مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته هتلداری در دانمارک

رشته هتلداری در دانمارک

رشته هتلداری در دانمارک در دوره های مختلف در دانشگاه ها ارائه می شود. هتلداری از جمله رشته های مهم در رابطه با آمادگی نیروی کاراست. دانمارک نیز مانند بسیاری از کشورها بر روی صنعت مهمانداری حساب باز کرده و از این راه نیز درآمد دارد. با توسعه این صنعت و افزایش هتل ها و مهمان خانه ها، رشته هتلداری در دانمارک بیش از پیش مورد اهمیت واقع می شود. در حال حاضر موسسات و دانشگاه های خوبی در دانمارک رشته هتلداری را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می کنند و در این برنامه ها نیز از دانشجویان بین المللی استفاده می شود. با استفاده از دانش و تجربه متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مهاجرتی مطمئن و ثمر ده را برای خود رقم بزنید.

تحصیل رشته هتلداری در دانمارک

مدیریت هتلداری و گردشگری در دانمارک برنامه ای است که فرصتی بی نظیر برای دریافت آموزش های نظری و عملی در هر چیزی که مربوط به حوزه خدمات، مهمان نوازی، گردشگری، ورزش و مدیریت رویداد است را برای شما فراهم می کند. هر یک از شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در آژانس مسافرتی، هتل یا رستوران (زنجیره های بزرگ و کوچک)، باشگاه های ورزشی، شرکت یا سازمانی که رویدادهای مختلف، کنسرت ها، جشنواره ها و غیره به صورت حرفه ای کار کنید. با تحصیل رشته هتلداری در دانمارک شما مشکلات واقعی هتل ها، آژانس های مسافرتی و باشگاه های ورزشی را حل خواهید کرد.

معمولا نمایندگان این صنایع با درخواست کمک به شما مراجعه می کنند. این به نوبه خود فرصت های بزرگی را بوجود می آورد زیرا هر شرکتی خوشحال می شود فرد یا گروهی از دانشجویان را استخدام کند که صدها هزار کرون دانمارک برای آنها پس انداز می کند. در این برنامه ها شما موضوعاتی مانند مدیریت پروژه، روابط با مشتری، اقتصاد، بازاریابی، استراتژی، توسعه کسب و کار، برنامه ریزی کسب و کار و موارد دیگر را مطالعه خواهید کرد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در دانمارک معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه آلبورگ
2کالج بیزینس نیلز بورک کپنهاگن
3کالج هتلداری کپنهاگن
4آکادمی دانیا
5کالج دانشگاهی دانمارک شمالی
6کالج هورسنس

کالج رشته هتلداری کپنهاگن دانمارک

کالج رشته هتلداری کپنهاگن دانمارک با ترکیب یک سنت غنی تاریخی با تخصص آموزشی زیادی که به سال 1922 باز می‌گردد، تلاش می‌کند تا محیطی مساعد برای یادگیری دانشجویان ایجاد کند. این کالج با فضایی برای حدود 2000 دانشجو و شرکت کنندگان در دوره، دارای کلاس های درس مدرن با تجهیزات کاملاً جدید و یک سالن بزرگ برای سخنرانی ها، رویدادها و موارد دیگر است. هدف این است که دانشجو بر اساس تجزیه و تحلیل شایستگی های خود بتواند یک برنامه توسعه شخصی و همچنین یک برنامه توسعه برای دیگران برنامه ریزی کند. هدف برنامه توسعه باید توسعه شایستگی هایی باشد که صنعت در حال حاضر و آینده آن را می طلبد.

برنامه های ارائه شده در کالج هتلداری کپنهاگن دانمارک:

  • سرآشپز
  • ساندویچ ساز و کترینگ رو باز
  • دستیار تغذیه
  • گارسون یا پیشخدمت
  • مسئول پذیرش هتل
  • EUX ترکیبی بین آموزش حرفه ای و دبیرستان
  • کلاس بین المللی هنرهای آشپزی
  • دوره های مختلف آموزشی مدیریت
  • آموزش بزرگسالان

هر سال، کالج میزبان مجموعه وسیعی از رویدادهای مهم، نمایشگاه ‌ها و مسابقات است که همگی برای محیط آموزشی مفید هستند. به عبارت دیگر، در کالج هتلداری کپنهاگن دانشجویان به آموزش و آماده ‌سازی به بهترین شکل ممکن برای یک حرفه هیجان ‌انگیز آماده می شوند. می توانید در اینجا با دانشگاه کپنهاگن دانمارک بیشتر آشنا شوید.

کالج رشته هتلداری کپنهاگن دانمارک

کارشناسی ارشد گردشگری دانشگاه آلبورگ دانمارک

مدرک کارشناسی ارشد گردشگری دانشگاه آلبورگ دانمارک یک برنامه 2 ساله است که به زبان انگلیسی در پردیس های دانشگاه در آلبورگ و کپنهاگ ارائه می شود. این برنامه تمرین و نظریه را از طریق یادگیری پروژه محور با تمرکز بر زمینه های زیر ترکیب می کند:

  • گردشگری و نوآوری
  • گردشگری و برخوردهای فرهنگی
  • ارتباطات بازار و برندسازی مقصد
  • مصرف گردشگری
  • گردشگری و پایداری
  • سیاست و حاکمیت گردشگری

مدرک کارشناسی ارشد گردشگری AAU بر طیف وسیعی از دیدگاه ‌ها از رشته ‌های علوم اجتماعی و علوم انسانی با تمرکز قوی بر تفکر انتقادی، مهارت‌های تحلیلی، کار تیمی و حل خلاقانه مسئله استوار است. این برنامه یک چشم انداز بین المللی دارد که از موارد و نمونه هایی از سراسر جهان استفاده می کند. کارشناسی ارشد گردشگری فرصت های شغلی مختلفی را در بخش دولتی و خصوصی از بازاریابی و ارتباطات گرفته تا مدیریت پروژه باز می کند. این برنامه انعطاف ‌پذیر است و به شما امکان می ‌دهد تا تحصیلات را مطابق با علایق و اهداف شغلی خود، از طریق انتخاب پروژه ترم و موضوع پایان نامه و گزینه کارآموزی در سازمان گردشگری مورد نظر خود، تنظیم کنید.

کار در رشته هتلداری در دانمارک

جهت کار در رشته هتلداری در دانمارک می توانید با داشتن پیشنهاد شغلی وارد بازار کار شوید. درآمد کار در دانمارک به صورت کلی بالاست و افرادی که در این کشور زندگی می کنند از سطح خوبی برخوردار هستند. میزان درآمد کار در رشته هتلداری در دانمارک در نمودار زیر آمده است:

 

کارشناسی ارشد رشته هتلداری آکادمی دانیا دانمارک

کارشناسی ارشد رشته هتلداری آکادمی دانیا دانمارک شما را واجد شرایط می‌کند تا به طور مستقل مسائل را تجزیه و تحلیل، ارزیابی و تأمل کنید و همچنین وظایف مرتبط با تمرین و پیچیده مربوط به عملیات، توسعه، مدیریت و مدیریت را در یکی از سریع‌ ترین صنایع در حال رشد در جهان مدیریت کنید. این برنامه یک برنامه تکمیلی 1.5 ساله به ارزش 90 ECTS است و فارغ التحصیلان دارای مدرک AP در مدیریت خدمات، هتلداری و گردشگری، مدرک AP در مدیریت بازاریابی یا مدارک مشابه می توانند آن را دنبال کنند. به فارغ التحصیلان برنامه مدیریت هتلداری بین المللی مدرک لیسانس حرفه ای در مدیریت هتلداری بین المللی اعطا خواهد شد.

برنامه کارشناسی ارشد رشته هتلداری آکادمی دانیا دانمارک برای ترکیب تئوری با عمل طراحی شده است. 2 ترم اول در آکادمی از طریق ترکیبی از تدریس در کلاس، بازدید از شرکت، پروژه ها و مطالعات موردی تدریس می شود. در ترم آخر، تئوری از طریق کارآموزی در شرکت مورد نظر شما و پروژه امتحان نهایی به صورت عملی اعمال می شود. برنامه تکمیلی شامل 5 حوزه اصلی است:

  • توسعه کارکنان و سازمانی
  • اشتغال پذیری
  • عملیات تجاری
  • مهمان نوازی و میزبانی
  • ایجاد ارزش استراتژیک

برای مهاجرت به نروژ و بهترین شهرهای نروژ، دانمارک، فنلاند و سایر شهرها می توانید از خدمات ویژه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *