مهاجرت سرمایه گذاری در موناکو

ویزای بازنشستگی موناکو

ویزای بازنشستگی موناکو در بین افراد خارجی که قصد دارند در کشورهای خارجی بازنشسته شوند، یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این کشور، کشوری کوچک واقع در ریویرای فرانسه است که شهرت زیادی دارد. سواحل نفیس، آب و هوای معتدل و شهرت بدنام مونت کارلو سرمایه گذاران ثروتمند، مسافران و افراد مشهور را به خود جلب کرده است. این کشور حدود 33000 نفر ساكن دارد كه متشكل از اتباع موناکو و خارج از فرانسه، ایتالیا، انگلیس، ایالات متحده، كانادا، استرالیا و آفریقای جنوبی است و باعث می شود این کشور واقعا خانه ای دور از خانه برای بسیاری از اتباع خارجی باشد.

این کشور با زبان فرانسوی به عنوان زبان رسمی خود و انگلیسی و ایتالیایی که به طور گسترده در مدارس صحبت می شود و از آن ها تدریس می شود، از یک جامعه کاملاً چندفرهنگی و چندزبانه برخوردار است. این کشور دارای سیستم های عالی مدرسه ای، راه های حمل و نقل کاملا تثبیت شده و اقتصاد پر رونق است. به دلیل این مزایا، سرمایه گذاران خارجی برای انتقال پول و خانواده خود به این کشور به عنوان مقصد مورد نظر خود روی آورده اند. در ادامه این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی ویزای بازنشستگی این کشور، مزایای ویزای بازنشستگی موناکو را برای شما عزیزان بازگو خواهد کرد.

بررسی ویزای بازنشستگی موناکو

مردم اغلب آرزو دارند که در یک کشور خارجی بازنشسته شوند. بازنشستگی در یک کشور خارجی فقط برای کشف جهان می تواند برای بسیاری از افراد به همان اندازه هیجان انگیز و پرماجرا باشد. اروپا برای اکثر مهاجران بریتانیایی و آمریکایی مقصد اصلی بازنشستگی بوده است. اروپا واقعا زیباترین چشم اندازهای زیبا و سواحل آفتابی را دارد و بازنشستگی ارزان نیست و می تواند بسیار گران باشد. سوئیس، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، مالتا، این کشور و فرانسه محبوب ترین کشورها هستند که بسیار ترجیح داده می شوند. ویزای بازنشستگی موناکو یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور است. در اکثر کشورهای اروپایی، حداقل به 1500€ تا 2500€ (یورو) ماهانه برای هزینه های اسکان و زندگی نیاز خواهید داشت، بسته به کشور و اجازه اقامت شما اجازه کار یا اشتغال در آنجا را نمی دهد.

از نظر مالی باید خودکفا باشید. بیمه درمانی یک بیمه اجباری است. عادت به یک مکان جدید، آب و هوای جدید و کشور جدید به همین راحتی نیست و بسیاری از مردم شرایط خوبی ندارند. همیشه بهتر است در مورد کشوری که قبلا در آنجا سفر کرده اید و زمان کافی را گذرانده اید، کاملا تحقیق کرده و آن را انتخاب کنید. اگر به کشور نرفته اید، حداقل برای شناختن برنامه ریزی سفرهای کوتاه مدت داشته باشید و دیدگاه شما تغییر کند. اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان را دارید، قبل از اینکه متعهد به خرید شوید، ابتدا چند ماه اجاره کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید ملک در موناکو را مطالعه نمایید.

مزایای اخذ ویزای بازنشستگی موناکو

عوامل بسیاری وجود دارد که باید قبل از بازنشستگی در یک کشور اروپایی در نظر گرفته شود و مهم ترین آن ها مراقبت های بهداشتی است و اغلب نادیده گرفته می شود.

مهم ترین مزایای اخذ ویزای بازنشستگی موناکو عبارتند از:

  • امکانات بهداشتی و درمانی
  • ایمنی و امنیت در کشور
  • هزینه های اسکان و زندگی
  • اجازه اقامت با توجه به مدت اقامت
  • اشتغال و کار برای همسر یا فرزندان
  • خانواده و افراد تحت تکفل
  • نیازهای کسب و کار
  • آموزش و تحصیل برای فرزندانتان
  • حمل و نقل
  • محدودیت های سفر یا ویزا
  • برنامه ریزی مالیاتی
  • جامعه خارجی

اقامت موناکو

این کشور، کشوری مستقل واقع در ریویرا فرانسه است و به دلیل شهرت خود به عنوان یک مرکز تجاری و اقتصادی پر رونق شهرت دارد. این کشور به عنوان یکی از ایده آل ترین مکان های اقامتی برای هر کسی که مایل به اقامت در یک مکان امن اروپایی با امکانات تفریحی با کلاس عالی، آب و هوای مطبوع و سیستم مالیاتی مطلوب باشد، در نظر گرفته شده است. اقامت در موناکو در بین افراد خارجی شهرت یافته است. ساکنان این کشور از هیچگونه مالیات بر درآمد شخصی بهره مند نمی شوند.

این امر این کشور را به عنوان گزینه اصلی برای افراد با ارزش بالا که می خواهند به عنوان محل زندگی اصلی خود به این کشور نقل مکان کنند، انتخاب می کند. مدیران تجاری بین المللی، سرمایه گذاران، افراد برجسته و همچنین شهروندان مرفه در سراسر جهان اقامت یا تابعیت جایگزین را ابزاری قدرتمند برای برنامه ریزی مالیاتی بین المللی و یک شبکه ایمنی در صورت غیرقابل تحمل شدن شرایط زندگی در خانه می دانند.

هزینه زندگی در موناکو

با توجه به وضعیت ثروتمند این کشور، هزینه زندگی در موناکو برای اتباع خارجی نیز بسیار بالا ارزیابی می شود. با این حال، برای مهاجران این امکان نیز وجود دارد که در این کشور در یک طبقه متوسط و متوسط زندگی کنند. گفته می شود قیمت کالاها و خدمات روزمره تقریبا هم تراز با شهرهای فرانسه مانند پاریس است.

برای مهاجران که به دنبال یک آپارتمان مناسب تر از نظر اقتصادی هستند، شهرهای مرزی فرانسه یک گزینه عالی است. برخی از این شهرها شامل بوسولئیل،Cap d’Ail ، Eze یا Roquebrune Cap Martin است. این شهرهای فرانسوی آپارتمان هایی را ارائه می دهند که مقرون به صرفه تر از آپارتمان های این کشور می باشند، بدون اینکه کیفیت آن ها به خطر بیفتد.

متوسط قیمت اجاره در این کشور در جدول زیر آمده است:

نوع آپارتمانقیمت به دلار
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهربین 6000$ تا 6200$
آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهربین 4190$ تا 4300$
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهربین 16330$ تا 16500$
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهربین 11500$ تا 12000$

برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور دارند، در نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در این کشور آورده شده است:

توزیع هزینه زندگی در موناکو

توزیع هزینه زندگی در موناکو

 

این کشور افراد ثروتمند و با نفوذی را از سراسر جهان جذب کرده است. کسانی که در اینجا به خرید املاک و مستغلات می پردازند، یک تجارت منظم را توسعه می دهند، استراحت می کنند، سرمایه گذاری می کنند. داشتن یک آپارتمان یا کل خانه در یک این کشور، جایی که زمین مانند طلا است، با توجه به معیارهای موفقیت مدرن، بسیار معتبر است. شما عزیزان چنانچه به اطلاعات بیشتر درباره شرایط و مدارک لازم جهت اخذ ویزای بازنشستگی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *