مهاجرت سرمایه گذاری در مکزیک

ویزای بازنشستگی مکزیک

با اخذ ویزای بازنشستگی مکزیک می توانید به این کشور مهاجرت کرده، اقامت این کشور را دریافت کنید و از خدمات رفاهی عالی این کشور بهره مند شوید. هنگامی که بیش از 6 ماه از تاریخ پیشنهادی خود برای انتقال به این کشور نگذشته باشید، مرحله بعدی این است که برای ویزای اقامت موقت یا دائم در کنسولگری این کشور در کشور خود از نزدیک به کنسولگری خود اقدام کنید. اگرچه ممکن است روند کار در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، اما در اکثر کنسولگری های این کشور سرراست است.

شواهد حکایتی زیادی وجود دارد که نشان می دهد برخی کنسولگری ها از دیگران راحت تر برخورد می کنند و مانند هر پروسه دیگری که شامل دیوان سالاری دولت است، صبر و آرامش به شما کمک می کند تا در روند ویزا حرکت کنید. کنسولگری ها در ساعات کار بسیار متفاوت است و برخی ویزای اقامت در همان روز را می دهند در حالی که برخی دیگر مدت زمان بیشتری را می گیرند. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تصمیم دارد تا درباره بازنشستگی در این کشور اطلاعات جامعی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بررسی ویزای بازنشستگی در مکزیک

این کشور به عنوان یک کشور مبلغ هنگفتی برای ارائه بازنشستگان دارد. شما می توانید اقلیم های مختلفی را انتخاب کنید، از آب و هوای شبیه بهار در تمام طول سال تا مکان های گرم و مرطوب دریا و گرمای خشک کویر اقلیم های مختلف این کشور می باشند. مکزیک با طیف وسیعی از انواع آب و هوا و توپوگرافی های متنوع، گزینه هایی را برای شما فراهم می کند. مطابقت با آب و هوایی که با آن احساس راحتی می کنید و مکان هایی که آن ها را به عنوان مکان های کوتاه برای زندگی در مکزیک در لیست کوتاه قرار می دهد، مهم است.

زیرساخت ها در مناطق پیشرفته مناسب است و مناطقی که احتمالا انتخاب می کنید به اندازه هر شهر یا شهر مدرن در کشور خود امن می باشند. در واقع مکزیک دارای سلاح گرم و چاقوهای کشنده است. از نظر آماری از بسیاری دیگر امن تر است. در خارج از مکزیکو سیتی و به دور از حلقه های مواد مخدر، جرم و جنایت خشن در این کشور نادر است. سرعت زندگی این کشور برای افرادی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی مکزیک را دارند، ایده آل است. شما می توانید آرام باشید و بازنشسته فعال باشید. در حالی که سطح استرس به هر فردی، فضای آرام مکزیک بستگی دارد. آب و هوای مطبوع، مردم صمیمی و فرهنگ استقبال محیط ایده آل برای زندگی با استرس کم را فراهم می کند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای بازنشستگی مکزیک

خارجیانی که می خواهند به طور نامحدود در این کشور بمانند باید شخصا برای ویزای بازنشستگی مکزیک در دفتر کنسولی نزدیک به محل اقامت خود درخواست دهند.

الزامات در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
درخواست ویزابه درستی تکمیل و امضاء شده
گذرنامهاصل و فتوکپی از صفحه اطلاعات شخصی
سند مهاجرتاصل و فتوکپی
عکس1 قطعه مانند عکس گذرنامه
پرداخت هزینه هاجهت صدور ویزا
اثبات حساب بانکی در این کشورسر نامه از بانک
اثبات حقوق بازنشستگی ماهیانهحداقل درآمده در طول 6 ماه حدود 1511£ (پوند) است.

اگر مدت اقامت مکزیک بیش از 4 سال را نتخاب کنید، می توانید برای ویزای اقامت دائم اقدام کنید. اگر با ویزای اقامت موقت به 4 سال رسیدید، می توانید به راحتی آن را به حالت دائمی تغییر دهید. وضعیت ویزای اقامت دائم به شما امکان می دهد در این کشور کار کنید. برای واجد شرایط بودن، باید صورت های سرمایه گذاری را با میانگین مانده ماهانه در 12 ماه گذشته 93000$ (دلار) یا درآمد خالص (یا بازنشستگی) ماهانه در 6 ماه گذشته حداقل 2300$ (دلار) نشان دهید.

مراقبت های بهداشتی در مکزیک برای بازنشستگان

مقامات این کشور به خوبی از شرایط مساعد و بازنشستگی این کشور آگاه هستند. بنابراین، اقدامات ویژه ای به منظور تسهیل در اسکان سالمندان و سهولت زندگی آن ها از نظر اسکان، مراقبت های بهداشتی و غیره اعمال شده است. بنابراین، افراد مسن خارجی می توانند با توجه به نیاز خود و همچنین داروخانه ها و سایر خدمات مراقبت های بهداشتی. در مورد عملیات پرهزینه، به خارجیان توصیه می شود قبل از عزیمت خود در یک بیمه بین المللی در کشور خود مشترک شوند. خدمات تأمین اجتماعی بعضی از کشورها ممکن است شرایط ویژه ای را ارائه دهند. توصیه می شود پیش از این در مورد این موارد استعلام بگیرید.

هزینه زندگی در مکزیک

هزینه زندگی در مکزیک یکی از فاکتورهای مهمی است که جهت اخذ ویزای بازنشستگی مکزیک و مهاجرت به این کشور باید در نظر گرفت. هزینه زندگی در این کشور کمتر از ایالات متحده، کانادا و اروپا است. به ویژه برای مواردی که در زیر لیست شده اند ارزان می باشند:

  • میوه ها
  • سبزیجات و سایر مواد اصلی غذایی
  • کالاهای پخته شده
  • سایر اقلام مختلف مواد غذایی

حمل و نقل عمومی محلی و ملی معمولا از نظر هزینه ای کمتر از ایالات متحده و کانادا و بسیار کمتر از اروپا است. رقابت در بازار هواپیمایی داخلی مکزیک معرفی شده است و خطوط هوایی ارزان قیمت تفاوت چشمگیری در کرایه سفرهای هوایی داخلی در مسیرهای محبوب ایجاد می کنند، که قبل از حضور واقعی رقابت نسبتا گران بودند.

پایتخت این کشور مکزیکوسیتی است. نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در این شهر را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در مالتا

قیمت برق نسبتا زیاد است مگر اینکه مصرف ماهانه شما زیر یک سطح مشخص باقی بماند. در این صورت یارانه دولت می تواند هزینه های برق شما را بسیار پایین نگه دارد. قیمت خدمات تلفن در این کشور در حال تغییر است که اصلاحات قانونی اعمال شده در طی سال 2014 و اوایل 2015 باعث شده تماس تلفنی از تلفن ثابت نسبت به گذشته در مکزیک کمتر باشد. آب لوله کشی شده به خانه شما نسبتا ارزان است. اما همیشه قابل آشامیدن نیست.

در نتیجه، بیشتر مردم آب بطری را اغلب در ظرف های 20 لیتری خریداری می کنند. کیفیت زندگی شما در این کشور بهبود می یابد. کارها طولانی تر می شوند. بنابراین، باید یاد بگیرید سرعت خود را کم کنید. کالاها و خدمات هزینه کمتری دارند. برای مهاجرت به مکزیک، متقاضیان عزیز می توانند با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مشاوران این موسسه راهنمایی بخواهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *