOM
  • داشتن یک چشم دقیق در مورد سطح بالایی از جزئیات و نشان دادن طراحی کامل پیکسلی در مرورگرهای مختلف وب
  • عادت به کار بر روی چندین پروژه پیچیده به طور همزمان و حفظ کیفیت بالای کار
  • اشتیاق و هیجان را در همسالان تشویق می کند
  • اشتیاق و اشتیاق به توسعه وب و صنعت فناوری

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر متخصص و با تجربه خود می تواند به سوالات شما در خصوص شرایط اخذ ویزای کار و اخذ اقامت از طریق کار در کشور کلمبیا و همچنین مهاجرت خانوادگی و اقامت کلمبیا از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *