شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت اینورکارگیل نیوزلند

ساعت اینور کارگیل نیوزلند

ساعت اینورکارگیل نیوزلند با ساعت دیگر شهرهیا نیوزلند اختلاف کمی دارد که در این مقاله به بررسی آن برای متقاضیان می پردازیم. اینورکارگیل، پایتخت ساوت لند، شهری مسطح و بزرگ است که فقط چند دقیقه با ساحل فاصله دارد. ساحل Oreti تنها ده دقیقه با ماشین از SIT فاصله دارد. این شهر جمع و جور است و به راحتی می توانید راه خود را پیدا کنید و از خریدهای عالی، کافه های پر جنب و جوش، رستوران ها و بارها، جاذبه های فرهنگی و ذخایر طبیعی و پارک های برجسته لذت ببرید. خود شهر دارای طیف وسیعی از میراث و امکانات فرهنگی از جمله تئاتر مدنی، موزه و گالری هنری و پارک کوئینز است. تنوع و تعداد بناهای میراثی در مرکز شهر به شخصیت اینورکارگیل افزوده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اینورکارگیل مشاور شماست.

این شهر که به دلیل ساعات طولانی روز تابستان، گرگ و میش های باشکوه و فراوانی مهم ترین منبع طبیعی ما – آب، به عنوان “شهر آب و نور” شناخته می شود، نشان دهنده اهمیت بخش کشاورزی است که از آن پشتیبانی می کند. بر اساس محصولات اولیه، Invercargill در حمایت از صنایع لبنی پررونق، که به نوبه خود بخش مهندسی مشهور ما را به سمت افزایش سطوح نوآوری و تعالی سوق می دهد، حیاتی است. هزینه های اسکان و زندگی در اینورکارگیل به طور قابل توجهی کمتر از سایر شهرهای بزرگ نیوزلند است به دلیل فراوانی زمین های موجود برای مسکن و شکل های ملایم زمین، به معنی سهولت نسبی مسکن و ساخت و ساز زیرساخت.

معرفی اینورکارگیل نیوزلند

اینورکارگیل، شهر، شورای منطقه ای ساوت لند، جزیره جنوبی، نیوزلند است. Invercargill در جنوبی ترین قسمت جزیره جنوبی در امتداد قرار دارد. این شهر که مرکز خدمات صنایع کشاورزی منطقه است، در دشتی واقع شده است که از شمال، شرق و غرب امتداد دارد. در جنوب، خور به تنگه فوو منتهی می شود که جزیره جنوبی را از جزیره استوارت جدا می کند. تا زمان ورود اروپاییان به این منطقه، مائوری ها قرن ها در این منطقه ساکن بودند. کاپیتان جیمز کوک و خدمه ‌اش اولین کسانی بودند که در سال 1770 در نوک جنوبی جزیره جنوبی از جمله تنگه فووو دریانوردی کردند و 3 سال بعد دوباره از آنجا گذشتند. منطقه ای که امروزه اینورکارگیل نامیده می شود، توسط شرکت نیوزلند در سال 1853 در قراردادی به نام خرید موریهیکو از مائوری ها خریداری شد.

اینورکارگیل مرکز یک منطقه پرورش گوسفند و لبنیات است و دارای کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی، تأسیسات فرآوری پشم، کارخانه‌های چوب بری، نازک کاری، انبارداری و کارخانه‌های مهندسی است. فرودگاه شهر که تقریباً در فاصله 2 مایلی (3 کیلومتری) از مرکز شهر قرار دارد، ارتباطات داخلی را فراهم می کند. به جزیره استوارت می توان از طریق هوا از اینورکارگیل یا با کشتی از بندر بلوف، در حدود 27 کیلومتری جنوب شهر، به جزیره استوارت رسید. مؤسسات فرهنگی برجسته شهر عبارتند از: گالری هنری اندرسون پارک، خانه سابق نئوگرجستانی یک تاجر مشهور محلی که اکنون آثار هنرمندان نیوزلند را در خود جای داده است. موزه و گالری هنر ساوت لند؛ و تعدادی کلیسا، خانه ها و ساختمان های اداری تاریخی.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در اینورکارگیل نیوزلند هستید:

نرخ بیکاری در اینورکارگیل نیوزلند

فصول و ساعت اینور کارگیل در نیوزلند

در اینورکارگیل، تابستان‌ها خنک است. زمستان ها کوتاه و بسیار سرد است. و در تمام طول سال مرطوب، باد و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 37 درجه فارنهایت تا 65 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 30 درجه فارنهایت یا بالاتر از 73 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از اینورکارگیل برای فعالیت در هوای گرم، از اواسط ژانویه تا اواخر فوریه است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 7 دسامبر تا 19 مارس، با میانگین دمای روزانه بالای 62 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در اینورکارگیل ژانویه است که میانگین دمای آن 65 درجه فارنهایت و کمینه آن 51 درجه فارنهایت است. در اینورکارگیل، میانگین درصد آسمان پوشیده شده توسط ابرها تغییرات فصلی ملایمی را در طول سال تجربه می‌کند.

بارش و ساعت اینورکارگیل در نیوزلند

بارش و ساعت اینورکارگیل در نیوزلند

بخش روشن تر سال در اینورکارگیل حدود 11 آگوست آغاز می شود و 7 ماه طول می کشد و در حدود 8 آوریل به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در اینورکارگیل فوریه است که در طی آن به طور متوسط 50% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 8 آوریل شروع می شود و به مدت 4.1 ماه ادامه دارد و در حدود 11 اوت به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در اینورکارگیل ماه می است که در طی آن آسمان به طور متوسط در %61 مواقع ابری یا ابری است. در میان روزهای مرطوب، ما بین روزهایی که باران را به تنهایی تجربه می کنند، برف به تنهایی یا مخلوطی از این دو را تشخیص می دهید. ماه مه با بیشترین تعداد روزهای باران به تنهایی در اینورکارگیل با میانگین 12 روز می باشد.

امتیاز بندی اسکیل ورکر نیوزلند یک مطلب کامل و جامع در این زمینه است. در جدول زیر شاهد میزان بارش در ماه های مختلف در اینورکارگیل هستید:

ماهمیزان بارش به اینچ
ژان4/0
فوریه3/3
مارس3/2
آوریل3/0
می3/4
ژوئن3/0
ژوئیه2/4
اوت2/4
سپتامبر2/7
اکتبر3/2
نوامبر3/1
دسامبر3/6

بارش و ساعت اینورکارگیل در نیوزلند

اختلاف ساعت اینورکارگیل با ایران

فاصله تا تهران از اینورکارگیل: 1474159 کیلومتر است. زمان اینورکارگیل 7 ساعت 30 دقیقه جلوتر از تهران است. اینورکارگیل که از جاذبه های گردشگری نیوزلند است شبکه‌ای از پیاده‌ روی ‌های تاریخی، پارک ‌ها، و مسیرهای طبیعی دارد. پارک اصلی، کوئینز پارک، دارای باغ پرندگان و گل رز. برج آبی آجری شاخص اینورکارگیل که توسط یک گنبد پوشیده شده است، می ‌تواند برای تماشای منظره‌ای زیبا از شهر بالا رود. ورزش موضوع اصلی شهر است و امکانات ورزشی فراوانی دارد، از جمله یک استادیوم سرپوشیده و دوچرخه ‌سواری، استخر با اندازه المپیک و پارک‌ ها و زمین ‌های ورزشی بی‌شماری. منطقه تفریحی اصلی، سندی پوینت، بیش از 2000 هکتار زمین تفریحی دارد و برای تفریحات معمولی و سازماندهی شده، از جمله مسیرهای پیاده روی و دویدن، مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان، اسب سواری، فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری نیوزلند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *