مهاجرت تحصیلی دانمارک

مدارس ایرانی دانمارک

مدارس ایرانی دانمارک

مدارس ایرانی دانمارک به عنوان بخشی از منابع طبیعی کشور و گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری برای آینده ای بهتر تلقی می شوند. مدارس و دانشگاه های دانمارک به خواطر محیط آموزشی پر رونق و آموزش با استاندارد بالا شناخته شده اند. در واقع، بر اساس یک جدول امتیازی نوآوری، دانمارک در فهرست کشورهای دارای خلاقانه ترین سبک های آموزشی قرار دارد و همچنین تعداد زیادی افراد با استعداد در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. این کشور به دلیل کیفیت بالای زندگی و درآمد سرانه و همچنین آموزش پیشرفته، مرتبا در لیست های قابل زندگی ترین، امن ترین و شادترین مکان های روی زمین قرار می گیرد. تحصیل در دانمارک شما را دقیقا در مرکز این آرمان شهر توسعه یافته اجتماعی قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع تر در مورد کشور دانمارک می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. در بخش ابتدایی این مقاله قصد داریم به مدارس ایرانی دانمارک و الزامات آنها بپردازیم.

الزامات مدارس ایرانی دانمارک برای پذیرش

اکثر مدارس ایرانی دانمارک الزامات خود را در وب سایت خود فهرست می کنند. اما به طور کلی شما نیاز دارید به:

  • شناسنامه کودک
  • شماره CPR کودک
  • سوابق واکسیناسیون
  • نقل و انتقالات مدرسه از سال های تحصیلی قبلی در صورت وجود.
  • آزمون های زبان، زبان اصلی مدرسه در صورت وجود

همچنین برخی از مدارس ممکن است نیاز به مصاحبه با دانش آموز داشته باشند. بعد از الزامات مدارس ایرانی برای پذیرش، در این بخش به سیستم درجه بندی نمرات در مدارس ایرانی دانمارک می پردازیم.

سیستم درجه بندی نمرات در مدارس ایرانی دانمارک

مدارس ایرانی دانمارک از سیستم درجه بندی 6 درجه ای استفاده می کنند.

  • 12 عملکرد عالی
  • 10 عملکرد بسیار خوب
  • 7 عملکرد خوب
  • 4 عملکرد منصفانه
  • 3 عملکرد ناکافی
  • 2 عملکرد غیر قابل قبول

در این سیستم حداقل نمره قبولی 2 است. در برخی از موارد، تنها 2 نمره ممکن است داده شود: قبولی و شکست.

بهترین مدارس دانمارک

در اینجا 5 مورد از بهترین مدارس دانمارک برای آموزش ابتدایی برای شما ارائه شده است:

بهترین مدارس دانمارک در این قسمت از مقاله هزینه های زندگی برای تحصیل در مدارس ایرانی دانمارک را بررسی می کنیم.

هزینه های زندگی برای تحصیل در مدارس ایرانی دانمارک

هزینه های زندگی برای تحصیل در مدارس ایرانی دانمارک به شرح زیر است:

قیمت به یوروموضوعات
18€وعده غذایی
16€بلیط سینما
6€قهوه
500€ تا 1350€اجاره ماهانه
50€ تا 80€حمل و نقل ماهانه

هزینه زندگی در دانمارک به طور کلی بالاست. زندگی در کپنهاگ می تواند بین  1280€ تا 1800€ (یورو) در ماه هزینه داشته باشدکه مدارس ایرانی نیز در شهر کپنهاگ قرار گرفته اند. در حالی که بودجه ماهیانه توصیه شده برای شهرهای کوچکتر مانند آلبورگ به طور متوسط حدود 1000€ (یورو) در ماه است.  بنابر این در شهرهای کوچک به میزان قابل توجهی در هزینه صرفه جویی می کنید. برخی از هزینه های متوسط زندگی در سراسر دانمارک عبارت اند از:

بعد از هزینه های رایج زندگی در دانمارک در این قسمت هزینه مسکن در دانمارک را بررسی می کنیم

هزینه مسکن در دانمارک

قیمت اقامتگاه های اجاره ای بسته به مکان، اندازه و کیفیت بسیار متغیر لست. میانگین اجاره بها در دانمارک بین 270€ (یورو) تا 600€ (یورو) در ماه است. مسکن به ویژه در شهرهای بزرگ دانمارک گران است. اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز کپنهاگ به طور متوسط 1350€ (یورو) در ماه است. بنابراین ایده خوبی است که در حومه شهر جستجو کنید. در آنجا می توانید اقامتگاه های ارزان تری پیدا کنید و رفت آمد به مراکز شهر معمولا بسیار آسان است.

یادگیری زبان دانمارکی در مدارس ایرانی دانمارک

یادگیری زبان دانمارکی علاوه بر کمک به شما برای گذراندن مراحل مدرسه به شما کمک می کند تا تفاوت های ظریف فرهنگ را نیز درک کنید. در مدارس ایرانی دانمارک دروس زبان دانمارکی در سطوح مختلف ارائه می شود. این طرح توسط دولت ارائه شده است که در آن به خارجیانی که آدرس رسمی دانمارکی دارند، دروس دانمارکی رایگان و با بودجه عمومی در مدارس ایرانی این کشور ارائه می شود.

یادگیری زبان دانمارکی در مدارس ایرانی دانمارک

سیستم آموزشی در دانمارک

اگر کسی بخواهد در دنیای جهانی شده امروز رقابتی باشد، تعالی در آموزش و یادگیری در همه سطوح ظروری است. این به نوبه خود باعث می شود که آموزش به دغدغه اصلی در دانمارک تبدیل شود. موسسات دانمارکی با استانداردهای آکادمیک در سطح جهانی خود. همراه با تاکتیکهای یادگیری نوآورانه دانشجویان خود را برای ایفای نقشی پویا در یک فرهنگ جهانی شده و مبتنی بر دانش آماده می کند. در دانمارک برای همه اجباری است که تحصیلات 9 ساله را با حداقل استاندارد معینی دریافت کنند این یک موضوع انتخابی برای والدین است که آنها به فرزند خود آموزش می دهند یا خیر.

دوره پیش دبستانی در دانمارک

اکثر کودکان در دانمارک از 1 تا 6 سالگی به مهدکودک می روند و پس از آن آموزش اجباری آغاز می شود. تمام مراقبت های روزانه توسط شهرداری ها و مقامات محلی مدیریت می شود. خدمات مهدکودک ها شامل مهدکودک های خصوصی خانوادگی ( 0 تا 3 سال)، مهد کودک ها ( 3 تا 6 سال ) و موسسات یکپارچه ( 0 تا 6 سال ) است. دوره پیش دبستانی کاملا اختیاری است.

دوره متوسطه اول در دانمارک

بعد از دوره پیش دبستانی نوبت به دوره متوسطه اول می رسد که در این بخش به آن می پردازیم.  مدارس ابتدایی و متوسطه اول با نام مستعار Folkeskole شامل 9 سال آموزش برای کودکان 6 تا 16 ساله تحصیل می کند. این مدارس دانش آموزان را به مدارک تحصیلی مجهز می کنند و آنها را برای نقش های غیر نظامی خود در یک فرهنگ دموکراتیک آماده می کنند.

دوره آموزش و پرورش حرفه ای در دانمارک

در این بخش از مقاله، دوره آموزش و پرورش حرفه ای در دانمارک می پردازیم. آموزش و پرورش حرفه ای در دانمارک در مدارس فنی و حرفه ای مجهز دولتی انجام می شود. که اکثر آنها یا کالج یا مدارس فنی هستند. بعد از دریافت مدارک در این مدارس، عموما در شرکت های خصوصی برای کار به عنوان منشی، پیشه، کشاورز و غیره آموزش دیده و مشغول به کار  می شوند.

بررسی مدارس ایرانی دانمارک

بخش آخر این مقاله را به مدارس ایرانی دانمارک اختصاص داده ایم. تنها مدرسه ایرانی در دانمارک، دبستان مختلط ایرانیان کپنهاگ است که در پایتخت این کشور قرار دارد. از جمله مدارس دولتی بین المللی استان بوده که در محدوده اروپا و آمریکا کپنهاگ قرار دارد. این مدرسه دارای امکانات علمی و آموزشی متنوعی برای دانش آموزان دبستان می باشد. در بخش زیر به اصلاعات کلی و جامع در مورد این مدرسه می پردازیم.

اطلاعات کلی درباره مداری ایرانی در دانمارکما در این مقاله تمامی موضوعات در مورد کشور دانمارک و اطلاعات عمومی در باره این کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. چنانچه شما قصد ادامه تحصیل در دانمارک را داشته باشید. می توانید با گروه مشاوره تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *