مهاجرت کاری کلمبیا

استخدام برنامه نویسی در کلمبیا

استخدام برنامه نویسی در کلمبیا در این کشور را در این مقاله بررسی می کنیم. کلمبیا، سرزمین قهوه های خوشمزه و مناظر رنگارنگ. این کشور همیشه یک مقصد اصلی گردشگری بوده است، اما اکنون شروع به جایگاه خود به عنوان یک مقصد برون سپاری نزدیک به ساحل کرده است. با مجموعه بزرگی از توسعه دهندگان نرم افزاری با استعداد کلمبیایی که آماده مقابله با هر پروژه کدنویسی هستند، نزدیک شدن به این کشور همسایه برای شرکت های مستقر در ایالات متحده کاملاً منطقی است. از آنجایی که کلمبیا در تمام طول سال در منطقه زمانی استاندارد شرقی قرار دارد، تیم داخلی همیشه می ‌تواند با توسعه‌ دهندگان کلمبیایی در زمان واقعی کار کند. می توان فهمید که چرا کار با توسعه دهندگان نزدیک ساحل از کلمبیا، عملیات برون سپاری روان را تضمین می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کلمبیا و اخذ ویزای کاری مشاور شماست.

کار و استخدام برنامه نویسی در کلمبیا

اقتصاد کلمبیا بیش از یک دهه است که در حال رشد بوده است. پس از اینکه کشور دچار تحول عظیم شد، به عنوان یک مقصد استراتژیک برای انجام تجارت در آمریکای لاتین ظاهر شد. در واقع، این کشور چهارمین کشور دوست برای انجام تجارت در آن منطقه توسط Doing Business 2018 نام گرفت. اقتصاد کلمبیا نیز شاهد رشد کلی بوده است و به طور متوسط ​​از سال 2010 به میزان %4 افزایش یافته است. حتی بیشتر از آن، انتظار می رود تولید ناخالص داخلی کلمبیا تا پایان سال 2023 به میزان 3,6% -4% افزایش یابد. صحنه توسعه نرم افزار در کلمبیا تحت تمام این رشد اخیر شکوفا شده است. صحنه های کدنویسی و فناوری کلمبیا در 5 سال گذشته بیش از 90% گسترش یافته است. این آنها را به کشور آمریکای لاتین با چهارمین استخر بزرگ استعداد تبدیل می کند.

به طور کلی، کلمبیا دارای یک اکوسیستم فناوری اطلاعات قوی و دومین زیرساخت برتر فناوری در منطقه است. آموزش مهندسی نرم افزار برای توسعه دهندگان کلمبیایی به طور قابل توجهی کیفیت بالاتری نسبت به چندین کشور دیگر آمریکای لاتین دارد. این به لطف تعداد ابتکارات ملی با هدف تولید نسل جدیدی از کدگذاران واجد شرایط است. خود دولت اعلام کرده است که هدفش تبدیل شدن به تحصیل‌کرده ‌ترین کشور آمریکای لاتین تا سال 2025 است. و با این سرعت، می‌ توانند شاهد تحقق آن باشند. این حمایت گسترده دولتی از صنعت فناوری اطلاعات، آموزش مهندسی نرم افزار را در کشور گسترش داده است. در نتیجه، کلمبیا در رتبه هفتم کشورهای آمریکای لاتین در شاخص رقابت پذیری استعدادهای جهانی در سال 2018 قرار گرفت.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در کلمبیا می باشید:

نرخ افزایش حقوق برنامه نویسی در کلمبیا

الزامات استخدام برنامه نویس در کلمبیا

طبق داده‌ های اخیر، کلمبیا بیشترین تعداد توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار جدید را در میان آمریکای لاتین تولید می‌کند. با حدود 13000 کدنویس و متخصص فناوری اطلاعات تحصیل کرده جدید در سال ، شرکت شما مطمئناً در استخدام توسعه دهندگان نزدیک ساحل از این کشور موفق خواهد بود. حتی بیشتر، کلمبیا در حال حاضر حدود %4 از تولید ناخالص داخلی خود را صرف آموزش می کند. این عدد قابل توجهی است که مطمئناً در سال های آینده نتایج باورنکردنی را به همراه خواهد داشت. مهندسان نرم ‌افزار کلمبیایی بیش از 30 دانشگاه و مرکز فناوری پیشرو دارند که می‌ توانند از بین آنها برای آموزش خود در مورد همه چیز کدنویسی انتخاب کنند. بسیاری از برنامه های آموزش عالی موجود تمرکز زیادی بر نوآوری دارند و برای جذب نسل جدیدی از توسعه دهندگان واجد شرایط کلمبیایی طراحی شده اند.

اگرچه چندین دوره آنلاین و موسسات عالی نیز برای کسانی که انتخاب نمی کنند یا نمی توانند به مدارک دانشگاهی دسترسی پیدا کنند وجود دارد. برون ‌سپاری توسعه نرم‌افزار به کلمبیا به دلیل صحنه آموزشی قوی آن، از نظر یافتن توسعه‌دهندگان تحصیل‌کرده نزدیک ساحل، یک شرط مطمئن است. کلمبیا متعهد به آموزش زبان انگلیسی به تمام نسل های جدیدتر خود است. از آنجایی که این کشور قصد دارد به یک مرکز تجاری بین المللی تبدیل شود، دولت اهمیت داشتن جمعیتی مسلط به زبان انگلیسی را درک می کند. به همین دلیل، هدف کلمبیا تبدیل شدن به یک کشور کاملاً 2 زبانه تا سال 2025 است. برای دستیابی به آن، این کشور قبلاً «برنامه توسعه شایستگی زبان ‌های خارجی» را با کلاس ‌های انگلیسی اجباری برای همه دانش‌آموزان از ابتدای آموزش ابتدایی اجرا کرده است.

شرایط استخدام برنامه نویس در کلمبیا

از آنجایی که انگلیسی برای چندین فرآیند کدنویسی استفاده می‌ شود، اکثر توسعه ‌دهندگان کلمبیایی در مهارت‌های خود برای این زبان مسلط یا حداقل پیشرفته هستند. برون ‌سپاری توسعه نرم‌ افزار به کلمبیا می‌تواند مشکل باشد اگر از نکات استخدام توسعه ‌دهندگان نزدیک به ساحل در آمریکای لاتین ندانید. به همین دلیل است که کار با شرکتی که خدمات توسعه نرم‌افزار نزدیک ساحل را ارائه می‌کند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید با هیچ یک از فرآیندهای ورود، پرداخت یا استخدام سر و کار داشته باشید. تابلوهای شغلی برای کمک به توسعه دهندگان نرم افزار نزدیک ساحل و شرکت های فناوری در یافتن یکدیگر هستند. کلمبیا جامعه توسعه نرم ‌افزار شلوغی دارد. کدنویس ها هم به صورت آنلاین و هم حضوری دور هم جمع می شوند تا در مورد فناوری های جدید، پیشنهادات آموزشی و فرصت های شغلی صحبت کنند.

بنابراین به عنوان یک کارفرمای بالقوه به یکی از رویدادهای مجازی یا حضوری آنها بپیوندید یا یک تیم کوچک را به کنفرانس های آنها بفرستید تا شروع به استخدام توسعه دهندگان نزدیک ساحل از این کشور کنند. توسعه دهندگان کلمبیایی زمان زیادی را صرف اشتراک گذاری آنلاین همه چیز در توسعه نرم افزار می کنند. جوامع آنلاین در رسانه‌ های اجتماعی، مانند لینکدین، فیس ‌بوک و ردیت، از زمان شروع همه ‌گیری محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ اند. همچنین چند تالار گفتگوی آنلاین مستقل در دسترس است. ببینید آیا می ‌توانید یک آگهی شغلی در یکی از این انجمن‌ ها ارسال کنید، اگر یک بسته رقابتی ارائه دهید مطمئناً مورد توجه قرار می ‌گیرد. حقوق ماهیانه کار در کلمبیا را می توانید مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در کلمبیا می باشید:

نرخ بیکاریسال
23%2020
27%2021
21%2022

نکاتی در خصوص اشتغال برنامه نویس در کلمبیا

کار در کلمبیا و استخدام مستقیم از طریق GEO یا PEO سازمان‌ های اشتغال جهانی و سازمان‌ های شغلی حرفه‌ای نوعی از نزدیک‌شور کردن هستند. فقط اضافه شدن یک شخص ثالث به شدت حاضر را در نظر بگیرید. این سازمان ‌ها از استخدام توسعه‌ دهندگان نزدیک به ساحل مراقبت می‌کنند و معمولاً کل هزینه حقوق، مزایا و %10 کارمزد توسعه‌ دهندگان کلمبیایی را برای خدمات دریافت می‌کنند. آژانس ‌های Nearshoring بیشترین بازده سرمایه‌گذاری شما را هنگام برون ‌سپاری توسعه نرم ‌افزار به کلمبیا به ارمغان می ‌آورند. در Blue Coding، یک سیستم بررسی دقیق و چندین استاندارد کیفیت وجود دارد. علاوه بر این، هنگام کار با توسعه دهندگان نزدیک ساحل از کلمبیا، بر تمام جزئیات استخدام و پرداخت نظارت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کلمبیا از طریق کار مشاوره تخصصی کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *