مهاجرت کاری سوئیس

استخدام NET Developer. در سوئیس

استخدام NET Developer. در سوئیس

استخدام NET Developer. در سوئیس که از شرکت ها و مراکز کاری در زمینه آی تی سرشار است، روند آسانی دارد که در این مقاله بررسی می شود.  به عنوان یک قاعده، یک توسعه دهنده دات نت به مدرک یا نوعی آموزش رسمی در مهندسی نرم افزار ، علوم کامپیوتر، ریاضیات، سایبرنتیک یا فناوری اطلاعات نیاز دارد. داشتن هر گونه گواهینامه در زمینه های توسعه نرم افزار و پایگاه داده می تواند یک مزیت بزرگ باشد. همین امر در مورد توسعه دهندگانی که چندین سال تجربه در این زمینه دارند صدق می کند. اینها همه تجربیات مثبتی هستند که هر شرکتی هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام آنها را در نظر می گیرد. پروژه های توسعه دهندگان مستقل دات نت را در این کشور مرور کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت از طریق کار در سوئیس مشاور شماست.

شرکت های توسعه دهنده وب در سوئیس

AXISBITS GMBH در زوریخ، سوییس شرکتی توسعه و طراحی وب سفارشی، برندهای بزرگی مانند بلک فرایدی را در میان مشتریان خود به حساب می آورد. Axisbits که در اوکراین مستقر است، رویکردی روشن و تاثیرگذار را برای هر پروژه سازمانی منحصر به فردی که انجام می ‌دهد، ارائه می‌کند.Quiff یک استارتاپ سوئیسی با ایده ایجاد یک پلت فرم یکپارچه برای رزرو سالن های زیبایی است. Axisbits این ایده را زنده کرده است. BlackFridaySale یکی از بزرگترین فروش های آنلاین در اروپا است. در عرض 24 ساعت، برندهای معروف مد و الکترونیک تخفیف های عالی و معاملات ویژه ارائه کردند. RegalWings یک تامین‌کننده بلیط هواپیما برای آژانس‌های مسافرتی، مدیران مسافرتی، شرکت‌های سبک زندگی/سرایداری و شرکت‌های بزرگ بلو چیپ است. هدف اصلی این پروژه ساده سازی فرآیندهای تجاری موجود بود.

هنگامی که FlashDesign پلتفرمی را راه اندازی کرد که کاربران منحصر به فرد خود را هدف قرار می داد، Flash Design Development Web تمام رویکرد آنها را برای ایجاد ویژگی های کلیدی و طراحی استراتژی که تمام عناصر نام تجاری مشتری را گرد هم می آورد، تجزیه و تحلیل کرد. نتیجه موفقیت بزرگی بود و همچنان باعث پیشرفت برند امروزی می شود.Jam’on دیجیتال در زوریخ، سوییس راه حل های طراحی UX و UI را برای نام های بزرگی مانند Yuujou و همچنین ده ها مشتری سازمانی در سراسر جهان ارائه کرده است. این آژانس مستقر در زوریخ بر اساس اراده عالی تاسیس شد و در حال حاضر موج های بزرگی را برای مشتریان سازمانی و استارتاپ ها ایجاد کرده است. Jam’on Digital رویکرد خود را کاملاً اصلاح کرد تا برخی از جذاب‌ترین عناصر خود را برجسته کند و تعامل و فروش بالاتری را افزایش دهد.

شرایط استخدام NET Developer. در سوئیس

در واقع، توسعه دهندگان دات نت تقاضای زیادی دارند و شرکت ها به سختی می توانند این مشخصات حرفه ای را برای پروژه ها و شرکت های خود پیدا کنند. مشکل می تواند این باشد که تقاضا از عرضه بیشتر است، اما این تنها چیز نیست. جالب اینجاست که بیشتر کارهایی که می توانید انجام دهید چیزهایی هستند که این روزها در جعبه دات نت وجود ندارند. همانطور که گفته شد، برای اینکه یک توسعه دهنده دات نت یا استاد SQL Server، PowerShell یا SharePoint باشید، لزوماً به مجموعه مهارت خاصی نیاز ندارید. می توانید با چیزهایی که قبلاً می دانید، مانند جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت یا Node.JS شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانند با ابزارهای دات نت موجود ادغام شوند.

کارهای جالب زیادی وجود دارد که می توانید با کمی دانش از تاریخچه Net انجام دهید، به عنوان مثال اینکه چگونه پس از تولد در مایکروسافت به یک پلتفرم متقابل تبدیل شد. این به علاوه کمی سی شارپ و دانستن برخی از بهترین روش ها و شما باید آماده باشید. فرصت ‌ها و مشارکت ‌های منبع باز زیادی وجود دارد که می ‌تواند شغل شما را از طریق بنیاد دات ‌نت که اخیراً توسط مایکروسافت خریداری شده است تقویت کند. این به شما کمک می‌کند تا برنامه ‌های عالی را بر روی شانه ‌های غول‌ های صنعت بسازید بیشتر آنها با ابزارهای موجود مانند Node، جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت و بسیاری از پروژه‌ های منبع باز ارائه شده توسط افراد دات‌ نت مانندXamarin برای توسعه برنامه ‌های موبایل خوب بازی می ‌کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در سوئیس هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده وب در سوئیس

کار و استخدام NET Developer. در سوئیس

اگر تازه شروع کرده اید، توصیه می شود با یک ویرایشگر متن ساده مانند Visual Studio Code شروع کنید و روی یک پروژه جانبی کار کنید تا اصول اولیه را با پسوند C# بیاموزید. اگر از وب لذت می برید، مانند بسیاری پیشنهاد می شود C# را به صورت آنلاین امتحان کنید و از یک ویرایشگر سی شارپ بر اساس Roslyn استفاده کنید مثال خوب Fiddle است. هر کتاب آموزشی یا آنلاینی در مورد سی شارپ بگیرید و کمی کدنویسی کنید. همچنین می ‌توانید فناوری ‌های دیگری مانند React، VueJS را وارد کنید و پروژه‌ ای را با استفاده از Yeoman شروع کنید.

اگر نمی‌توانید ترمینال را ترک کنید، می ‌توانید ابزارهای دستوری .NET Core را از طریق Chocolatey یا Homebrew نصب کنید تا به سرعت یک برنامه کنسول NET را از ابتدا داربست کنید. می‌توانید این کار را از MacOS، Windows یا Linux انجام دهید و روی زبان و چیزهایی تمرکز کنید که ممکن است به یادگیری موارد پیشرفته‌تر (نه چندان سخت) مانند LINQ، Entity Framework یا Tasks برای عملیات همگام‌سازی/انتظار کمک کند. به دنبال یک توسعه دهنده Net برای ساختن نرم افزار با استفاده از زبان ها و فناوری های چارچوب دات نت می توانید در این کشور کار کنید. شما برنامه های کاربردی را از ابتدا ایجاد می کنید، سیستم های موجود را پیکربندی می کنید و پشتیبانی کاربر را ارائه می دهید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه استخدام NET Developer. در سوئیس هستید:

نرخ بیکاریسال
21%2020
30%2021
26%2022

کار و استخدام NET Developer. در سوئیس

وظایف نت دولوپرها در سوئیس

براساس بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس پیش بینی می شود دانشگاه ها نیز ظرفیت جذب دانجشو در این رشته را افزایش دهند. در این نقش، شما باید بتوانید کدهای عملکردی را با چشم تیزبین برای تشخیص عیوب بنویسید. شما باید یک بازیکن تیمی و ارتباط دهنده عالی باشید. هدف شما همکاری با تیم های داخلی برای طراحی، توسعه و نگهداری نرم افزار خواهد بود. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در سوئیس را مطالعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به سوئیس و همچنین اخذ ویزا و اقامت سوئیس از طریق کار به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *