شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت اوکلند نیوزلند

ساعت اوکلند نیوزلند

ساعت اوکلند نیوزلند که بزرگ ترین شهر این کشور است برای افرادی که شرکا تجاری در این شهر دارند حائز اهمیت است. اقتصاد اوکلند حدود دو پنجم تولید ناخالص داخلی نیوزیلند را در اوایل دهه 2020 تشکیل می داد. در میان کلان شهرهاصنایع اصلی عبارتند از خدمات حرفه ای، علمی و فنی، خدمات مالی و تولید. بخش غذا و نوشیدنی در اوکلند به ویژه گوشت،و محصولات لبنی، همراه با مواد مغذی و فعال ‌های زیستی بزرگترین خوشه تولیدی در این کشور را تشکیل می ‌دهند. اوکلند همچنین مرکز صنعت فیلم و تلویزیون پر جنب و جوش نیوزلند است. یک کارخانه بزرگ آهن و فولاد در گلنبروک وجود دارد. دوونپورت، در بخش نورث شور، پایگاه اصلی نیروی دریایی و اسکله برای نیوزیلند است. یک خط لوله گاز طبیعی از میدان مائویی به اوکلند می رود.

مناظر متنوع اوکلند فرصت های بی شماری را برای غوطه ور شدن در طبیعت فراهم می کند. در غرب، جنگل ‌های بارانی بومی سرسبز از تپه ‌ها فرو می ‌رود تا در سواحل ماسه ‌ای سیاه چشمگیر با دریا روبرو شود، در حالی که سواحل شنی طلایی شرق با درختان پوهوتوکاوا با گل ‌های قرمز حاشیه‌ای دارد. در شمال، تپه ‌ها با خطوط ساحلی خیره ‌کننده برخورد می ‌کنند. در جنوب، باغ‌ های روستایی زیبا، جنگل ‌های دست نخورده و خلیج ‌های آرام را برای کاوش خواهید یافت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای نیوزلند و تحصیل در اوکلند مشاور شماست.

معرفی اوکلند نیوزلند

اوکلند، شهر شمال مرکزی جزیره شمالی، نیوزیلند است. پرجمعیت ترین شهر کشور و بزرگترین بندر آن، اوکلند، تنگه باریکی را بین بندر وایتماتا در خلیج هاوراکی/ تیکاپا موآنا (شرق) و بندر مانوکائو (جنوب غربی) اشغال می کند. در سال 1840 توسط فرماندار ویلیام هابسون به عنوان پایتخت دولت استعماری تأسیس شد و به نامجورج ادن، ارل اوکلند ، اولین لرد بریتانیایی دریاسالاری و بعداً فرماندار کل هند تبدیل شد. گسترده ترین منطقه شهری در نیوزیلند، اوکلند همچنین دارای بیشترین تمرکز بومیان در کشور است. مائوری و دارای تعداد زیادی پلینزی از جزایر دیگر در جنوب اقیانوس آرام است. زمانی که اروپایی ها در اوایل قرن نوزدهم وارد شدند، این منطقه پرجمعیت مائوری بود. سکونتگاه های اروپایی عمدتاً در اطراف سواحل خلیج هاوراکی تیکاپا موانا قرار داشتند.

اوکلند که در سال 1851 به عنوان یک منطقه ثبت شد، پایتخت باقی ماند تا اینکه در سال 1865 توسط شهر ولینگتون جایگزین شد. این شهر در آن زمان نزدیک به 10000 مهاجر اروپایی داشت و شهر اوکلند به زودی به مرکز اداری، نظامی و تجاری کل مناطق داخلی کشاورزی تبدیل شد. استان اوکلند در سال 1876 لغو شد. بسیاری از مناطق داخلی برای کشاورزی پاکسازی شده است، اگرچه لبنیات و پرورش گوسفند نیز مهم هستند. صادرات اصلی بنادر اوکلند شامل فولاد، الوار، محصولات کاغذی، لبنیات، گوشت، میوه و سبزیجات، پشم و پوست است. محصولات نفتی، آهن و فولاد، شکر خام، میوه، گندم، فسفات، گوگرد، ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری و مواد شیمیایی وارد می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در اوکلند نیوزلند می باشید:

نرخ بیکاری در اوکلند نیوزلند

فصول و ساعت اوکلند نیوزلند

بهار زمان شادی در اوکلند است. همانطور که خورشید از خواب زمستانی بیرون می آید تا شهر را از زمستان سرد و بارانی نجات دهد، لبخندها به چهره ها باز می گردند، اوکلند در طول هفته بازارهایی دارد که سر به فلک می کشند و بهار بهترین زمان برای بررسی آنهاست. بازار فرانسوی La Cigale در منطقه پرنل پرنل اوکلند به یک بازار محبوب تبدیل شده است، بازار شبانه اوکلند یک غذای خیابانی است که هر شب باز است. تابستان اوکلند گرم است. وسایل ساحلی مورد علاقه خود، چند کتانی آفتابی، و تعدادی شورت و تاپ سالم را بپوشانید. بیشتر روزها در اوج فصل به 30 درجه سانتیگراد می رسد و به ندرت باران می بارد.

پاییز اوکلند زیبا است، اگرچه روزها کوتاه تر و شب ها به طور قابل توجهی به طور ناگهانی سردتر می شوند. با این حال، هوا هنوز دلپذیر است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. پاییز ممکن است بهترین فصل برای یک سفر جاده ای به خارج از اوکلند باشد. شلوغی تابستانی و ترافیک باید تا حدودی کاهش می یافت، در حالی که هوا هنوز برای روزهای طولانی در جاده به اندازه کافی مهربان است. زمستان می تواند زمان نسبتاً بدی باشد، زیرا باران غیرقابل پیش بینی همه را فرا می گیرد و روزها سرد و کوتاه هستند. البته، فصل راگبی کار مناسبی برای بالا نگه داشتن روحیه شهر انجام می دهد، و رویدادهای بی شماری هنوز برای آنهایی که هنوز بازی می کنند در جریان است.

در جدول زیر شاهد دمای اوکلند نیوزلند هستید:

دما در بهار به سانتی گراددما در تابستان به سانتی گراددما در پاییز به سانتی گراددما در زمستان به سانتی گراد
-4.4-1821-327-21-1.5-15.5

اختلاف ساعت اوکلند با دیگر شهرهای نیوزلند

برای تماس بین سالت لیک سیتی و اوکلند، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. سالت لیک سیتی 18 ساعت از اوکلند عقب تر است. اگر در سالت لیک سیتی هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در اوکلند، این ساعت کاری معمولی بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در اوکلند تماس بگیرید و شرایط آن را دارید بین ساعت 13 تا 5 صبح به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت اوکلند خواهد بود. کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند یک مقاله عالی در این زمینه می باشد.

اختلاف ساعت اوکلند نیوزلند و ایران

اختلاف ساعت اوکلند نیوزلند و ایران

اما در خصوص ایران شرایط متفاوت است. به هنگام برنامه ریزی برای برقراری ارتباط از راه دور بین اوکلند نیوزلند و تهران، باید بدانید که شهرهای این کشورها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. اوکلند 7:30 ساعت جلوتر از تهران است. اگر در اوکلند هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمول بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح خواهد بود. اگر می‌خواهید با فردی در تهران تماس بگیرید بین ساعت 14:30 تا 6:30 صبح به وقت خود تماس بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *