شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت کانزاس آمریکا

ساعت کانزاس آمریکا

ساعت کانزاس آمریکا که یکی از ایالات متحده می باشد با دیگر ایالات متحده تفاوت ساعت دارد. کانزاس زمانی به عنوان مرکز کشاورزی دیده می شد. حدود نه دهم مساحت این ایالت هنوز برای مقاصد کشاورزی استفاده می شود.ویچیتا، بزرگترین شهر این ایالت، به دلیل موقعیت دیرینه اش به عنوان مرکز اصلی تولید هواپیماهای عمومی هوانوردی، به طور محلی به عنوان پایتخت هوایی جهان شناخته می شود. گردشگری، خدمات مالی و دولت نیز بخش های عمده اشتغال هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و تحصیلات عالیه در ایالت کانزاس آمریکا مشاور شماست.

مهاجران اولیه کانزاس اصولاً نیوانگلندی های ضد برده داری از تبار بریتانیایی بودند. پس از جنگ داخلی آمریکا و با ساخت راه ‌آهن، بسیاری از ساکنان اروپای مرکزی با وعده ایجاد مشاغل و زمین ‌های آزاد در پایان کار جذب شدند. جوامع کوچکساکنان آن شهروندانی با اصل و نسب عمدتاً روسی، بوهمیایی، آلمانی یا اسکاندیناویایی هنوز در این ایالت وجود دارند. زبان‌ های اصلی تا حد زیادی ناپدید شده ‌اند، هر چند اینجا و آنجا خدمات کلیسا هنوز به آلمانی یا سوئدی برگزار می ‌شود، و تعداد کمی از جوامع هر سال جشنواره ‌هایی را برگزار می‌ کنند که در آن راه‌ های عامیانه، غذاها و زبان‌ های قدیمی به نمایش گذاشته می ‌شود.

معرفی ایالت کانزاس آمریکا

کانزاس از شمال به نبراسکا، از شرق به میسوری، از جنوب به اوکلاهاما و از غرب به کلرادو محدود می شود. کانزاس در 29 ژانویه 1861 در میان مناظر روبه‌رشد دشت‌های بزرگ قاره آمریکای شمالی به سی و چهارمین ایالت تبدیل شد. در آن سال پایتخت در واقع درتوپکا با انتخابات مردمی، با 2700 رای از لارنس پیشی گرفت. نام این ایالت از نام کانسا یا کاو گرفته شده است که نام آن از عبارتی به زبان سیوان به معنای “مردم باد جنوب” گرفته شده است. مرکز جغرافیایی 48 همپایه ایالات متحده با یک شفت سنگ آهک و یک پرچم در مرتعی در نزدیکی لبنان، کانزاس، نزدیک به مرز نبراسکا مشخص شده است. حدود (65 کیلومتر) به سمت جنوب، مرکز مغناطیسی یا ژئودتیکی توده زمینی آمریکای شمالی است. این نقطه مرجع برای تمام نقشه برداری زمین در ایالات متحده، کانادا و مکزیک است.

کانزاس دارای سیستم راه آهن عالی برای حمل و نقل شرقی-غربی است، اما، به جز در شرق، دارای خطوط شمالی-جنوبی کمتری است. همین را می توان در مورد بزرگراه های آن نیز گفت. استثناها، جاده تک عوارضی ایالت، کانزاس Turnpike، که بین کانزاس سیتی و خط اوکلاهما در جنوب ویچیتا قرار دارد، و بین ایالتی 135 است. اگرچه کانزاس بیش از 350 فرودگاه عمومی و خصوصی دارد و توسط چندین شرکت هواپیمایی خدمات رسانی می شود، تنها فرودگاه اصلی است. در ایالت با خدمات بین قاره ای در ویچیتا است. فرودگاه بین المللی کانزاس سیتی، در کانزاس سیتی، میسوری، فرودگاه اصلی است که به منطقه شرقی کانزاس-غربی میسوری خدمات رسانی می کند.

در لیست زیر شاهد دانشگاه های ایالت کانزاس هستید:

  • دانشگاه ایالتی فورت هایس
  • دانشگاه ایالتی پیتسبورگ
  • دانشگاه ایالتی امپوریا
  • دانشگاه ایالتی کانزاس
  • دانشگاه ایالتی ویچیتا

فصول و ساعت کانزاس آمریکا

در پاییز، دما معمولاً بسیار خوب است. آب و هوا ممکن است از روز به روز متفاوت باشد، اما اکثر دانش‌آموزان با پوشیدن پیراهن ‌های آستین کوتاه و لباس‌ های کوتاه یا شلوارک راحت هستند. در روزهای سرد، ممکن است برای گرم نگه داشتن یک ژاکت یا گرمکن سبک لازم باشد. دما در پاییز معمولاً بین است. ماه نوامبر معمولاً زمانی است که متوجه تغییر آب و هوا می شوید و روزها به تدریج خنک تر می شوند. ممکن است به آستین و شلوار بلند، چند لایه لباس و یک ژاکت نیاز داشته باشید. وقتی هوا در سردترین حالت خود قرار دارد، برای گرم نگه داشتن مانتو، کلاه و دستکش ضروری است. در اوج زمستان، دمای کانزاس اغلب زیر صفر است. دمای سرد معمولا حداقل تا فوریه ادامه دارد، اما می تواند بسیار طولانی تر باشد.

همچنین لازم به ذکر است که معمولا روزهایی وجود دارد که در ماه های زمستان هوا گرم است، اما نباید پیش بینی کرد که این هوای گرمتر بیش از یک هفته طول بکشد. آب و هوای بهاری معمولا از ماه مارس شروع می شود. بهار اغلب باران و آب و هوای شدید مانند رعد و برق دارد، بنابراین ایده خوبی است که یک چتر یا بارانی داشته باشید. آب و هوا در طول روز در فصل بهار به سرعت تغییر می کند، بنابراین بهتر است چند لایه لباس بپوشید و برای همه نوع آب و هوا آماده باشید. دما در طول تابستان در کانزاس می تواند بسیار گرم با سطوح رطوبت بالا باشد. اکثر دانشجویان دانشگاه شلوار کوتاه با پیراهن های آستین کوتاه و صندل می پوشند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دما ایالت کانزاس آمریکا می باشید:

میانگین سالانه دما به سانتی گرادبارندگی سالانه به اینچمیانگین دما در تابستان به سانتی گرادمیانگین دما در زمستان به سانتی گراد
1320-4029-10

اختلاف ساعت کانزاس آمریکا و ایران

با توجه به اینکه بازار کار پزشکی در آمریکا که مناسب است نرخ اشتغال در این حوزه بالا است. اگر در کانزاس سیتی هستید و قصد برقراری ارتباط تلفنی و یا تماس تصویری آنلاین را دارید معمولا باید در ساعت خارج از ساعات اداری آن را انجام دهید. بنابراین، کسانی که در کانزاس سیتی هستند باید بین ساعت 23:30 تا 8:30 صبح هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، زیرا این ساعات کاری معمولی از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر برای کسانی است که در تهران هستند. از طرف دیگر، کسانی که در تهران هستند و به دنبال تماس با افراد در کانزاس سیتی هستند، بهتر است جلسات را بین ساعت 6:30 بعد از ظهر تا 3:30 معین کنند به دلیل اینکه این محدوده زمانی مشترک است.

در نمودار شاهد ملیت مهاجران در ایالت کانزاس هستید:

ملیت مهاجران در ایالت کانزاس

ساعت تگزاس آمریکا نیز با کانزاس تفاوت ساعتی دارد. یا بالعکس اگر در تهران هستید باید بین ساعت 6:30 بعد از ظهر تا 3:30 صبح هماهنگی های لازم را انجام دهند، زیرا این ساعات کاری معمولی، 9 صبح تا 6 بعد از ظهر برای کسانی است که در کانزاس سیتی هستند. از طرف دیگر، کسانی که در کانزاس سیتی هستند و به دنبال تماس با آنها در تهران هستند، بهتر است جلسات را بین ساعت 11:30 شب تا 8:30 صبح برنامه ریزی کنند زیرا به احتمال زیاد در آن زمان نیز در محل کار خود خواهند بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *