مهاجرت کاری سنگاپور

استخدام NET Developer.در سنگاپور

استخدام NET Developer.در سنگاپور

استخدام NET Developer.در سنگاپور با توجه به بازار کار آی تی و توسعه دهنده وب در سال اخیر رو به افزایش است که در این محتوا بررسی میشود. براساس پیش بینی ها گفته می شود تقاضا برای net developer در این کشور تا سال 2030 به طور قابل توجهی بالا خواهد رفت. در این مقاله در خصوص شرایط و الزامات کار در حوزه net developer در سنگاپور بیشتر توضیح خواهیم داد. اگر در خصوص اخذ اقامت کاری در سنگاپور و مهاجرت خانوادگی به این کشور سوال دارید مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما هستند.

حرکت سنگاپور به سمت اقتصاد دیجیتال و یک ملت هوشمند، فرصت های جدید و مشاغل خوبی را برای همه سنگاپوریان به ارمغان خواهد آورد. طرح جامع Infocomm Media 2025 تاکید کرده است که توسعه نرم افزار یکی از زمینه های شغلی کلیدی است که به نیروی انسانی نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه هر سنگاپوری آماده بهره ‌برداری از چنین فرصت ‌هایی است، دولت ابتکاراتی مانند آینده مهارت‌ ها را برای کمک به همه بزرگسالان برای ارتقاء مهارت ‌ها و مهارت‌های جدید در مهارت ‌های دیجیتال و فن ‌آوری راه ‌اندازی کرده است.

شرایط استخدام NET Developer.در سنگاپور

یک توسعه دهنده وب مسئول ایجاد، نگهداری و حل مسائل در یک وب سایت است. بر اساس الزامات و مشخصات شرکت، توسعه دهنده کد را توسعه داده و وب سایت را بر اساس آن اصلاح می کند. نقش طراحان وب بیشتر متمرکز بر کاربر است. آنها در طراحی تجربه کاربری UX و رابط کاربری UI یک وب سایت نقش دارند. آنها چشم اندازی ایجاد می کنند که نشان می دهد یک وب سایت چگونه باید ظاهر و کار کند و این را به توسعه دهنده وب منتقل می کند. بر اساس این دیدگاه خلاقانه، توسعه ‌دهنده وب از زبان ‌های کدنویسی مختلف برای ساختن ساختار اصلی وب ‌سایت و تحقق طراحی استفاده می ‌کند.

توسعه دهنده فرانت اند مسئول ساختن قسمت جلویی وب سایت است که به رابطی که افراد استفاده می کنند و با آن تعامل دارند، اشاره دارد. این بر اساس طراحی وب اجرا می شود و عناصر شامل طرح بندی وب سایت، ناوبری و موارد دیگر می باشد. توسعه دهنده Back-end فناوری مورد نیاز برای وجود رابط کاربری وب سایت را می سازد و مدیریت می کند. این شامل مؤلفه ‌هایی مانند پایگاه‌ های داده و APIها می‌شود که به کل وب ‌سایت کاربردی می ‌افزاید. در غیر این صورت به عنوان رابط برنامه نویسی برنامه شناخته می شود، API ها پروتکل ها و تعاریفی هستند که ارتباط بین برنامه های مختلف را امکان پذیر می کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه استخدام NET Developer.در سنگاپور هستید:

نرخ اشتغالسال
87%2020
88%2021
88%2022

وظایف و استخدام NET Developer.در سنگاپور

وظایف و استخدام NET Developer.در سنگاپور

مسئولیت های کلیدی یک توسعه دهنده وب در کشور سنگاپور عبارت است از ارتباط مشتری و داخلی و نیازها و مشخصات مشتری را برای وب سایت درک کنید و یک برنامه توسعه وب سایت ایجاد کنید. نیازهای مشتری را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را به نیازهای تجاری، طراحی و فنی تبدیل کنید. مشخصات را به تیم منتقل کنید و با طراحان وب برای ایجاد وب سایت از نزدیک همکاری کنید. کدنویسی، بهبود و به روز رسانی وب سایت نیز اط وظایف شماست. بهبود وب سایت بر اساس فناوری ها، ایده ها و روش های جدید و پیاده سازی امنیت، ورود به سیستم، ویژگی های مدیریت جلسه هم بر عهده شماست. وب سایت را به روز کنید تا مطمئن شوید که به کار خود ادامه می دهد

برخی از دیگر وظایف یک net developer در سنگاپور عبارت است از:

  • وب سایت را برای هر گونه مشکل یا باگ آزمایش کنید
  • مشکلات وب سایت را بر اساس نظرات مشتریان شناسایی کنید
  • این اشکالات و مشکلات را حل کنید
  • در صورت خرابی، برنامه های اضطراری ایجاد کنید

تحصیل و استخدام NET Developer.در سنگاپور

با مهارت های همه کاره ارزش حرفه ای خود را افزایش دهید. سواد حیاتی توسعه وب را به دست آورید تا در زمینه های مبتنی بر فناوری مانند طراحی، بازاریابی، توسعه محصول و موارد دیگر برجسته شوید. کشف کنید که چگونه می توانید وب سایت های تعاملی و واکنش گرا بسازید و یک جعبه ابزار کدنویسی را جمع آوری کنید که می توانید بلافاصله در محل کار اعمال کنید. با گواهینامه GA به رسمیت شناخته شده در صنعت فارغ التحصیل شوید و به یک جامعه انحصاری بپیوندید.

برای تحصیل در حوزه توسعه دهنده وب قالبی را انتخاب کنید که برای زندگی پرمشغله شما طراحی شده است. به این دوره 10 هفته ای عصرانه توسعه وب به صورت آنلاین یا در یکی از پردیس های این کشور در سراسر جهان بپیوندید. یا از طریق کلاس درس از راه دور در هر کجا که هستید از راحتی خانه شرکت کنید.ریک وب سایت واکنش گرا برای هر کسب و کاری بسیار حیاتی است زیرا تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگانی که از وب سایت بازدید می کنند افزایش می دهد. با تجربه کاربری بهتر، منجر به نرخ مکالمه بالاتر می شود که به معنای فروش بیشتر برای کسب و کار است. لذا کسب مهارت در این حوزه برای شما بسیار مفید است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در سنگاپور را مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد جنسیت شاغلان در حوزه استخدام NET Developer.در سنگاپور هستید:

جنسیت شاغلان در حوزه توسعه دهنده وب در سنگاپور

کار و استخدام NET Developer.در سنگاپور

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در سنگاپور طبق گفته MySkillsFuture ، دیپلم پلی تکنیک در توسعه وب یا رشته های مرتبط حداقل نیاز یک توسعه دهنده وب است. با این حال، اکثر کارشناسان معمولا دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا محاسبات هستند. برای کمک به شما در حرفه خود در توسعه وب، همچنین می توانید در برنامه های ارائه شده توسط سازمان های دولتی مانند IMDA و TeSA و MySkillsFuture ثبت نام کنید. این دوره ها شما را با دانش و مهارت های مرتبط مورد نیاز برای برتری در موقعیت توسعه دهنده وب مجهز می کند. بیش از نیمی از مشاغل در چارک بالای درآمد، تقاضای قابل توجهی برای مهارت های کدنویسی دارند.

دانش ‌آموزان فن ‌آوری‌ های وب مدرن مانند برنامه‌ های وب پیشرفته (PWA)، React JS، React Native و Node.js را برای ارائه راه‌ حل‌ های وب بهینه و قابل اعتماد یاد خواهند گرفت. این دوره بر استفاده از یک زبان برنامه نویسی، جاوا اسکریپت، برای توسعه هر دو فرانت اند و بک اند تمرکز دارد. دانش آموزان با استفاده از این یک زبان استاندارد از front-end تا back-end متخصص خواهند شد. به طور موثر، دانش آموزان فقط باید یک راه برای ایجاد برنامه ها را بیاموزند و متعاقباً از کد و مجموعه مهارت های خود برای ایجاد برنامه های کاربردی برای هر هدف استقراری استفاده کنند. یادگیری جاوا اسکریپت یک مهارت حیاتی برای هر توسعه دهنده وب است، زیرا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار کشور سنگاپور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *