مهاجرت سرمایه گذاری در مجارستان

ویزای بازنشستگی مجارستان

ویزای بازنشستگی مجارستان یکی از روش های اخذ اقامت این کشور بوده که در بین افراد خارجی به خصوص میان سالان مورد توجه قرار گرفته است. در 30 سال گذشته، این کشور تغییرات چشمگیری را تجربه کرد. این کشور کمونیستی کاملا وابسته به اتحاد جماهیر شوروی بود. به محض فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و پایان کمونیسم، مجارها با سرمایه داری آشنا شدند. اما آن ها نمی دانستند که با آن و در مورد آن چه کنند. این کشور به اقتصاد بازار تبدیل شد و کسانی که می دانند چگونه واکنش نشان دهند و چه کاری انجام دهند، ثروتمند شدند و کسانی که تصوری از کارآفرینی نداشتند فقیر و گم شدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را جهت اطلاع رسانی درباره موضوع ویزای بازنشستگی مجارستان آماده کرده است.

بررسی ویزای بازنشستگی مجارستان

اروپا مقاصد جذاب مختلفی را برای کسانی که می خواهند در اروپا بازنشسته شوند ارائه می دهد. بسیاری از آن ها آب و هوای قاره ای یا مدیترانه ای را ترجیح می دهند. بنابراین، ایتالیا، توسکانی، فرانسه یا اسپانیا همه محبوب می باشند. جدا از آب و هوا، زیرساخت ها اغلب یک عامل مهم در نظر گرفته می شود. به معنی نه تنها وسیله حمل و نقل، بلکه سیستم مراقبت های بهداشتی و امکانات تفریحی موجود نیز می باشد.

اگر قصد دارید در اروپا بازنشسته شوید، ویزای بازنشستگی مجارستان یکی از بهترین گزینه ها می باشد. موقعیت مکانی اروپایی مرکزی و زیرساخت های مناسب، اگر می خواهید از سایر پایتخت های اروپا بازدید کنید، واقعا راحت است. در عین حال، هزینه های زندگی در این کشور به طور قابل توجهی کمتر از هزینه های اروپای غربی است. در حالی که آب و هوا به همان خوبی است و کالاهای مصرفی مشابه در دسترس است. این کشور همچنین به دلیل حمام و آبگرم مشهور است. در حالی که سیستم مراقبت های بهداشتی نیز بسیار پیشرفته است.

برنامه ویزای بازنشستگی در مجارستان

برنامه ویزای بازنشستگی مجارستان مشابه برنامه بازنشستگی کانادا است. بیشتر افراد شاغل و خود اشتغالی در این کشور را شامل می شود. برای واجد شرایط شدن در برنامه بازنشستگی این کشور، معمولا باید حداقل چند سال در برنامه مشارکت داشته باشید. اگر برای حداقل دوره، برای دریافت مزایای پیری این کشور و در شرایط خاص، مزایای بازماندگان تحت توافق نامه در برنامه مشارکت نکرده باشید، این کشور دوره های کمک به برنامه بازنشستگی کانادا و دوره های اقامت در کانادا را در نظر می گیرد بعد از سن 18 سالگی به عنوان دوره هایی که تحت برنامه بازنشستگی این کشور اعتبار می گیرند. برای تعیین صلاحیت مزایای معلولیت مجارستان و در شرایط خاص، مزایای بازماندگان، مجارستان دوره های مشارکت در برنامه بازنشستگی کانادا را به عنوان دوره هایی که در برنامه بازنشستگی مجارستان اعتبار دارد، در نظر می گیرد.

اقامت در مجارستان

مستمری بگیران خارجی پس از 3 سال زندگی بدون وقفه در این کشور می توانند درخواست اقامت دائم کنند. آن ها باید اثبات کنند که 10000€ (یورو) در یک بانک محلی همراه با گواهی بازنشستگی، اثبات پرداخت صندوق بازنشستگی و مالکیت املاک دارند. سریع ترین و راحت ترین راه برای اخذ مجوز اقامت دائم، سرمایه گذاری 300000€ (یورو) در اوراق قرضه دولت این کشور است. این سرمایه گذاری شما را واجد شرایط دریافت اجازه اقامت دائم می کند که برای همیشه معتبر خواهد بود. شما فقط باید آن را هر 5 سال یک بار تمدید کنید. پس از 5 سال، سرمایه گذاری به شما بازگردانده می شود.

بنابراین، هزینه واقعی این کار فقط 60000€ (یورو) هزینه فرآیند است. درباره برنامه مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری پیشنهاد می کنیم مقاله آن را مطالعه نمایید. روش سریع و راحت دیگر تشکیل شرکت مجارستانی است. مهاجرت تجاری زمانی است که شما یک شرکت در این کشور تأسیس می کنید و به شما اجازه اقامت می دهند. زیرا، حضور شما در این کشور برای فعالیت الزامی است. در صورت لزوم، راهنمایان می توانند در راه اندازی شرکت یا در کل مراحل مهاجرت تجاری به شما کمک کنند.

مالیات در مجارستان

مالیات یک فرد در این کشور به وضعیت اقامت بستگی دارد. اگر فردی مقیم باشد، درآمد جهانی باید در اظهارنامه مالیاتی سالانه اعلام شود. افراد غیر مقیم از درآمد خود از منابع این کشور مالیات می گیرند. قوانین اقامت کاملا مشابه قوانین پیمان مالیات بر درآمد تعیین می شود. بیشتر دسته های درآمد جمع می شوند، اما دسته های خاصی به طور جداگانه مالیات می گیرند (مانند سود سهام و سود سرمایه). در صورت گذراندن بیش از 183 روز در این کشور، مسافران تجاری طولانی احتمالا اقامت در نظر گرفته می شوند. اگر آن ها کمتر از 60 ماه وقت صرف کنند، از قوانین معاهده برای تعیین بدهی مالیاتی استفاده می شود. درآمد اشتغال اگر از طریق این کشور پرداخت شود یا کار برای یک نهاد مجارستانی انجام شود از منابع این کشور حاصل می شود.

هزینه زندگی در مجارستان

یکی از مواردی که باید برای اخذ ویزای بازنشستگی مجارستان در نظر داشته باشید، هزینه زندگی در مجارستان می باشد. برآورد تعداد مهاجران خارج از کشور در این کشور از 30000€ تا 60000€ (یورو) متغیر است و در بوداپست تعداد کافی برای حمایت از روزنامه های تجاری به زبان انگلیسی وجود دارد. بنابراین، اگر بخواهید به اینجا منتقل شوید، تنها نخواهید بود. خارج از پایتخت مهاجران بسیار کمتری وجود دارند. اما این ضرر احتمالی با هزینه پایین زندگی جبران خواهد شد.

موارد زیر بین 10% تا 35% هزینه زندگی شما را دربر می گیرد:

  • قیمت اجاره
  • مواد غذایی
  • وعده های غذایی رستوران

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در پایتخت این کشور یعنی شهر بوداپست را نشان می دهد:

جدول زیر می تواند شما را درباره قیمت اقلام ضروری و روزانه که برای زندگی در این کشور به آن نیاز پیدا خواهید کرد، آورده شده است:

اقلامهزینه به فورینت
12 عدد تخم مرغ12.50HUF
2 کیلو گرم مرغ38.75HUF
1 قرص نان9.50HUF
1 لیتر شیر8.50HUF
خدمات (ماهانه)165HUF

مهاجرت به مجارستان برای کسانی که قصد دارند برنامه بازنشستگی را دریافت کنند، بهترین انتخاب می باشد. چنانچه قصد دارید از این روش به این کشور یا سایر کشورهای دیگر مهاجرت کنید، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را در این امر هدایت کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *